darmowy numer a pakiet 100 minut

Udostępnij

Na kilku forach zauważyłem wątpliwości w interpretacji regulaminu. W jednym momencie można mieć włączony zarówno pakiet 100 minut jak i darmowy numer. Zawsze działamy na Korzyść klienta, dlatego w pierwszej kolejności brana pod uwagę jest usługa darmowy numer i klient rozmawia z wybraną osobą za 0 gr. Jeśli jednak w kolejnym miesiącu klient nie doładuje się kwotą 30 zł niestety nie może korzystać z promocji darmowy numer.  Mimo to numer jest cały czas zapamiętany w naszym systemie. Jeżeli nie chcemy w danym miesiacu gadać non stop z konkretną osobą a chce od czasu do czasu zadzwonić w ramach pakietu 100 minut koniecznie należy dezaktywować promocję kodem *111*10*2#. Dezaktywacja następuje z końcem miesiąca kalendarzowego – zatem najlpiej robić to ostatniego dnia miesiąca.  Po dezaktywacji rozmowy również z dotychczasowym darmowym numerem będą rozliczane z pakietu 100 minut o ile taki jest włączony.

Zobacz więcej

1 KOMENTARZ

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości