wyłączone startery świąteczne

Udostępnij

Dostałem 2 maile w sprawie starterów 9 zł, które użytkownicy dosali od nas w grudniu w trakcie naszej świątecznej romocji (organizowanej np. wspólnie z Onet.pl). Darmowe startery miały ważność oryginalnie do 7 stycznia 2008. Mieliśmy je wtedy wyłączyć, ale postanowiliśmy dać coś wiecej i termin ważnosci przesuneliśmy do 31 marca. W połowie marca rozpoczelismy jenak deaktywację tej grupy starterów – oczywiście tych, które mimo aktywacji nie zostały nigdy doładowane. Przypomnę, że standardowo ważność (na połączenia wychodzące) startera 9 zł to 14 dni. Daliśmy zatem zdecydowanie więcej – zupełnie za darmo.
Okazało się, że w ramach tego procesu wyłączyliśmy też klientów, którzy aktywowali sobie na tych starterach pakiet 200 smsów – tego dotyczyły te dwa maile. Dlatego też przygotowalismy specjalną ścieżkę reklamacyjną, która daje tym klientom możliwość odzyskania możliowsci korzystania z tej oferty. Co nalezy zrobić:
Z procedury reklamacyjnej może skorzystać Użytkownik który:

a. otrzymał Play Starter rozdawany w ramach akcji świątecznej,
b. aktywował sobie ofertę (wykonał połączenie wychodzące) w ramach oferty Pakiet SMS 200 do 7.01.08 włącznie.
c. pierwotna ważność konta na połączenia wychodzące o jakiej został poinformowany była 31.03.2008 r.,
d.  ważność konta na połączenia wychodzące została mu skrócona ( < 31.03.2008 r.).

W powyższym przypadku:

a. aby rozpatrzyć reklamację, Użytkownik powinien być zarejestrowany – tego wymaga prawo
b. w momencie pozytywnego rozpatrzenia reklamacji przywracana jest mu ważność konta na połączenia wychodzące i wynosi 14 dni oraz

c. Użytkownikowi przyznawany jest co miesiąc, do końca 2008 r. pakiet (tzw. kompensacyjny) 200 SMS-ów, które Użytkownik może wykorzystać do wszystkich krajowych sieci komórkowych.

Bardzo dziekuję za maile, które zwróciły mi uwagę na ten aspekt.

Zobacz więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości