Tako rzecze rzecznik Play

Gdzie są telefony z cenników?

Zostałem ostatnio poproszony przez Dziennik Internautów o skomentowanie sensacyjnych doniesień o niedostępności nawet 50% modeli telefonów oferowanych w cenniku PLAY.
No cóż moi drodzy ? cennik to dokument uniwersalny obowiązujący wszystkie 570 salonów w całej Polsce. Nie ma cenników regionalnych, nie ma cennika dla salonów w Empikach, osobnego dla dealerów, osobnego dla punktów w Saturnach ? jest jeden. I tak jak u innych operatorów, co oczywiście nie jest żadnym wytłumaczeniem, są w nim telefony, których dostępność jest czasem nawet bardzo ograniczona. Kompletną nieprawdą jest, że w cenniku znajdują się telefony widma, których nie ma!!!!!!!
Dopóki nasze systemy logistyczne pokazują, że w całej sieci dostępne jest ciągle kilka nawet sztuk konkretnego modelu, telefon ten musi być w cenniku. Dlaczego, dlatego, że w przeciwnym wypadku dealer, który kupił od nas ten konkretny, ostatni telefon musi mieć możliwość go sprzedać. W momencie kiedy telefon wypadnie z cennika z systemu ? tracimy taką możliwość. Wychodząc naprzeciw takim sytuacjom w najnowszym cenniku pojawi się specjalna kategoria grupująca telefony o ograniczonej dostępności. Ktoś nam zarzucił, że w ten sposób wprowadzamy klientów w błąd. Skąd taki pomysł? Po co nam zdenerwowani i rozczarowani klienci? Powody są bardzo konkretne i nie mamy żadnych przesłanek aby dziś obowiązujący system zmieniać. Ktoś inny zapytał mnie dlaczego w jego salonie nie ma np. HTC. Ano nie ma dlatego, że to stosunkowo drogi telefon i salony wolą zamawiać takie telefony, które nie zalegają na półkach i są oglądane tylko przez tak zwanych ?window shoperów?, którzy mogą sobie pozwolić jedynie na ich obejrzenie. Jeżeli jednak do salonu zgłasza się klient naprawdę zdecydowany na ten telefon, większość salonów może mu skutecznie pomóc. Sam wielokrotnie pomagałem klientom zdobyć taki ?nieosiągalny? telefon. Niestety nie wszyscy zgłosili się do salonów po zakup telefonu, który na ich prośbę do salonu ściągnąłem. Wczoraj napisał do mnie jeden klient, który uzależnia przeniesienie swojego numeru z Orange do Play od dostępności N95. Odpisałem mu, że w każdej chwili sprowadzę ten telefon do wskazanego salonu. Niech tylko naprawdę złoży wniosek o przeniesienie numeru i zaraz jak tylko wniosek zostanie zaakceptowany przez Orange telefon będzie na niego czekał. Jak to możliwe? Przecież ponoć tego telefonu od dawna nie ma?
Tak już jest i jest to zupełnie normalne, że dziś pewien telefon jest dostępny, doskonale się sprzedaje i nadchodzi taki dzień, że się kończy, ale tak długo jak pozostaje chociaż jedna sztuka, ten telefon będzie w cenniku.
Na koniec chciałbym poprosić o więcej umiaru w publikowaniu na blogach negatywnych tez, nie popartych merytorycznymi argumentami, które po raz kolejny wprowadzają klientów w błąd i naruszają wizerunek PLAY. Nie mówię, że nie ma problemu. Problem jest, ale warto go rzeczowo i precyzyjnie przedstawić.
Dwa słowa o zmianach na naszym e-shopie. W momencie kiedy telefon nie będzie dostępny w ofercie e-shopu (co powtarzam wcale nie znaczy, że nie ma go wcale) znika ikonka ?kup?. Macie rację, to powinno być zmienione już wcześniej.

A teraz wyzwanie ? zbliża się Mikołaj i kolejne konkursy, 6 grudnia nagrodą w konkursie będzie jeden z tych ?nieosiągalnych? telefonów. Który? Decyzja należy do Was.

Jeszcze nie ma komentarzy pod tym artykułem. Możesz być pierwszy!

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty