Tako rzecze rzecznik Play

A w PLAY po 12 miesiącach całkiem nowy telefon

Teraz w PLAY istnieje możliwość wymiany telefonu już po 12-tu miesiącach od aktywacji

W PLAY Klient nie musi już czekać do końca swojej umowy by zakupić nowy telefon w promocyjnej cenie zgodnie z aktualnym cennikiem.  Teraz może to zrobić już po 12 miesiącach od zawarcia umowy lub ostatniego aneksu. Oferta przeznaczona jest dla Abonentów Indywidualnych oraz Biznesowych.

Proponowane promocje oraz dostępne w nich taryfy są przygotowywane i wyliczane indywidualnie dla każdego klienta. Z oferta można zapoznać się w Salonach Play lub kontaktując się z Call Center.

Komentarze

  1. qwerty pisze:

    Czyli co, umowa na 18M, mija 12M – biorę telefon, mijają pozostałe 6M/pełne 18 i podpisuję nową umowę – mam prawo do telefonu, czy ma się do niego prawo _co_ 12M.

  2. @dkodr pisze:

    Rozumiem, że obowiązuje to również aktualnych klientów, a nie tylko zawierających nowe umowy?

    • t_d pisze:

      tak, aczkolwiek, czy akurat TY bedziesz mogl z niej skorzystac, i na jakich KONKRETNIE warunkach (wysokosc nowego zobowiazania) sprawdzisz dopiero w salonie/CC jak bedziesz chcial z niej skorzystac.

      • geary pisze:

        I tu się może kryć haczyk, nikt nie wie jakie warunki mogą zaproponować. Może klientom z mniejszym abo będą proponować tylko liche telefony i pogarszające się oferty? To bardzo wygodne dla Play, który oficjalnie się nie zobowiązuje do niczego.

  3. a coś dla abonentów bezterminalowych? ;)

  4. madhunt3r pisze:

    Czyli tak, podpisałem umowę miesiąc temu, więc za 11 miesięcy mam możliwość wzięcia nowego telefonu w promocyjnej cenie?

    • dokładnie tak, przy czym umowa przedłuża się o 24m od zakończenia tej pierwszej, czyli masz umowę na 3 lata jakby nie patrzeć.

      • madhunt3r pisze:

        A w tym sęk… dzięki Jacek ;)

        BTW: Zbliżamy się niedługo do października… Marcinie kiedy można oczekiwać inforamcji o PlayDay2?

      • qwerty pisze:

        Czyli biorąc telefon całkowity okres umowy WYDŁUŻA się o DODATKOWE dwa lata, czy źle zrozumiałem? Moje wyliczenia w pierwzym poście są zatem nieprawdziwe?

        • t_d pisze:

          dokladnie tak, sa bledne, wlasnie o te brakujace 2 lata.

          • albatros pisze:

            Czyli jak? Zostały mi 2 lata (umowa na 3 lata), po skorzystaniu z tej oferty do końca umowy pozostaną mi 4 lata?

            • t_d pisze:

              Zakladam, ze system wlasnie w Twoim przypadku w ogole nie pozwoli Ci podpisac na razie umowy. Pozwoli to zrobic dopiero po uplynieciu 24 miechow obecnej umowy (w przypadku umow 3 letnich). UWAGA: to jest tylko moje PRZYPUSZCZENIE /aczkolwiek watpie zeby bylo inaczej/

          • qwerty pisze:

            To jeszcze tylko, żeby doprecyzować, są to dwa lata liczone od momentu wzięcia telefonu, czy dwa lata liczone od upłynięcia okresu starej umowy? Bo w ten spoób może to być (bazując na danych z pierwszego posta) wydłużenie albo o 24M, albo o 30M (bo zostało jeszcze 6M starej).

            • t_d pisze:

              2 lata liczone od konca starej umowy, nie od daty podpisania aneksu.

      • no ok, masz na 3 lata ale w tym masz dwa telefonu, czyli średnio wymiana co półtora roku. Zatem fajne :D

  5. merafil pisze:

    Marcinie napisz coś więcej na temat tej "usługi". Jutro planuje podpisać umowę na abonament w PLAY chciałbym wiedzieć, czy owa usługa będzie mnie obejmowała lub co będę musiał zrobić aby z niej za 12 miesięcy skorzystać.

    • K.O.L.E.K.T.Y.W. pisze:

      tak jak Marcin (bądż ktoś w Jego imieniu) napisał jest to oferta przygotowywana indywidualnie dla każdego klienta, po szczegóły udaj się do salonów play bądż do CC

    • t_d pisze:

      Merafil, a czemu zakladasz, ze ta oferta w ogole bedzie dostepna za 12 miechow?

      Tym bardziej, ze w wyniku podpisania aneksu w tej ofercie, jestes 'zmuszony' do przejscia do taryf LongPlay. I pamietaj, ze skorzystanie z tej promocji jednoczesnie WYDLUZA obecne zobowiazanie o 24 miechy /Twoje obecne zobowiazanie NIE JEST SKRACANE/.

  6. […] This post was mentioned on Twitter by Dariusz Kuśnierek, Blog Play. Blog Play said: A w PLAY po 12 miesiącach całkiem nowy telefon http://tinyurl.com/24raqrm […]

  7. @widex32 pisze:

    Przydałoby się szersze info. Ciekawie Panie Marcinie ;)

  8. tomek_k pisze:

    Panie Marcinie proszę o udzielenie odpowiedzi na maila którego wysłałem do Pana dnia 24.08, w sprawie utraty minut przy migracji.

  9. Kasia_H pisze:

    Hej! Kiedy otrzymamy W R E S Z C I E info dt. Sta|ysty w Play? Przypomn, |e ogBoszenie byBo dane 26 VII

  10. tomek pisze:

    parodia taka oferta…. tylko by utrzymac klienta na jak najdłuższej smyczy…

    • t_d pisze:

      Nie do konca… to jest dobra oferta, jak Ci padnie tel, i nie bedzie to podlegac gwarancji.

    • K.O.L.E.K.T.Y.W. pisze:

      żadna parodia, proste zasady: bierzesz nowy tel wzamian twoja umowa trwa znacznie dłużej

      prostota oraz indywidualizm w podejsćiu do każdego klienta
      To jest zachęta do tego aby kleinci FRESH-a przechodzili na abo.

    • Niezadowolony Klient pisze:

      Nie parodia tylko oferta dla tych dla których nowy telefon w promocji jest najważniejszą rzeczą, a nie chcą czekać jeszcze rok do zakończenia umowy ;)

      Niestety wielu, których znam patrzy tylko na to jaki telefon dostaną w promocji i nie interesuje ich kwestia abonamentu. Liczy się fakt, że kupili tanio telefon, a że potem płacą 100zł za komórkę to szczegół ale zawsze narzekają jak to u nich krucho z kasą ;) Choć znam takich co mają kasę i nie narzekają na rachunki, bo im wisi czy płaca 50 czy 100 ;)

      • K.O.L.E.K.T.Y.W. pisze:

        słuchaj dostajesz drugi tel wcześniej niz przewiduje to umowa, niech kazdy sam podliczy co jemu się opłaca,

        ja jako klient posiadajacy 3 aktywacje w PLAY na abo mogę być wreszcie doceniony

        • qwerty pisze:

          Dokładnie, niech każdy podliczy, tylko żeby podliczać, niech podejmuje decyzję świadomie. Nie wiem na ile uczicwi będą pracownicy Play przy informowaniu o tym na jakich warunkach umowa będzie wydłużna. W mojej ocenie, to nie jest zła oferta – satysfakcjonują cię obecne warunki abonamentu, o co w Play naprawdę nietrudno, jego wydłużenie ci nie przeszkadza, a możesz mieć wczesniej telefon (bo go z jakiegoś powodu potrzebujesz). Uczciwe zaprezentowana, to dobra oferta. W pierwszym wpisie specjalnie napisałem tak, jakby postąpił klient chcący nadużyc ofertę – za długo pracuję w korporacjach, żeby nie mieć 'skrzywionego' myślenia – zawsze szukać w ofercie tego, co powoduje, że jest ona atrakcyjna dla firmy, nie dla klienta.

          • K.O.L.E.K.T.Y.W. pisze:

            dlatego ja zawsze korzystam z usług tylko i wyłacznie jednego i tego samego salonu, za moją namoą zostało tam zakupionych już 5 aktywacji, po prostu chłopakom ufam, nigdy Mnie nie zawiedli

            • Niezadowolony Klient pisze:

              Tylko podobno jak się zmienia plan to na wyższy. Jak ktoś pisał podobno mając OnePlay 65 musisz wybrać min. LongPlay 99 bez rabatu. W tym wypadku jeśli ktoś płaci 50zł za OnePlay 65 to przejście na 99zł jest bez sensu to jeśli by mi zależało na nowym phonie to wolałbym kupić nową, drugą aktywację LongPlay 69 za 59zł niż przedłużać umowę :D

  11. Klient pisze:

    To nie lepiej i taniej się opłaca wziąść fona na 3lata ale już takiego najlepszego?

  12. tomsoon pisze:

    czy ktos przy migracji z play fresh na opcje fresh eski do wszystkich stracil zlotowki z konta tak jak ja?

  13. Dariusz pisze:

    Wreszcie Play sie obudził!!! Ja jakiś czas temu nie mogłem się doprosić telefonu bo poprzednimi sie zepsuł a do końca umowy miałem 3 miechy. Cierpliwie poczekałem do końca i poszedłem do innego operatora

    • K.O.L.E.K.T.Y.W. pisze:

      przecież 2,3 mies. przed końcem umowy mogłeś podpisać aneks

      • Dariusz pisze:

        Brakowało mi jakieś 2 tygodnie do 2 miesięcy, 3 miesiące wcześniej można podpisać bez telefonu. Potem jak już mi się kończyła umowa to się sami prosili, ale ja już nie chciałem. Wystarczająco się poniżałem by przedłużyli ze mną umowę wcześniej, ale nie chcieli

  14. Dave pisze:

    Świetna promocja! Skorzystanie z niej 2 razy = związanie z siecią na 6 lat! Fuj!
    Przy tak dynamicznym rynku usług telekomunikacyjnych to niedorzeczność.
    Ktoś podniósł argument, że jak komuś się telefon popsuje w ciągu 2 lat a nie ma już gwarancji to dla niego może to być koło ratunkowe. Biorąc pod uwagę, że rękojmia obowiązuje sprzedawcę 2 lata a i gwarancje są dawane na 2 lata to uszkodzenie telefonu w tym okresie musi nastąpić z winy użytkownika, aby nie można było go reklamować. Ale mimo to nie widzę powodu wiązać się na kolejne 2 lata z siedzią z tego powodu.
    Moim zdaniem lepiej sprawić się tu może np. ubezpieczenie telefonu na wypadek zgubienia/kradzieży/uszkodzenia.

    • t_d pisze:

      Biorąc pod uwagę, że rękojmia obowiązuje sprzedawcę 2 lata(..) to uszkodzenie telefonu w tym okresie musi nastąpić z winy użytkownika, aby nie można było go reklamować.

      Rekojmia jest tylko na 12 miesiecy. Odpowiedzialnosc z tytulu niezgodnosci towaru z umowa jest na okres 2 lat. ROZNICA miedzy tymi stwierdzeniami jest, poszukaj sobie w ustawach, to bedziesz wiedzial jaka, i kto moze z czego skorzystac.

      Po drugie uszkodzen mechanicznych, ktore nie podchodza pod naprawe gw. jest naprawde duzo /zalanie telefonu, lub tylko znacznika zalania w telefonie, uszkodzenie wyswietlacza, wyrwane zlacza ladowania itd/

      • Dave pisze:

        t_d skoro tak się czepiłeś mojego skrótu myślowego to w rewanżu sprawdź co oznacza słowo "stwierdzenie", którego użyłeś i pomyśl jakiego faktycznie chciałeś użyć, może np."uprawnienie". Poza tym rękojmia może w niektórych szczególnych przypadkach trwać 3 lata. Możesz sprawdzić w ustawie w stosunku do jakich rzeczy . Ponadto w stosunku do klientów biznesowych i instytucjonalnych zastosowanie ma właśnie rękojmia. To tak tytułem bycia sarkastycznym.
        Zgodzę się z Tobą, że rękojmia wynika z KC a niezgodność towaru z ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej. Niemniej jednak, skutki prawne wynikające z tych dwóch uprawnień są z punktu widzenia klienta takie same – można np. żądać przywrócenia towaru do stanu pierwotnego lub obniżki.

        Po drugie, nigdzie nie napisałem, że uszkodzeń mechanicznych jest mało czy dużo. Wyraziłem tylko opinię, że wolałbym skorzystać z ubezpieczenia telefonu niż dodawać kolejne 2 lata do trwającej umowy.

  15. K.O.L.E.K.T.Y.W. pisze:

    Mnie zastanawia jedno: Czy PLAY jest przygotowany do tego pod wzgl. dostępności telefonów? Znowu mogą pojawić sie ,,kwiatki" typu nie mogę kupić HTC, Nokii czy też Samsunga.

  16. kacs pisze:

    A czy umowa jest wtedy przedłużona?

  17. mk13 pisze:

    Ciekawe czy obejmuje to starego mixa? I co jak tak? Przez rok jeszcze bede mial stara taryfe a pozniej nowa? Czy od razu bede mial nowa tylko rok dluzej?

    • t_d pisze:

      Nie obejmuje to MIXa, tylko zwykle oferty abonamentowe.

      • mk13 pisze:

        Szkoda, wkoncu to oni na tym traca. I to podwojnie bo mnie tylko szlak trafia z tym szrotem. Gdyby to chociarz mozna bylo splacic jak mixtture i zapomniec. A tu jeszcze prawie potora roku twkwienia w tym bagnie.

  18. mcz79 pisze:

    Dzwoniłem do BOK powiedziano mi ze jutro zadzwonia do mnie z informacją .Zarzuty typu ze zwiąże sie ktoś z Play na 3 lata sa bez sensu nikt przecież nie każe nikomu podpisywać umowy tylko jest to świadomy wybór. Ja i tak chciałem przedłużyć umowe z Play mogłem to zrobić dopiero w styczniu i tak bym wtedy przedłużył na 2 lata więc wole to zrobić teraz bede miał nowy tel. ciekawszą oferte niż teraz a i tak umowa skoczy mi się w tym samym czasie jak podpisał bym w styczniu , wiec dla mnie same plusy

  19. ???? pisze:

    Panie Rzeczniku, niech mi Pan wyjasni jedna sprawe. Jakim cudem po zmianie taryfy z obecnej Play Fresh na Play Fresh Darmowe SMSy i Rozmowy w sieci, po wpisaniu i zatwierdzeniu kodu *111*33*5# srodki na koncie zostaly zzreowane. Przepadlo okolo 75 zlotych z konta. W regulaminie jest brak informacji o przepadaniu srodkow z konta. Na stronie Play24 widnieje juz nazwa nowej taryfy oraz Pakiet zlotowek = 0,00 PLN .
    Bedzie milo odzyskac 'zaginione' pieniadze.

  20. Antoni pisze:

    A czy w tej nowej umowie będzie coś o dostępności sieci i jakości połączeń? Bo ja to słyszałem, że znajomi to na balkon muszą wychodzić aby porozmawiać normalnie… a zima za pasem…

  21. Th0mas pisze:

    A dlaczego oferta dostępna jedynie poprzez CallCenter oraz salony Play? Kiedy będzie taka możliwość po zalogowaniu do Play24? Czekam z niecierpliwością na taką funkcję.

  22. kacs pisze:

    A czy umowa jest wtedy przedłużona gdy się wymieni telefon?

  23. Bravo pisze:

    Mnie też przepadła kasa! Co prawda "tylko" 10zł, ale ku**ica mnie wzięła jak zobaczyłam 0,0 na liczniku. Nie podaruje tych 10zł !!!!!!!!!!!!!! Sprawdziłem regulamin przed aktywacją, ale system ma w du**e wszystkie regulaminy.

    • qwerty pisze:

      Zgłaszać, najlepiej pisemnie przez Play24 – nie miała prawa zniknąć, wszystko inne tak, ale nie środki prom. i gł. Pewnie jakiś błąd. Ciekawe tylko, czy zostanie naprawiony wszystkim, czy tylko tym co zauważą.

      • Bravo pisze:

        Zgłosiłem od razu, ale pewnie się wykręcą sianem bo karta nie zarejestrowana… (niech to *** strzeli)

        • ???? pisze:

          Nie wiem czy ludzie pracujacy w Play'u maja po 15 lat i krecone wlosy (bez obrazy), ale takich rzeczy sie nie robi. Jesli regulamin stanowi czarno na bialym pewne zasady, to rozumiem ze przed wprowadzeniem uslugi jest wszystko prztestowane w przyslowiowe 'od A do Z'. Niestety, tutaj spotykamu sie z inna sytuacja. Drozdzy Panstwo, klient to nie jest durne i bezrozumne bydle. Mam nadzieje, ze sprawa sie rozwiaze. W przeciwnym wypadku, UKE bedzie mial argumenty, by zwiekszac zatrudnienie w celu rozwiazywania problemow z P4. Jednym slowem – zenada :)

          • Maniek pisze:

            Kompromitacji ciąg dalszy.
            To już od Notki wygląda jak telenowela.
            Tak naprawdę przestaje to być śmieszne, bo jak widać do niczego nie jesteście przygotowani.
            Wygląda to tak, jakby 2 profile były robione na kolanie.
            Kto programuje system? Studenci z łapanki?

            Jest jeszcze inna opcja. Przez błędy zmuszanie do rejestracji. W takim przypadku lepiej przenosić do Was numer, bo to 60 zł zysku jest na koncie.

            • play4you1 pisze:

              Jeżeli zdarzyły wam się takie przypadki – przesyłajcie je do mnie – zajmę się każdym przypadkiem.

            • Bravo pisze:

              Dziwnym trafem kasa wróciła na konto sama. No cóż – samo się naprawiło.
              Ale zgłoszenia nadal nikt nie przeczytał. Jaki z tego morał?
              Prędzej samo się naprawi niż zareaguje Play.

            • tomsoon pisze:

              u mnie niestety nie wrocilo, i zas pisz jak masz problem ….

            • ehh ten play pisze:

              nie rozumiem czegoś takiego jak alternatywny BOK, powinien ten właściwy działać tak jak powinien.

              ostatnio mam wrażenie że cała ta sieć chodzi przypadkiem.

            • ???? pisze:

              Srodki wrocily na konto po okolo 24h od pojawienia sie informacji, ze zostala aktywowana nowa oferta. Nie zmienia to jednak faktu, ze przez okolo 24 godziny konto bylo puste i nie mozna bylo wykonywac zadnych polaczen oraz pisac esow. Nie fair zagrywka. Poprawcie sie troche, Play'u!

            • Maniek pisze:

              Z regulaminu:
              Aktywacja Oferty Promocyjnej „Darmowe Rozmowy i SMS-y w Play” w przypadku wykonania jednej z czynności opisanych w pkt 3 lit b lub c powy?ej, zostanie dokonana w ciągu 7 dni od momentu ich wykonania.

              SIEDEM DNI na realizację usługi.

            • ehh ten play pisze:

              Pani Jadzia siedzi i ręcznie konfiguruje każdy numer który się zgłosił do profilu..

              stąd ta zwłoka na przejście ;)

            • Bravo pisze:

              No i dostałem odpowiedź z BOK (po 3 dniach)…….że jak się zarejestruje to żebym się skontaktował ponownie z nimi.
              Teraz to mnie możecie cmoknąć – samo się naprawiło, bez łaski!

            • PPP pisze:

              A od czego jest BOK Playa????? Jak czytam takie bzdury typu zglaszajcie do mnie to sie tym zajme to ogarnia mnie smiech!!!! A smiech to zdrowie

  24. tomsoon pisze:

    ja zglosilem, tel zarejestrowany naszczesice, na drugim nie rejestrowanym przepadlo tylko 29 groszy :)__odp pewnie za miesiac i cos w stylu ze to moja wina bo im w poniedzialki nie dzialalo jak 3ba a ja sobie wymyslilem jakies zmiany :] oj dobrze ze mialem 2gi tel ze soba…

  25. Darek pisze:

    Wszystko to sciema…ja wlasnie zamierzam sie sadzic z nimi,dobrze wiedza za co,wole miec i doplacic do Plus-a niz byc u nich,

  26. ZXC pisze:

    A czy nowa taryfa obowiązywać będzie od następnego miesiąca od podpisania umowy, czy dopiero gdy wygaśnie poprzedni aneks? Logiczne, że jeżeli mam OnePlay 65 z rabatem (50 zł), to mogę przejść jedynie na LongPlay 69 i wyżej?

  27. szymon pisze:

    Co z telefonami? Będą, nie będą, Panie Rzeczniku?

  28. Ehhh

    Zmieniłem sobie taryfę z Fresh9 na Darmowe sms i rozmowy – i konto zostało wyzerowane ( 0zł )
    Zgłoszenie poszło – co jest grane że tak każdemu kasa ginie

    Marcinie HELP ! :D
    Wiesz że to działa na waszą niekorzyść – i to cholernie :/

  29. alakot pisze:

    nieprecyzyjne info. nie 12 mc od podpisania ale 12 mc przed koncem. chyba rzecznik zapomnial o umowach 3 letnich. bylem w salonie na darmo.

  30. Darek pisze:

    No ale ja rok temu podpisalem umowe na 36 miechow i co tera,niewazna jest?

  31. Bartłomiej pisze:

    Zadzwoniłem po ową cudowną ofertę i niestety okazuje się, że jeżeli mam jeszcze 6 miesięcy do końca umowy to mogę podpisać umowę jedynie na najwyższe abonamenty czyli Firmowa 150 i 250…. więc zdecydowania słaba ta oferta…. Chętnie bym podpisał nową umowę i jednocześnie zwiększył abonament bo teraz mam Firmową 50 a rachunki płacę ponad 100 zł. A tu lipa…

  32. tomasz pisze:

    myślę, że jak się zadzwoni, to zaproponują podpisanie umowy która będzie ważna po wygaśnięciu starej. czyli jak ktoś ma jeszcze 12 miesięcy to cyrograf 3 lata. cudów nie ma nic za darmo

  33. Darek pisze:

    wiec jak to jest jak mam 3 letnia umowe?a minol rok,podobno nie ma 3 letnich umow bo to niedozwolone,czytajcie wyzej opis jednego z forum,

  34. tomek pisze:

    zadzwoń do BOK i Ci powiedzą. Rozwieją Ci wszelkie wątpliwości. Taniej jest kupić na allegro.

  35. odchodzi4 pisze:

    oferta nic specjalnego ja miałem ofertę lepszą już jakieś 2 lata temu bo telefon rzeczywiście dostałem co roku a czas trwania umów nie sumowały mi się

  36. Krystian pisze:

    Hehee oferta do wyśmiania. Dzwoniłem dzisiaj rano i pytam się o moje 2 telefony jeden w mix drugi w mixturze. Najpierw dostaję info że ok można, dzwonię drugi raz dowiedzieć się konkretów i już nie można bo to tylko dla klientów mających abonament. Play jak zwykle dało d….y na całej linii. A już z wami chciałem się związać na dłużej. Naprawdę porażka.

  37. Radek pisze:

    Czyli jak ja mam umowę na 3lata , i rok minie w grudniu , to nie mogę skorzystać z tej promocji czy da radę ?? Proszę o odpowiedź , wolę się upewnić :)

  38. sev pisze:

    Powinno być tak, że Play powinien dawać umowy co rok, a nie w trakcie jednej umowy dawać drugą. Nie podoba mi sie takie naciąganie i w dodatku żadnych z góry ustalonych zasad. Równie dobrze mogą po preferencyjnych cenach oferować telefony, które leżą w składzie i nikt ich nie chce.

    • K.O.L.E.K.T.Y.W. pisze:

      to nie jest naciąganie, jeśli PLAY dawałby umowy co rok wówczas oferta byłaby bardzo droga – a tego nikt nie chce

  39. imn pisze:

    mam pewne pytanie. przykladowo konczy mi sie umowa za 3 miesiace i planuje teraz kupic telefon w taryfie 'longplay telefon'. czy ta taryfa wejdzie w zycie po 3 miesiacach czy od nastepnego rozliczenia?

  40. Krystian pisze:

    Taki jest Play (Gra bez zasad)

  41. odchodzi4 pisze:

    jaki brak zasad?
    Zasada jest jedna "brak wszelkich zasad"

  42. Kasjan pisze:

    Dzwoniłem w sprawie przedłużenia umowy, zapytałem o HTC HD2 który w Long Play Internet dla nowego użytkownika kosztuje 199 zł – dlaczego dla osoby która regularnie zasila wam konto proponujecie go za 974,84???? wtopa, zaczynacie robić tak jak inne sieci… gdy byłem w orange tak samo było – przypadkowa osoba z ulicy dostała lepszą cenę na telefon niż osoba przedłużająca umowę……..
    gdy wczoraj przeczytałem ten wpis na blogu i przeglądnąłem cenniki nabrałem nadziei że wymienię starego poczciwego HTC TyTN II na HTC HD2….. zawiodłem się….

  43. Kasa została zwrócona
    Szybko im poszło

  44. Radek pisze:

    Witam.
    Zasiliłem wczoraj play online na kartę, a zasilenie jeszcze nie doszło :(.
    Straciłem przez to wszystkie zgromadzone bonusowe środki + te 50 zł z zasilenia. Da siec oś z tym zrobić?

  45. TomekB pisze:

    Mnie zaproponowano zmianę z OnePlay65 na LongPlay99 bez rabatu … oferta bez sensu zważywszy, że nie przekraczam 60ciu PLN miesiecznie. Cyrograf na 3 lata bym przeżył, dwa razy wyższego rachunku już nie.

  46. PAWEŁ pisze:

    TAK KISZKA JEST NA MAXA TELEFON TAK ALE ABONAMENT NAJWIEKSZY TRZEBA KUPIC A NWET DOSTAŁEM OFERTE EXTRA ZADZWONILEM POD *500 MAM ONE PLAY 95 I POWIEDZIAŁ MI GOSCIU ZE MOGE WZIĄSC ABONAMENT ONE PLAY 65 ZE ZNIZKĄ PLUS 30 ZŁ DOPŁATY ZA INTERNET 2 GIGA W TELEFONIE I DZIEKI TEMU MAIŁBYM ABONAMENT 8O ZŁ Z DROBNYMI ZŁOTÓWKAMI PLUS NOWY TELEFON ZA 1 I TO PONOC NIEZŁY ALE PO CO KOMU INTERNET ZA 30 ZŁ W TELEFONIE
    CAŁY CZAS SIE WSCIEKAM JESZCZE NA TE 1 ZŁ ZA POŁĄCZENIE Z PLAY CZASAMI SĄ AWARIE Z WINY PLAY A I TAK SIE PŁACI 1 ZŁ W TYM MIESIACU JUZ 4 ZŁ SKANDAL!

  47. PAWEŁ pisze:

    TAK KISZKA JEST NA MAXA TELEFON TAK ALE ABONAMENT NAJWIEKSZY TRZEBA KUPIC A NWET DOSTAŁEM OFERTE EXTRA ZADZWONILEM POD *500 MAM ONE PLAY 95 I POWIEDZIAŁ MI GOSCIU ZE MOGE WZIĄSC ABONAMENT ONE PLAY 65 ZE ZNIZKĄ PLUS 30 ZŁ DOPŁATY ZA INTERNET 2 GIGA W TELEFONIE I DZIEKI TEMU MAIŁBYM ABONAMENT 8O ZŁ Z DROBNYMI ZŁOTÓWKAMI PLUS NOWY TELEFON ZA 1 I TO PONOC NIEZŁY ALE PO CO KOMU INTERNET ZA 30 ZŁ W TELEFONIE

    • jahu pisze:

      zdziwił byś się ale się przydaje i to bardzo poza tym możesz użyć telefonu jako routera lub modemu i masz neta w kompie. Samsung Galaxy S ma funkcję routera wi-fi czyli ustawiasz sobie telefon i komputer widzi sieć po wi-fi.

  48. Rad pisze:

    Moderacja spi?

  49. Michał pisze:

    Nie rozumiem ludzi którzy skomlą że to kolejne (przedwczesne) wydłużenie umowy z operatorem. Przecież to nie jest obowiązkowe, prawda ? Kto chce skorzysta i podpisze aneks. Z resztą takie zagrania(nowy aneks 4 miesiące przed końcem starej umowy) stosuje Orange od wielu lat i jak widać mimo słabej oferty/mocnej konkurencji liczba klientów drastycznie nie spadła.

    Pozdrawiam,
    wieloletni abonent play/konsultant działu utrzymaniowego klienta orange :)

  50. tl111 pisze:

    Normalnie schizofrenia . :-)))

  51. mcz79 pisze:

    jedno mnie wkurza w play dzwoniłem wczoraj w sprawie przedłuzenia umowy konsultant umówił się na telefon na dzisiaj godzine 15 , nikt nie odzwonił nawet , dzwonilem kolo 18 powiedziano mi ze jeszcze dzisiaj ktos ze mna się skontaktuje nadal nikt nie dzwoni……… Nie rozumiem czemu od razu nie udzielono mi informacji ale to jeszcze mozna jakosc tłumaczyc (nowa oferta musza sie doszkolic itd ) ale skoro obiecuja ze odzwonia to powinni tak zrobić

    • Dariusz pisze:

      Ze mną tez tak kiedyś zrobili. Przeniosłem numer do Ery. teraz chociaż zasięg mam lepszy i net mi szybciej śmiga w telefonie. Setki darmowych minut to nie wszystko. Dla mnie liczy się słowność oraz komfort usług, a tak jest w Erze. Play długo się będzie musiał tego uczyć

  52. wku abonent pisze:

    Bo to Play oni obiecują gruszki na wierzbie.. Wódz Playa obiecał przyspieszyc po wakacjach Play Online do 3megabitów/s okaze sie czy dotrzyma słowa ale znajac zycie było to puste gadanie… Nie rozumiem ich nowej reklamy PO "Play najszybciej rozwijajaca sie siec w Polsce" Czy to prawda patrzac na inwestycje rok wstecz?Niekoniecznie! Druga sprawa to ze przysyłaja mi ciagle smsy marketingowe z extra ofertami tylko dla mnie tel.za 1zł. a jak sie zadzwoni na *500 nikt nic niewie… Powinni pisac smsy Szanowny abonencie zadzwon na *500 daj zarobic zeta twojemu operatorowi..

  53. Maniek pisze:

    Cytat z trisza z innego blogu
    "jedyny warunek: Klient musi zdecydować się na zwiększenie dotychczasowego abonamentu. "

    Zatem jest haczyk.

    • zOrg pisze:

      "na dzień zawarcia aneksu uregulował wszystkie należności wobec p4" łącznie z należnością za bieżący okres rozliczeniowy za który faktury jeszcze nie otrzymałeś ale została ona wystawiona.

      wystawiona 03.09; avizo 07.09; termin płatności 17.09;

      no dobra, zapłacę ale czy wtedy system zezwoli na aneks do umowy.
      może przecież prognozować moje zobowiązania wobec p4 na następne pół roku i każe płacić…

      czy wystarczy że zapłacę wcześniej tylko za ten abo który chcę zmienić czy muszę za wszystkie 3?
      a muszę płacić z góry do końca roku czy za wrzesień wystarczy?

  54. Maniek pisze:

    Kiedy kod *111*82*3# Sprawdzający SD za 10 zł będzie pokazywał do kiedy jest ważny pakiet?

    Teraz tylko zwarca wiadomość ważny / nie ważny.

  55. deedrah pisze:

    W Poznaniu PLAY ONLINE połączyło mnie właśnie z HSPA+ i przyspieszyło. Jakiej docelowej prędkości mozna się spodziewać?

  56. ehh ten play pisze:

    chyba można sprawdzić SD tak *111*1*4#

    generalnie by się przydało sprawdzanie czasu trwania pakietu jak i SD w play24

  57. Kamil pisze:

    W Plusie pojawiły się nowe taryfy "Bezlik". W porównaniu wychodzi na to, że LongPlay powinniście przemianować na "Bezlik do kwadratu" :P, a Plus swoje na "Bajzlik"

    • qwerty pisze:

      Prawda, nowa oferta tradycyjnie słaba, ale pakiety internetowe – znacznie lepsze, powiem więcej – porównywalne z Play. No i kwestia zasięgu, jak i technologi (HSPA) wygląda znacznie lepiej.

  58. Paweł pisze:

    W przedsprzedaży pojawiły się Motorola Milestone XT720, Sony PS3 i PSP, a tu żadnego newsa na ten temat? :)

  59. odchodzi4 pisze:

    a ja sie k@rwa mac pytam kiedy net bedzie działał. Czyżby znowu awaria w play bo net nie dział prawidłowo.
    Zrywa resetuje połączenia co kilkadziesiąt sekund

  60. qwerty pisze:

    Na stronie GaduAIR po zalogowaniu pojawiło się coś takiego:
    Pakiet Net 2000MB
    Zakup na okres:
    30 dni
    Cena:
    33,00 PLN

    Kuppić jeszcze nie można, ale jeżeli wejdzie do oferty, to naprawdę będzie już pozamiatane… 2GB za 33zł na zasięgu (np. HSPA) Plusa… Miód malina ;-). Play musi czymś skontrować.

  61. imn pisze:

    MAM PROSTE PYTANIE:
    Ile miesięcy przed końcem 2letniej umowy mogę ją przedłużyć (biorąc nowy telefon)?

  62. ehh ten play pisze:

    Napisałem do bok, że notka jest płatna np kiedy moje dziecko dzwoni do mnie (nie ma SD) i się nadzieje na notkę. Lub ja dzwonię do dziecka. Ja robię doładowanie , dziecko jest nieletnie i w takiej jestem sytuacji. Podobnie może być z firmami. To Pani odpisuje:

    Szanowny Panie, dziękuję za zgłoszenie dotyczące usługi "Notka SMS", które wpłynęło za pośrednictwem strony internetowej 30 sierpnia 2010 roku. Uprzejmie informuję, że bezpłatna usługa „Notka SMS” oferowana jest w standardzie podobnie jak usługa „Roaming” oraz „Poczta Głosowa”, które nie są uregulowane przepisami prawnymi. Przykro mi w imieniu firmy, że nie mogę rozwiązać zaistniałej sytuacji zgodnie z Pańskimi oczekiwaniami. W celu zapewnienia jak najwyższej jakości obsługi zapraszam do wypełnienia ankiety znajdującej się pod adresem http://4p.info.pl/ocen_obsluge4.pg. Wyrażona w ankiecie opinia pozwoli nam jeszcze lepiej dostosować się do Państwa oczekiwań. Dziękuję za poświęcony czas. Z poważaniem xxxxx xxxx konsultant back office ds. obsługi klienta

    hmm nasuwa mi się parę niepoprawnych słów..

    • ehh ten play pisze:

      Również prosiłem BOK by podał podstawę prawną oraz punkt regulaminu, którym operator Play posłużył się, do zmiany numery przekierowań warunkowych, a wraz z tym włączyć niezamawianą usługę.

      normalnie łapy opadają.

    • kill649 pisze:

      proszę ten problem skierować do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
      Dane kontaktowe: http://www.uokik.gov.pl

      Zajmą się tym :-)

      • ehh ten play pisze:

        No ba , oczywiście i tu też http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?layout=4&…

        :)

        • Poll pisze:

          Nikt się niczym nie będzie zajmował. Zapomnijcie o tym. Przecież odpowiedź dostałeś iż: "…które nie są uregulowane przepisami prawnymi" więc jaką chcesz podstawę prawną. Taki duży ( ma dzieci) a taki naiwny. Jeśli dziecko nie ma SD to będziesz za to płacił i jest to normalne. Tak samo jak to że dziecko bedzie dzwoniło na pocztę oraz porozmawia z Tobą. Wyobraź sobie co by było gdyby wszyscy ze sobą porozumiewali się wyłącznie poprzez pocztę czy notkę bez doładowywania

  63. alska pisze:

    Z ciekawości zadzwoniłem do BOK dowiedzieć się o ofertę i … nie wygląda ona tak różowo.
    Posiadam w Play 3 abonamenty od początku istnienia operatora, jeden za 25zł i dwa po około 60zł z których jeden do zakończenia ma 5 miesięcy. Pani z BOK-u nie była za bardzo zorientowana w tej ofercie więc przekierowała mnie do innej, która zaoferowała mi i owszem nowy aparat …ale i abonament większy o 40 zł czyli 99zł. Jednym słowem nie ma nic za darmo :-b .

  64. ~Slonski.hahor pisze:

    ehh ten play – czego się spodziewasz po osobach 18 letnich na BOK, jestem w Orange i w PLAY ale patrząc na BOK nie ma wątpliwości gdzie pracują bardziej kompetentne osoby po szkole, umiejące czytać ze zrozumieniem !

  65. Radek pisze:

    Tak więc raczej rozwieję chyba wszystkie wątpliwości :
    Napisałem e-mail do obsługi klientów w Play i dostałem odpowiedź na moje pytania :
    Z promocji może skorzystać abonent , każdy , nie ważne czy wziął umowę na 24 miesiące czy 36- nie ma to znaczenia , Jedynym warunkiem jest minięcie 12 miesięcy od rozpoczęcia umowy . Użytkownik także musi podnieść swój abonament – tak więc jeśli ma 29 – musi się przerzucić na 49 (nie wiem jak to jest, jak mam na 25 zł umowę, czy mogę tylko na 29 :> zapytam się o to , bo mnie ciekawi) . Podwyższenie abonamentu będzie z tego co wyczytałem po skończeniu pierwotnej umowy ,[czyli po roku przy umowie na 2lata, i za 2lata przy umowie na 3]

  66. Edek pisze:

    Mam taryfe One Play 65 place 50zl do konca umowy 5miesiecy i jedyne co moge to wziasc taryfe 69zl bez zadnego upustu. Nowy klient na start dostaje 69 w cenie 59 gdzie tu logika.

    • ehh ten play pisze:

      przejdź (bez cyrografu) do innej sieci z numerem, a potem wróć, jeżeli jesteś w stanie znieść jakość ( i jakość obsługi) sieci. jakoś… ;)

  67. marcin pisze:

    Niby fajnie…ale mało, który telefon jest dostępny w tej ofercie po 12 miesiącach. Już kilka razy dzwoniłem w sprawie HTC HD2 no i nie ma a do tego każdy konsultant podje inną cenę… Parodia… Na stronie też w jednej i tej samej taryfie są różne ceny…

  68. marcin pisze:

    ja mam one 65 do konca umowy 12m jedyna opcja dla mnie abonament 150zł troszkę przesada

  69. ShadowD pisze:

    Ludu, jest tak:
    podpisujemy umowę po minimum 12 miesiącach od ostatniego aneksu/umowy. Dostajemy nowy telefon w nowo wybranym abonamencie, zrywamy tak jak by starą umowę i podpisujemy nową na 24 miesiące… Zazwyczaj trzeba podnieść abonament do góry, ale zawsze się idzie dogadać – ja skorzystałem już i jestem wielce zadowolony.

  70. marcin pisze:

    co ty wypisujesz jest tak że płacisz większy abonament do końca umowy starej np mi zostało 12miesięcy płacenia po 65 zł więc będę płacił inny np 150zł bo taki mi zaproponowali czyli przez 3 lata 150zł abonament więc trochę to niekorzystne i nie wiem czemu tak mało abonamentów do wyboru bo z 65 na 150 trochę przesada

  71. Grzesiek pisze:

    Nieźle ;) w marcu następnego roku jeden nowy telefon, w czerwcu drugi :D

  72. zOrg pisze:

    a ja się napaliłem, zapłaciłem faktury za wrzesień z wyprzedzeniem po czym spaliłem ze 20 litrów gazu na poszukiwanie telefonu i poczułem się jak za prl-u: jedyne co usłyszałem to "nima" "nie wiem" "ocet jest".
    no to dzwonie na dezinfolinie i to samo ale tu gostek mi zaproponował inny aparat w zamian. chciałem i9000 a on mi mówi że se995 też jest fajny. no sie patrze na necie z czym on taki fajny bo za nic nie podobny do galaxy. no to ja gostka z innej beczki – " a se c702 bym chciał " – konsternacja, po wielu minutach konsultacji słyszę że "niema i nie będzie" .
    nosz kurwa a w ofercie są???
    W ŻYCIU NIE WIDZIAŁEM TAKIEGO BRAKU KOMPETENCJI I OBIETNIC BEZ POKRYCIA
    po kiego ch…. wystawiacie w ofercie a nawet w cenniku czegoś czego nie możecie mieć, przecież se c702 od pół roku nie produkują a play ma go w ofercie i w cenniku do TEJ promocji.
    i9000 kiedyś podobno ktoś widział a teraz to możesz się na niego zapisać ale "najlepiej na spokojnie zadzwonić do punktu sprzedaży" – jeśli niekompetentna pani raczy odebrać ( jeszcze się nie zdarzyło żeby odebrała) to może cię gdzieś zapisze a potem może raczy cię o czymś poinformować, już raz się nabrałem na numer z zapisywanie jak chciałem wziąć htc, wtedy laska nie raczyła oddzwonić.
    no nic, poczekam do końca umowy i adieu

    • zOrg pisze:

      no przesadzili.
      cała ta akcja promocyjna to jakaś wielka ściema.
      ale po kolei…
      niczego od nich nie chciałem tylko żeby mi faking nokia którą mam na gwarancji działała ale powiedzieli że jej nie umiem używać i mam sam zapłacić za naprawę. a w życiu.
      myślę sobie, poczekam aż się umowa skończy i pójdę do konkurencji po nową nienokie.
      siedziałem cicho i czekałem.
      aż tu nagle i niespodziewanie play mnie namierzył i śle mi smsy że mnie lubią i dlatego dadzą mi nowy telefon za zolke.
      fajnie, nareszcie ktoś o mnie pomyślał…
      i nierozważnie dałem się złapać.
      dzwonie, no dadzą ale muszę wziąć większy abonament. dobra, i tak mam za 60 a gadam za 130 wiec dobrze.
      no ale mam zaległą fakturę do zapłacenia to mi nie dadzą.
      dobrze, zapłaciłem, czekam, zaksięgowali, dzwonie do zboka, mówi że "dałby mi ale coś mu się blokuje i nie może, a może ma pan zaległe rachunki" nie mam! "to może pan jest w biku i dlatego blokuje" litości!!! tak, w biku a dziadek był niemcem i dlatego nie dadzą? trzy lata prawie jest ta sieć, od początku daje im zarobić a oni pytają o dziadka?
      pootwierałem te ichnie regulaminy i się zagłębiam… no taaa "uregulował wszystkie wymagalne (co to znaczy?) należności wobec p4".
      a więc chodziło o fakturę wystawioną 3 IX, awizo 7 IX, termin płatności 17 IX ? jest 9 IX, dobrze że mam awizo na necie bo jakby słali pocztą to jeszcze bym nie wiedział.
      zapłaciłem. dzwonie, dadzą ale nie mają co dać.
      mieli w ofercie telefon w sam raz dla mnie, odporny na kurz i wilgoć i całkiem tani ale nie produkują go od kilku miesięcy. to po co jest w ofercie?
      mam drugi abonament dla żony, uparła się że chce i9000, ten jest nowy to może… gdzie tam, jest tak nowy że koreańce nie nadążają z produkcją. kazali się zapisać w punkcie. no to idę do punktu. zaczynamy zgłębić niuanse finansowe nowego aneksu i w tym momencie ręce mi opadły.
      mam abonamenty chyba 2x po60, mieli dać 99 ze zniżką na oba, potem na jeden z nich 99 ze zniżką ale z internetem czyli za 109, na koniec stanęło na 200. za drugi numer nie wiedzieć czemu chcieli tylko 99 ale nie dadzą netu na żaden z nich bo bym miał za tanio aparat chyba. … nieeee, już mi się nie chce, wytrzymam te pół roku
      to było w wielkim skrócie, cała historia to chyba z 10 rozmów ze zbokami z których każdy/a mówił/a co innego + też około 10 wizyt w różnych punktach i jeden telefon do punktu. tylko jeden odebrał, nie wiem czy to coś znaczy ale to był facet.
      czas zmarnowany na studiowaniu tzw. "oferty" na necie – nieoceniony.
      lubię fantastykę ale ta promocja to … ja bym tyko chciał wiedzieć co oni palą i gdzie to rośnie.
      łącze wyrazy współczucia.

  73. zOrg pisze:

    dałem się nabrać bo to takie same oszustwo jak "kolejny raz prosimy osobę z numerem o wysłanie sms".
    myślałem że jestem mądrzejszy, teraz mi wstyd
    obiecuję poprawę

  74. Marcin pisze:

    A ja skorzystałem. Przytulam teraz nowiutkiego MIlestone'a i jestem cały happy.

  75. Magda pisze:

    Czy nadal można skorzystać z wcześniejszego przedłużenia umowy? Ja jestem bardzo zadowolona z usług Play-a, więc uważam, że jest to bardzo dobra oferta.

  76. marcin pisze:

    ja za 99 zl mam 350 min i 2 gb internetu i milestone za 1 zł

  77. Bolek pisze:

    ile trzeba czekac az ktos odbierze pod *500 z dzialu utrzymania klienta?? Bo juz 20 min minelo:D

  78. bolek pisze:

    Udało się 89 zł 350 min SD 2 GB i Milestone za 1:D

  79. […] warto poczytać komentarze tutaj __________________ HTC HERO […]

  80. Magda pisze:

    Wczoraj w salonie dowiedziałam się, że abonenci z umową na 36 m-cy , aby podpisać aneks muszą mieć za sobą 24 miesiące umowy.

  81. Piotrek pisze:

    w mixsie też to obowiązuję ?

  82. dloogi pisze:

    Jeśli mamy umowę 24mies z telefonem to po 12 mcach możemy podpisać nową w taryfach 69,99,200 bez upustów jakie otrzymują nowi klienci (69 na 59, 99 na 79). Jeśli umowa kończy nam się np w marcu a w pazdzierniku chcemy przedłużyc nowa taryfa wchodziw życia w ciągu 10 dni ale umowa 24mies liczy się od momentu zakonczenia tej poprzedniej (w tym wypadku od marca). Akcja skierowana jest dla wąskiej grupy desperatów potzrebujących nowego fona lub tych, którzy rzeczywiscie mają za niski abo i się w minutach nie wyrabiają.
    P.S w Mixie to nie obowiązuje.
    Moim skromnym zdaniem lepiej odczekać troszkę, i 3 miechy przed koncem umowy mozemy już aneksować na każdą opcję.

  83. dloogi pisze:

    Do zOrg – kolego, myślę że za bardzo się denerwujesz, I9000 po pierwsze ejst nowym telefonem, w nieukrywajmy wysokiej cenie iz tego powodu jest go ciągle mało na rynku – mały popyt. Co nie zmienia faktu że jeśli coś reklamujemy to powinniśmy to mieć na stanie. Znając życie i play będzie podobnie jak swego czasu z nokią 6700, se w995 czy htc wildfire, minie miesiąc i będą zalegać na półkach. A co do c702 to rzeczywiście od stycznia nie ma go w salonach. Pozdrawiam

  84. Mirek pisze:

    Na chwilę obecną mam abonament One Play 65 podpisany na umowie z 01.10.2009 czyli zatem mogę skorzystać z tej oferty i wsiąść sobie nowy telefon ? Jeżeli tak to czy jedynym wyjściem jest podniesienie abonamentu na 150 zł jak to ktoś pisał wyżej ? Czy mogę jednak podnieść tylko do LongPlay 69 ?

  85. pfffffffff pisze:

    Jak rozmawiam z osoba w Play, a mam Stan darmowy, to jakimś dziwnym trafem połaczenie po jakimś cxzasie zanika i wyskakuje bład połaczenia , a zasięg jest i u mnie i u drugiej osoby??? o co chodzi?? specjalnie żeby nie nabijać? nie rozumiem, a co do zasięgu to ŻENADA!!!!! k***wa LUDZIE Z PLAYA OGARNIJCIE WROTKI BO TO KPINĄ JEDZIE I PSIM ZWISEM!!!! Zasięg masakra, MUS rejestrowania się bo inaczej do widzenia dzięjkujemy za rozmowe, co jeszcze???? I dlatego mam karte bo wpijać się w abonament to więzienie bez sensu, ale i tak najbardziej mi sie podobało jak w pierwszym miesiącu NAJWYŻSZEGO ABONAMENTU zablokowali mi połaczenia po przekroczeniu limitu minut wliczonych w abonament, ale to jeszcze nic, przed tym pięknym playowym posunięciem, dzwoniła do mnie chyba z 10 razy konstultantka która albo miała okres, albo była poprostu głupia albo mąż jej nie dogadza i z pretensjami do mnie że zaraz przekrocze limit minut!!!! KUR ****A to abonament I Z JAKIMMIIII pretensjami do mnie!!! MAX sytuacja, co za wiocha inny dają gratisy, bonusy itp. a play jak za dużo gadasz to cie opierdzieli będzie truł dupe że limit przekraczasz!!!!!! buziaczki play i życze szczęsliwego NEW YEAR!!!

  86. Magdalena pisze:

    Właśnie skorzystałam z wcześniejszego aneksu i mam śliczną nową Motorolę Flipout. Dla mnie wcześniejszy aneks jest korzystniejszy, ponieważ wcześniej nie miałam niestety darmowych rozmów do Play, teraz już mam :-), a abonament zwiększył mi się z 45 na 59 (nic wielkiego).
    Polecam i pozzdrawiam M.

  87. Maciej pisze:

    Teraz jest temat nieaktualny, mam kilka numerów w Play, ale niestety operator mnie "olał" , mimo, że na jeden numer mam już rok i został do końca rok umowy, a drugi numer mam 2 lata i został rok, w punkcie obsługi klienta poinformowano mnie, że dopiero za następne 3 albo 6 miesięcy może będę mógł dostać nowy telefon i przedłużyć umowę, więc sprawa otrzymania nowego telefonu rok przed zakończeniem umowy to fikcja, nic dodać nic ująć. Trzeba poczekać i rozwiązać te wszystkie umowy.

  88. Cerberus pisze:

    Istnieje to jeszcze czy coś ?

  89. beffy pisze:

    mam pytanie jak ja mam abonament stan darmowy 69 (59) i kaczy mi sie 2 pażdziernika 2013r a wziolem 2 pazdziernika 2011r to jest mozliwosc zmiany abonamentu na formula m 69zl na 24m to moge teraz zmienic z nowym telefonem czy nie

  90. xxx pisze:

    Ojtam… Pic na wode, najwczesniej 6 miesiecy przed koncem… dzwoniłem przed momentem na obsluge klienta …

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty