Tako rzecze rzecznik Play

czasem PLAY nie działa… ?

miałem dziś nie pisać, ale moje dziewczyny właśnie słodko usneły ;)

Dziś inny  Łukasz, tym razem Dzierżak, zapytał co PLAY na tę reklamę .

jak każdy freak często zaglądam do salonów konkurencji, lubię pogadać o ofertach, zawsze można się czegoś ciekawego dowiedzieć

Po wprowadzeniu oferty PLAY Online, sprzedawcy konkurencji bardzo szybko przestali przekonywać klientów argumentem cenowym, był zbyt prosty do obalenia.

Pojawił się trend ze słabym zasięgiem, szybko jednak okazało się, że większość kupujących mobilny net, wcale nie planuje spędzać wieczności w Pieninach czy na Mazurach i ten argument też przestał się liczyć.

Kolejny pomysł to szybkość – tu jednak chyba każdy klient wie, że nie można do końca ufać reklamie

no i zostały awarie…

hmmm Łukasz o jakiej to awarii pisałeś ostatnio w poście
W czterech województwach problem z roamingiem Plusa

no właśnie, kto jest bez winy niech pierwszy… itd

reklama porównawcza nie jest zabroniona, ale prezentowane argumenty trzeba dokładnie przemyśleć. Dlatego chyba wybrano reklamy na tablicach za taksówkami. To wygodne – jeden telefon i taksówy znikają.

Desperacja a może złość z tych 80 tys. klientów. Nie wiem. Może zaproszę Piotra (szef iPlusa) na lunch i obgadamy ten temat.

Tymczasem PLAY Online w szpitalu działa, grube ściany, ale damy radę

Jeszcze nie ma komentarzy pod tym artykułem. Możesz być pierwszy!

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty