Tako rzecze rzecznik Play

Godło Jakości Obsługi po raz piąty dla Play!

PLAY po raz 5 z rzędu został laureatem Godła Jakości Obsługi 2012 i tym samym znalazł się w elitarnym gronie TOP 100 Najprzyjaźniejszych Firm w Polsce.

To wyjątkowe wyróżnienie przyznała społeczność konsumentów panelu badawczego Programu Jakość Obsługi, który od roku 2008 monitoruje poziom zadowolenia i satysfakcji Klientów w Polsce.

17 września 2012r. w Business Centre Club odbyła się uroczysta gala wręczenia statuetek ?Godło Jakość Obsługi 2012r.?, której patronował opiniotwórczy tygodnik ?WPROST?.

Komentarze

  1. Sebastian napisał(a):

    Marcinie dostałeś mojego maila z propozycjami? Co sądzisz na ten temat? SebastianRaportuj

  2. Qper napisał(a):

    Gratulacje, obsługa jest lepsza niż jakiś rok temu :)Raportuj

  3. Boromeusz napisał(a):

    Gratulacje – choć zdaje sobie sprawę że wszystkich nie zadowolicie :-)Raportuj

  4. PTK napisał(a):

    „Godło jakości obsługi…dla Play” – to jakiś żart ? Ta sieć ma fatalną obsługę klienta, jedną z najgorszych wśród wszystkich sieci (nie licząc mvno)Raportuj

    • Hesus napisał(a):

      BCC działa w ten sposób, że zapisujesz się, płacisz jakąś kwotę a następnie między sobą wybiera się lidera w jakiejś konkurencji. BCC ma więcej wspólnego z marketingiem i kolorowaniem rzeczywistości niż z samą rzeczywistością.Raportuj

      • Poll napisał(a):

        I ci wszyscy „zapisani”, 5 raz z rzędu, zgodzili się na wybór spośród nich samych, tego samego wygranego? To po co sie inni zapisywali i wpłacali skoro nigdy nie są wybierani?Raportuj

      • Indiana napisał(a):

        To nie BCC przyznawało nagrody tylko Program Jakość Obsługi. Tak jest w notatce. Gala się odbyła w BCC, miejscu jak najbardziej odpowiednim na tego typu uroczystość. A pojedyncze przypadki niezadowolonych klientów zdarzają się wszędzie. Tych zadowolonych w Play jest zdecydowania więcej. Jestem klientką Playa (3 numery telefonów) i jak najbardziej zgadzam się z tą nagrodą. Byłam wcześniej w Plusie i nie było tak kolorowo. W Play mam przejrzyste zasady, wiem za co płacę, a jak miałam problem rozwiązywałam go na infolinii nawet bedąc za granicą! Nieba mi chcieli przychylić, bo wiedzieli w jakiej jestem sytuacji. Ja polecam tego operatora.Raportuj

        • PTK napisał(a):

          A ja mam 5 numerów, moi znajomi co najmniej kilkadziesiąt i zdecydowana większość ma takie samo zdanie czyli fatalna obsługa klienta i totalna amatorka w kontakcie z klientem.

          Czy większość jest zadowolona ? – możliwe, ale ciężko to sprawdzić. Samo posiadanie numeru u danego abonenta nie jest wyznacznikiem poziomu zadowolenia. Jak wiemy, ludzie niechętnie zmieniają operatora nawet jeśli nie są usatysfakcjonowani jakością obsługi. Jakiekolwiek problemy czy też reklamację często kończą się „machnięciem ręką” i jak najszybszym zapomnieniem irytującego tematu.Raportuj

          • Poll napisał(a):

            No niezupełnie tak jest. Sporo osób zmieniło operatora, bo widocznie mieli już po kokardę dotychczasowego, i ci nie wracają do starego opa bo są zadowoleni.Raportuj

    • Boromeusz napisał(a):

      Tak jak wspomniałem wyżej – „wszystkich nie zadowolicie”. Pozwól innym miec inne zdanie niż ty…Raportuj

  5. Adam Ka napisał(a):

    Gratulacje!
    Marta i Jej współpracownicy mają się z czego cieszyć!Raportuj

  6. czekający na cud napisał(a):

    Super…. Gratuluje :)
    powoli, powoli ale widać poprawę….ale sporo jeszcze pracy przed Wami.Raportuj

  7. Robert napisał(a):

    Gratulacje ! :-)Raportuj

  8. WKurzony napisał(a):

    Dawno się tak nie uśmiałem!!!Raportuj

  9. Lukasz P napisał(a):

    To przestan byc WKurzony:D jak nie obsluge klienta to, jak widac, humor poprawiaja;)Raportuj

  10. Robert Olejnik napisał(a):

    Gratulacje, z całą pewnością jest lepiej niż było. Uśmiech na twarzy Marty nie dziwi ;-)Raportuj

  11. Matias Marinate napisał(a):

    Rzekomo dzisiaj wchodzi nowa oferta Play Online. Brak regulaminów, brak cenników, strona internetowa nieaktualna. A wy tu pitu pitu o ustawianych nagrodach.Raportuj

  12. kill649 napisał(a):

    Gratuluje :)
    powoli widać poprawę….ale sporo jeszcze pracy przed Wami.Raportuj

  13. Sebastian napisał(a):

    Oj sporo przed Wami. Od maja walcze z reklamacjami a efekt jest taki ze mam „obustronnie” wyłączony telefon. ehh szkoda gadacRaportuj

  14. Grzegorz Zborowski napisał(a):

    Gratulacje :)Obsługa przez telefon , forum , zgłoszenia i oczywiście fb :)Jest zatem dobrze :)Raportuj

  15. Diego_Armando napisał(a):

    Gratulacje! Play nie jest idealny ale na tle innych ta solidność wystarczy do wygrywania:)Raportuj

  16. Agness napisał(a):

    Sieć się rozrasta to i obsługa się poprawiła troszkę ale myślę że to my powinniśmy sie o tym wypowiedziec bo ta nagroda to raczej zwykla zagrywka marketingowaRaportuj

    • Michał napisał(a):

      Tylko że jedyna obiektywna ocena byłaby od osób mających aktywacje u wszystkich operatorów i na równi kontaktująca się z obsługą tych sieci.Raportuj

  17. Mariusz napisał(a):

    Jak dla mnie jakość obsługi Play jest żenująca. Jeszcze nigdy nie udało mi się załatwić swojej sprawy. Jak mam zadzwonić do obsługi klienta to mnie już krew zalewa wiedząc że będę rozmawiał z jakimś niekompetentnym studencinom który to nic nie załatwi, nic nie potrafi, a jego wiedza i pomoc zakończy się na kwestii „Proszę przywrócić telefon do ustawień fabrycznych, to wszystko załatwi”. Przeczyta z góry założone regułki i to wszystko. Mam kilka poważnych problemów i niestety nie mogę ich załatwić i chyba nie załatwię, ponieważ nigdy nie udaje mi się trafić na kogoś choć w miarę kumatego. Kiedyś składałem reklamację na obsługę i co dostałem? Odpowiedź nie na temat, wymigującą się.
    Jeżeli ktoś z Play chce udowodnić iż jakość obsługi faktycznie stoi na wysokim poziomie, chce podjąć się rozwiązania moich problemów, proszę o kontakt. Jak na razie uważam cały BOK za grupę totalnie niekompetentnych osób.Raportuj

  18. Poll napisał(a):

    Ludzie! Co wy? Myslicie, że konsultant na odległość ( tu do Mariusza ) naprawi wam telefon, rozwiąże wszystkie z nim związane problemy? Przecież to nie jest robot cudotwórca. Skund wy żeśta siem pourywali?Raportuj

  19. Zniesmaczony BOK napisał(a):

    Nie chodzi o rozwiązywanie problemów z telefonem na odległość. Nie mogę przyczepić się do niczego poza jakością obsługi Biura Obsługi Klienta. Zgłoszenia reklamacyjne zamykane są na zasadzie kopiuj-wklej. Błędy w zwrotach Pani Mariuszu, panie Beatko. Informacje, że sprawy zostały przekazane do ekspertów, że wysłane ponaglenie. Konsultant przyznaje rację, odpowiedź z działu reklamacji z kosmosu i nie na temat. 3 miesiące walki z zasadną reklamacją i jasnym żądaniem kończy się na telefonie osoby, która nie posiada żadnych kompetencji do załatwienia sprawy, a jedyna odpowiedź jaką potrafi udzielić to zapewnienie, że wkrótce otrzymam satysfakcjonująca odpowiedź. Zgłoszenie zamknięte bo konsultant odwalił telefon, przeprosił ze trzy razy, zapewnił więc klient czeka jak jełop. Nie trafiłem jeszcze w BOK na osobę, która posiadała by jakiekolwiek kompetencje do załatwienia czegokolwiek wybiegającego poza standardowe oferty. Telefony konsultantów w sprawie przedłużenia umowy, którzy nie proponują niczego więcej niż jest w ofercie, nawet jeśli są mili, nie ma wpływu na jakość. Jeśli Play otrzymuje godło jakości obsługi to współczuję tym, którzy walczą z BOK w innych firmach. Są i owszem plusy, przejrzystość i czytelność regulaminów, jasność w ofercie ale w jakości obsługi to nie wystarczy…Raportuj

    • Poll napisał(a):

      Chodzi właśnie o rozwiązywanie problemów z telefonem, skoro napisałeś iż jedyna radą jest jego restart.
      Jeśli twoje zgłoszenia są tak „jasno” opisane jak ten post to wcale się nie dziwię, że nie wiedzą jak ci odpowiedzieć. Możesz jaśniej? Zwrot „Pani Mariuszu” i podobne, to zwykły czeski błąd zdarzający się każdemuRaportuj

      • Zniesmaczony BOK napisał(a):

        Pani Poll, owszem zdarza się czeski błąd. problem w tym, że BOK to czeski błąd. Gdyś Pani czytał ze zrozumieniem to zauważyłbyś, że jedyną radą jaką potrafi udzielić konsultant to zaproponowanie restartu. W wielu przypadkach i owszem pomoże. Niekompetencją BOK jest to, że nie konsultanci nie potrafią zaproponować innego rozwiązania. Generalizuję teraz ale moje doświadczenie z BOK takie właśnie nasunęły wnioski. Pani zaś jesteś zawsze i ze wszystkiego zadowolona.To, że nie rozumiesz Pani przeczytanego tekstu, w jakiekolwiek formie by napisany nie był, też większość tu zaglądających wie. To, że odpowiada Pani nie na temat i zaśmieca Pani bloga też wszyscy wiedzą. jak również to, że ani jedna Pani odpowiedź niczego konstruktywnego nie wniosła tez wiedzą. Wszyscy wiedzą, że Pani, plucie w twarz zawsze deszczem nazywasz. Szanowna Pani Poll, jesteś Pani dokładnie taka sama jak kompetentni konsultanci z BOK. Dlatego nie zrozumiesz nigdy uwag, skierowanych przeciwko obsłudze, jaką Play oferuje klientom.Raportuj

        • Poll napisał(a):

          Skoro radą jest restart to sprawa dotyczy działania telefonu. Nie bardzo widzę możliwości pomocy komuś na odległość w sprawach technicznych, dotyczących działania słuchawki.
          Może opisz jaśniej jakie było pytanie do tej odpowiedzi?Raportuj

  20. Krzysiek napisał(a):

    Brawo, ciekawe za co. Chyba za to że przyznaliście się iż wasz konsultant celowo wprowadził mnie w błąd przy obsłudze przyjmując zlecenie na umowę, ale niestety nie możecie jej anulować bo umowa to umowa. Masakra jakaś, przyznajecie się do błędu ale nie potraficie go naprawić. Wychodzi na to że konsultanci mogą wciskać klientom kit, my to łykamy a potem nie można zerwać umowy która została zawarta dzięki oszustwu…Raportuj

    • Poll napisał(a):

      Ja także zostałem wprowadzony w błąd przez konsultanta Orange (oszukał mnie) i też nie mogłem z tego tytułu zerwać umowy. Co w tym dziwnego?Raportuj

  21. longmanus napisał(a):

    Nice joke… lol, żeby była jasność – jestem Waszym biznesowym abonentem, uważam że gdyby nie Play to polski rynek telekomów wyglądał by inaczej – w mojej opinii dużo gorzej dla nas – enduserów, generalnie b. pozytywnie oceniam „wkład” Play w ostatnie parę lat polskiej telekomunikacji, ale… /jeden mądry pisarz stwierdził kiedyś że jeśli w zdaniu występuje „ale…” to nic przed nim się nie liczy ;-)/, Wasz B.O.K. to dowcip sezonu oraz niekiedy skrajna niekompetencja – uwierzycie lub nie, piszę to nie dla tego aby „dowalić Play”, ale po to żebyście sami NIE uwierzyli w nagłówek tego newsa i coś z tym zrobili, a tak poza tym szczere POWODZENIA :-)Raportuj

  22. Agnieszka Piotrowska napisał(a):

    zgadzam sie w 100%, już 6 dni czekam na ofertę poniewaz chce wziąć drugi telefon na firmę, problem polega na tym ze poprosiłam o ofertę na maila, bo pracuję 7 dni w tygodniu a w pracy nie mam czasu na dłuzsze rozmowy,niestety pracownicy Departamentu Obsługi Klienta nie posiadaja umiejętności samodzielnego myślenia i z czytaniem i pisaniem też mają problem, wczoraj napisałam skarge i dostałam kolejny 5 już numerek zgłoszenia, tragedia, brak kompetencji i szacunku dla klienta. Tekst że moje zgłoszenie wymaga dodatkowej analizy rozłozył mnie na łopatki, oferta abonamentu z telefonem lub przyznanie doradcy biznesowego bo stary już nie pracuje, wymaga 4-dniowej analizy???? może i gdzie indziej jest gorzej ale na hasło ze chce przenieść nr z play i wziąć dodatkowy abonament traktuja mnie jak klienta strategicznego co najmniej ;)więc może jednak…Raportuj

  23. […] w celu rozwiązania problemu. Nie spodziewałem się nawet czegoś takiego. Przeczytawszy wpis na blogu postanowiłem dorzucić kilka groszy, bowiem wg mnie ta nagroda jest zasłużona. Każdorazowo, gdy […]Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty