Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
a juz myslalem, że konkurs i taka pula do wygrania ;)
miejmy nadzieje że dostał to co kupił czyli numer jaki widnieje na startówce… bo biorąc pod uwagę fakt że w PLAY jest wszystko możliwe to ciężko do końca być pewnym co ta osoba kupiła :( biorąc pod uwagę mój własny przykład eshopu :(((
update: i tu mam pytanie do Pana Marcina rzecznika sieci PLAY:
1. Dlaczego nie potraficie się od razu przyznać do błedu iż ktoś popełnił bład wysyłając moje zamówienie??
2. Dlaczego odpowiedź na moją reklamację trwa tak długo?? Tak ciężko jest przyznać się do popełnionego błędu??
Podpisano
Zniesmaczony klient sieci PLAY :(
przyłączam sie do tych gratulacji, tym dzieciakom należy sie pomoc
To chyba taki przykład bo taki numer to jednka nie poszedłby za taką kwotą, pewnie jakaś końcówka 6 zer.
a;bo może dzięki temu, że starter taki ogrooomny.
Za taką kwotę to pewnie musiał być taki ZŁOTY numer jak z krakowa do rzymu :)
Tak jak to krzychu.pl napizał z końcówka 6 zer > tu mamy 7 >> 790000000 <<
no no chociaż spodziewałem się trochę większej kwoty za ten starter :) ale jest dobrze :)
a to nie chodzi o numer 793000000? tj. 79-3miliony klientów Play?
Gratuluje ;)
Gratuluję.Takie akcje są potrzebne.Sam od niedawna jestem ojcem 5 miesięcznego Igora. Igor miał ciężki poród i teraz jeździmy z nim na rehabilitację. Temu wszystkiemu towarzyszy straszny stres i obawa czy wszystko będzie dobrze. Takie akcje są potrzebne i fajnie, że Play w nich uczestniczy. Gratulację dla Play i zwycięzcy.
Bartosz – bo niestety, ale BOK Play przesiąknięty jest głębokim „tumiwisizmem” oraz „niedasizmem”. mam wrażenie że jedyne o interesuje pracowników BOK to zamknięcie zgłoszenia.
może warto by było skorzystać z doświadczeń innych firm i wprowadzić np. ankietę (na www albo telefoniczną) oceniającą poziom zadowolenia klienta z jakości obsługi (konkretnego zgłoszenia). nie muszą to być wszystkie zgłoszenia, mogą być wybierane w sposób losowy. to nie jest trudne do zrobienia, tylko komuś musi się chcieć coś takiego wprowadzić. ciekawe czy deklaracje poprawy jakości pracy BOK w bieżącym roku będą miały odzwierciedlenie w rzeczywistości.
farba
pozdro dla Igorka. Moja rodzona siostra od urodzenia jest niepełnosprawna a niedawno jeszcze przechodziła chemioterapię. Wiem co czujesz.
Mam nadzieję, iż wszystko z twoim synkiem będzie dobrze. 3maj się
Wielkie dzięki K.O.L.E.K.T.Y.W.
Panie Rzeczniku,
jest wielki błąd ortograficzny w treści wiadomości ;-)
Też sobie przypominam, że to był numer 793 000 000.
@manner, jak chcesz wypełnić ankietę, to pod adresem
jest ankieta BOU Heyah. Nawet nie trzeba się z nimi wcześniej kontaktować ;-).
@M4ciek, ja błędy widzę takie: na samym początku (zdania zawsze rozpoczyna się od dużej litery), brak kropki po ,,;-)” i ,,zwycięscy” (poprawnie: ,,zwycięzcy”). Nie żebym się czepiał, ale jak się wyłapuje błędy, to najlepiej wszystkie od razu ;-).
Ciekawe czy wylicytowany nr zostanie w play.Ponieważ nr 792000000 jest w sieci Plus.Na razie ten 793 jest jesz w play
@guregori – co mnie heja? poza tym nic tam nie ma :)
Dostalem 15 zyla od Marcina
THX!
Za dużo liter na końcu adresu ;-). Ten jest prawidłowy:
Podaję ten adres, bo Play mógłby się na niej wzorować :-).
@guregori – mnie chodzi kontrolę jakości KONKRETNEGO zgłoszenia, ma być wiadomo kto, za co i dlaczego tak a nie inaczej. i czy było dobrze czy nie. tą hejową ankietę sobie można w buty wsadzić :)
ja to widze tak – po zamknięciu zgłoszenia (jesli akurat to zgłoszenie sie wylosowało do kontroli, albo np. było zamknięte w rewelacyjnie krótkim czasie) – dostajesz mejlem link do indywidualnej ankiety ew. może to być część play24 czy coś. jest milion metod żeby to sprawnie i z sensem zrealizować.
ciekawe ile środków na starterze do wykorzystania ;)
Takie wychodzą mi pomiary prędkości internetu w play przy ok. 90-95 % zasięgu HSDPA: https://lluukk.web-album.org/photo/183545,play
I CO PLAY NA TO ???
pewnie mamy do? 10000000000000000000 MB to może być 25 :)