Każdego dnia dostaję mnóstwo pytań dotyczących statusu numerów przenoszonych z PLUS do PLAY. Pytają dziennikarze i co ważniejsze pytają mnie kolejni Klienci, którzy zdecydowali się przenieść numer i kompletnie nie wiedzą co się dzieje. Wiem, że to zabrzmi dziwnie, ale my też nie wiemy.
Zostałem oskarżony w oficjalnym komunikacie operatora PLUS GSM o manipulowanie faktami. Postanowiłem zatem publicznie zadać kilka prostych pytań. Mam nadzieję, że druga strona zechce odpowiedzieć.
Co operator PLUS ma zamiar zrobić z blisko 5000 wniosków, złożonych zgodnie z obowiązującymi przepisami, o przeniesie numeru z PLUS do PLAY? Czy jedynie wnioski o pomoc, zgłoszone przez klientów bezpośrednio do UKE są jedynym sposobem na skuteczne przeniesienie numeru w ciągu 24 godzin?
Chciałem tu zapewnić wszystkich klientów, którzy złożyli wnioski po 6 lipca, że PLAY poinformuje w dniu dzisiejszym o zaistniałej sytuacji UKE oraz UOKiK.
Kiedy operator PLUS GSM zamierza zapoznać się z decyzją UKE z 31 lipca 2009 odrzucającą wniosek operatora PLUS o wstrzymanie zastosowania nowych bardziej korzystnych dla konsumentów przepisów dotyczących procesu przenoszenia numerów? Nasze firmy niemal ze sobą sąsiadują (kilka minut spacerem) – my odebraliśmy te decyzję już 10 dni temu. Przypomnę, że media ( m.in. dziennik Rzeczpospolita) opisywały już podobne problemy z odbiorem dokumentów przez peł nomocników prawnych w kontekście dostarczenia decyzji dotyczącej nowych stawek MTR kilka miesięcy temu. Rozumiem, że są wyjątkowo ważne przyczyny uniemożliwiające odbiór tych tak istotnych w tej sytuacji dokumentów.
Wychodząc naprzeciw publikuję link ? tu można się zapoznać z decyzją, obowiązującą od 31 lipca.
t_id=168&news_id=4438&layout=3&page=text
Dlaczego nowy system działa bez zarzutów w relacjach PLAY ? ERA, PLAY ? ORANGE?
Kiedy systemy informatyczne PLUS zaczną czytać komunikaty w nowym standardzie komunikacji, który 3 sierpnia skutecznie zastąpił wymianę zaszyfrowanych plików Excel. PLAY realizując procesy przenoszenia numerów z siecią ERA i Orange stosuje je z powodzeniem już ponad tydzień.
I CHYBA NAJWAŻNIEJSZE PYTANIE ? JAK TO MOŻLIWE, ŻE NOWY SYSTEM DZIAŁA IDEALNIE KIEDY KLIENT PRZENOSI NUMER Z PLAY DO PLUS ? W TYM PRZYPADKU MIGRACJE MOŻLIWE SĄ W CZASIE 24 GODZIN, OKREŚLONYM OBOWIĄZUJĄCYMI NOWYMI PRZEPISAMI. Po 6 lipca skorzystalo z tego ok 300 klientów.
Tak naprawdę bardziej niż na odpowiedziach i tej PRowej potyczce zależy nam na realizacji woli Klientów i zakończeniu tej smutnej historii.
Pozdrawiam oczekując na raport UKE.
PS: W oryginalnej wersji wkradł się absurdalny błąd – oczywiście nie chodzi o „5000 tysięcy”(byłoby pięknie) tylko o 5000 (pięć tysięcy). Bardzo przepraszam, ale rozumiecie nerwy, emocje… Niestety to jedyny absurd w tym wpisie. Usłyszałem, że druga strona ma zamiar mnie pozwać. Mam nadzieję, że to tylko plotka.