Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Uwaga !!! To wielka lipa aby wyciągnąc od Was wszystkie dane osobowe!!!!!
Jestem klientem który kilka tygodni temu przeniósł numer Tak Tak do Play i skuszony ,,dobrą" ofertą, będąc blisko zakończenie umowy z erą postanowił przenieść dwa kolejne numery z ery do Play na abonament. Skorzystałem z telefonicznej usługi przeniesienia numerów i zakupu telefonów Nokia w promocji za 1 zł . Dnia 16 kwietnia zadzwoniłem pod numer 222121000 o godzinie 16.07 i podczas trwającej ok 20 minut rozmowy na mój koszt konsultantka wciągnęła ode mnie wszystkie ważne dane osobowe z numerem dowodu osobistego włącznie w celu przygotowanie umów przeniesienia numerów z ery do Play! Wybrałem taryfę oraz aparaty nokia E72 które wg zapewnień konsultantki były na stanie i miały byc dostarczone do mnie kurierem wraz z dokumentami do podpisu, ze swej strony zapewniła mnie tez o pakiecie dodatkowych minut za skorzystanie z tej formy podpisania umowy z pominięciem salonu!! o godzinie 16.31 zadzwoniła ponownie prosząć mnie abym wykonał jeszcze jeden telefon na podany wyżej numer ,aby ,,system zarejestrował jeszcze jedno połączenie z tą panią. o 16.32 wykonałem to połaczenie .Uważałem że umowa została wstępnie ZAWARTA . W dniu 20 kwietnia o godzinie 18.38 Pani ta zadzwoniła do mnie z informacją że pojawił się aparat który mnie interesował czyli Nokia c7 i że jeśli chcę to może zamienić jedną E72 na C7 ,ucieszyłem się na taką możliwość ..ale na krótko . Gdy zaniepokojony brakiem dostawy zadzwoniłem do Play aby dowiedzieć sie na jakim etapie jest realizacja naszej UMOWY okazało się że NIKT NIC NIE WIE!!! o przeniesieniu moich telefonów do Was i że aparatów które zamówiłem już NIE MA!!!!.Dodam tylko że w dniu 19 kwietnia podpisanie przeniesienia zaproponował mi pracownik salonu w kielcach który pomagał mi w wyborze aparatu i taryfy, ale bedąc pewny że zostałem obsłużony profesjonalnie przez konsultantkę podziękowałem ,mimo że dostałbym aparaty na których mi zależało!.
Jestem bardzo rozczarowany Państwa podejściem do przyszłych klientów a zapewniacie że przeniesienie numeru do was jest bardzo proste!! Może i tak….. ale nie z niekompetentnym personelem. Poza tym wydaje mi sie że każda szanująca się i dbajaca o klienta firma nie powinna kazać mi czekać na wyjaśnienie TAKIEJ sprawy do miesiąca czasu . Ja ze swej strony zrobiłem to co do mnie należało i jako klient ,,podałem sie Wam na tacy" .Wyłudzone zostały odemnie WSZYSTKE DANE OSOBOWE!!! Wina leży po stronie Play i dziwi mnie to że nie chcą kolejnego klienta który musi udowadniać że nie jest wielbłądem!!!