Tako rzecze rzecznik Play

o nowej kampanii kilka dodatkowych info

Tytuł kampanii: Fresh – Bruce LEE

Rozpoczęła się właśnie nowa kampania PLAY FRESH pod tytułem ?Bruce Lee?.

Jest to kontynuacja kampanii wprowadzającej rewolucyjny produkt:  ofertę na kartę Play Fresh,  opierającej się na wykorzystaniu  znanych , kultowych filmów i koncepcie Zdziwiony.

Tym razem w trzech 15 sekundowych spotach zaskakuje Bruce Lee.

W każdym spocie ogrywany jest inny benefit oferty:  29 gr/min do wszystkich sieci, SMS-y za darmo do wszystkich sieci oraz ważność konto aż 1 rok po każdym doładowaniu.

Komunikację TV wspiera outdoor nawiązujący kreacją do estetyki wschodnich sztuk walki oraz prasa , spoty radiowe i nośniki niestandardowe.

Timing i nośniki: TV, outdoor, prasa, Internet, nośniki niestandardowe ? start 1czerwca 2009
Informacje o autorach: creative  directors: Jakub Korolczuk, Ryszard Sroka, creative team: Michael Hansen (art. director), Robert Olszewski (copywriter) oraz Edyta Kotowicz (copywriter), Justyna Nakielska (copywriter) i Sylwia Rękawek (art director) /  Agencja Change

przedstawiciel Klienta: Aleksandra Borowicz , Olga Łobodzińska , Marcin Wieczorkowski

przedstawiciel Agencji:Anna Byczko ( account supervisor), Danuta Jabłońska (senior account executive), Patrycja Szerszeniowska (account executive)

Dom mediowy: ZenithOptimediaGroup
specjalnie dla Krzycha:

mamy zatem szablę, nunczako (nie wiem czy to poprawna pisownia) i???? no właśnie jak nazywa się ostatnia broń? W nagrodę doładowanie 30 zeta dla pierwszej osoby.

Jeszcze nie ma komentarzy pod tym artykułem. Możesz być pierwszy!

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty