MNP bez wychodzenia z domu

Udostępnij

jesteśmy liderem rynku przenoszenia numerów, ale chcemy być jeszcze lepsi! Dlatego też w tym tygodniu odpalamy możliwość migracji między sieciami bez konieczności odwiedzania salonów. W oficjalnym komunikacie prasowym podamy więcej konkretnych informacji.
No to freszcie wiem jak przeniosę swój numer do PLAY ;-)

Zobacz więcej

1 KOMENTARZ

  1. Uwaga !!! To wielka lipa aby wyciągnąc od Was wszystkie dane osobowe!!!!!
    Jestem klientem który kilka tygodni temu przeniósł numer Tak Tak do Play i skuszony ,,dobrą" ofertą, będąc blisko zakończenie umowy z erą postanowił przenieść dwa kolejne numery z ery do Play na abonament. Skorzystałem z telefonicznej usługi przeniesienia numerów i zakupu telefonów Nokia w promocji za 1 zł . Dnia 16 kwietnia zadzwoniłem pod numer 222121000 o godzinie 16.07 i podczas trwającej ok 20 minut rozmowy na mój koszt konsultantka wciągnęła ode mnie wszystkie ważne dane osobowe z numerem dowodu osobistego włącznie w celu przygotowanie umów przeniesienia numerów z ery do Play! Wybrałem taryfę oraz aparaty nokia E72 które wg zapewnień konsultantki były na stanie i miały byc dostarczone do mnie kurierem wraz z dokumentami do podpisu, ze swej strony zapewniła mnie tez o pakiecie dodatkowych minut za skorzystanie z tej formy podpisania umowy z pominięciem salonu!! o godzinie 16.31 zadzwoniła ponownie prosząć mnie abym wykonał jeszcze jeden telefon na podany wyżej numer ,aby ,,system zarejestrował jeszcze jedno połączenie z tą panią. o 16.32 wykonałem to połaczenie .Uważałem że umowa została wstępnie ZAWARTA . W dniu 20 kwietnia o godzinie 18.38 Pani ta zadzwoniła do mnie z informacją że pojawił się aparat który mnie interesował czyli Nokia c7 i że jeśli chcę to może zamienić jedną E72 na C7 ,ucieszyłem się na taką możliwość ..ale na krótko . Gdy zaniepokojony brakiem dostawy zadzwoniłem do Play aby dowiedzieć sie na jakim etapie jest realizacja naszej UMOWY okazało się że NIKT NIC NIE WIE!!! o przeniesieniu moich telefonów do Was i że aparatów które zamówiłem już NIE MA!!!!.Dodam tylko że w dniu 19 kwietnia podpisanie przeniesienia zaproponował mi pracownik salonu w kielcach który pomagał mi w wyborze aparatu i taryfy, ale bedąc pewny że zostałem obsłużony profesjonalnie przez konsultantkę podziękowałem ,mimo że dostałbym aparaty na których mi zależało!.
    Jestem bardzo rozczarowany Państwa podejściem do przyszłych klientów a zapewniacie że przeniesienie numeru do was jest bardzo proste!! Może i tak….. ale nie z niekompetentnym personelem. Poza tym wydaje mi sie że każda szanująca się i dbajaca o klienta firma nie powinna kazać mi czekać na wyjaśnienie TAKIEJ sprawy do miesiąca czasu . Ja ze swej strony zrobiłem to co do mnie należało i jako klient ,,podałem sie Wam na tacy" .Wyłudzone zostały odemnie WSZYSTKE DANE OSOBOWE!!! Wina leży po stronie Play i dziwi mnie to że nie chcą kolejnego klienta który musi udowadniać że nie jest wielbłądem!!!

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości