ludzie komentarze piszą

Udostępnij

Bardzo dziekuję za zapchanie mi skrzynki mailowej gratulacjami, propzycjami wspracia prawniczego, przesyłaniem paczek oraz uwagami na temat poszczególnych sekwencji w filmie, szczególnie tej na zwolnionych obrotach ;-)
Dziękuję równiez za krytyczne opinie – te na forach ja np tutaj:

jak każda krytyka pozwala nam w przyszłości zrobić cos lepiej. Pozwólcie jednak, że dodam swoje dwa grosze do tej bardzo krytycznej dyskusji.
1. akcja nie jest żadna kampanią reklamową
2. adresatami akcji byli tylko i wyłącznie dziennikarze
3. Trzeba być bardzo poważaną i smutną osobą, zeby nie zauważyć, że to żart – cieszę się, że żaden dziennikarz nie mial z tym zadnegi
4. hmmm czy to jest viral – raczej nietypowy media video teaser, troszkę bardziej intrygująca formuł komunikatu prasowego
5. Zobaczycie, że predzej czy później będą następcy – i bardzo, bardzo dobrze
6. przecietnie, dziennikarz dostaje dziennie ok 100 maili z informacjami prasowymi, nowe telefony, nowe uslugi, kary, nagrody…uuuuuu a tu nagle taki żart ;-)
7. siódemka szcześliwa – więc polecam więcej optymizmu i dystansu do rzeczywistości – tak jak powtarza Karol_inc_a
And…always look on the bright side of life…
Always look on the light side of life…;) (tak, tak wiem skąd ten cytat)
krytyczne komentarze zawsze są potrzebne i cenne – ja np. najbardziej lubiłem w Muppet Show Zgredów, lożę szyderców ;-)

Zobacz więcej

4 KOMENTARZE

  1. Musiałam przejsc z abonamentu na karte, mam 3 numery w Play,wyjezdzałam za granice i nie mogłam opłacac abonamentu, wiec poprosiłam o przeniesienie na karte, zgodziliscie sie, miałam nadzieje ze razem z ostatnia fakturą przyjdzie tez kwota kary bo wiedziałam ze miałam zapłacic, nic nie przyszło,numer przeszedł z abonamentu na karte a po kilku miesiącach straszycie mnie sądem??? Wypraszam sobie jako wierny klient płacący zawsze rachunki na czas takiego traktowania

  2. Bardzo „profesjonalna” obsługa klienta.Przed chwilą,dzwoniła do mnie pani,a gdy poinformowałam ją,że nie jestem zadowolona z oferty na internet,jaką mi oferują,po prostu przerwała połączenie ze mną.Proponuję zmienić pracowników albo podejście do klienta.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości