Tako rzecze rzecznik Play

Kolejny atak na e-faktury

Niestety temat powraca. Przestępcy wprawdzie działają po omacku i wysyłają faktury do zupełnie przypadkowych osób, często do tych, którzy nie są klientami PLAY.

Pamiętacie ostatnio, pisałem jak rozpoznać, że faktura jest wysłana przez PLAY?

Nasze faktury wysyłamy tylko i wyłącznie z adresu awizo@mojefinanseplay.pl . Uwaga!!! Niestety przestępcy wysyłają dziś maile własnie z takiej domeny!!!

Nie wysyłamy faktur w plikach DOC. Nasza faktura jest plikiem PDF, ale to pewnie też zaraz zostanie skopiowane.

Jeśli macie jakiekolwiek wątpliwości to bardzo proszę koniecznie zadzwońcie do naszej Obsługi Klienta lub sprawdźcie Play24. Można tam sprawdzić czy dana faktura jest już w naszym systemie. Lepiej spóźnić się z płatnością, ale dokładnie to sprawdzić i nie stracić kasy.

;-(

Komentarze

  1. Adrian pisze:

    Witam. Niestety nie wszyscy korzystają z takich dobrodziejstw jak blog albo forum więc jeśli się da to warto moim zdaniem wysłać również maile do Klientów z takim ostrzeżeniem, jak uważacie? Ja i wiele innych Klientów już wiemy o takiej akcji ale zdarzają się osoby które opłacą od razu, więc o ile zgody marketingowe na to pozwalają to raczej powysyłajcie.
    Albo może smsy? Dla Play to pewnie nie problem.Raportuj

    • PlayFan pisze:

      Zgadzam się z „Adrian”.
      Blog to raczej niszowe miejsce, dla bądź co bądź osób bardziej zainteresowanych tematyką sieci Play. Szary kowalski może dostać po tyłku, sam czasem odruchowo chcę coś opłacić na podstawie maila, ponieważ mam firmę i wiele płatności do zrobienia, do Play akurat mam już szablon, ale ile osób może go nie mieć? Dopiero podpisało umowę z Play i nie wiedzą jeszcze nic skąd przychodzą faktury ?
      Dla mnie zaskoczeniem było, gdy pierwszy raz dostałem fakturę z PLAY, że domena z której przyszła, nie jest w „play.pl” Wydało mi się to jakimś oszustwem.. Teraz gdy już ktoś się przyzwyczaił to bardzo wredne oszustwoRaportuj

  2. kimer pisze:

    BAJU BAJU z tą waszą troską a nas. Od kilku miesięcy nie zrealizowano mojej reklamacji. Piszemy sobie pisma konsultanci swoje a papier drugie. BAJU BAJU PLAJU. oto jeden numer 86689954Raportuj

  3. Th0mas pisze:

    Ot wychodza te Wasze oszczednosci na papierze i oplatach pocztowych. Szkoda Wam bylo wysylac faktury poczta, to teraz nieswiadomi ludzie beda placic po 2 razy rachunki.Raportuj

  4. Mike pisze:

    „Lepiej spóźnić się z płatnością, ale dokładnie to sprawdzić i nie stracić kasy” – a co z karnymi odsetkami??? Kiedyś z winy PLAY fakturę opłaciłem z opóźnieniem i odsetki rosły… rosły… a ja nieświadomy dowiedziałem się po jakimś czasie, że jak nie zapłacę to wyłączą mi telefon :(Raportuj

  5. Pier de Lony - Paris pisze:

    Czy aby polaczenie do BOK bylo za darmo a opoznienie platnosci faktury nie jest „karane” piątakiem (5zl)? Jesli tak to spoko ale jesli sie myle to znaczy ze jestesmy naciagani na dodatkowe koszty i to przez samego rzecznika!Raportuj

    • jankiel pisze:

      Zawsze możesz poprosić o zwrot kosztów połączenia, jeśli nie dzwonisz w tego typu sprawie. W końcu takie połączenie jest niejako wymuszone. A 5.99 nie jest doliczane za nieterminową płatność, tylko odliczane za terminową. Subtelna różnica, ale różnica. Ten rabat to nagroda dla uczciwych i płacących zgodnie z umową :PRaportuj

  6. jedynie co was ratuje to, że PDFy są podpisywanie elektronicznieRaportuj

  7. marcin pisze:

    kiedy mozna sie spodziewac obnizki cen telefonow?Raportuj

  8. mar pisze:

    ja właśnie otrzymałem emaila z informacją że mam do zapłacenia fakturę na firmę która jest zlikwidowana w 2008r jestem za granicą i nie mam zamiaru dzwonić do PLAY i ponosić koszta a na stronie PLAY nie ma możliwości kontaktu email chyba że jest gdzieś ukryty ale ja go nie mogę zlokalizować pytanie jak można złożyć reklamację na email????????????Raportuj

  9. harl pisze:

    Takim sytuacjom jak opisana ciężko zapobiec. Trzeba być po prostu czujnym i sprawdzać od kogo przychodzi mail. Takie życie. Nie tak dawno temu przychodziły fałszywe maile od ipko, adresatami których byli przede wszystkim nie-klienci.Raportuj

  10. el Lechoo pisze:

    a moze W. Sz. Rzecznik powie specom od IT aby odnowili certyfikat, to wtedy takich jaj nie bedzie??Raportuj

  11. R pisze:

    Dlatego właśnie najlepszy jest prepaid.Raportuj

    • Absurd spamu reklamowego pisze:

      dokładnie, poza tym w żadnej sieci nie wziąłbym abonamentu bo oni marnują mnóstwo pieniędzy na reklamy (produkcję, ich emisje i kasę dla grających tam pseudo celebrytów). A to są marnowane pieniądze klientów, które powinny być wydawane na lepsze oferty czy poprawę usług. Kto normalny kupuje rzeczy reklamowane w TV? Kupuje się dobry produkt w dobrej cenie a nie dlatego, że jakiś celebryta też go ma. PS. poza tym nienawidzę reklam, zabierają mój czas i powodują, że TV oglądam coraz mniej, a produktu, który wjedzie mi na ekran podczas oglądania filmu na pewno nie kupię – skutek odwrotny do chęci reklamodawcyRaportuj

  12. A może by tak odwirusować serwer z ukrytych wirusuów , uaktualnić certyfikat , oraz , (jak są) usunąć ukryte podzywające sie pod play serwery ????Raportuj

  13. el Lechoo pisze:

    Panie Jarosławie – nie wiem jaką funkcję pełni Pan w tej zacnej firmie, ale jest Pan w błędzie. Zakładam że nie pracuje Pan w dziale IT i stąd Pańska niewiedza i tak kategoryczne stwierdzenie że certyfikat ważny jest do 2017 roku. IT robi Pana w trąbę. Aby to zweryfikować proszę zweryfikować sobie certyfikat którym podpisujecie maile rozsyłane do klientów z awizo. Każdy program pocztowy powinien zwrócić przy próbie weryfikacji informacje iż certyfikat jest nieważny.Raportuj

  14. dupakupa.pl pisze:

    Jak zwykle „polskie” beznadziejne bicie piany i kłótnie – piszcie dalej „wszystkowiedzący” !!!
    Bardzo pomagacie – dzięki wielkie !!!Raportuj

  15. Tomek pisze:

    Dzisiaj otrzymałem fałszywego smsa do zapłaty faktury, podana była błędna kwota do zapłaty oraz inny nr rachunku. (sprawdziłem *124#) Numer z którego przyszedł sms to PlayFinanse.Raportuj

  16. Anonim pisze:

    I co kolejna wiadomość o tym samym temacie i Play nie ma zamiaru nic z tym zrobić? tylko napisać formułkę żeby zgłaszać to do obsługi która będzie w tej tematyce zielona i będzie klientowi kazała przeskanować kompa antywirusem a jak żaden antywirus nic nie wykryje?, przecież nie od dziś wiadome jest że antywirusy dają jakieś tylko 95% ochrony te płatne a darmowe znacznie mniej % ochrony…
    Play lepiej zacznijcie zatrudniać jakiś kompetetnych informatyków od ochron danych bo wasze e-maile awizo@mojefinanseplay.pl są co raz bardziej dziwaczniejsze… gdy się je otwiera to jakaś dziwna w wiadomości Chińszczyzna się pokazuje…Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty