Tako rzecze rzecznik Play

a tak było blisko…

właśnie się dowiedziałem ;-)
www.interaktywnie.com/blog/269-najlepsze-blogi-firmowe-2008- okiem-jurora.html
Ostatni blog – Play – w mojej opinii szczególnie zasługuje na wyróżnienie. Autorzy bloga prowadzą niezwykle partnerski dialog ze swoimi czytelnikami. Zadają pytania odciśnie oferty i usług firmy, informują o wszelkich wpadkach i wyjaśniają w prosty sposób z czego wynikały. Słuchają opinii klientów i faktycznie reagują na głosy komentujących wprowadzając zmiany w ofercie.
Przeglądając blog Play odnosi się wrażenie, że marka ta tworzona jest w dialogu z klientami sieci. Zyskują na tym zarówno klienci (otrzymują lepszą, dopasowaną do ich potrzeb ofertę) jak i firma (która jest w stanie przygotować produkt lepiej trafiający w gusta klientów).
Blog Play był moim cichym faworytem, jednak z jakiś powodów nie spotkał się z równie wysokim uznaniem wśród pozostałych jurorów. Być może o niezałapaniu się do pierwszej trójki przesądził średniej jakości look & feel bloga?
wow, jak miło!!! nie miałem nawet pojecia, ze jest jakis konkurs…zmieniłbym zdjęcie, na bardziej usmiechniete… a tak słaby look and feeling
F… it! Najważniejsze, że Obama wygrywa!!!!!

Jeszcze nie ma komentarzy pod tym artykułem. Możesz być pierwszy!

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty