Tako rzecze rzecznik Play

sprzątanie przedświąteczne

Tak, wreszcie nadszedł ten dzień, że postaram się ponadrabiać zaległości konkursowe. Dzięki krzychu.pl (!) za maila w tej sprawie.
Ten wpis będzie ewoluował w ciągu dnia. Zacznijmy od koszulek z PLAY USA Tour.
Lista zwycięzców:

-Andrew20

-Maciej92

-Albatros

-kolektyw

-Galeon

-Konrad604

A jak J

Wygrywał co 6 wpis z tym, że jeżeli ktoś wypowiedział się dwa razy z rzędu (lub więcej) to było liczony jako jeden głos? Koszulki zostały juz wysłane.
Koszulki z diabłem Che zostały już wysłane. Zaraz opublikuję listę jak tylko mój tajemniczy asystent wróci z lunchowej pizzy.
cdn.

Che winners
n3mo_

Krzychu.pl

T_d

Galeon

Faraon4

Inspirion

Kolektyw

SHW

galiszewski@gmail.com

shad321

łooOlo
cdn.

kolejny update – tym razem lubelskie procenty – idealnie trafili electro i plusik – miało nie być nagrody, ale będą koszulki z lubelską piąchą (dostawa w styczniu, trwa produkcja)
cdn.

konkurs na lokalizację konferencji:
znowu elctro – bardzo fajny pomysl, inspiro – uwielbiam saune i przemkaz – tam jest taki tłok, ze aż miło
nagrodą jest zaproszenie tych trzech bloggerów na naszą najbliższą konferencję prasową w naszej siedzibie, lada moment Panowie,
danie główne E90 na koniec, tymczasem o czym jeszcze zapomniałem?
CDN.
A
Asystent sam o sobie:
Stażysta/praktykant tak to ja, w Play?u człowiek ?chaos? J z imienia i nazwiska Przemek Alberski, choć ludzie, którzy tak do mnie mówili? nie mają się dobrze, więc po prostu Albert, student Politechniki Warszawskiej, rocznik ?86, fan piłki nożnej nie tylko tej na playstation. Moje życiowe cele na rok 2009 to zrobienie lepszego czasu w Forze 2 od Marcina J poprzeczka zawieszona jest wysoko!

o jeszcze coś bardzo archiwalnego:
konkurs na nazwę sal konferencyjnych:
BadAss (arka Noego)

Dorex (- Dimmu Borgir – Lake of Tears – Children of Bodom – Moonspell – Cemetary – Dark Tranquillity ? Samael )

-Balsito (hmm to moze dla Prezesa – Jaskinia BEHEMOTH’A ) ß ciekawe co na to Chris J
co jeszcze kochaani moi ????

Jeszcze nie ma komentarzy pod tym artykułem. Możesz być pierwszy!

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty