Tako rzecze rzecznik Play

„przetarg” na agencję reklamową PLAY

w mediach zajmujących się branżą reklamową pojawiły się ostatnio doniesienia o przetargu na agencje kreatywną organizowanym przez PLAY.
na prośbę moich kolegów z działu komunikacji chciałbym podkreślić, że:
W listopadzie Play przeprowadza rutynowy przegląd agencji kreatywnych. Agencje mają możliwość prezentacji swoich możliwości kreatywnych w oparciu o komunikację ATL linii kontraktowych. Przegląd nie dotyczy linii prepaid ani działań BTL.
a tak przy tej okazji chciałbym zapytać Was o Wasze preferencje, ulubione, intrygujące, zaskakujące reklamy operatorów, szczególnie te zagraniczne. Będę uczestnikiem przeglądu tych agencji i bardzo chętnie poznam Wasze typy ;-)

„przetarg” na agencję reklamową PLAY

Jeszcze nie ma komentarzy pod tym artykułem. Możesz być pierwszy!

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty