Tako rzecze rzecznik Play

Play doprowadził do bankructwa klienta?

pewnie czytaliście już ten sensacyjny news:

http://wyhacz.gazeta.pl/Wyhacz/1,88542,7040311,Play_doprowad zil_do_bankructwa_swojego_klienta_.html

Ja jednak twierdzę, że to ktoś inny tu zawinił. Oczywiście nie celowo, ale fakty wygladają nieco inaczej.

W ramach procesu migracji numeru dochodzi do jego dezaktywacji u operatora, który wypuszcza numer. 99,99% przypadków proces ten przebiega bez zakłóceń. Tym razem jednak stalo się inaczej. Numer nie został do końca dezaktywowany w Erze. Oczywiście my również popełniliśmy błąd (!!!) Nasz system powinien to wykryć podczas procesu portacji. Nie wykrył i sprawdzamy dlaczego tak się stało.

Absolutną nieprawdą jest to, że nic nie zrobiliśmy z tym tematem. Interwencje jakie wysyłaliśmy do Ery były wynikiem zgłoszenia Klienta w POS.Pierwsza interwencja została przesłana do Ery 12-09-2009 z prośbą o sprawdzenie ustawień, kolejna interwencja wysłana 13-09-2009. Trzecia, ostatnia i skuteczna 15.09 rano.

Czy Klient stracił pracę? Czekam na mail do Pana Marcina bo bardzo chętnie wyjaśnimy ten temat z pracodawcą i zapewne znajdzie się inne rozwiązanie. Jak do tej pory nie dostałem żadnego maila. Czekam i bardzo chętnie wyjaśnię tę sprawę do końca.

Jeszcze nie ma komentarzy pod tym artykułem. Możesz być pierwszy!

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty