Tako rzecze rzecznik Play

Już prawie 5000 i ciągle rośnie

Każdego dnia dostaję mnóstwo pytań dotyczących statusu numerów przenoszonych z PLUS do PLAY. Pytają dziennikarze i co ważniejsze pytają mnie kolejni Klienci, którzy zdecydowali się przenieść numer i kompletnie nie wiedzą co się dzieje. Wiem, że to zabrzmi dziwnie, ale my też nie wiemy.

Zostałem oskarżony w oficjalnym komunikacie operatora PLUS GSM o manipulowanie faktami. Postanowiłem zatem publicznie zadać kilka prostych pytań. Mam nadzieję, że druga strona zechce odpowiedzieć.

Co operator PLUS ma zamiar zrobić z blisko 5000 wniosków, złożonych zgodnie z obowiązującymi przepisami, o przeniesie numeru z PLUS do PLAY? Czy jedynie wnioski o pomoc, zgłoszone przez klientów bezpośrednio do UKE są jedynym sposobem na skuteczne przeniesienie numeru w ciągu 24 godzin?

Chciałem tu zapewnić wszystkich klientów, którzy złożyli wnioski po 6 lipca, że PLAY poinformuje w dniu dzisiejszym o zaistniałej sytuacji UKE oraz UOKiK.

Kiedy operator PLUS GSM zamierza zapoznać się z decyzją UKE z 31 lipca 2009 odrzucającą wniosek operatora PLUS o wstrzymanie zastosowania nowych bardziej korzystnych dla konsumentów przepisów dotyczących procesu przenoszenia numerów? Nasze firmy niemal ze sobą sąsiadują (kilka minut spacerem) – my odebraliśmy te decyzję już 10 dni temu. Przypomnę, że media ( m.in. dziennik Rzeczpospolita) opisywały już podobne problemy z odbiorem dokumentów przez peł nomocników prawnych w kontekście dostarczenia decyzji dotyczącej nowych stawek MTR kilka miesięcy temu. Rozumiem, że są wyjątkowo ważne przyczyny uniemożliwiające odbiór tych tak istotnych w tej sytuacji dokumentów.

Wychodząc naprzeciw publikuję link ? tu można się zapoznać z decyzją, obowiązującą od 31 lipca.

http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?place=Lead01&news_ca t_id=168&news_id=4438&layout=3&page=text

Dlaczego nowy system działa bez zarzutów w relacjach PLAY ? ERA, PLAY ? ORANGE?

Kiedy systemy informatyczne PLUS zaczną czytać komunikaty w nowym standardzie komunikacji, który 3 sierpnia skutecznie zastąpił wymianę zaszyfrowanych plików Excel. PLAY realizując procesy przenoszenia numerów z siecią ERA i Orange stosuje je z powodzeniem już ponad tydzień.

I CHYBA NAJWAŻNIEJSZE PYTANIE ? JAK TO MOŻLIWE, ŻE NOWY SYSTEM DZIAŁA IDEALNIE KIEDY KLIENT PRZENOSI NUMER Z PLAY DO PLUS ? W TYM PRZYPADKU MIGRACJE MOŻLIWE SĄ W CZASIE 24 GODZIN, OKREŚLONYM OBOWIĄZUJĄCYMI NOWYMI PRZEPISAMI. Po 6 lipca skorzystalo z tego ok 300 klientów.

Tak naprawdę bardziej niż na odpowiedziach i tej PRowej potyczce zależy nam na realizacji woli Klientów i zakończeniu tej smutnej historii.

Pozdrawiam oczekując na raport UKE.


PS: W oryginalnej wersji wkradł się absurdalny błąd – oczywiście nie chodzi o „5000 tysięcy”(byłoby pięknie) tylko o 5000 (pięć tysięcy). Bardzo przepraszam, ale rozumiecie nerwy, emocje… Niestety to jedyny absurd w tym wpisie. Usłyszałem, że druga strona ma zamiar mnie pozwać. Mam nadzieję, że to tylko plotka.

Jeszcze nie ma komentarzy pod tym artykułem. Możesz być pierwszy!

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty