Tako rzecze rzecznik Play

www.playrower.pl

są wakacje, ciepło, rower jak znalazł, a do tego naprawdę fajny bike to jeszcze lepiej. Taki konkurs gdzieś nam się zapodział i informujemy z pewnym poślizgiem. Jak spotkacie spoconego, wyglądajacego na stan przedzawalowy kolesia na rowerze w Białołęce wieczorem to będę ja… Niestety nie mam takiego fajnego bike’a ;-( Mam natomiast PLAY ONLINE, które w tej dzielnicy działa bardzo fajnie.

Jeszcze nie ma komentarzy pod tym artykułem. Możesz być pierwszy!

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty