Dziś Artur zapytał mnie o niezrozumiałą informację jaką mozna znaleźć na wydrukach potwierdzających zakup kodu doładowującego w sytsemie PayUp, obsługującym np. sieć Kolporter.
Otrzymujemy wydruk z terminala i pod 14 cyfrowym kodem znajdujemy informację, aby wysłać go SMSem na bezpłatny numer 100 ( z aplikacji, przez którą łaczysz się z Internetem). Tak, zgadzam się – to mało precyzyjny opis mogący wprowadzić w błąd klienta. Informacja skierowana jest w tym zdaniu do uzytkowników PLAY Online na kartę. Użytkownik FRESHa powinien postąpić zgodnie z podstawową zasadą tzn.
„wybierz na klawiaturze *100* wpisz 14-cyfrowy kod znajdujący się pod zdrapką i naciśnij #
Konto zostanie doładowane w ciągu kilku minut. O realizacji doładowania zostaniesz powiadomiony SMS-em.”
Postaramy się zmienić ten nieprecyzyjny zapis. Dziękuję za zwrócenie uwagi na tę sprawę.
kody doładowujące PayUp
Udostępnij
Zobacz więcej
play