Absurdalna dyskryminacja cenowa

Udostępnij

zapewne część z Was widziała nowe wydanie reklamy z udziałem kota Ryśka, ktory mi przypomina bardziej Kota Simona (byłem zdziwiony, że to nie jest licencja).

Pierwsza reklama zdecydowanie lepsza, ale nie o tym chciałbym napisać. Już w lipcu dostałem maila od jednego z użytkowników, który bardzo słusznie zwrócił mi uwagę na brak zależność z wakacyjnym obniżeniem MTRów i cenami połączeń do PLAY. Najnowsze stawki jak pewnie wiecie obowiązują już ponad 2 miesiące – od 1 lipca.

i co i wielkie sruuuu – nie dzieje się nic. Wcześniej średni MTR do PLAY wynosił 56 groszy netto, obecnie 40 groszy netto a tu ciągle 79 groszy. Chyba tylko Orange zareagowało (tak mi się wydaję, że gdzieś widziałem zmianę w cenniku). Kiedyś zatem W3 zarabiała na minucie średnio 23 grosze, dziś prawie 40 groszy. Nasza baza rośnie, przychody rosną, za chwilę może okazac się, że asymetria to szansa dla molochów ;-) Sprytny sposób na kryzys?

Kiedyś jeden koleś w PLAY ciągle krzyczał, ze klienci w Polsce są ripped off przez swoich operatorów. Nic się nie zmienia.

To bynajmniej nie jeste absurdalny przykład takiego działania. Nie mam racji? Szkoda, że brać dziennikarska nie chce zająć się tym nudnym tematem.

Zobacz więcej

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości