Tako rzecze rzecznik Play

Jutro nic się nie zmieni

nie będziemy pobierać opłat od klientów, którzy postanowią przenieść swój numer do innej sieci – nie robimy tego już od 2 miesięcy, więc nic się nie zmieni

każdy kto przenieie swój numer do PLAY dostanie premię, np. 60 zł we FRESHu – więc nic się nie zmieni

klient, który będzie chciał przenieść swój numer do/z PLAY w ciągu 24H nie zrobi tego, bo wszystko wskazuje, że tylko my jesteśmy gotowi robić to od jutra – niestety w procesie uczestniczą dwaj operatorzy – więc nic się nie zmieni

no chyba, że stanie się cud

ale cud potrzebny jest tym etycznym, dbającym o interesy klienta, MY JESTEŚMY GOTOWI

(tak na marginesie zastanawiam się kto w argumentacji faktu braku gotowości zastosuje właśnie ten wyświechtany argument – „w trosce o dobro klienta”)

idę na Prodigy

Jeszcze nie ma komentarzy pod tym artykułem. Możesz być pierwszy!

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty