PLAY4YOU – czyli super moderatorzy

Udostępnij

Jak zwykle wprowadzamy coś nowego na rynku ? robocza nazwa narzędzia – przyjazna oficjalna moderacja. Powiecie, że dużo firm już to robi. Tak, ale w Polsce to chyba nie jest aż tak popularne.
Analizując ostatnie wpisy,  miedzy innymi te na moim blogu, postanowiliśmy rozwinąć pomysł mojego pomagiera i wykorzystać go na szerszą, bardziej profesjonalną skalę. Od kilku dni na głównych forach?? pozakładaliśmy profile Play4You1 i Play4You2. Pod tymi nickami będą pracować nasi najlepsi konsultanci po to aby aktywnie pomagać Klientom PLAY również w tej wirtualnej rzeczywistości. Celem/zadaniem PLAY4You nie będzie przekonywanie kogolwiek czy FRESH jest czy nie jest najlepszą ofertą na rynku, to chyba oczywiste ;-) Celem tej akcji jest szybka i skuteczna pomoc. Będziemy przeglądając fora dyskusyjne poszukując osób, które potrzebują wsparcia/ skutecznej pomocy. Zapodziało się zgłoszenie, nie działa pakiet, przedłuża się rozpatrywanie reklamacji, Gruszka Cię wkurzył (ok., tym ostatnim nie będziemy się zajmować!). Celowo piszę o tej akcji w tak otwarty sposób. Nie chcę aby ktokolwiek inny podszywał się pod nasze działanie. Pamiętajcie – tylko te dwa nicki – to ludzie z PLAY.

Jak będziemy działać? Znajdujemy usera, który opisuje swój problem ? prosimy go w jednym z kolejnych postów o kontakt. Czasem będziemy odpisywać od razu na forum, czasem bezpośrednio użytkownikowi. A co ja będę pisał ? sprawdźcie sami jak to działa!!!! Konsultanci nie będą pracować 24H, więc czasem to potrwa.

nasi ludzie „moderować” będą najlepsze serwisy, blogi i fora – m.in. telepolis.pl, Blogplay.eu. mojplay.pl, goldenline.pl itd

u mnie pewnie czasem też się pojawią – moim zdaniem to bardzo fajny pomysł.

Zobacz więcej

17 KOMENTARZE

  1. Jeśli pod nickami play4you ukrywają się wasi najlepsi konsultanci to strach się bać jaki jest poziom wiedzy tych słabszych. Brakuje im także świadomości ze klient może się mylić ale konsultant nie powinien. Troszkę dyplomacji też by się przydało :(

  2. Ja mam problem taki że Play ma braki w telefonach. Moja rodzinka chce przejść z Plusa do Play w sumie 5 osób ale jak tu przejść jak w salonach i na stronie www nie ma telefonów co sobie wybrali tj Noki C6. Dla siebie chciałem HTC Wildfire i co i też nie ma. Tydzień temu wypełniłem formularz na stronie www play z prośbą o informacje odnośnie możliwości podpisania umów z tymi telefonami. I do dzisiaj nikt nie raczył oddzwonić. Zaczynam mieć wątpliwości czy dobrze robię przechodząc do Play.

  3. mam problem z kancelariom navi lex, a więc faktury mam opłacone a kancelaria mnie ściga za nieopłacone faktury, niewiem co mam z tym zrobić?

  4. Witam, od kilku dni "walczę" z BOK play po przeniesieniu numeru do play z gg air, wystąpił (jak okazało się po wygooglowaniu) bardzo częsty problem, czyli nieczynny numer na połączenia przychodzące, dzwoniący do mnie słyszą komunikat "nie ma takiego numeru". Taka sytuacja jest dla mnie bardzo niekomfortowa, rozmowy z *500 nie dają żadnego efektu. Co mam robić??? moje zgłoszenia: 36173581; 36178463; 36140897; 36118821. Rozmawiam z tymi ludźmi i mam wrażenie, że jestem traktowany sztampowo, czując się jak głupek, który za każdym razem opowiada od nowa swoją historię, po czym słyszy mantrę "dokładamy wszelkich starań…… itd itd itd itd"

  5. O! Podoba mi się to. Jestem w Play od początku. Prowadzę forum od 16 listopada 2011r. i poszukuje właśnie Eksportów Play. Prosiłbym o najszybszy kontakt.

    Forum głównie jest o Play, ale też o innych operatorach. Dopiero co powstaje.

  6. Witam, piszę tutaj bo liczę na to że ktoś może mi odpowie. Moja mama miała abonament w kwocie 14.62 do 2.02.2012 r lecz w październiku zadzwonił konsultant i zaproponował przedłużenie umowy na abonament 29 zł mama nieświadomie się zgodziła lecz potem pomyślała "po co mi to?". Poszła na drugi dzień do punktu obsługi w Staszowie, opowiedziała całą sytuację i Pani powiedziała żeby nie odbierała żadnej umowy od kuriera i będzie po problemie. Lecz na tym się nie skończyło. Kuriera do dnia dzisiejszego nie było a umowa została przedłużona zaraz po rozmowie telefonicznej z konsultantem. Proszę mi powiedzieć czy istnieje zawieranie umów bez podpisywania aneksów ?? Prawo polskie przecież wyraźnie mówi o tym że każda umowa musi być podpisana pod rygorem nieważności. Bardzo proszę o pomoc bo niewiem co robić. Mamę moją nie stać na taki abonament. Proszę o pomoc co robić.

  7. Play blokuje transfer. Nawigacja w internecie polega na nieustannym rozłączaniu i załączaniu połączenia. Serwer Play blokuje natychmiast po załadowaniu części „cięższych stron”, nawet antywirus nie może się zaktualizować bo połączenie zostaje zablokowane po kilkuset kb.
    Ba… nawet ich własnej strony nie można załadować… ale to pewnie z uwagi na utrudnienie reklamacji…

  8. Witam.Chciałbym zgłosić brak formuły http://www.W sobote za 5zl wykupiłem usługę ,lecz do tej pory po przejsciu w jakokolwiek stronę nonstop przenosi na stronę playa i liiipa.
    Mój numer:793419585

  9. Witam wzięłam na próbę intrnet 20 G gdzie mogę sprawdzić jak wykorzystuję te przyznane mi gigabajty? Chciałabym zdecydować czy nie muszę wziąć więcej?

  10. witam czy jest cos takiego u was jak kontrola rodzicielska … chodzi mi dokładnie o to abym otrzymywała sms wysyłane z telefonu dziecka

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości