PLAY ONLINE ALL INCLUSIVE – pytania i odpowiedzi [REGULAMINY]

Zauważyłem kilka pytań na różnych serwisach. Proszę wpisujcie w tym poście kolejne to chętnie na nie odpowiemy.

„a właśnie czy bedzie wprowadzone dla obecnych klientow Play Online 10Gb za 45zł usługa, że za 10zł będzie można korzystać w nocy bez limitu?

[PLAY] Usługa ?Nocny Transfer? jest dostępna wyłącznie dla Abonentów nowych taryf Play Online All Inclusive.

„Jakie są zasady migracji do nowych taryf dla obecnych abonentów Play Online?”

[PLAY] Zasady migracji pozostają bez zmian: w trakcie trwania okresu zastrzeżonego można zmienić bezpłatnie taryfę tylko na wyższą, zmiana taryfy następuje pierwszego dnia najbliższego cyklu rozliczeniowego i powoduje utratę obecnie posiadanych usług dodatkowych i pakietów (chyba, że dla nowej taryfy dostępne są takie same, jak dla dotychczasowej) oraz wszystkich zniżek i benefitów wynikających z promocji.

Czy na obecnych taryfach można aktywować usługę nocnego transferu?

[PLAY] nie, Usługa ?Nocny Transfer? jest dostępna wyłącznie dla Abonentów nowych taryf Play Online All Inclusive.

Jaka jest różnica między modemami „4G” a „4G Ready” ?

[PLAY] Modemy 4G działają w sieciach UMTS 900 i 2100, wykorzystując technologię HSPA+, modemy 4G Ready działają w sieciach UMTS 900 i 2100, wykorzystując technologię HSDPA.

Czy niewykorzystany transfer przechodzi na następny miesiąc?

[PLAY] Nie, niewykorzystany transfer przepada.

A jak jest po wykorzystaniu pakietu? Jest jakaś płaska stawka? Czy trzeba dokupować mniejsze paczki?

[PLAY] Po wykorzystaniu limitu dostępnego w ramach abonamentu, prędkość znacznie spada. Aby przywrócić prędkość należy aktywować pakiet dodatkowych GB lub godzin, w zależności od wybranej taryfy.

Mam pytanie czy wszystkie modemy w ofercie działają na UMTS 900MHz ??

[PLAY] Zgodnie ze specyfikacją modemu.

Czy promocja e-shopie np dla 39zł +1GB dodawana jest do każdego miesiąca? czy tylko do pierwszego?

[PLAY] Tak, każdego miesiąca klient otrzymuje dodatkowy pakiet GB, adekwatny do taryfy, którą wybrał.

Czekamy na kolejne ciekawe pytania ;-)

Poniżej regulamin migracji:

Regulamin Oferty Promocyjnej Migracja na Ofertę Play Online II od 01.03.11

Oraz regulaminy oferty i cenniki modemów:

Cennik Modemow w Ofercie Play Online II od 01.03.11 r

Cennik Modemow w Ofercie Play Online na Kart? z modemem od 01.03.2011 r

Cennik Telefonów Modemów i Zestawów bez promocji 01.03.2011

Cennik Modemow w Ofercie RePlay Online II od 01.03.11 r

Regulamin_Oferty_Promocyjnej_RePlay_Online_na_12_miesi?cy_01-03-11

Regulamin_Oferty_Promocyjnej_RePlay_Online_V_A_01-03-11

Regulamin_Oferty_Promocyjnej_RePlay_Online_na_godziny_01-03-11

Regulamin_Oferty_Promocyjnej_RePlay_Online_na_24_miesi?ce_01-03-11

Regulamin_Oferty_Promocyjnej_RePlay_Online_na_18_miesi?cy_01-03-11

Regulamin_Oferty_Promocyjnej_RePlay_Online_Ekstra_na_12_miesi?cy_01-03-11

Regulamin_Oferty_Promocyjnej_RePlay_Online_D_E_01-03-11

Regulamin_Oferty_Promocyjnej_RePlay_Online_B_C_01-03-11

Komentarze

  1. frasag pisze:

    KIwdy ta laska z planszą się odkryje??? Raportuj

  2. tomi pisze:

    proszę o wyjaśnienie o co dokładnie chodzi w abo za 15 zł. 0,5gb – 500mb – wiadomo, natomiast jak jest rozliczane 30h, czy liczy się czas połączenia z daną stroną czy też ile na stronie danej przebywamy? może jeszcze inaczej, więc jak jest dokładnie Raportuj

  3. Dejmian pisze:

    Czy to te pytania za które mają być koszulki ? :P Wynikałoby że tak, ale pewnie tak dobrze nie jest:P Raportuj

    • Marc pisze:

      Witam od kiedy wyjechalem za granice nie mam zasiegu romaning automatycznie sie powinien wlaczyc tak ale nic nie.moge zrobic chociaz kiedys z tą kartą tez bylem.za.granicca i bylo wwzystko ok probowalem na innym telefonie tez dalej to.samoRaportuj

  4. qwerty pisze:

    Czy w tym roku planowana jest intensywna budowa nowych stacji bazowych oprócz rozszerzania istniejących do 4G? Raportuj

  5. Luxus pisze:

    Jakie są warunki dla przedłużających umowę? Raportuj

  6. Radek pisze:

    Mam Play Online 45zł 10GB dla dla abonentów? Na jaką taryfę mogę przejść i ile zapłacę miesięcznie? Raportuj

  7. Bandyto3xx pisze:

    a ja się zastanawiam o co chodzi z tym:
    Dodatkowe pakiety transmisji danych we wszystkich taryfach
    Chodzi tylko o Play Online? Czy abonamenty, miksy i inne karty też ? Raportuj

  8. awnim pisze:

    Czy będzie możliwość przedłużania na nową ofertę gdy stara umowa będzie się kończyć przez internet /e-shop/ ?
    Czy będę mógł przedłużyć obecną ofertę dla studentów "Play Online Student" którą mam teraz po zakończeniu umowy na ofertę studencką obowiązującą od jutra czy nie? Raportuj

  9. Kamil pisze:

    Czy zamierzacie utworzyć taryfy z wielkimi limitami danych? Chodzi mi o limity rzędu 35-50 GB.Raportuj

    • Maciej Seliwiak-Jęsiek pisze:

      Play posiada juz takie taryfy. Przykladem jest PlayOnline Box w ktorej za 149 pln dostajesz 35GB, oraz netbook za 1pln lub ipada/galaxy taba w promocyjnej cenie Raportuj

  10. Julia pisze:

    Wyzszy abonament w cenie nizszego bez modemu .Mam modem wiec moge wziasc abo 15pln-500MB a dostane 3GB (39PLN) jak to jest. Raportuj

  11. edi pisze:

    Jakie będzie rozliczanie transferu danych czy zostaje tak jak było czyli 100kB? Raportuj

  12. narkoman pisze:

    Jak Play będzie miał 90% kraju w zasięgu LTE :-) Raportuj

  13. @th0m_y pisze:

    Rozumiem, że po migracji długość umowy pozostaje bez zmian?
    W jaki sposób można migrować (Play24) i od kiedy? Raportuj

    • Bździągiewski pisze:

      Stawiałbym raczej, że po migracji długość umowy ulegnie przedłużeniu o różnicę czasu między starą a nową umową, ale trzeba by się wczytać w regulaminy. Raportuj

  14. Marcin pisze:

    Zadaje pytanie proste kiedy na stronie Playmobile zostanie zaktualizowany zasięg który promuje 4g? bo chce wiedzieć czy w małej wsi będę mógł z niego skorzystać Raportuj

  15. narkoman pisze:

    Liczy się zapewne czas połączenia – a czy aktualnie siedzisz na jakiejś stronie, na kibelku czy coś ściągasz nikogo nie interesuje… Raportuj

  16. Łukasz pisze:

    czy nowa oferta internetu play online dostępna jest tylko na własnych nadajnikach czy też u partnera roamingowego plus? Czy z play online można korzystać na zasięgu macierzystym UMTS oraz GSM? należącym do Play? Raportuj

  17. mikk pisze:

    Mam teraz abonament za 45 zł i nadal mam umowę więc mogę przejść na wyższy abonament? i przy zmianie teraz więc mogę wziąć abo za 49 zł? czy muszę za 59? i ma być rabat dla obecnych klientów więc ile będzie wynosić ten abo za 59zł? ile spadnie zł? Raportuj

    • Maciej Seliwiak-Jęsiek pisze:

      jesli masz 5GB za 45 pln to mozesz migrowac na oferte 7Gb za 49 pln, a jesli masz 10GB za 45pln to mozesz migrowac jedynie na 16GB za 99 pln. Przypominam ze migrujac na nowa taryfe tracisz wszelkie rabaty i bonusy, czyli placisz stawke niepromocyjna.
      Pokazane w ofercie promocje dotycza nowych umow lub ich aneksow Raportuj

  18. maciej pisze:

    Stronka jest już chyba zaktualizowana. Raportuj

  19. Play pisze:

    Nie, to ogólne pytania techniczne do oferty :-) Raportuj

  20. Łukasz pisze:

    W ramach oferty play informuje, że prędkość wynosi np. do 4Mbit/sek. a jaka jest dolna granica? w mojej lokalizacji często play online nie był szybszy niż 500kb/sek. mimo, że transfer mógł oscylować max do 1Mb Raportuj

  21. Chłopak Playowski pisze:

    Nie no ja nie rozumiem tego. Mam Play Online 10Gb za 45zł (taryfa pracownicza, taka sama na dla abonentów) na co mogę zmienić? Jestem abonentem również ponieważ mam tel na abonament.
    Czy mogę skorzystać z nowej promocji w taryfie play online 49zł za 39zł + 10 za opcje nocną. czy mogę skorzystać z play online 69zł za 49zł + 10zł za pakiet nocny.
    A najlepiej. Chcę płacić max 50zł i na co mogę przejść :)) Raportuj

  22. ks. Mustafa pisze:

    1. Kiedy zostanie wdrozony BB i czy bedzie dzialal na nadajnikach Plusa?
    2. Czy jak juz wyslalem rezygnacje z umowy PO i zostalala ona przyjeta to czy moge tanczyc i spiewac z radosci?
    3. Czy PO z podwyzszona predkoscia do 4mb/s bedzie sie rozpedzal do limitu predkosci jak kombajn na autostradzie?
    4. Nie ma slowa o uploadzie a to tez b. wazne! Raportuj

  23. dblan pisze:

    Czy technologia HSPA+ jest obecna również na nadajnikach UMTS900 czy tylko na UMTS2100? Raportuj

  24. jahu pisze:

    Jak będzie wyglądać sytuacja gdy klient sieci zwany abonentem będzie miał już modem i chciałby wziąć internet bez modemu ?
    Ile wynoszą kary umowne w taryfach all inclusive bez modemu ? Raportuj

  25. rafal pisze:

    0,5 Mbs…. 1 Mbs…. czy wy jesteście poważni z tymi prędkościami w 2011 roku ?!?!?! cały świat mobilny oferuje dzisiaj od 2 Mbs w góre… zobaczcie na ere, plusa, orange…. przy 512 kbs to powinna być kara za mówienie o 4Gready… lol :D Raportuj

  26. jahu pisze:

    Dlaczego w taryfie za 59 nie daliście choć 3 Mbps ? Raportuj

  27. Marcin pisze:

    Czy jeśli mając teraz Play Online 45zł z limitem danych 10GB to czy migruje do Play Online All… dla Abonentów za 59zł/poza promocja 99zł to czy dostane modem HDSP+ i czy wogóle dostane modem gdy przejdę na tą ofertę??
    I czy te 59zł bedę miał na cały okres umowy?
    W tej chwili mam 8miesiecy do końca umowy czy umowa mi się przedłuży o 18miesięcy???
    Raportuj

  28. marens pisze:

    Migrując z Play Online dla Abonentów 10GB/45zł na taryfy Play Online 69 i Play Online 99 płacimy pełne stawki (69zł, 99zł) czy promocyjne (59zł, 79zł)? Raportuj

  29. Rad pisze:

    Mam Play Online Box 99 czy moge zmigrowac do Play Online All Inclusive 99? Raportuj

  30. julia pisze:

    ————————————-Czyli jak mam modem to mogę wziąć to co jest za 39zł w cenie 15zł? —————————— Raportuj

  31. Bździągiewski pisze:

    Pytanie: Dlaczego Play Online All Inclusive bez modemu mają płatny nocny transfer za wyjątkiem najdroższej oferty? Kto popsuł tą ofertę? Raportuj

  32. PLAY pisze:

    Co to jest HDSP+ ? Raportuj

  33. Rafi pisze:

    dla obecnych abonentów przy migracji to chyba obowiązują stawki z tej planszy http://blogplay.pl/wp-content/uploads/2011/02/preRaportuj

    • Maciej Seliwiak-Jęsiek pisze:

      przy migracji do nowych taryf przy jednoczesnym nie przedluzaniu umow klient placi stawke niepromocyjna, czyli 69 lub 99 pln oraz nie dostaje bonusowego transferu za zakup w eshopie/telesales Raportuj

  34. _hiob pisze:

    A Co z predkosciami w Play Online na karte?
    A prędkości w ramach promocji "nocne sciąganie" też są limitowane do odpowiednio 2 i 4 mbit/s? Raportuj

  35. Bździągiewski pisze:

    To ty się mylisz: http://blogplay.pl/wp-content/uploads/2011/02/pre
    Slajd z konferencji umieszczony w poprzedniej informacji na blogu rzecznika. Raportuj

  36. tomasz pisze:

    Witam krótkie pytania
    1. Zmiana abonamentu play online (oferta dla abo za 45 zł 10GB) na wyższą taryfę w okresie zastrzeżonym – czy opłata np za ofertę playonline 99 wyniesie 59 zł (jak dla abonentów) czy 79 zł
    2 czy zmiana na wyższy abonament ogranicza w jakikolwiek sposób zakres ofert PlayOnline All Inclusive
    3. czy zmiana abonamentu wydłuża okres zastrzeżony?
    4. czy w moim konkretnym przypadku, gdzie uzyskałem ulgę w wysokości połowy abonamentu tytułem uznanej reklamacji za zawyżoną opłatę na kolejne 3 okresy rozliczeniowe ulga ta przepadnie po zmianie taryfy? jeżeli tak to w jaki sposób można zmienić abonament i nie tracić ulgi z tytułu uznanej reklamacji?
    pozdrawiam
    tomasz Raportuj

  37. TheMateusz pisze:

    Możesz zmienić na wyższą tj. na 49 (za 49 zł), 69 (za 69 zł) i 99 (99 zł) – bez rabatów (czyli w wersji standard)! – tylko przedłużający umowy klienci i nowi dostają rabat, migrujący już nie. Cena usługi za 10 zł nie wlicza się w stawkę abonamentu! Czytaj ze zrozumieniem! (kogo wy tam zatrudniacie??!!) Raportuj

  38. Tupt pisze:

    Witam, czy w ofercie All Inclusive w Play Online będzie dostępny jakiś pakiet sms oraz czy będą dostępne netbooki, tablety itp. ;)
    z góry dziękuję za odpowiedź,
    pozdrawiam! Raportuj

    • Maciej Seliwiak-Jęsiek pisze:

      dostepny bedzie pakiet 300SMS, jesli o tablety i netbooki..aktualnie dostepna jest oferta PO Box, nic mi nie wiadomo na temat mozliwosci wejscia nowej oferty Raportuj

  39. muchakk pisze:

    W nowych ofertach PLAY ONLINE All Inclusive istnieje możliwość wykonywania połączeń głosowych i wysyłania smsów. Czy to oznacza, że karta taka może zalogować się do sieci 2G PLAY, jeśli tak to czy jest możliwość transfery danych w oparciu o sieć 2G? Raportuj

    • Michał pisze:

      OOOO! Przyłączam się do pytania. Czy będzie możliwość dostępu do sieci na normalnej zasadzie, tzn czy mój Galaxy S z taką kartą będzie mógł funkcjonować tak samo jak funkcjonuje w tej chwili we freshu? Raportuj

  40. Szymon pisze:

    1)Kończy mi się umowa Play Online w przyszłym miesiącu. Mam obecnie 10gb/45zł. Oferta dla przedłużających jest tylko z modemem. Jakie są opcję przedłużenia bez modemu?
    2) Czy w taryfie Play Online 69 dla przedłużających umowę, ew. bez modemu, trzeba płacić 10zł za nocny transfer, czy nie? Raportuj

  41. K.O.L.E.K.T.Y.W. pisze:

    jedno jest pewne: w jednym ze slajdów jest żle postawiona kreska, Raportuj

  42. Arkadiusz pisze:

    Kończy mi się wkrótce umowa, posiadam taryfę 5 gb za 45 z groszami i chciałbym przedłużyć umowę na ofertę Play Online 15 (0,5gb) bez modemu to czy będzie możliwość, żeby w trakcie nowej umowy (powiedzmy po 6 miesiącach) zmienić ofertę na Play Online 49 w cenie 39złotych i zarazem mieć większy pakiet danych oraz prędkość 2mb/s ??? Raportuj

  43. Łukasz pisze:

    Jaka jest opłata za aktywacje Raportuj

  44. Scenic pisze:

    Witam
    Obecnie mam play online bez modemu 45zl 10gb.Chciałbym wyemigrować na wyższa opcje Play Online All Inclusivel np. 49zl Bede mial wtedy 7 giga czy obowiazuje mnie
    " wyższa taryfa w cenie niższej przy umowie na rok bez modemu"
    Czyli 12 GB? Po zmianie data zakonczenia umowy nie ulegnie zmianie?
    Rozumiem ze nocny transfer obecnych nieobowiazuje jak bylo wyzej . Raportuj

    • Maciej Seliwiak-Jęsiek pisze:

      nie masz mozliwosci migracji do PlayOnline AI za 49 pln, poniewaz aktualnie masz oferte PO za 80pln zrabatowana do 45pln, a zgodnie z regulaminem migrowac mozesz jedynie na oferte drozsza i tracisz wszelkie rabaty i ulgi, a wiec ze swojej taryfy mozesz zmigrowac jedynie na opcje za 99, oplata wynosic bedzie rowniez 99pln, a dostaniesz 16GB.

      Oczywiscie mozesz rowniez dokonac migracji z aneksem, wtedy mozesz wziac np PO dla abonentow i 19GB za 59pln Raportuj

      • Mateusz pisze:

        Jak mam kupić doładowanie do gry przez operatora piszę usługa niedostępna dla twojej taryfy dziś kupiłem nowy pakiet 10G Internetu i mam na koncie 15 zł kupuje walutę za 8zł i mi to wyskakujeRaportuj

  45. Marcin pisze:

    Ponaglam moje pytanie:
    Czy jeśli mając teraz Play Online 45zł z limitem danych 10GB to czy migruje do Play Online All… dla Abonentów za 59zł/poza promocja 99zł to czy dostane modem HDSP+ i czy wogóle dostane modem gdy przejdę na tą ofertę??
    I czy te 59zł bedę miał na cały okres umowy?
    W tej chwili mam 8miesiecy do końca umowy czy umowa mi się przedłuży o 18miesięcy??? Raportuj

  46. blablabla pisze:

    Która wersja tabelek jest właściwa. Ta z GOLa którą podlinkował K.O.L.E.K.T.Y.W czy ta wasza oficjalna.
    Chodzi oczywiście o nocny transfer w ofercie dla posiadaczy modemów.
    Raportuj

  47. kris pisze:

    Czy prędkości wyższe niż 1Mb można osiągnąć na modemach (w sprzyjających warunkach) hsdpa, czy tylko na modemach hspa+? Raportuj

    • Maciej Seliwiak-Jęsiek pisze:

      jesli twoj modem obsluguje wyzsze predkosci [a powinien bo przeciez wiekszosc modemow hsdpa obsluguje predkosc do 7,2Mbps] to powinny ci dzialac wyzsze predkosci Raportuj

  48. A co z ofertą Play Online Box 35G? Na co można z niej migrować? Prędkość 1 Mbs w tej ofercie jest strasznie niesprawiedliwa patrząc na to jaką prędkość ma się w ofercie Play Online 99! Raportuj

    • Maciej Seliwiak-Jęsiek pisze:

      nie mozna, poniewaz nie ma taryfy wyzszej od PO Box 35GB.
      Dziwi mnie fakt, ze play nie odswiezyl oferty PlayOnline BOX, zwlaszcza ze wiele jest do poprawienia w tej ofercie. Wlasciwie to jaki wariant wybrales tej oferty? [24 czy 36m] i co wziales? iPada czy Galaxy Taba? Sam bylem oferta zainteresowany ale nie wzialem bo przy umowie na 36m koszt umowy przekracza 5 tys a ipad jest tanszy w porownaniu do cen sklepowych jedynie 1400, czyli ponizej 30 proc wartosci umowy, przy czym wystarczyl by mi spokojnie pakiet 15GB.. dlatego lepiej wziac PO AllInc dla abonentow za 59 [19GB] a ipada wziac chocby i na raty:) Raportuj

  49. Kamil Siedliński pisze:

    ad3. nie
    ad4. zgodnie z pkt 15b przepadnie, a wiec jak chcesz wykorzystac, to zrob to teraz a nastepnie zlec zmiane

    na reszte pytan masz odpowiedz czytając ze zrozumieniem regulamin migracji! Raportuj

  50. Radek pisze:

    No i regulamin nadal wszystkiego nie wyjaśnia. Mam Play Online 10GB za 45zł dla abonentów. Chce przejść na Play Online 99 – ile zapłacę miesięcznie – 99zł czy 79zł (z rabatem) czy z promocji dla abonentów 59zł (większy pakiet w cenie mniejszego)? Raportuj

  51. Michał Pawłowski pisze:

    ja też! :) Raportuj

    • patrycja pisze:

      Wg Oferty Promocyjnej „Migracja na Ofertę Play Online II”, mając abonament promocyjny 10GB za 45 zł możesz przejść na abonamenty:
      49 zł – 7 GB + ew. Nocny Transfer 10 zł
      69 zł – 12 GB + Nocny Transfer 0 zł
      99 zł – 16 GB + Nocny Transfer 0 zł,
      w dokładnie takich cenach. Raportuj

  52. maciej pisze:

    Czy przechodząc z Play Online 5GB na Play Online 49 umowa jest przedłużana o kolejne 18 miesięcy czy okres pozostaje bez zmian? Raportuj

  53. rabarbar pisze:

    A ja trochę z innej strony, rok temu podpisywałem umowę na internet 5gb za 45 zł, teraz mam dodatkowo abonament w Play, czy mogę "Przeskoczyć" na ofertę dla Abonentów i mieć 12 gb za 49 zł? Raportuj

  54. Doktor Zoidberg pisze:

    Kiedy pojawią się podstawowe cenniki nowej oferty? Bo póki co mamy tu tylko RePlaye i cenniki modemów, ktore raczej mało mówią o samej ofercie :)Raportuj

  55. Radek pisze:

    A masz modem HSPA+ że mówisz o 4G? Twoja taryfa nie ogranicza prędkości? Zrozumcie, że większe prędkości osiągnięcie na modemie z HSPA+, w zasięgu HSPA+ na ofertach All Inclusive zarówno Postpaid jak i Play Online i w Play Fresh. Raportuj

  56. odchodzi4 pisze:

    a mnie bardzo ciekawi czy nocny transfer klient może aktywować i dezaktywować dowolnie co miesiąc czy musi się zadeklarować przy podpisaniu umowy czy chce go czy nie.?

    I kolejne pytanie jaki jest sens brać abo 49zł +10 zł za nocny transfer bo płaci sie 59zł to lepiej brać abo 59zł bo tam tarnsfer nocny za free i do tego wiecej GB do wykorzystania Raportuj

  57. zicc pisze:

    modem huawei e1750, PO dla abonentów 10gb Raportuj

  58. Radek pisze:

    czyli masz zwykłe hsdpa limitowane przez Play do 1Mb/s Raportuj

    • Daniel pisze:

      a ten modem E1750 nie jest 4G redy??obsługuje przecież częstotliwość 900 i 2100 MHz
      Jeśli jest 4g redy, to powinien mieć prędkość > 1 Mb/s
      Raportuj

  59. Paweł Grądziel pisze:

    W jakim zasięgu działać będzie nowy Play Online All Inclusive? Tylko sieć własna czy również w zasięgu sieci Plus (roaming krajowy)? Raportuj

  60. kancelaria_prawna pisze:

    Witam. Jeśli Play zabierze klientowi benefit, związany z uznaną reklamacją, to złamie Prawo Telekomunikacyjne, ponieważ nie jest to ulga, związana z ofertą, ale z realizacją zadań przedsiębiorcy telekomunikacyjnego, a tak naprawdę z rekompensatą, związaną z nierzetelenością świadczonej usługi, cokolwiek to nie oznacza. Reasumując, jeśli by tak się stało – droga postępowania jest prosta: skarga do UKE ! Jakiś tam regulamin promocji, usługi, etc. nie może być niezgodny z prawem, bo wtedy z automatu przestaje obowiązywać. Przynajmniej w tym zakresie, w jakim z tym prawem zgodny nie jest Raportuj

    • Play pisze:

      Zgodnie z regulaminem po migracji przepadają również rabaty przyznane w drodze indywidualnych ustaleń. Jeśli w procesie reklamacyjnym otrzymałeś/łaś zniżkę na abonament to rabat ten dotyczy tylko i wyłącznie oferty, którą masz w tej chwili.
      Decydując się na zmianę oferty akceptujesz nowe regulaminy i zasady – migracji dokonujesz z własnej woli.
      Dlatego może lepiej odczekać te 3 miesiące i później migrować? ;-) Raportuj

      • tomasz pisze:

        Czyli jestem stratny, raz nie mogę migrować na wyższy abonament bo stracę ulgę, która została przyznana z tytułu błędu leżącego po stronie P4,a dwa nie mogę skorzystać z wyższych limitów i prędkości. Czy pomijając komentarz "kancelarii …." naprawdę nie dałoby rady załatwić sprawy "po ludzku"? Raportuj

    • tomasz pisze:

      Wysłałem zapytanie do UKE:) Raportuj

  61. MarcinB pisze:

    Proszę państwa, proszę zerknąć na tą grafikę z testu prędkości playa… z 25.02.2011 ok. 2 w nocy – telefon HTC Desire na nadajniku HSDPA w Płocku… http://www.speedtest.net/android/34503432.png Raportuj

  62. Daniel pisze:

    taa? jeśli PLAY ma ich w d… to gdzie ma swoich abonentów wielka W3? hyhy Raportuj

  63. sebi pisze:

    I znowu te 4G ograniczone do 4mb. Może i faktycznie nazwa trafna oznacza prędkość :):)) Powiem tak, ja osobiście jest zaskoczony nowymi ofertami Playa ale w sposób negatywny. Nie myślałem że tak pogorszą ofertę. I te prędkości ograniczone :////// Raportuj

  64. Rafał pisze:

    Niestety nie wszędzie jest tak, od 5 miesięcy prędkość w zasięgu HSPA !!!! http://img843.imageshack.us/img843/2428/playyyyyy… więc jeśli tak ma wyglądać te 2 Mb/s to ja wysiadam ;). Raportuj

  65. marens pisze:

    To ja jeszcze dorzucę od siebie Speedtest. http://www.speedtest.net/result/1178412699.png
    Oczywiście chłopaki w BOK nie widzą problemu, problem jest po mojej stronie ;) Raportuj

  66. Bartek pisze:

    Czy przedłużając umowę mogę wybrać abonament za 15 zł a będzie mi przysługiwać wyższy abonament? Raportuj

  67. marek pisze:

    Witam, kilka razy już powtarza się to samo pytanie – wydaje się proste, a ciągle bez odpowiedzi – czy ktoś z Play mógłby wyjaśnić na jaką ofertę i w jakiej cenie może zmienić abonament ktoś kto korzysta aktualnie z PO 10GB / 45 zł msc i ma własny modem ??????????????????????????????????????????????????????? Raportuj

  68. odchodzi4 pisze:

    "Czekamy na kolejne ciekawe pytania ;-) " I czekajcie na odpowiedzi na nie do końca świata i o jeden dzień dłuzej Raportuj

  69. Moje pytanie zostało opublikowane(o modemy UMTS 900) to znaczy, że dostanę koszulkę, czy ktoś mnie ubiegł i zadał je wcześniej ?? ;) Raportuj

  70. jacwis11 pisze:

    mam sporo pytan ale jutro bo dzis sily juz nie mam :) Raportuj

  71. maccc pisze:

    Ja mam to samo w warszawie w okolicach Grójeckiej i skrzyżowania z Wawelską upload 0,03 mega i tak już od trzech miesięcy. Wszędzie poza tym miejscem jest ok, ale akurat pech że tam mieszkam, a oni mi na to modem do reklamacji. Ulice dalej działa jak trzeba. Czekam już 20 dzień na rozpatrerznie kolejnej reklamacji. Oj. Chyba się pożegnamy. To samo mają moi znajomi w play w tej lokalizacji. W odpowiedzi play napisał. Sprawdziliśmy sieć. Wszystko ok. W erze przynajmniej fachowo podchodzili do klienta, a tu mają nas za jakiś nieznających się bubków. Zachciało mi się taniości. Raportuj

  72. LOLEXX pisze:

    Na co mogę zmienić 45zł/5GB dla studentów ? Raportuj

  73. Maciej Seliwiak-Jęsiek pisze:

    w związku z tym, że nowe taryfy Play Online AllInclusive pozwalaja na wykonywanie polaczen – czy jest mozliwosc migracji z taryf glosowych na taryfy play online? Uzywam karty SIM w Galaxy Tabie i z pewnoscia byloby to korzystniejsze:) Raportuj

  74. Maciej Seliwiak-Jęsiek pisze:

    dolaczam sie do pytania..zwlaszcza ze byla informacja, ze nocny transfer dziala tylko na nadajnikach wlasnych PLAY..a skoro tak to.. pakiet dodatkowy moglby dzialac rowniez na Polkomtelu..:) Raportuj

  75. Maciej Seliwiak-Jęsiek pisze:

    zgodnie z regulaminem dot. migracji mozesz migrowac tylko na wyzsza oferte [czyli na wspomniane 99] i tracisz wszelkie rabaty i pakiety bonusowe, czyli dostaniesz w tej taryfie 16GB [bez bonusu] i zaplacisz za nie 99 pln, chyba że migrując na nową taryfę jednoczesnie przedluzysz umowe o kolejne x miesięcy..wtedy możesz miec 19GB w ramach promocji dla abonentow za 59 pln..niestety możliwośc aneksowania trwajacej juz umowy maja tylko nieliczni Raportuj

  76. Maciej Seliwiak-Jęsiek pisze:

    aby przedluzyc umowe w ofercie za 15 pln musisz zerwac umowe i zawrzec nowa – inaczej sie nie da:P.
    Jesli natomiast chodzi o migracje..w sytuacji gdy juz bedziesz korzystac z wariantu play online za 15 pln, po migracji na wyzsza oferte straciszmozliwosc korzystania z ulg i rabatow czyli dostaniesz PO49 za 49 zlotych [a nie za 39], predkosc bedzie jak w ofercie czyli do 2Mbps, natomiast ilosc transferu wynosic bedzie 7GB Raportuj

  77. uyj7 pisze:

    Wejdźcie sobie do e-shopu jest "zonk" wcale nie ma jak na slajdach dla posiadaczy modemów taryfy 16gb za cenę 59 pln lecz za 79pln !!! Wiec lekka ściema jak z 4g, mogło być tak pięknie a jest jak zwykle. Pozdrawiam. Raportuj

    • Maciej Seliwiak-Jęsiek pisze:

      jest to niezgodne z regulaminem czyli mozesz skorzystac z tego po czym pozwac p4 do uke:).

      Pewnie ktos dal plame wprowadzajac oferte 'na szybko' do systemu Raportuj

  78. Maciej Seliwiak-Jęsiek pisze:

    @1 jak chcesz bez modemu: polecam zawrzec nowa umowe i zerwac stara i skorzystac z promocji dla abonentow:)
    @2 nie w taryfie PO69 oplata za nocny transfer została zniesiona Raportuj

  79. jahu pisze:

    Więcej się nie dało wpisać ? Raportuj

  80. Maciej Seliwiak-Jęsiek pisze:

    dolna granica to 0Kbps:) Raportuj

  81. Maciej Seliwiak-Jęsiek pisze:

    Jesli dokonujecie migracji do nowej oferty bez aneksowania to czas umowy pozostaje bez zmian, a wy otrzymujecie oferte niepromocyjna, czli bez rabatow i bonusow.
    Jesli zdecydujecie sie na oferte z przedluzeniem umowy to wasza aktualna umowa zostaje przedluzona o dodatkowe x miesiecy a wy od nowego okresu rozliczeniowego korzystanie z oferty wraz z promocyjnymi ulgami i bonusami Raportuj

    • Maciej Seliwiak-Jęsiek pisze:

      a migracji dokonac mozna tylko poprzez BOK, nie ma mozliwosci migracji w play24 Raportuj

    • Tom pisze:

      po telefonie do BOK migrowałem z Play Online dla abonentów 10GB do PO All Inclusive 99 za 59 zł. To o czym piszesz dotyczy rabatów i bonusów które masz w obecnej taryfie a które tracsz po migracji Raportuj

      • mortal pisze:

        W tym problem, że tam nikt nic nie wie, ja próbowałem dzwonić do BOK już 2 x, za pierwszym razem dowiedziałem się, że na nowe taryfy jeszcze nie da się migrować, za drugim, że mogę migrować na 99 za 99…. Raportuj

  82. Maciej Seliwiak-Jęsiek pisze:

    dokonujac migracji mozecie zmigrowac jedynie na oferte wyzsza, oraz tracicie wszelkie ulgi i bonusy, czyli mozecie zmigrowac na PO99 [bo aktualnie macie po80 z obnizka do 45], oplata miesieczna wynosic bedzie 99 pln i otrzymacie 16Gb transferu Raportuj

  83. Maciej Seliwiak-Jęsiek pisze:

    kryzys:D Raportuj

  84. Maciej Seliwiak-Jęsiek pisze:

    Wpisz tekst tutaj! Raportuj

  85. Konrad pisze:

    A czy można emigrować z Play online box 15 GB na Play Online AllInclusive 99??? Raportuj

