Klienci pytają o zrywanie umów z Plusem

Udostępnij

Kochani, powtarzam to co napisałem już wcześniej. Nie namawiamy i nie będziemy nikogo namawiać do zrywania umów z tym czy innym operatorem. Skala pytań jest na tyle duża, że postanowiliśmy podjąć działania informacyjne w tym zakresie. Jutro ruszamy ze specjalną kampanią informacyjną w tym zakresie. Bardzo proszę koleżanki i kolegów ze sklepów o przestrzeganie wewnętrznych instrukcji w tym zakresie.

Zobacz więcej

1 KOMENTARZ

  1. umowę o telefon stacjonarny zawarłem w salonie Play 20.9.14r.zacznie obowiązywać od 10.X,14r.przeniosłem nr.z Netii.Po rozpakowaniu telefonu zorientowałem się że telefon nie ma połączenia z sieci.Zgłosiłem powyższy fakt w salonie.Pani odpowiedziała,że już nie można nic zrobić,umowa podpisana,Mam 77 lat,piętrowy dom,chorą leżącą żonę,obecnie korzystam z telefonu biurowego telefonu Philips CD 150 z dwoma słuchawkami:jedna na piętrz,druga na parterze.Telefon Play MM720BB zmusza mnie do ciągłego biegania,parter-piętro,lub noszenia ze sobą telefonu i ładowarki.Z powodów w/w chcę prosić o unieważnienie zawartej umowy.Klientem Play jestem od września 2010r.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości