Tako rzecze rzecznik Play

ludzie komentarze piszą

Bardzo dziekuję za zapchanie mi skrzynki mailowej gratulacjami, propzycjami wspracia prawniczego, przesyłaniem paczek oraz uwagami na temat poszczególnych sekwencji w filmie, szczególnie tej na zwolnionych obrotach ;-)
Dziękuję równiez za krytyczne opinie – te na forach ja np tutaj:

jak każda krytyka pozwala nam w przyszłości zrobić cos lepiej. Pozwólcie jednak, że dodam swoje dwa grosze do tej bardzo krytycznej dyskusji.
1. akcja nie jest żadna kampanią reklamową
2. adresatami akcji byli tylko i wyłącznie dziennikarze
3. Trzeba być bardzo poważaną i smutną osobą, zeby nie zauważyć, że to żart – cieszę się, że żaden dziennikarz nie mial z tym zadnegi
4. hmmm czy to jest viral – raczej nietypowy media video teaser, troszkę bardziej intrygująca formuł komunikatu prasowego
5. Zobaczycie, że predzej czy później będą następcy – i bardzo, bardzo dobrze
6. przecietnie, dziennikarz dostaje dziennie ok 100 maili z informacjami prasowymi, nowe telefony, nowe uslugi, kary, nagrody…uuuuuu a tu nagle taki żart ;-)
7. siódemka szcześliwa – więc polecam więcej optymizmu i dystansu do rzeczywistości – tak jak powtarza Karol_inc_a
And…always look on the bright side of life…
Always look on the light side of life…;) (tak, tak wiem skąd ten cytat)
krytyczne komentarze zawsze są potrzebne i cenne – ja np. najbardziej lubiłem w Muppet Show Zgredów, lożę szyderców ;-)
http://netto.blox.pl/2007/11/wirus-lizusostwa.html

Komentarze

  1. Ewa Zalewska napisał(a):

    Kara rozumiem ale zeby straszyc sądemRaportuj

  2. Ewa Zalewska napisał(a):

    Musiałam przejsc z abonamentu na karte, mam 3 numery w Play,wyjezdzałam za granice i nie mogłam opłacac abonamentu, wiec poprosiłam o przeniesienie na karte, zgodziliscie sie, miałam nadzieje ze razem z ostatnia fakturą przyjdzie tez kwota kary bo wiedziałam ze miałam zapłacic, nic nie przyszło,numer przeszedł z abonamentu na karte a po kilku miesiącach straszycie mnie sądem??? Wypraszam sobie jako wierny klient płacący zawsze rachunki na czas takiego traktowaniaRaportuj

  3. Marek napisał(a):

    Proszę rozumiesz i reklama preumanta zakaz do mnieRaportuj

  4. Anna napisał(a):

    Bardzo „profesjonalna” obsługa klienta.Przed chwilą,dzwoniła do mnie pani,a gdy poinformowałam ją,że nie jestem zadowolona z oferty na internet,jaką mi oferują,po prostu przerwała połączenie ze mną.Proponuję zmienić pracowników albo podejście do klienta.Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty