Weekendowo o Obsłudze Klienta

Udostępnij

W przyszłym tygodniu pojawi się kolejna porcja nowości promocyjnych tymczasem dziś w nudny piątek, w którym właściwie nikogo nie ma w pracy, chciałbym poruszyć bardzo ważny dla Was klientów temat ? Obsługę Klienta w PLAY.

Myślałem długo co napisać, czy polemizować, czy atakować, czy bronić i tłumaczyć, czy może przepraszać i postanowiłem, że to i tak nie ma żadnego sensu. My oczywiście zdajemy sobie doskonale sprawę z tego co trzeba poprawić. Konsekwentnie  robimy swoje zmieniając się każdego dnia, naszym zdaniem na lepsze.

Strasznie nie lubię korporacyjnego bełkotu więc chcę osobiście zaoferować Wam pomoc. Nie jest to wprawdzie element mojej pracy, nie jest to mój obowiązek, nikt mnie z tego nie rozlicza, nawet nie znam się na mechanizmach BOK, ale mogę pomóc w tych szczególnie trudnych przypadkach kiedy odnosicie wrażenie, że wpadliście w czarną dziurę i nie widać światełka w tunelu.

Jeden salon wysłał ostatnio do mnie klientkę z rekomendacją, że potrafię czynić cuda. To niestety nie jest prawdą. Mogę jednak pomóc, przyspieszyć i dotrzeć do właściwych osób z Waszym problemem. I specjaliści zrobią wszystko aby obie strony były zadowolone i poinformowane.

Oczywiście możecie tu teraz powrzucać komentarze opisujące prawdziwe lub wymyślone skandaliczne sytuacje jakie Was spotkały. Te jęki nie zrobią jednak na mnie specjalnego wrażenia bo nic z nich nie wynika.

Jeżeli jednak macie rzeczywisty problem, jeżeli chcecie, żeby w Waszej sprawie coś się naprawdę ruszyło piszcie proszę do mnie maile z pełnymi danymi jak numer telefonu i nazwisko. Na tym blogu już dużo osób przekonało się, że warto.

Mój mail to [email protected]

Pomyślałem sobie również, że może ktoś z Was chciałbym ze mną w tym zakresie współpracować i pomagać mi w wyszukiwaniu takich problemów w sieci. Przecież nie wszyscy czytają ten blog. Frrrreeeeeeszcie miałbym w sieci swojego ?szemranego marketingowca? ;-) w ramach współpracy oferuję regularne doładowywania FRESHA albo PLAY ONLINE, PLAY gadżety itp. Od osoby oczekuję namierzania w sieci klientów szukających rozwiązania problemu i pomocy  w kontakcie z naszym działem. Może ktoś ma ochotę? Sam niestety nie dam rady.

Zobacz więcej

4 KOMENTARZE

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości