Tako rzecze rzecznik Play

klient pyta

cytat z maila klienta:
Oferujecie Państwo w nowej ofercie PLAY FRESH możliwość przeniesienia numeru ze zwrotem kosztów. Dokonałem przeniesienia numeru i do 4 kwietnia musze mieć starter PLAY FRESH 30 (bez numeru), jednak w pobliskich salonach (Bytom, Ruda Śląska, Katowice, Zabrze) nie ma takiego startera, nikt nie potrafi mi pomóc, nawet w BOK nie wiedzą co moge zrobić żeby nie stracić 60zl które musialem zaplacic orange za to ze przenosze do Państwa numer. Wydawało mi się że operatorowi powinno zależeć na potencjalnym kliencie nie zależnie od tego czy jest to pojedyńcza osoba czy firma. Prosiłbym o jakąkolwiek odpowiedź a najlepiej rozwiązanie problemu.

Na wstępie przypomnę, że migracji dokonujemy w salonach. Wszystkie startery w salonach własnych (w tym również nasze stanowiska w Empikach) systemowo zostały zmigrowane na FRESHa – nie trzeba wpisywać kodu migracyjnego – to już jest FRESH, chociaż w opakowaniu np. Nowy Play na Kartę. Są oczywiście salony dealerskie, które mają stare startery, które ciągle ustawione są na poprzednie taryfy. Sukcesywnie dostarczamy tam nowe startery, ale jeżeli nie chcemy czekać zmigrujmy na stary starter. Wprowadzamy właśnie przyspieszony tryb reklamacyjny, który będzie uwzględniał takie sytuacje. Zmigrowaliśmy na starą kartę – nie mamy zwrotu z tytułu migracji – piszemy reklamację. Zawsze chętnie pomogę w takich sytuacjach.

Jeszcze nie ma komentarzy pod tym artykułem. Możesz być pierwszy!

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty