MNP przez telefon – komunikat po korekcie

Udostępnij

tak, popełniliśmy zupełnie przypadkiem błąd. Troszkę za bardzo koncentrujemy się na naszych trzech głównych konkurentach.

Poprawiłem komunikat prasowy:

W PLAY możesz przenieść numer nie wychodząc z domu

Od 8 grudnia 2009 Operator Play jako pierwszy operator infrastrukturalny wprowadza usługę przenoszenia numeru poprzez zgłoszenie telefoniczne.

W ramach niniejszej Oferty Promocyjnej konsultant P4 podczas rozmowy z abonentem pobiera dane niezbędne do wypełnienia wniosku o przeniesienie numeru oraz zawarcia Umowy z P4. Po zebraniu danych abonent otrzymuje na Numer Telefonu SMS z informacją o złożeniu zlecenia z jednoczesną prośbą o jegopotwierdzenie. Na podstawie otrzymanego potwierdzenia, P4 kurierem przesyła do abonenta niezbędne dokumenty ( wniosek, oświadczenie, umowę) oraz wybrany przez klienta Telefon z Kartą SIM/USIM z przypisanym, tymczasowym Numerem MSISDN.

Abonent w obecności kuriera podpisuje dokumenty, o których mowa powyżej i po ich otrzymaniu P4 w przeciągu 3 dni roboczych informuje abonenta o statusie rozpatrzenia wniosku zgodnie z wybranym przez Klienta kanałem Kontaktu (poprzez wiadomości sms wysyłane na numer przenoszony lub poprzez email).

Obecnie usługa dostępna jest dla Klientów abonamentowych pod numerami 801 88 11 12 , 790 25 00 00 lub Call Center 790 500 500.

Regulamin oferty dostępny jest na stronie www.playmobile.pl oraz jako załącznik niniejszego komunikatu.

Zobacz więcej

1 KOMENTARZ

  1. Pytam Pana Rzecznika czy wasi konsultanci sa az tak niekompetentni czy zwyczajnie rzna głupa kilka dni temu przenioslem z orange do playfresh nr 503417234 otrzymalem juz 1 rate promocyjne 20 zl ale pisze ze to jest wazne tylko do 31bm tymczasem wasz regulamin przejdz do fresh w pkt 7 mowi wyraznie ze nie wykorzystane zlotowki przechodza na kolejne miesiace i sa wazne do konca 3 miesiaca promocji stracilem juz troche forsy na przejazdy do salonu play i na telefony *500 ale konsultanci albo nie wiedza o co biega albo udaja glupiego na 2 maile do biura obslugi nikt nie odpowiada pozostalo mi chyba tylko napisac skarge do UOKIK ze play nie przestrzega wlasnych regulaminow.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości