otworzyć na wypadek awarii

Udostępnij

Nie jest to jeszcze ostateczne stanowisko w temacie pakietów, ale wiadomo już, że obecnie system przyznaje pakiet raz miesięcznie, nie tak jak wcześniej kiedy można było je aktywować non-stop. Błędny jest natomiast komunikat USSD, który wprowadza klienta w błąd – zostanie zmieniony.
Dostałem dziś kilka numerów, za które serdecznie dziękuję. Wszystkie miały już aktywowane pakiety. Czy oznacza to zmiany na stałe, poczekamy, zobaczymy.

A tak a’propos modnego ostatnio, chyba z uwagi na brak innych, tematu awarii. Te niestety zdarzają się niestety od czasu do czasu, mimo, że sztab ludzi, u każdego operatora, 24h na dobę robi wszystko by ich unikać. A naprawdę niewiele potrzeba – wczoraj, w Małopolsce, krótka awaria u naszego dostawcy infrastruktury sieciowej i na kilka godzin mieszkańcy Stalowej Woli i okolic mogli mieć problemy. Ale jeżeli pozwolicie nie będę pisał o awariach, tak jak wszyscy w PLAY wolimy koncentrować się nad tym jak ich unikać a jeżeli już wystąpią jak szybko je eliminować.

Zobacz więcej

2 KOMENTARZE

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości