Tytuł kampanii: Fresh – Bruce LEE
Rozpoczęła się właśnie nowa kampania PLAY FRESH pod tytułem ?Bruce Lee?.
Jest to kontynuacja kampanii wprowadzającej rewolucyjny produkt: ofertę na kartę Play Fresh, opierającej się na wykorzystaniu znanych , kultowych filmów i koncepcie Zdziwiony.
Tym razem w trzech 15 sekundowych spotach zaskakuje Bruce Lee.
W każdym spocie ogrywany jest inny benefit oferty: 29 gr/min do wszystkich sieci, SMS-y za darmo do wszystkich sieci oraz ważność konto aż 1 rok po każdym doładowaniu.
Komunikację TV wspiera outdoor nawiązujący kreacją do estetyki wschodnich sztuk walki oraz prasa , spoty radiowe i nośniki niestandardowe.
Timing i nośniki: TV, outdoor, prasa, Internet, nośniki niestandardowe ? start 1czerwca 2009
Informacje o autorach: creative directors: Jakub Korolczuk, Ryszard Sroka, creative team: Michael Hansen (art. director), Robert Olszewski (copywriter) oraz Edyta Kotowicz (copywriter), Justyna Nakielska (copywriter) i Sylwia Rękawek (art director) / Agencja Change
przedstawiciel Klienta: Aleksandra Borowicz , Olga Łobodzińska , Marcin Wieczorkowski
przedstawiciel Agencji:Anna Byczko ( account supervisor), Danuta Jabłońska (senior account executive), Patrycja Szerszeniowska (account executive)
Dom mediowy: ZenithOptimediaGroup
specjalnie dla Krzycha:
mamy zatem szablę, nunczako (nie wiem czy to poprawna pisownia) i???? no właśnie jak nazywa się ostatnia broń? W nagrodę doładowanie 30 zeta dla pierwszej osoby.