  86. Paweł Tomaszewski pisze:

    A które spośród tych przedkonferencyjnych padły? Raportuj

  87. Maciej Seliwiak-Jęsiek pisze:

    zgodnie z regulaminem mozesz migrowac jedynie na taryfę droższą, a allinc99 kosztuje tyle samo:P Raportuj

  88. Konrad pisze:

    czyli jak zwykle starych klientów ma się gdzieś Raportuj

  89. Maciej Seliwiak-Jęsiek pisze:

    niee bo przeciez jako staly klient mozesz kupic druga karte sim w playonline i wziac promocje dla abonentow:P Raportuj

  90. Konrad pisze:

    i płacić dwa abonamenty, hehe ,dzięki
    irytujące jest to że teraz będe płacił jeden z najwyrzszych abonamentów i miał za to jedno z najgorszych ofert w porównaniu do reszty (15gb, 1mb/s zamiast 16gb, 4mb/s i nocnych ternsferów bez ograniczeń) Raportuj

  91. Maciej Seliwiak-Jęsiek pisze:

    ale dostales tanszego netbooka/tablet. Z ciekawosci..co wziales i na jak dlugi okres umowy?
    Dziwi mnie ze play nie odswiezyl oferty play online box, zwlaszcza ze ceny tabletow sa conajmniej nieatrakcyjne, np ipad w kontrakcie 149pln na 36m[lacznie 5364pln] jest tanszy niz w sklepie o 1200 pln. Czyli wartosc zysku dla klienta wynosi ponizej 25 proc w stosunku do kosztu umowy..dlatego powinni cos z tym zrobic bo bardziej oplaca sie wziac PO99 dla abonentow za 59pln Raportuj

  92. Maciej Seliwiak-Jęsiek pisze:

    jak bys wzial PO Box 69 to moglbys zmigrowac na 99 [bez rabatu i bonusow:P] Raportuj

  93. Rafi pisze:

    cos chyba namieszne jest w tym cenniku sklepu internetowego http://sklep.playmobile.pl/ecommerce/control/cateRaportuj

  94. Tom pisze:

    BOK jest jak zwykle nie przygotowane, chciałem migrowac na nową taryfę PO99 ale konsultant najpierw musiał zapoznac się z ofertą i oczywiscie nie miał możliwosci zmiany tylko musiał zrobic zgłoszenie do działu technicznego Raportuj

  95. BRT pisze:

    1. Nigdy. Przestańcie się w końcu pytać o niepotrzebną dla 99,9% użytkowników usługę. Żygać już mi się chce tymi skamleniami.
    2. Możesz. Wolnoć Tomku w swoim domku.
    3. A co cię to obchodzi, właśnie zrezygnowałeś z PO.
    4. j.w. Raportuj

  96. Maciej Seliwiak-Jęsiek pisze:

    typowe. z bok jest tak ze najlepiej wkonac 3 polaczenia by za kazdym razem rozmawiac z kims innym Raportuj

  97. marcin pisze:

    w ofercie PLAY ONLINE99 dla posiadaczy modemów na 12 miesiecy jest na blogu podana cena 99 zł obniżone na 59 zł , w eshopie nie ma takiej oferty jest za 79 zł ? więc o co chodzi ? 59 zł czy 79 zł bo różnica istotna , pozatym nie mozna jej zakupic system odrazu dodaje modem – więc jak to kupić ? Raportuj

  98. Play pisze:

    Nowy modem możesz otrzymać tylko w przypadku ofert RePlay, które wiążą się z przedłużeniem umowy. Raportuj

  99. Play pisze:

    Maciek dobrze to wyjaśniłeś :-) Raportuj

    • Tom pisze:

      co innego twierdzi BOK – że obecny abonent może migrować na ofertę PO99 za 59 zł a nie za 99 zł

      zresztą byłoby to bez sensu żeby z 45 zł abonamentu migrowac na 99 zł, to juz lepiej opłacałoby się wziąć nową umowę dla abonentów za 59 zł (16GB +3GB eshop) i razem płaciłoby się 104 zł mając 2 oferty i 29 MB do wykorzystania Raportuj

  100. marekk pisze:

    Jedna WIELKA ŻENADA regulaminy migracji są tak skonstruowane, że nikt nic z tego nie wie – nawet w Play nie wiedzą :)))) Dzwoniłem przed chwilą do BOK z prostym pytaniem na jaką ofertę mogę migrować ze "starego PO" i jaka kwota zobowiązania będzie. Poczekałem sobie parę minut na linii (konsultantka się naradzała) po czym uzyskałem odpowiedź, że te taryfy jeszcze nie działają i trzeba poczekać kilka dni bo na razie w BOK nic nie wiedzą o migracji, zapytałem czy dzisiaj 01 kwietnia czy jednak 01 marca i "ukłoniłem" się grzecznie. ŻENADA chyba dam sobie spokój z tą migracją, skończy się umowa "wyemigruje" z 3 aktywacjami gdzieś indziej – pozdrawiam Raportuj

  101. Konrad pisze:

    no tak ale limit 15 gb jest na styk na 3 kompy a 5gb to… Raportuj

  102. Tomasz pisze:

    a co z odpowiedziami na pozstałe pytania kolegi Raportuj

  103. Maciej Seliwiak-Jęsiek pisze:

    Chyba ze tak..dla mnie int mobilny sluzy tylko poza domem i praca wiec…
    zwlaszcza ze w telefonie zjada mi ok 2gb miesiecznie Raportuj

  104. Ja z tej oferty skorzystałem jak tylko weszła… Strasznie denerwujący jest fakt, że płacąc najwięcej nie możesz liczyć na najwięcej… Raportuj

  105. Maciej Seliwiak-Jęsiek pisze:

    no to… pa:) Raportuj

  106. K.O.L.E.K.T.Y.W. pisze:

    taryfy głosowe a play online to dwie różne oferty i nie można między nimi przechodzić Raportuj

  107. mmaa pisze:

    Panie Macieju Seliwiak-Jsiek – czy czytał Pan regulamin migracji przed wypisywaniem różnych porad w tym wątku? Chyba nie, ponieważ posiadając obecnie ofertę Dla Abonentów 10 gb można migrować na nowe oferty 49, 69, 99. Kwestią sporną jest jak na razie wysokość opłaty po przejściu na nowe oferty. W przypadku oferty głosowej rabaty przy migracji nie obowiązują więc tutaj pewnie będzie podobnie. Raportuj

    • deedrah pisze:

      dokładnie, nie wiem gdzie ten facet to w regulaminach wyczytał bo te nic nie wyjaśniają. Swoją drogą sposób wprowadzenia oferty typowy dla Playa. Nikt nic nie wie, regulaminy pisane wyglądają jak pisane na kolanie. Żenada. Raportuj

  108. Janusz Joe pisze:

    Czy planujecie wprowadzić tańszy internet w ofercie mix i abonament to znaczy xxx minut plus yy GB internetu w pakiecie, a nie w postaci dodatkowych usług, a jeśli nie to czy pakiety będą tańsze czy utrzymają cenę? Raportuj

  109. kris pisze:

    Spodziewałem się odpowiedzi od kogoś kompetentnego. Parametry modemów świetnie znam. Ustawień sieci już nie, a jeszcze nowe regulaminy samej usługi się nie pojawiły.
    Co do modemów to nie takie wszystkie, bo to co w większości do niedawna sprzedawał play kończyło się na 3.6. Raportuj

  110. Tomasz pisze:

    proponuje przeczytanie newsa 5376 ze strony http://www.gsm.biz.pl

    cytat "Dla dobra operatora oraz klientów, naszym zdaniem – warto rozważyć zawieszenie sprzedaży od jutra i przesunięcie owej na przykład o tydzień, w międzyczasie rzetelnie przygotowując adekwatne regulaminy oraz opracowując jasne zasady obowiązywania i migracji do Play Online All Inclusive. W przeciwnym przypadku cała operacja zakończy się, jak to bardzo często w Play bywa – czyli niesmakiem, mnóstwem konfliktów z operatorem oraz wielkim zamieszaniem w punktach sprzedaży, a chyba nie o to chodzi" Raportuj

  111. kula pisze:

    jakie są szybkości wysyłania w przypadku prędkości transferu 2 i 4 Mbit/s Raportuj

  112. Grzegorz pisze:

    Czyzby wielki blad na stronie czy blad esklepie, na stronie cena za playmobile 99 dla posiadajaych modem promocyjnie za 59 (http://www.playmobile.pl/pl/promocja/play-internet/play-online-extra-dla-posiadaczy-modemow/index.html), klikam wiec do koszyka a tam 79zł. Raportuj

  113. tomasz pisze:

    Witam ponownie,

    no i mamy mały problem dzwoniłem do BOK-u z zapytaniem o zmianę taryfy PO 10GB (45 zł) na nową i niestety na chwilę obecną nie ma takiej możliwości przynajmniej technicznej, tak przynajmniej poinformowano mnie w BOK-u, co do cen sami nie wiedzą czy pełnopłatna usługa tj. 99 zł, czy niższa wynikająca z oferty dla abonentów??!?!?!?!
    Raportuj

    • Ktos pisze:

      Na pocieszenie przypomnę ze zmiana taryfy Moze nastąpić tylko z nowym okresem rozliczeniowym czyli nie wcześniej niż 1 kwietnia wiec nawet jeśli zlozysz dyspozycję No za 28 dni to strat materialnych nie poniesiesz.. Jedyne co stracisz to to ze do czasu złożenia dyspozycji nie będziesz spać spokojnie;) Raportuj

    • mariuszk pisze:

      Hehe chciałem zrobić to samo, poczekałem sobie 10 minut (dziewczę się "konsultowało") i otrzymałem odpowiedź, że najlepiej jak zadzwonię za parę dni – muszą chyba mieć czas na przeczytanie własnych regulaminów – no chyba że dopiero je piszą, co by mnie jakoś nie zdziwiło – ŻENADA Raportuj

  114. BEEEEPLAY pisze:

    a ja mam pytanie poraz drugi w scanie z konferencji tablica nr 20 jest informacja iż pakiet PLAYONLINE 99 dla posiadaczy modemów na 12 miesiecy w cenie obniżonej 99 zł na 59 zł ? tymczasem w Waszym sklep internetowy nie ma takiej oferty w cenie 59 , jest w cenie 79 a jak przechodze dalsze etapy to i tak nie moge jej zamówić – więc niestety WIELKI BAŁAGAN trzeba było te oferty dopracować a nie głupio nas zapraszać do zadawania pytania na KTÓRE SAMI NIE UMIECIE ODPOWIEDZIEĆ chyba że jest to celowo zrobione by nastukać kasy BOK za połączenia – dla mnie jest to NIEPOWAŻNE jak zwykle PLAY dał ciała , mogę być wyrozumiały ale dlaczego zawsze PLAY ma coś niedopracowane – to że oferta jest tania nie oznacza że można z nas robić ŁOSI – szczerze to mnie zniechęciło do skorzystania , od POCZATKU DNIA NIKT nie odpowiedział merytorycznie na moje wcześniejsze pytania
    Raportuj

  115. tomasz pisze:

    Czytałem, ale skoro nawet w BOK-u nie wiedzą np. po jakiej cenie będzie świadczona usługa przy ew. migracji świadczy to że ja jako skromny żuczek mam prawo nie rozumieć regulaminu, ale obsługa???!?!?
    Ponadto reklamacja i uzyskany rabat z jej tytułu jako rekompensata za nienależnie naliczone opłaty, który ewentualnie byłby skasowany przy migracji zgodnie z pkt15b byłby chyba sprzeczny raz z dobrymi zwyczajami i nie tylko….
    Podkreślam, to nie była zwykła promocja etc. tylko upust w abo. jako wyrównanie zawyżonej faktury Raportuj

  116. tomasz pisze:

    Przypuszczam że Kamilowi chodziło o większe pakiety w PO All Exlusive z transferem i netbokami :)
    chyba że się mylę Raportuj

  117. robert pisze:

    zamówiłem dzisiaj po 99 dla abonentów na 18mieś 19gb za 59zł. a to wszystko przez bok. pani wytłumaczyła, że faktycznie w markecie jest błąd Raportuj

  118. Ktos pisze:

    Typowe dla play.. Bałagan i totalna dezinformacja..
    Dzis będąc w salonie i wnioskujac o wymianę karty SIM doznałem hamstwa konsultanta i totalnego nieprofesjonalizmu.. Pan najpierw zamiast się zając klietami flirtowal 20 min z koleżanka, po czym zaczął gadać do klientów per kolega a na końcu nie chial wydać potwierdzenia wydania duplikatu SIM twierdząc ze mi się nie należy po czym po wytkumaczeniu mu ze jest inaczej – zrobić mi ksero, w dodatku dość nieczytelne i odmówił potwierdzenia kadra za zgodność z oryginalem.. Zenada Raportuj

  119. nalogike pisze:

    i dostaniesz 16 GB , A NIE 19 GB, bo promocja + 3 GB / jest tylko przy zakupie przez ESHOP a Ty kupiłeś przez BOK , teraz jest wszystko ok , jak dostaniesz pierwszy rachunek przekonasz się że miałem rację – w egzekwowaniu regulaminów PLAY jest bezlitosny a rozmowy są nagrywane ale po to by je wykorzystać przeciwko Klientowi nie odwrotnie – ludzie czytajcie REGULAMINY a póżniej czujecie się oszukani Raportuj

    • robert pisze:

      zamówienie przez bok jest równoznaczne z eshopem a usługa zamawiania nazywa sie telesales. dla twojej wiadomości rozmowe mam nagraną na telefonie, a jesli stanie się tak jak mówisz mam twardy dowód Raportuj

      • Ktos pisze:

        Nie masz dowodu bo nie masz prawa nagrywać rozmow z BOK a jeśli będziesz próbował wykorzystać to nagranie to w najlepszym przypadku nie zostanie dopuszczone do sprawy a w najgorszym pójdziesz siedzieć. Oczywiście najpierw zapłacisz nam karę umowna;) Raportuj

  120. Misio Pieszczoszek pisze:

    Na stronie internetowej zarówno PO All Inclusive jak i abo na tel. były problemy z wyświetlaniem po zaznaczeniu odpowiednich oczek (w Operze jakby chciało a nie może a w Firefoksie jakby nie chciało i nie może), ale z tego co widzę to chyba to zmieniono na coś mniej bajeranckiego a funkcjonalnego.
    Przy zamawianiu "PO dla posiadaczy modemów" i wybraniu opcji PO 99 w koszyku pojawia się oferta za
    79zł a nie za 69zł jak w regulaminie.

    Z nowych regulaminów wiem tyle samo, jak nie mniej, niż wiem z prezentacji z konferencji zamieszczonej przez rzecznika. Nie doszukałem się informacji, np. jaka jest taryfikacja, co dzieje się po przekroczeniu limitu, jaka jest stawka za dane po przekroczeniu limitu, czy i za ile można dzwonić i wysyłać smsy (poza przymusowym jednorazowym pakietem). Nie wiem, może mam postępującą ślepotę, ale czytałem kilka razy i nie znalazłem. Póki nie znajdę tego w regulaminie usługi lub promocji, to nie uwierzę na słowo nawet samemu prezesowi Play.
    I jeszcze ten przymus *jednorazowego* zakupu jakiś pakietów smsów za czasami kosmiczne kwoty w abonamencie internetowym i telefonicznym.

    Zapisu "PRAWO DO BŁĘDÓW W DRUKU ZASTRZEŻONE" nie skomentuję. Raportuj

  121. Misio Pieszczoszek pisze:

    Na jakimś forum telekomunikacyjnym czytałem wpity w stylu "Niech w Play Fresh niczego nie zmieniają, bo jeszcze spieprzą" :-) Raportuj

  122. tomasz pisze:

    Niestety w regulaminie Play zastrzega sobie, iż dyspozycja winna być złożona min. na 14 dnie przed końcem okresu rozliczeniowego, aby ten nowy pakiet był włączony od nowego okresu, w przypadku złożenia dyspozycji w czasie 14 – 1 dnia przed, pakiet może nie zostać włączony od następnego, tylko jeszcze kolejnego. Wtedy dopiero byłoby czekanie i "obgryzanie paznokci" :) Raportuj

  123. konradmc pisze:

    Dzwoniłem pod *502 już 3 raz , niestety nie da się zmigrowac do nowej taryfy. To po co ta oferta jest ? Zrobili coś co nie działa co za … Raportuj

  124. Maciej Seliwiak-Jęsiek pisze:

    haha to sobie wprowadzili jakas nowosc..:D
    i bedzie tak ze pierwsze 1 dni – nie doczytalismy swojego regulaminu i nie zanamy swojej oferty
    po 17 dniach – znamy swoja oferte ale.. spoznil sie Pan:P Raportuj

  125. Maciej Seliwiak-Jęsiek pisze:

    inna sprawa..
    cennik urządzen w PO Box jest nieważny od ponad miesiąca: http://www.playmobile.pl/resources/pdf/cenniki/Cehttp://www.playmobile.pl/resources/pdf/cenniki/Ce

    na jakiej wiec podstawie play mi sprzeda np ipada w PO Box za 149 jesli nie ma aktualnego cennika do tej uslugi?:D Raportuj

  126. Maciej Seliwiak-Jęsiek pisze:

    a może by tak zastrajkowac w zwiazku z nierzetelnoscia operatora [w zwiazku z tym np ze przy zamawianiu play online dla abonentow – cena w eshopie jest o 20 pln wyzsza niz w regulaminie], zamowic umowe po czym odmowic kurierowi jej podpisania..masowo.. moze taki akt skloni play do przestrzegania wlasnych regulaminow a przedewszystkim do rzetelnosci? Raportuj

  127. Maciej Seliwiak-Jęsiek pisze:

    wsumie gdybym zamowil teraz oferte, ktora jest niezgodna z regulaminem a zamawialbym ja wlasnie w oparciu o ten regulamin to po podpisaniu umowy z kurierem moge pozwac p4, prawda? Raportuj

  128. RAFI pisze:

    proponuje przeczytanie mojego wpisu w innym wątku http://blogplay.pl/2011/03/nowy-telefon-w-ofercieRaportuj

    • Maciej Seliwiak-Jęsiek pisze:

      faktycznie..dziwna sprawa dot tych 105 dni.. zwlaszcza ze w 2010 roku kupilem dwa abonamenty w play [lp 69 i lp99]..oba z telefonem..jeden zakupilem w lipcu a drugi w sierpniu i jakos nikt nie mowil mi o 105 dniach..jedyne co jest istotne to to aby faktury byly regulowane terminowo..choc mialem za drugim razem sytuacje, ze ktos z play omylkowo wrzucil mnie na czarna liste i konsultant w salonie powiedzial ze nie moze mi sprzedac oferty bo wisze play.. po czym przedstawilem dowody ze jest inaczej i okazalo sie ze to blad pracownika.. Raportuj

  129. RAFI pisze:

    jeżeli chodzi o zaleganie to nie wchodzi to w grę bo rachunki płacę przed terminem płatności
    może dotyczy to tylko zakupu Play Online albo kolejna sciema którą wymyslił konsultant gdy został zgłoszony problem Raportuj

    • Maciej Seliwiak-Jęsiek pisze:

      sadze ze sciema wymyslona przez konsultanta..albo gadales z firma outsourcingowa w ktorych to panuje zasada ze nie wszystko da sie zrobic i sprzedac:). Kiedys do mnie dzwonila babka rzekomo z play i chciala mi wcisnac kolejna aktywacje..nie byloby w tym niczego strasznego gdyby nie fakt, ze wtedy obowiazywala rowniez oferta LP Internet a pani upierala sie przy tym ze takiej oferty nie ma, twierdzila rowniez ze nie ma 3m rabatu za przeniesienie numeru, oraz podawala ceny telefonow wyzsze srednio o 200 pln w porownaniu do cennikow..
      niestety outsourcing jest wszechobecny..

      co i tak nie zmienia faktu ze play dalo plame:).
      Wlasnie..co z oferta dla klientow biznesowych? Byly plany jej odswiezenia i co? Raportuj

  130. tomasz pisze:

    A tak a'propo pojawiających się pytań odnośnie Online z tabletem/netbookiem/ipadem:
    Czy Play w niedługim czasie dokona zmiany ofert, na oferty All exlusive (pakiety, transfer nocny, ceny), ponieważ analizując sobie ofertę konkurencji, a w szczególności Plusa gdzie pakiet 20 GB kosztuje 110 zł transfer nocny do 9.00 – 0 zł i netbook 149 zł porównując z PO Box 99 cena za net 99zł bez transferu nocnego pakiet 15 GB (kwestia zasięgu i prędkości), to oferta Play nie wypada konkurencyjnie. Dodam, iż istnieje możliwość dla klientów plusa otrzymać pakiet 25 GB (a mam taką możliwość) co daje nam różnicę nawet 10 GB za 10 zł więcej.
    Aby rozwiać wątpliwości: nie faworyzuję żadnego Opa i nie twierdzę, że ten jest Be, a ten cacy, tylko patrzę w miarę pragmatycznie odnośnie ceny i tego co za to się dostaje.
    Pozdrawiam
    Raportuj

  131. RAFI pisze:

    przed chwilą potwierdzałem to jeszcze raz u konsultanta BOA i potwierdził że zeby zakupic kolejną aktywację musi minąć 105 dni od zakupu ostatniej i podobno jest to zawarte w jakims regulaminie. Swoją drogą sprawa dziwna że dla abonenta z prawie 2 letnim stażem i kilkoma aktywacjami robi się pod górke gdy chce zakupic kolejną aktywację

    Czy Rzecznik Play mógłby się wypowiedziec w tej sprawie czemu ma to służyć? Raportuj

  132. Maciej Seliwiak-Jęsiek pisze:

    rzecznik play nie wypowiada sie w sytuacjach w ktorych musialby przyznac klientowi racje jednoczesnie obarczajac wina play i przyznajac ze ekipa play dala plame.

    Zreszta sam widzisz ze watek mial byc stworzony w celu zadawania pytan i uzyskiwania na nie odpowiedzi i.. no wlasnie.. kolejna wpadna ze strony play:) Raportuj

  133. Maciej Seliwiak-Jęsiek pisze:

    *wpadka:) Raportuj

  134. Asia pisze:

    a ja przy przedłużaniu umowy dostałam inną umowę do podpisania niż mi przedstawiono (miało być 50% przez 12 miesięcy a jest 100%), od 4 miesięcy płacę 2 razy więcej niż miałam i zero odpowiedzi po kilku pismach, telefonach i wizytach w salonach, czy mam się czuć oszukana? Raportuj

  135. Jacek pisze:

    Mogę prosić jakiś link do cennika z iPadem ? Raportuj

  136. Maciej Seliwiak-Jęsiek pisze:

    byl w jednym z moich komentarzy.
    Niestety wszystkie cenniki oferty Play Online BOX są ważne do 31.01.2011 a więc nieaktualne:) nie wiem jak play może funkcjonowac bez obowiązującego cennika.. http://www.playmobile.pl/resources/pdf/cenniki/Cehttp://www.playmobile.pl/resources/pdf/cenniki/CeRaportuj

  137. Maciej Seliwiak-Jęsiek pisze:

    w tej sytuacji jesli nie udowodnisz operatorowi ze zostalas oszukana to.. masz pecha.
    niestety nalezy pamietac o tym by czytac co sie podpisuje. Raportuj

    • Asia pisze:

      Warto było tutaj napisać, bo sprawa już załatwiona, szkoda, że rzecznik musiał w tym uczestniczyć :)
      Następnym razem będę pamiętała żeby dokładnie wszystko czytać. Raportuj

  138. ktoś pisze:

    wlasnie czy ktos moze powiedziec mi czy play odswiezyl oferte z tabletem? bo nigdzie nie pisze o tym Raportuj

  139. Darek pisze:

    Ukazał się replay na stronie, ale co ciekawe nie ma tam nic o dodatkowych GB danych przy zakupach w eshopie, czyli że dodatkowe GB są tylko dla nowych? a dla obecnych nie? Raportuj

  140. Mark pisze:

    Jeszcze nie zauważyłeś że dla Play nie liczą sie obecni abonenci tylko nowi żeby co jakiś czas ogłaszać że jest nas niby coraz więcej. Raportuj

  141. Ktos pisze:

    Jak chcesz wiecej GB to zerwij umowę i podpisz nowa ;) Raportuj

  142. Darek pisze:

    A po co mam zrywać, jak mi się kończy i chcę przedłużyć, ale na równych zasadach Raportuj

  143. Ktos pisze:

    Po to by czerpać korzyści jak nowy klient Raportuj

  144. tomasz pisze:

    Hmm przepraszam za drobną złośliwość, ale czy mylę się twierdząc, iż obiecano nam na tym blogu odpowiedź na wszystkie pytania??
    Bo tak naprawdę w dalszym ciągu jest wiele niejasności, a nie ma odpowiedzi sumujących wszelkie zgłoszone wątpliwości.
    Tym bardziej mnie to interesuje, ponieważ sam zgłaszałem wyżej swoje wątpliwości i ….. częściowo uzyskałem odpowiedzi (patrz. rabat i jego utrata przy migracji – chociaż piszący regulamin nie wszytko przewidzieli – piszę to bez złośliwości, bo np. do tej pory nie ustosunkowano się do mojej konkretnej sytuacji gdzie rabat jest wynikiem korekty faktury).
    Postulat: zebrać i ustosunkować się syntetycznie do zgłaszanych problemów.
    Pozdrawiam Raportuj

    • Ktos pisze:

      Rzecznik nie odpowiada w sytuacji gdyby miał obsmarowac swego pracodawcę;)

      Świetnym protestem byłby masowy zakup aktywacji przy jednoczesnym nie podpisywaniu umów (w związku z zapiskami niezgodnymj z obowiązującym regulaminem) ;) Raportuj

    • ania pisze:

      Poza tym po co się przejmować klientami lub potencjalnymi klientami – lepiej pisać newsy np o wąsach….. Raportuj

  145. JerzyG pisze:

    Posiadam Play Online 10GB z promocją RePlay Online Extra z upustem 2 (12) na 12 miesięcy tak pisze na Aneksie do Umowy oraz Własny Modem, umowa kończy się w Listopadzie 2011r.

    Pytanie: Na jaką nową taryfę mogę się przenieść i który regulamin będzie mnie obowiązywał!

    Play Online All Inclusive ?
    Play Online All Inclusive dla Abonamentów ?
    Play Online All Inclusive dla Posiadaczy Modemów ?

    Regulamin Oferty Promocyjnej Migracja na Ofertę Play Online II?
    Czy
    Regulamin Oferty Promocyjnej RePlay Online Ekstra na 12 miesięcy?

    I jak to jest z „Nocny Transfer” ponieważ w regulaminie darmowy jest tylko w taryfie Online All Inclusive 99 !

    Proszę o odpowiedź bo kolejni konsultanci twierdzą co innego.
    Dziękuję Raportuj

    • Ktos pisze:

      Interesuje Cie regulamin podstawowy a po migracji tracisz wszelkie ulgi bonusy i rabaty, czyli np w opcji 16GB płacisz nie 59, a 99 PLN i nie dostajesz dodatkowych GB;)).
      Jak ci się opłaca to migruj choć my wolimy żebyś kupił kolejna aktywacje, już teraz Raportuj

    • JerzyG pisze:

      No i już po 10tym i mam Play 69 włączony + Nocny transfer niestety dodatkowo płatny 10zł.
      Ciekawe ile teraz mi naliczą na nowym rachunku ?? Raportuj

  146. Paweł pisze:

    Czy w Play Online 10GB za 45 zł (dla stałych abonentów) zwiększona zostanie prędkość z 1Mb/s do 2Mb/s (ewentualnie 4Mb/s) automatycznie, czy trzeba koniecznie zmieniać taryfę na nową?? Raportuj

  147. bart pisze:

    Czy jest jakiś limit danych podczas testowania? Raportuj

  148. Darek pisze:

    Bez zmiany taryfy, zostaje to co było Raportuj

  149. ania pisze:

    Fajnie tu odpowiadają na pytania…… czyli wcale :) – no ale jak rzecznik nic nie wie, a migracje działają od 01.03 tylko teoretycznie – bo w praktyce nie wiadomo od kiedy, całe BOK nic nie wie na ten temat – no to co się dziwić. Teraz już wiem dlaczego jest tzw "wielka trójka" i…………. Play :) Raportuj

  150. zdziś pisze:

    chyba nikt tego jeszcze nie wie Raportuj

  151. Ktos pisze:

    Tak; 1MB.
    Za każde kolejne 100KB opłata zgodna z cennikiem tj. 4,90PLN Raportuj

  152. ania pisze:

    Zasady migracji pozostają bez zmian: w trakcie trwania okresu zastrzeżonego można zmienić bezpłatnie taryfę tylko na wyższą, zmiana taryfy następuje pierwszego dnia najbliższego cyklu rozliczeniowego i powoduje utratę obecnie posiadanych usług dodatkowych i pakietów (chyba, że dla nowej taryfy dostępne są takie same, jak dla dotychczasowej) oraz wszystkich zniżek i benefitów wynikających z promocji.

    Szczególną uwagę zwróć na: "(chyba, że dla nowej taryfy dostępne są takie same, jak dla dotychczasowej)" Raportuj

  153. maciej pisze:

    Właśnie dzwoniłem do BOK i jestem zdruzgotany. Jestem w trakcie umowy 10 GB za 45 dla abonentów i nie ma możliwości przejścia na nowe taryfy z promocyjną opłatę. Chciałem przedłużyć umowę o 12 m-cy i wziąć taryfę 4/16 GB za 59 zł. to powiedzieli że nie mogę. Jak chce to zmienią ale za 99 zł. Klient, który akurat jest związany umową jest niewarty troski i starań o przywiązanie do firmy. Robię wszystko żeby go wkurzyć i zniechęcić. Jestem od 3 lat w Play Online, mam 4 telefony w Play ale z takim podejściem do klienta to chyba podziękuję. Żenada. Raportuj

    • ania pisze:

      No ale to są jakieś bo nawet w tym temacie powyżej piszą, (niejaki Gruszka) że zniżki zostają jeśli są takie same i w tym przypadku masz zniżkę za modem Raportuj

  154. JerzyG pisze:

    Odnośnie mojego pytania wyżej,
    Trzech (3) konsultantów stwierdziło że przejdzie z Play online 10GB za 45zł na Play 69 za cenę 59zł miesięcznie!
    Do końca trwania mojej obecnej umowy!
    Jeśli tak nie będzie i o karzę się że przyjdzie mi Płacić 99zł miesięcznie to złoże reklamacje gdyż BOK wprowadziło mnie w błąd!
    Jako dowód zarządzam odsłuchania tych nagrywanych rozmów o których zawsze informują przed rozmową! Raportuj

  155. WojtekM. pisze:

    Parę lat temu jak miałem jeszcze internet w erze , jak zwiększali prędkość to robili dla wszystkich użytkowników tj. tych co już mają internet i tych co podpisują umowę.Nie było żadnego rozgraniczania. Z tego co widzę Play próbuje wyciągnąć dodatkowe pieniądze od ludzi którzy już mają podpisaną umowę z nim, dzieląc abonentów na lepszych i tych gorszych (tych którzy mają już z nimi podpisaną umowę ). Karząc ich w ten sposób że podczas migracji tracą wszystkie zniżki i ulgi , to tak wygląda nagroda za lojalność wobec Playa. Osoby które pisały ten regulamin powinny się zastanowić dzięki komu mają pracę , czy dzięki ludziom którzy zamierzają podpisać dopiero umowę , czy dzięki abonentom którzy już są w sieci PLAY!!!.Co by się stało się stało z nimi gdyby obecni użytkownicy nie przedłużali umów lub nie podpisywali kolejnych. Czy od teraz liczą się tylko pieniądze i niema żadnych innych wartości.Myślę że nie jestem osamotniony w moich rozważaniach . Proszę o komentarze. Raportuj

  156. ktoś pisze:

    play w swoim dzialaniu jest o wiele gorszy niz w3.
    Dla play nie liczy się zadna dlugofalowa wspolpraca z klientem, a jedynie jego pozyskanie.
    Play buduje chwilowa pozytywna opinie [swiadomie] po to aby klienta naciagnac…a potem klient jest pozostawiany sam sobie, operator ma gdzies swoich klientow, czego przykladem jest wlasnie stosunek dla klienta wlasnego, fatalne oferty przedluzeniowe, gorsze warunki migracji i unowoczesnianie warunow technicznych tylko dla nowych klientow.
    Jeszcze zobaczycie jak za rok – dwa lata, wzrosnie ilosc klientow uciekajacych z play. Kto wie, moze juz jest taki wskaznik, ale play maskuje go kupujac masowo startery innych sieci i przenoszac do siebie? Raportuj

  157. ktoś pisze:

    reklamacja da ci tyle ze dostaniesz jako oszukany przez play pakiet 100MB lub 20SMS. Mialem podobna sytuacje. Zloz reklamacje i jednoczesnie zglos sprawe do UOKiK lub UKE Raportuj

  158. zbooY pisze:

    do tej pory nie mialem internetu i czekalem na oferte ale w salonie nikt nie powiedzial o promocji w e-shopie o ktorej sie dowiedzialem… z internetu

    czy moge rozwiazac teraz umowe wykorzystujac 7 lub 10dniowy „pretekst” test/konsumenckie prawa i podpisac nowa przez e-shop’a?Raportuj

  159. Gormar pisze:

    Ilość przeniesionych numerów z sieci Play do W3 w 2010 roku wyniosła około 20 tysięcy. Na 5 mln klientów to jest jak kropla w morzu.

    Nie posiadam informacji na temat ofert "utrzymaniowych" w Play, gdyż nie mam z nimi podpisanej umowy. Ale to, że oferują więcej nowym niż aktualnym użytkownikom nie jest takie niespotykane, gdyż przez 10 lat podobną politykę stosowało samo W3. Zresztą odchodząc do innej sieci otrzymasz warunki jak dla nowych, które i tak są słabsze niż oferta RePlay. Play nie będzie przecież sobie pruło kieszeni. Jak już pozyskało klienta to teraz chce na nim teraz trochę zarobić ;). Raportuj

  160. arnold pisze:

    jak nie zmienią tych regulaminów odnosnie migracji, to jak mi sie skończy umowa, napewno polecę do plusa. Raportuj

  161. rocco69 pisze:

    No własnie, niech chociaż dadzą nocny transfer dla stałych klientów.
    Bo mnie szlak jasny trafia i krew nagła zalewa z tymi ich limitami .
    Bo co to jest 10GB.
    Zaledwie dwa filmy HD – dobrej jakości.
    A co, pewnie powiedzą że to jest do przeglądania stron internetowych , poczty i innych portali,( a to to ja już dawno mam przez opere-mini w telefonie od kilku lat w PLUSIE), już nie wspomne o you tube i innych portalach z filmami online chocby VOD… choć to i tak naciągacze.
    Tak że pozostaje jedynie PLUS , Mam u nich telefon kilka lat i jak narazie nie mam zastrzeżeń.
    Pozdrawiam zarząd PLAY Corporations, oby tak dalej, a sami będą do siebie dzwonić i sobie siedzieć na necie!!!

    Raportuj

  162. romek299 pisze:

    ja mam internet w erze i jest ok.
    Miałem zamiar przejść do play ale po tych wszystkich wypowiedziach to chyba podziekuje…pozdo Raportuj

  163. rodi48 pisze:

    ej ludzie poczekajcie chwile.
    kiedyś też malo bylo dla stałych klientów, a teraz jest wszystko,
    tylko muszą przygotowac nową oferte i nowe regulaminy Raportuj

  164. ania pisze:

    No cóż…… ja tam odczekam do końca umowy i "dla zasady" przechodzę z powrotem do Orange. Nie chcę być gorzej traktowana tylko dlatego, że "już mnie złapali" zresztą póki co chcę im płacić więcej – przenieść się do AI 99 no ale jak nie chcą – trudno…….Dostałam nauczkę – czasem lepiej jednak płacić więcej…. Poprzednio byłam w Orange i tam również jeśli np zwiekszano limit to dla wszystkich – nie tylko dla nowych klientów. Raportuj

  165. Krzysiek pisze:

    Myślę, że to wszystko wyjaśni.
    Moje zapytanie do back office Playa:
    "Obecnie posiadam Play Online 10GB dla abonentów za 45 zł miesięcznie, umowę przedłużyłem w styczniu 2011 r. i obowiązuje ona do 21 stycznia 2012 r. Posiadam własny modem.
    W związku z wejściem w życie nowej oferty Play Online jestem zainteresowany ofertą Play Online 49 za 39 zł bez modemu na 12 miesięcy, limit 7GB + 1GB w sklepie internetowym, prędkość transferu 2 Mbit/s i mam następujące pytania:
    1) czy mogę skorzystać z ww. taryfy?,
    2) do kiedy będzie obowiązywała nowa umowa (aneks)?, czy do 21 stycznia 2012 r. (wg obecnej umowy), czy do marca 2012 r. (wg nowej umowy)?,
    3) czy przez cały okres będę płacił miesięcznie 39 zł?
    4) czy w przypadku zamówienia przez Internet dodatkowy limit 1GB będzie mi przyznany tylko na jeden miesiąc, czy przez cały okres umowy?,
    5) jak można przejść na tą taryfę w sklepie internetowym? Bo z tego co sprawdzałem to nie tam opcji dla migrujących z obecnej oferty na nową i z własnym modemem,
    6) czy w mojej miejscowości tj. ……. woj. dolnośląskie będzie dostępny transfer 2 Mbit/s?
    7) od kiedy wzrośnie mi transfer do 2 Mbit/s? obecnie mam 1 Mbit/s?
    8) czy w przypadku gdy pozostanę przy obecnej taryfie to przewidywane są w najbliższym czasie jakieś zwiększenia transferów, np. z 1 Mbit/s na 2 Mbit/s?
    Proszę o odpowiedź"

    A to odpowiedź z Playa:
    "W odpowiedzi na zgłoszenie uprzejmie informuję, iż ma Pan możliwość zmiany taryfy na Play online 49. Odpowiadając na Pana pytania zawiadamiam, że zmiana taryfy nie wymaga aneksu do umowy z związku z czym czas trwania umowy się nie zmieni. Dodam także, iż niestety nie zostanie przyznana zniżka na abonamencie, a więc opłata abonamentowa będzie wynosiła 49 złotych. Informuję również, iż podczas zmiany taryfy oprócz braku rabatów nie są także przyznawane dodatkowe promocje takiej jak 1 GB za zamówienia poprzez e-shop. Dodatkowo chciałbym zaznaczyć, iż nie ma możliwości dokonania zmiany taryfy poprzez e-shop co automatycznie wyklucza powyższa promocję. Dodam także, iż w Pana miejscowość ma Pan możliwość korzystania z szybszej transmisji danych, oraz informuję także, że nie posiadamy informacji na temat zmiany prędkości transmisji danych w obowiązującej Pana taryfie." Raportuj

  166. adam pisze:

    Takiej olewki jak w Play to jeszcze nie zdarzyło mi się doświadczyć w żadnej sieci, chciałem zrobić migrację – w BOK nikt nic nie wie, rzecznik nie raczy odpowiedzieć ani na blogu ani na maila, regulamin niby jest ale trzeba go czytać konsultantom…. żenada i dziecinada. Sam mam firmę ale swoich klientów nigdy tak nie traktowałem. Pożegnamy się z Play i tyle. Raportuj

  167. mat pisze:

    A to mój transfer w centrum Warszawy… Żenada! http://www.speedtest.net/result/1189191041.png Raportuj

  168. pat. pisze:

    Wg Oferty Promocyjnej „Migracja na Ofertę Play Online II”, mając abonament promocyjny 10GB za 45 zł możesz przejść na abonamenty:
    49 zł – 7 GB + ew. Nocny Transfer 10 zł
    69 zł – 12 GB + Nocny Transfer 0 zł
    99 zł – 16 GB + Nocny Transfer 0 zł,
    w dokładnie takich cenach. Raportuj

  169. playon pisze:

    A ja zawarłem umowę pół roku temu i w punkcie PLAY powiedział mi sprzedawca, że nie mogę migrować dopóki nie upłynie 12 miesięcy.
    Zastanawia mnie brak zniżek w nowej taryfie bo pkt.15a "Regulaminu migracji" mówi:
    a) przepadają wszelkie pakiety SMS-ow, rabaty, uprawnienia lub usługi uzyskane przez
    Abonenta na podstawie dotychczasowych Ofert Promocyjnych chyba, że warunki innych Ofert
    Promocyjnych stanowią inaczej; Chodzi mi o zapis cyt."chyba, że warunki innych Ofert Promocyjnych stanowią inaczej". Właśnie w tej ofercie warunki promocyjne mówią, że jest upust i dodatkowy transfer!!! Raportuj

  170. Pablo pisze:

    Temat był wielokrotnie poruszany. Ale jak na razie uzyskałem 2 sprzeczne odpowiedzi. I dalej nic z tego nie wiem. Migracja z play online dla abonentów 10Gb 45zł.

    Są 2 odpowiedzi: Jest możliwa do 49? czy tylko do 99?. Proszę odpowiedzieć raz a dobrze tym bardziej że odpowiedzi konsultantów na infolinii są sprzeczne z wklejonym regulaminem migracji. Odpowiedzi na blogu również. Raportuj

  171. JerzyG pisze:

    Włączyli mi Play 69 a miałem Play Online Extra 10gb za 45zł na 12 miesięcy i nie przedłużyli umowy :)) Raportuj

  172. Piotr M. - Termar pisze:

    Może na blogu publicznym firma Play odpowie mi na pytanie, albo tą drogą uda mi się uzyskać kontakt z kimś kompetentnym. OD OŚMIU MIESIĘCY otrzymuję na adres mailowy mojej firmy wezwanie do zapłaty od firmy Play. Tak się dziwnie składa, ze nie podpisywałem z tą firmą żadnej umowy i nie wyrażałem zgody na wykorzystywanie moje adresu e-mail. Od ośmiu miesięcy ktoś kto bezprawnie podał mój adres mailowy nie płaci i aktualnie saldo wynosi już 8,- zł. Oczywiście – śmieszna kwota i nie nią tu chodzi. Na moje wielokrotne monity firma Play odpowiada zawsze, ze adres jest prawidłowy, a osoba która go podała nie wyraża zgody na jego usunięcie. Owszem adres jest prawidłowy ale NALEŻY DO MOJEJ FIRMY i został użyty bezprawnie. Wygląda na to, że jakiś nieuczciwy przedstawiciel Play aby uzyskać prowizję za podpisanie umowy sfabrykował jakieś dane podając mojego maila. Oczywiście nie płaci, bo to przecież tylko tzw. klient – słup. Przedstawiciel Play zarobił, Play może się wykazać coraz większym rynkiem i jest wszystko w porządku. Domyślam się skąd taka nazwa firmy, przecież play – znaczy: grać się, bawić. Zabawa jak z Monty Python'a – trąci absurdem. Tą drogą proszę zabawną firmę Play o podpisanie ze mną jakiejkolwiek umowy i jako adres do korespondencji proponuję np. Kancelarię Premiera RP. Z całą pewnością będę odradzał jakiekolwiek inne niż zabawowe kontakty z Play wszystkim osobom i firmom, z którymi mam kontakty. Raportuj

  173. Extreeme pisze:

    Dlaczego stali abonenci (telefon i online) sa traktowani gorzej niz osoby, ktore podpisza nowa umowe?!
    Przykladowo, majac 10gb za 45pln moge przejsc/zmigrowac na abo za 69pln a osoba, ktora nie ma online i podpisuje nowa umowe moze miec ta sama oferte za 49pln.
    Jak tego typu traktowanie stalego klienta ma sie do wizerunku Play, ktory pokazuje otwarcie, ze ma INNE nastawienie do klienta niz inne sieci. Raportuj

  174. franek pisze:

    To ciekawe dlaczego speedtest.net klasyfikuje te wasze 1Mb/s jako wolniej od 81% populacji w Polsce hahah jakoś zostaliście w tyle przepraszam idziecie do przodu tylko marketingowo ja się przesiadam z waszego play na coś co może nie będzie działało z prędkością 7Mb ale w 80% procentach lokalizacji będę miał minimum to 4Mb co u was jest tylko dla wybranych i to mnie tak naprawdę denerwuje 1MB to już nie jest wolno to bardzo wolno wręcz ślimaczo Raportuj

  175. franek pisze:

    Wielkie hallo niby sieć 4G a na tych speedtestach slower than 85% of PL – nie daje wam to do myślenia ….
    podobno to u innych operatorów jest wolniej hahah
    PUBLICZNIE OBIECALI ŻE ZWIĘKSZĄ PRĘDKOŚĆ TYLKO PO TO BY NAS NACIĄGNĄĆ NA UMOWY A TERAZ NAS ZOSTAWILI!!! Raportuj

  176. RobertoRR pisze:

    A jak nie ma nocnego transferu dla obecnych klientów to ja wam powiem co trzeba robić !!! PRZYNAJMNIEJ JA TAK ROBIĘ . Ściągam filmy i inne duże pliki zawsze wieczorem np. od 17-tej, a zwłaszcza w sobotę i niedzielę, właśnie wtedy gdy sieć jest zawsze mocno obciążona, po to aby inni i nowi użytkownicy internetu w play mogli odczuć że prędkość transferu jest bardzo niska i że internet w play pozostawia wiele do życzenia. I żeby jak najwięcej osób rezygnowało i przechodziło do innych sieci gdzie całkiem inaczej traktuje się stałych klientów. W sumie mógłbym pobierać te pliki nocą, gdyż mam taką pracę, ale przecież po co jak mogę to robić w dzień, bo taką mam przecież taryfę… jedyne 10 GB ale za to o każdej porze – nie tylko w nocy. Tak więc apeluję do wszystkich niezadowolonych z braku nocnego transferu dla obecnych klientów, oraz za niekorzystne warunki migracji na nowe taryfy . . . WSZYSCY MAJĄCY STARE TARYFY PLAY- ONLINE : ŚCIĄGAJCIE, POBIERAJCIE JAK NAJWIĘCEJ TYLKO WIECZOREM A ZWŁASZCZA W WEEKEND. NIECH WSZYSCY NAIWNI NOWI KLIENCI ODCZUJĄ TO I ZDĄŻĄ ZREZYGNOWAĆ W CIĄGU TYCH SIEDMIU DNI TESTOWANIA… A tak na marginesie to sąsiad ma iPlusa i z tego co mi mówił to tam nie ma takiego dziadostwa Raportuj

  177. Łukasz pisze:

    Proszę Mi powiedzieć kolega ma taką sytuację ma Play Online 99 i ma pakiet 16 GB jego karta Sim loguje się do sieci Plusa i normalnie internet chodzi czy to nie dziwne? Sprawdzał w Play24 i nie ma naliczonej opłaty, a posiada Play Online 99 All Inclusive, czyżby internet Play Online działał na sieci Plusa? Byłem świadkiem i to widziałem Raportuj

  178. Kamila pisze:

    Mam Play Online 45zł z limitem danych 10GB. Czy w trakcie trwania tamtej umowy jest możliwość zamienienia jej na ALL INCLUSIVE? Ostatnie pytanie: Czy nocny transfer będzie wprowadzony niedługo także dla innych posiadaczy Play Online? Raportuj

  179. Wiesio pisze:

    Czy w ofercie w netbookiem, jest dostepny "nocny transfer"?? Raportuj

  180. Faneczka pisze:

    Mam nowy play online na kartę bez modemu. Mogę włączyć usługę nocne ściąganie? Mam ją w opcjach na stronie ale dziś jest chwilowo niedostępna ;/ Raportuj

  181. dariog pisze:

    jestem juz klientem PLAYA chce dokupic PLAY online 99 zl tylko ze z modemem czy dalej bede mial znizke na 59 zł ?? Raportuj

  182. wet pisze:

    mam play online na karte, czy wiecie jak włączyć usługę nocny transfer bo wyskakuje mi "usługa dla ciebie niedostępna" cco mam robić ??? Raportuj

  183. Tito pisze:

    wet, musisz przejść na nowy play online taka nowa opcja playa, wtedy możesz włączyć tą usługę, możesz, ale nie musisz. Raportuj

  184. saandra pisze:

    aktualnie przeszłam na ofertę all inclusive w play 39. pisało tam, że mogę albo wykorzystać 150 minut do wszystkich siecie albo 325 smsów. nie dostałam ani jednego ani drugiego. cyz mogę aktuwować jakikolwiek pakiet smsów w mojej ofercie? Raportuj

  185. Mateusz pisze:

    czy w ofercie Play Online All Inclusive dla posiadaczy modemów w play online 99 tzeba miec modem 4g Raportuj

  186. drumstyle pisze:

    Jak to wreszcie jest mam tel w play wziąłem w e-shopie neta play 99 ze zniżką abonamentu do 59zł ale miałem dostać limit 19GB bo kupione w e-shop a dostałem 16GB tak jakbym kupił w salonie. Lecą w ch… czy tak jest w rzeczywistości?? Raportuj

  187. pajak621 pisze:

    HEHHE niezla sciema przedluzylem umowe w paly wziolem nowy model dostalem wsumie 20g na miesiac i predkosc miala byc 4mega
    PLAY TO SCIEMA od kilkunastu dni mam 1 mega gdzie milay byc 4
    2 razy mialem 1,5 mega
    tel. do play i odpowiedz w umowie jest ze predkosc jest do 4 mega wiec moze byc 4 moze byc 3 a normalnie jest 1
    zal Raportuj

  188. ania pisze:

    Czy wykonując połączenia telefoniczne przez internet play online 69 jest płatne ? używam macbook pro face time czy to samo co skype
    Raportuj

  189. Dzyl pisze:

    Mam play online 5GB za 45zł, umowę mam od lutego tego roku, na jaką ofertę mogę migrować? Raportuj

  190. Ann pisze:

    czy jest w play możliwość wzięcia internetu z modemem i tabletem w abonamencie?? Raportuj

  191. gosia pisze:

    Dlaczego mimo, że mam włączona usługę ?Nocny Transfer? to pobierane są dane i odejmowane z mojego transferu? Tak samo jest z portalami społecznościowymi, np Facebook.Raportuj

  192. Adean pisze:

    Mam Play online na kartę, włączyłem usługę nocny transfer i zastanawiam się czy od 00:00 do 9:00 mogę ściągać, czy jest to tylko do przeglądania stron ??

    Raportuj

  193. cczzzaaee pisze:

    witam
    czy w skład transferowanych danych naliczane są dane pobrane i wysłane czy wyłacznie pobrane? gdzie w takim wypadku będę mógł wysyłać do woli bez ograniczeń Raportuj

  194. maks pisze:

    Czym są owe połączenia pozaabonentowe, które można znaleźć na rachunku? Raportuj

  195. luk pisze:

    no z tymi pakietami jest nie za ciekawie ponieważ nie ma kompresji danych wiec w realu pakiet 1GB starczy nam na ok 0,5 do wykorzystania wiec jest to kolejne oszustwo tej sieci no jeszcze 2 lata
    Raportuj

  196. Kamil pisze:

    jeżeli wykorzystałem miesięczny limit to poniosę za to dodatkowe koszty????
    Raportuj

  197. […] 8. PLAY ONLINE ALL INCLUSIVE ? pytania i odpowiedzi [REGULAMINY] […]Raportuj

  198. aGULKA pisze:

    Czy możliwa jest zmiana taryfy (mam play mix all inclusive 39) na jakąś taryfę z większą ilością pakietów sms i minut, w trakcie trwania umowy??? do końca umowy zostały mi jeszcze ponad 2lata, w sumie jestem zadowolona z taryfy, jednak ilość dodatkowych pakietów jest zatrważająco mała… Raportuj

  199. Daniel pisze:

    Mam takie pyt. ile jest limitu w okresie próbnym internetu ( na 7 dni ) i kiedy i jak można w pełni aktywować usługe ???? Raportuj

  200. Monika pisze:

    Witam,jestem w play all inclusive 39,moje pytanie sie tyczy doladowan,jezeli bede doladowywac konto kwota 30zl to bede spelniala nadal warunki umowy?
    Raportuj

  201. Henryk pisze:

    Witam
    Mam taryfę Play Online 39 .Cztery dni temu uruchomiono mi taryfę nocną /10 zł/ i jestem zaniepokojony wykorzystanym limitem miesięcznym .Okazuje się , że w statystykach mam wliczony transfer nocny do miesięcznego limitu ! Jest to naciąganie klientów .Przecież transfer nocny nie powinien być wliczany do limitu miesięcznego / mój limit od 1 do 30 / .Za chwilę zostanie mi obniżona prędkość pobierania danych .Jak to jest ?Co robić w tej sytuacji ? Proszę o wyczerpującą odpowiedź .Pozdrawiam . Raportuj

    • Henryk pisze:

      Odpowiadam sam sobie .Niepotrzebnie obawiałem się zmniejszenia prędkości pobierania danych .Nic takiego się nie stało . Jest jednak prośba , aby w statystykach danych uwzględniać nielimitowany transfer nocny w taki sposób : np. całkowita : 3,798(GB) w tym transfer nocny 2,850 (GB). Wtedy wszystko będzie jasne . Raportuj

  202. Łukasz pisze:

    Play Online działa na sieci Plusa i Orange Raportuj

  203. $$;] pisze:

    czy ggy aktywuje usługe nocny transfer to dostane esa gdy już go uaktywnią??? Raportuj

  204. Mlody pisze:

    Czy można na jednym numerze mieć internet oraz telefon. Chodzi mi o to czy jest taka możliwość by mieć tylko jeden numer na którym będzie:
    -abonament Play Online 69
    -abonament Formuła 4.0Raportuj

  205. Robert pisze:

    Czy można podpisać umowę na 30 miesięcy i czy wtedy telefon będzie tańszy ? dokładnie chodzi mi o abonament 75zł z telefonem HTC Desire SRaportuj

  206. daniel pisze:

    czy w pley mozna wzias dwa telefony na jeden abonament?Raportuj

  207. lolo pisze:

    jak można sprawdzić czy ma się play online all inclusive??Raportuj

  208. Anonim pisze:

    Witam Serdecznie!:)
    Nie wiem czy moje pytanie jest stosowne – jednakze je zadam :).
    Chodzi o to że jestem nowym użytkownikiem internetu play online. Wiem jednak że by sprawdzić stan konta należy zarejestrować się na play.pl itd itd, właściciel to zrobił. Problem w tym że modem nie jest mój ani karta – pożyczone. Chcę zatem wiedzieć czy właściciel po zalogowaniu będzie miał podane strony które zostały odwiedzone ?
    Z góry serdecznie dziękuję za odpowiedz:).
    Pozdrawiam!Raportuj

  209. Anonim pisze:

    Nie nie :)).
    hehe ;d
    dziękuje serdecznie:)Raportuj

  210. Anonim pisze:

    Witam. Mógłby mi ktoś odpowiedzieć ile czasu trzeba czekać na odbiór modemu z gwarancji? Czekam już trzy tygodnie i nic,a za abonament muszę zapłacić choć karta leży nie używana.Raportuj

  211. kamil1 pisze:

    Włączyłem ofertę Zmień Taryfę na Play na Kartę i nie wiem jak to cofnąć. Możecie powiedzieć jak?Raportuj

  212. Kaasia pisze:

    Dlaczego moje konto zostało zawieszone jak mam 13,46 zł do wykorzystania do 03.03.2013r. ?Raportuj

  213. ja pisze:

    Czy w play na kartę niewykorzystana kwota przechodzi na następny miesiąc?Raportuj

  214. ewelina pisze:

    mam pytanie co to znacz mbpRaportuj

  215. Monia pisze:

    dlaczego na telefonie LG kc550 nie mogę włączyć internetu?Raportuj

  216. jerzy pisze:

    czy huawei e367 jest zgodny z playRaportuj

  217. Sylwia pisze:

    Witam, czy jezeli chce przejsc do abonament minimalnego w kwocie 10zl ze swoim numerem w play lub nowym od panstwa czy ponosze jeszcze jakies dodatkowe koszty przy podpiswaniu umowy ?Raportuj

  218. akuba pisze:

    Jaka jest różnica między promocyjnym pakietem internetu a zwykłym ?Raportuj

  219. stwrona pisze:

    Witam. Kupiłem kilka dni temu modem z kartą 3 GB za 80 kilka złoty.Jak długo jest ważna ta karta i jaką sumą najbardziej efektywnie ja doładowywaćRaportuj

  220. Filip pisze:

    Pytanie: czy Play wprowadzi do oferty telefon NEXOiZy (smarfon dla seniora
    Prezes Klubu Seniora.Raportuj

  221. Gadzel pisze:

    Witam mam pytanie czy jeśli mam abonament grupa L jest jakiś limit ustalony w nim,jeśli jest to czy po przekroczeniu limitu faktura wzrośnie proszę o szybką odpowiedź z góry dziękujęRaportuj

  222. Gadzel pisze:

    Pytałem państwa o taryfe L czy w tym abonamencie jest jakiś limit na Internet jeśli go przekrocze czy kwota faktury wzrośnieRaportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty