Dostałem 2 maile w sprawie starterów 9 zł, które użytkownicy dosali od nas w grudniu w trakcie naszej świątecznej romocji (organizowanej np. wspólnie z Onet.pl). Darmowe startery miały ważność oryginalnie do 7 stycznia 2008. Mieliśmy je wtedy wyłączyć, ale postanowiliśmy dać coś wiecej i termin ważnosci przesuneliśmy do 31 marca. W połowie marca rozpoczelismy jenak deaktywację tej grupy starterów – oczywiście tych, które mimo aktywacji nie zostały nigdy doładowane. Przypomnę, że standardowo ważność (na połączenia wychodzące) startera 9 zł to 14 dni. Daliśmy zatem zdecydowanie więcej – zupełnie za darmo.
Okazało się, że w ramach tego procesu wyłączyliśmy też klientów, którzy aktywowali sobie na tych starterach pakiet 200 smsów – tego dotyczyły te dwa maile. Dlatego też przygotowalismy specjalną ścieżkę reklamacyjną, która daje tym klientom możliwość odzyskania możliowsci korzystania z tej oferty. Co nalezy zrobić:
Z procedury reklamacyjnej może skorzystać Użytkownik który:
a. otrzymał Play Starter rozdawany w ramach akcji świątecznej,
b. aktywował sobie ofertę (wykonał połączenie wychodzące) w ramach oferty Pakiet SMS 200 do 7.01.08 włącznie.
c. pierwotna ważność konta na połączenia wychodzące o jakiej został poinformowany była 31.03.2008 r.,
d. ważność konta na połączenia wychodzące została mu skrócona ( < 31.03.2008 r.).
W powyższym przypadku:
a. aby rozpatrzyć reklamację, Użytkownik powinien być zarejestrowany – tego wymaga prawo
b. w momencie pozytywnego rozpatrzenia reklamacji przywracana jest mu ważność konta na połączenia wychodzące i wynosi 14 dni oraz
c. Użytkownikowi przyznawany jest co miesiąc, do końca 2008 r. pakiet (tzw. kompensacyjny) 200 SMS-ów, które Użytkownik może wykorzystać do wszystkich krajowych sieci komórkowych.
Bardzo dziekuję za maile, które zwróciły mi uwagę na ten aspekt.