organizacyjne

Udostępnij

 najpierw żart z Facebooka

autor MALA WINA

a tak poważnie to na blogu działają nasi moderatorzy : Play4you1 i Play4you2, którzy bardzo chętnie i co najważniejsze skutecznie pomogą w trudnych sytuacjach

kto wygrał konkurs?

Poniżej tabelka z obecnie używanymi (dostępnymi w POS)  prefixami.

P4_Plain Numbers 790  
P4_Plain Numbers 791  
P4_Plain Numbers 792  
P4_Plain Numbers 793  
P4_Plain Numbers 794  
P4_Plain Numbers 796  
P4_Plain Numbers 883  
P4_Plain Numbers 530  

W ogóle przyznane przez UKE :

531

533

535

530

791

792

793

794

795(6-0)

796

790

883(1,2,4-7,9,0)

Pytając o uzywane, miałem na myśli te, które moze dziś wybrać klient. Tu najbliżej była @PaiS – doładowanie 30 zł. Ale z uwagi, że pytanie nie było super precyzyjnie zadane nagroda pocieszenie należy się również @jakaczmarek – 15 zł (dobra niech stracę 30 zł). Napiszcie mail – [email protected] z numerkiem jaki mam doładować.

mamy już mobilną wersję bloga ;-)

oczywiscie czekamy na Wasze propozycje co do ulepszeń/zmian na blogu –  wszelkie pomysły mile widziane

koszulki zostały wczoraj wysłane

Zobacz więcej

103 KOMENTARZE

  1. poprosimy o panel logowania, licznik wejść na blog, a takze formularz kontaktu z Tobą, P. Ewą i P. Joanną.
    Po co mam się logować na swoją pocztę – wówczas by mozna bylo skontaktować sie z wami bezpośrednio ze strony tego bloga. Czy cos takiego jest możliwe?

    poprosze o stworzenie bezpośredniego e-maila do Play4you1 i Play4you2 tak aby można byo do nich napisać na priv.

    Przy okazji witam ponownie Play4you1 i Play4you2.

  2. czy mzoesz sie pokusić o newsletter tego bloga bądz też ogólnie PLAY, ja bardzo chętnie bym sie zapisał na taką formę kontaktu

  3. czy inne osoby z PLAY mogą tez robić swoje tematy/wpisy na tym blogu? Np. P. Ewa lub P. Joanna?

  4. Panie Marcinie chciałbym dodać że w tabeli nie ujął pan prefixu 795 A on również był do wyboru sam mam taki starter nowy nie używany z tym prefixem

    Mam takie małe pytanie czy prefix 530 jest już dostępny do wyboru w punktach play?

    I gratulacje dla zwycięzców

  5. no ja mam problem z MNP i nawet play4you1 nie pomagają!
    Proszę Państwa, że w systemie jest ok, to jeszcze nie wszystko. TYDZIEŃ czasu numer jest nie aktywny !! Musze mówić jak to uciążliwe jest?

    Może niektórym jeszcze Blendersi w głowie grają, ale błagam o pomoc !!

  6. @madhunt3r słusznie zwrócił uwagę, pod Opera Mini (Symbian) ładuje się pełna strona. Proponuję wykorzystać wtyczkę MobilePress: mobilepress.co.za. Działa bardzo dobrze i pozwala na tworzenie własnych tematów (skórek). Co do ulepszeń. Wlączcie cytowanie komentarzy i odpowiadanie na nie w miejscu gdzie są wyświetlane. Najnowsza wersja WP raczej ma to już wbudowane i nie potrzeba żadnych wtyczek (Ustawienia/Dyskusja). Dzięki temu nie będą powstawać takie długie ogony z komentarzami i będzie można odpowiedzieć konkretnej osobie. Jeśli coś nie zadziała zawsze można użyć wtyczki WP Thread Comment lub podobnej. To narazie tyle chociaż mam więcej pomysłów. :)

  7. play idze sladami konkurencji chyba bo teraz w sklepie intertetowym wybor numeru stal sie bardziej skomplikowny…nie mozna sobie wybrac jakis liczb fajnych po co kombinowac???

  8. #PATIS widze ze jestes kobieta i to chyba jedyna,co tak sie zawsze wypowiada na blogu.jeszcze nie spotkalem sie z zadna kobieta co by miala duza wiedze na temat telekomunikacji i ofertach W4.ale widze#PATIS# ze jesteś chyba 1.jak sie myle to popraw mnie.SCARFACE

  9. @United – sam przestań ;) w końcu to blog rzecznika, może wyjaśni co z Internetem i jego przesyłem ;)
    pytam co play na to i będę pytał aż nie dostanę odpowiedzi a może kogoś przestrzegę przed zakupem Internetu w play…
    to powtórka:
    A tak play żartuje z klientów :)
    Takie wychodzą mi pomiary prędkości internetu w play przy ok. 90-95 % zasięgu HSDPA: https://lluukk.web-album.org/photo/183545,play
    I CO PLAY NA TO ???
    pewnie mamy do? 10000000000000000000 MB to może być 25 :)

  10. @ SkyIT – z ta mobilna wersja to jeszcze sa eksperymenty. Ale cytowania to nie ma w standardzie w WP.

    @ mike278 – juz o tym myslalem ;)

    @ luk – :)

  11. to jest blog rzecznika luk. fakt. informacja dla inteligentych rzecznik jest od rzecznikowania. od problemow jest bok. jaki jest taki jest, ok. ale jest. Marcin choc trzeba przyznac ze FairPlay (pozdrawiam Z. ;) ) cos malo sie ostatnio udziela. zajety czyszczeniem bok?

  12. tez uwazam ze to jawna dyskrymincja z tym fujfonem. ;) nie wiem czy to taki najpopularniejszy terminal do przegladania.

  13. @United no może nie ma, ale są odpowiedzi. Wystarczy włączyć poziomowe zakorzenianie komentarzy w ustawieniach dyskusji. Nawet można ustawić do ilu poziomów można pisać. Z domyślną skórką WP to działa. Być może tutaj jest inaczej.

  14. @mike278
    bok w play do ROZWIĄZYWANIA problemów klientów ??? :D (oj coś z tą inteligencją u Ciebie nie tęgo ;), albo nie miałeś z nimi nic do załatwienia…
    a rzecznik może się wypowiedzieć w sprawie GÓ**IANEGO Internetu jaki jego firma sprzedaje:
    Takie wychodzą mi pomiary prędkości internetu w play przy ok. 90-95 % zasięgu HSDPA: https://lluukk.web-album.org/photo/183545,play
    I CO PLAY NA TO ???
    pewnie mamy do? 10000000000000000000 MB to może być 25 :)

  15. mialem sprawe,zalatwilem. nie za pierwszym razem ale zalatwilem. a spam uwazam za „grzech glowny” forum. kazdego.

  16. Proponuję wprowadzić możliwość rejestracji i logowania dla komentatorów.

    P.S: Czy i kiedy BlackBerry zostanie wprowadzony do Play ? ;)

  17. @ ms93 – jakos w tej wersji theme nie chce uwzglednic css tej wtyczki, co pokazuje ikonki 'spolecznosciowe’..

  18. O w koncu mobilna wersja:D
    A moj nr jak nie byl przeniesiony tak nie jest:( i niestety juz poleciał w kosmos… I teraz pytanie kogo obarczyć wina? Plusa jako ze nie puścił nru od razu? Pracownice Salonu Play w galerii gniezno za wysłanie dupkilatu wniosku czy Playa jako ze nie potrafił przyjąć nru?
    W sumie doladowanie obecnego nr ktory mam w Play by bylo doskonałą forma zadośćuczynienia ale zobacze co na to Pan Rzecznik…

  19. @ms93 ikonki zajmują dużo miejsca bo domyślnej skórce (w kodzie) są wypunktowane tzw. wykaz-lista () @United będzie wiedział o co chodzi. Ale fakt, działa aż miło…@United, może jakaś sonda w sidebarze ? Może WP-Polls ? Polecam. To może być dodatkowe źródło informacji dla Rzecznika i po części dla nas też.

  20. @ ScarFace dzięki za komplement, trochę się znam :)
    a corby pro w krótce, ale chyba nie mogę jeszcze zdradzić kiedy

  21. „mike278
    mialem sprawe,zalatwilem. nie za pierwszym razem ale zalatwilem. a spam uwazam za ?grzech glowny? forum. kazdego.”

    ciekawe za którym, za 30-tym czy 105-tym ???
    ja jakoś nie mam tyle szczęścia i będę spamował do oporu… może kogoś ostrzegę przed zakupem.
    każdy choćby 1 klient, który nie kupi Internetu w play to dla mnie radość (choć nie mam się tego jak dowiedzieć ;) )
    przepraszam, że Cię denerwuję – ale nie sądzę, żebym miał inne wyjście. napisz do play, że Ci działa wolno internet – napisz 30 razy – zobaczysz co Ci za każdym razem odpiszą…
    oooo… nie jesteś głupi – zgadłeś ” JEST DO 100000000000 WIĘC 87 SIĘ MIEŚCI – POZDRAWIAMY”
    I dla przypomnienia:
    rzecznik może się wypowiedzieć w sprawie GÓ**IANEGO Internetu jaki jego firma sprzedaje:
    Takie wychodzą mi pomiary prędkości internetu w play przy ok. 90-95 % zasięgu HSDPA: https://lluukk.web-album.org/photo/183545,play
    I CO PLAY NA TO ???
    pewnie mamy do? 10000000000000000000 MB to może być 25 :)

  22. i tak dla przypomienia.
    komu robisz na zlosc?
    Marcinowi?
    NIE. Tym ktorzy wchodza na bloga np z telefonu i placa za dane. Obrazki moga sobie wylaczyc, spamu nie. Wg pomagasz ludziom bo ich ostrzegasz? Taki altruista z Ciebie? No to co z ta grupa kilkudziesieciu osob ktore narazasz na wydatek? Masz je gdzies, jak kazdy „skrzywdzony”? A poszedl wolny z takim altruizmem. Dzialasz na szkode playa czy na szkode osob ktore z niego korzystaja?
    Pierdzie..nie rodem z sejmu. W trosce o uzytkownikow ostrzegasz potencjalnych klientow, narazajac na koszty kilkadziesiat osob, ktore juz korzystaja i sprawiasz ze placa wiecej. Klasa logika. Ni cholery to do mnie nie przemawia. ostrzegam was, a teraz wszyscy placcie wiecej.

  23. a myślałem, że dane takie tanie w play… a Ty swoją dyskusją… ? też narażasz ich na wydatki – większe niż ja… mój „spam” napiszę kilka razy… dyskusja z Tobą może zająć dużooooo danych – więc już daj sobie na luz
    rzecznik może się wypowiedzieć w sprawie GÓ**IANEGO Internetu jaki jego firma sprzedaje:
    Takie wychodzą mi pomiary prędkości internetu w play przy ok. 90-95 % zasięgu HSDPA: https://lluukk.web-album.org/photo/183545,play
    I CO PLAY NA TO ???
    pewnie mamy do? 10000000000000000000 MB to może być 25 :)

  24. @luk DLS.CZ nie jest dobrym narzędziem, daj sobie spokój. Chcesz mierzyć prędkość co 5 minut to sobie mierz, ale używaj do tego narzędzi, które nie fałszują wyników. Nie wiem dlaczego DLS.CZ jest tak popularny wśród użytkowników? Może ze względu na nazwę domeny…DSL..hahaha. Posiadam łącze 8Mbit, a DSL.CZ uparcie pokazuje mi max 2Mbit. Więc @luk skończ już zamulać. W mojej miejscowości dostępny jest Paly 3G, prędkość tesotwałem po wykupieniu pakietu internetowego w PlayFresh na Nokii E51. Wyniki prędkości pozytywne i zgodne z tym co pisze i oferuje Play.

  25. united, mozesz cos zrobic z trolem? ta ostrzec. bo wchodza tu ci co nie maja internetu i maja zamiar go kupic. lubisz wpieniac ludzi i tyle. altruista sie znalazl z bozej laski. mieszkasz blisko czeskiej granicy czy w holandii?

  26. @ luk – napisz maila do rzecznika ze swoimi zalami albo zglos sie do UKE, UOKiK. Tutaj nikt Ci nie pomoze.
    Mi Play Online tez nie dziala idealnie ale ostatnio jechalem pociagiem na trasie wawa-poz i co dziwne zasieg gubilem ale raczej rzadko :) Dalem rade bez problemu sprawdzic poczte, rss i kilka innych rzeczy :)

  27. No, sam namacalnie sprawdzam i rzeczywiscie mobilna wersja bloga dziala :) i wcale nie pisze teraz z zadnego iPhone’a. fajnie, ze wordpress, nawet jest tu dosc podobnie jak na blogplay.eu. Oby i mobilna wersja byla rozwijana i dopieszczana.

  28. 1. Logowanie (chcemy mieć swoje konta)
    2. Możliwość pisanie pomiędzy sobą (zmniejszy to ilość śmieciowych komentarzy)
    3. Możliwość plonkowania (coś jak na grupach dyskusyjnych)
    4. łatwiejszy kontakt z plejforju 1 i 2
    5. Nie zmieniałbym kontaktu mailowego na żadne formularze czy komunikatory z poziomu strony. Mail i telefon to doskonałe formy, które dobrze się sprawdzają.
    6. Twoje wpisy powinny być wyróżnione odpowiednim obramowaniem
    7. Włączyłbym też w blogowanie inne osoby ponad rzecznika. Niech czasami jakąś notkę skrobną dziewczyny z ofert, abo, mix lub innego działu.
    8. Chętnie też widziałbym tu pytania związane z ofertami. Typu… czy byłbyś zainteresowany….. za …. przy ….

  29. @ mike278 – odwal się głąbie
    o United – możesz coś zrobić – to pracujemy w play ? :D dlatego tak mówimy dobrze o sieci :D…

    @SkyIT – dsl.cz nie jest dokładny ale mierzyłem nim Orange i wychodziło mi 600-1200 / 200 – 600 więc jakieś proporcje odzwierciedla
    mi pokazuje ok 90 % zasięg HSDPA i zapraszam każdego do siebie jak nie wierzy na Ursynów w W-wie ;) wynik jest taki jaki jest a internet jest do d**y a Orange miał na tym samym DSL.CZ dobre wyniki i chodził OK

  30. 1. W połowie lutego odbędzie sie w Barcelonie Mobile World Congress. Czy przewidujesz transmisję z tej ,,uroczystości??
    2. Na blogu prezentowane sa wywiady z czołowymi pracownikami PLAY, głównie z P. Dobrzyńskim. Poprosimy o wywiady z innymi pracownikami PLAY majacymi kluczowe znaczenie dla firmy. Nawet z Gruszką (żart).
    3. Czy możesz przeprowadzic wywiady z przedstawicielami firm np. produkujacych telefony komórkowe. Ja osobiście chciałbym wiedzieć jakie zamiary ma np. NOKIA, Samsung itd. wobec rynku polskiego. Czego mozna sie spodziewać wobec tych firm w roku 2010?

  31. @SkyIT
    byłem w Orange -pokusił mnie tańszy play ? o dziwo działający OK w tym samym miejscu przy zakupie Internetu na kartę !!! (tak jak u Ciebie) ? przed kupieniem abo. sprawdziłem jak działa kupując prepaid ? o ja naiwny?

  32. Szanowne Panie i Panowie.

    Proszę o kulturę w waszych wpisach. Nie przystoi wam – nie zniżajmy się do najniższych poziomów. My nie musimy sie obrażać i wyzywać na innych – rozmawiajmy a wtedy znajdziemy rozwiązanie naszych kłopotów.

  33. co luk, gotujesz sie? argumenty za trudne do przelkniecia, i brak wlasnych? jak mi cie zal. naprawde, ale nie martw sie. bedzie lepiej. zapal cos, kup bluze z firmy jp, pospamuj. dowartosciuj sie. a mozesz tez poobrazac innych. bo jestes macho, jestes gosc, jestes kims.

  34. jak mike278 pisze do United, żeby coś ze mną zrobił to rozumiem, że mike278 wie to, że United może usunąć moje wpisy – czyli pracuje w play… ;)
    to niech United nie chwali sieci w której pracuje :D bo to śmiesznie wygląda…
    i zapraszam na kawkę na Ursynów – razem przetestujemy jakość play-owego internetu (możemy nawet nagrać cyfrówką i umieścić na youtube :D)

  35. nie pracuje w play. co mozna bylo smialo stwierdzic na play day.
    jak widzisz nie trafiles.
    ale stosuj teorie spiskowe, stosuj.
    caly swiat jest przeciwko tobie. na pewno.
    a jak potraktowano cie np w ukoik, wzglednie uke?
    bo inteligentny czlowiek wykorzysta mozliwosci jakie daje mu prawo zanim zacznie byc upierdliwy i spamowac, bedac uciazliwoscia dla innych. moze wkleisz linki do kopii pism? normalnie odchodzi4.

  36. ale chwalący play United pracuje ;) co ?
    a co dostałeś na play day darmowy starter za 5 zł klakierze ? ;)
    ja zrobię z UKE i innymi tak jak będę chciał – co nie przeszkadza mi pokazać jaki play daje klientom Internet – i już

  37. i gdzie pisałem, że świat przeciwko mnie i jakie teorie ? ja chcę pokazać innym jaki dostałem Internet od Play, żeby sie nie nabrali – rozumiesz czy za trudne ? naucz się czytać ze zrozumieniem ;)

  38. @ Galeon – komentarze MG sa wyrozniane. Nick ma inny kolor.

    @ luk – nie pracujemy :)
    A wypowiadam sie dobrze, bo taka mam filozofie zyciowa: „niczego zlego nie powiem o nikim, powiem wszystko dobre, co wiem o kazdym’ :)

    mowie Ci, reklamuj usluge albo swoje zale wypisz w mailu do MG

  39. tak dla bystrzaka mike278
    Jeśli play daje szybkość przesyłu 150 ? 200 a pisze do 1000 to kicha (różnica 5 razy)
    kto chciałby mieć auto, które pali 50 litrów zamiast obiecanych 10 / 100 km ???
    ja nie mówię ma być 1000 ale 650 ? 850 !!! ( auto niech pali 12 ? 14 a nie 50 !) ;)

  40. zona mnie wlasnie obsztorcowala, ze nie powinien pisac zdziecmi niezaradnymi zyciowow. wiec luk, bogu moj-przepraszam
    a na play day nie bylo darmowych starterow.
    byly koszulki w celu unifikacji, i id card na smyczce.
    spamuj dalej, skoro napisanie pisma za trudne. :)

  41. @United – Fresh jest tani i super :)… ale internet :( i mail do nikogo nie ostrzeże zaglądających tu potencjalnych klientów…

  42. mike278 – to niech Ci żona poczyta i wyjaśni co piszę, bo widzę, że zrozumienie tekstu pisanego… kiepskie ;)

  43. jesli chodzi o kilobity. play w regulaminie ma napisane ze predkosc jest do 1mega. a to oznacza ze jest do 1024 kilobitow. a nie 1000.
    pozatym jest napisane do. co oznacza ze spelnia warunki. :)
    a jesli uwazasz ze zostales skrzywdzony istnieja sposoby zeby to wymoc. spam do tego nie pasuje. ale tu trzeba byc dobrze wychowanym i nie psuc innym czytania forum i narazania ich na koszty, trudne? ze inni nie chca placic za twoje problemy?

  44. nie musi. piszesz ze masz w d..pie tych ktorzy placa za przegladanie forum. zaprzeczysz? ile united skasowal spamu? a propos united kiedy bedzie logowanie, i kiedy prywatne wiadomosci? no i favicon :P

  45. Tak wiem że 1024 (poznaj pojęcie „skrót myślowy” – goń do słownika albo googluj)
    i znów dla takich jak Ty – play spełnia warunki umowy wiem to !

    Jeśli play daje szybkość przesyłu 150 ? 200 a pisze do 1000 to kicha (różnica 5 razy)
    kto chciałby mieć auto, które pali 50 litrów zamiast obiecanych 10 / 100 km ???
    ja nie mówię ma być 1000 ale 650 ? 850 !!! ( auto niech pali 12 ? 14 a nie 50 !) ;)

  46. witam mam pytanie kto wpadl na tak idiotyczny pomysl wyboru numeru przy abonamencie w eshopie czemu nie zrobicie tego w salonach robic rozgraniczenie eshop -salon w salonie klient ma pelna swobode w wyborze numeru!!!!!a teraz to tylko klikac i klikac i czekac az pojawi sie jakis fajny numer kiedys mozna bylo cos wynalezc w fajny sposob 790*90*90 i cos znajdywalo fajnego a teraz a zreszta sami zobaczcie widac ze playowi odbija…3 mln stuknelo to i takie zmiany bez sensu

  47. zrobili identycznie jak w sklepie ery znam osoby ktore przechodza do play rowniez ze wzgledu na latwy numer a tu taki numer

  48. wyzyj sie, luk, wyzyj. sesja nie poszla, wyzyj. zabij ich wszystkich, zaspamuj. ale nie korzystaj z wlasnych praw. nie pisz do ukoik, ktore jest organem do tego stworzonym, nie pisz. bo to moze przerosnac. spamuj,spamuj. to przeciez latwiejsze.

  49. agresja – nauczenie nowego pojęcia nazywasz agresją ??? no to nie będę Cię już męczył i nie odezwę się więcej do Ciebie (pójście po słownik bolało czy zrozumienie pojęcia „skrót myślowy” przerosło) :) BEZ ODBIORU :D

  50. @ Kolektyw – moderacji wymagaja jedynie komentarze obrazliwe lub spam. Kazdy moze wypowiedziec co mu lezy na sercu pod warunkiem, ze nikogo nie obraza ani nie spamuje :)

  51. United

    Poczytaj prosze kilka postów umieszczonych wyżej. Według Mnie właśnie są to komentarze obrażliwe.
    Wiem, iz kazdy mozę sie wypowiedzieć ale to juz zaszło za daleko. Przyznasz mi rację?

  52. logowanie i powiązanie z zarejestrowanym numerem. wtedy ewentualne problemy play4you mogliby rozwiazywac byc moze szybciej. przy czym te realne, a nie te urojone…

  53. Przepraszam @jakaczmarek, ale czy do tego o czym mówisz nie służy panel logowania Play24 tzw. PalySelfCare? Wystarczy wejść na stronę swojego konta, zalogować się, kliknąć w zakładkę Zgłoszenia/Nowe zgłoszenie, zgłosić problem i cierpliwie czekać na rozwiązanie problemu. Czy naprawdę zależy nam na tym aby z tego bloga zrobić BOK ? Po co robić kopie tego co już działa?

  54. działa :D dobre :D – te szablonowo-olewcze odpowiedzi pisane przez średno-bystrych konsultantów nazywsz działaniem ??? potem Pan Piotr F. musi mnie pisemnie przepraszać, że pracownicy BOK nie zrozumieli ;) (mam ze 3 listy z przeprosinami od Pana Piotra F. – tak BOK załatwia sprawy)

  55. @SkyIT
    wiem do czego służy play24, wiem od czego jest *500/*600, wiem od czego jest możliwość składania zgłoszeń w POS i wiem jaki jest adres korespondencyjny, żeby wysyłać pisma/wnioski/skargi/pochwały. liczę, że gdyby pojawiło się takie rozwiązanie, nie byłoby takiego spamu i użalania się na usługi P4. Ty wiesz po co to jest, ja wiem, inni wiedzą, ale multum osób nie wie i właśnie to oni traktują blogplay jako instytucje decyzyjną i reklamacyjną w jednym.

  56. @United – a pod jakim adresem jest wersja mobilna i kiedy będzie rozszerzona na pozostałe urządzenia?

  57. Cytując: „nagroda pocieszenie należy się również @jakaczmarek ? 15 zł (dobra niech stracę 30 zł)”.
    Panie Rzeczniku, to „niech stracę” to chyba trochę nie na miejscu, to jest nagroda a nie jałmużna.

  58. Aha, a co do ludzi, który wyznają zasadę „rzecznik jest aby rzecznikować, a od problemów jest BOK” – może trafiłoby w końcu do Waszych łepetyn, że gdyby Wasz „genialny” BOK radził sobie z rozwiązywaniem problemów ludzie nie mieliby potrzeby żalić się tutaj! Niestety w BOKu w dalszym ciągu (jak i w całym Playu) coraz większy – pardon my French – burdel.

  59. miała być jedna nagroda, są dwie więc jest lepiej, moim zdaniem to sprawiedliwe rozwiązanie

  60. co do spraw organizacyjnych:
    przydala by sie moderacja tego typu co jest na blogu Wojtka J., albo przynajmniej po wpisaniu pojawialy by sie same loginy, a tresc komentarza dopiero po 'odfajkowaniu’ przez moda :)

    I oczywiscie logowanie :D

  61. Owszem, że jest druga nagroda to się bardzo chwali. Ale naprawdę, lepiej wyglądałoby to bez takiej wielkopańskiej maniery „sypnę groszem, poznaj łaskę pana”.

  62. aqq
    29.01.2010 @ 13:18:55

    Aha, a co do ludzi, który wyznają zasadę ?rzecznik jest aby rzecznikować, a od problemów jest BOK? ? może trafiłoby w końcu do Waszych łepetyn, że gdyby Wasz ?genialny? BOK radził sobie z rozwiązywaniem problemów ludzie nie mieliby potrzeby żalić się tutaj! Niestety w BOKu w dalszym ciągu (jak i w całym Playu) coraz większy ? pardon my French ? burdel.

    Ale blog nie jest miejscem dla niezaradnych zeby sie zalic. Istnieja instytucje ktore sie zajmuja sprawami gdy operator jest oporny. Sa to UKE i UKOIK. JESli ktos nie umie/jest zbyt leniwy?jest niedoinformowany zeby napisac pismo, tylko zaczyna spamerskie zale, to niech dotrze do Twojej lepetyny ze to nie jest wyjscie.
    Przypomina placz malego dzieciaczka w piaskownicy, co sie blaka,nie wie co robic, i uderza w ryk i placz.

  63. Zgadzam się z @mike278 i dla tych co są oporni i nie chce im się ruszyć łepetyną, poniżej mała ściąga:

    W rozwiązaniu konfliktu z operatorem może pomóc powiatowy rzecznik konsumenta (adresy placówek i telefony do nich znaleźć można na stronie UOKiK) lub organizacje konsumenckie, np. Federacja Konsumentów. Wsparcia i rady warto też szukać w UKE, który ma specjalną infolinię (Centrum Informacji Konsumenckiej – 0801 900 853, od godz. 7.15 do 16.15). Można też pisać na skrzynkę [email protected], lub adres: Urząd Komunikacji Elektronicznej, Departament Detalicznego Rynku Telekomunikacyjnego, ul. Kasprzaka 18/20, 01-211 Warszawa. Taka skarga powinna zawierać pełne dane abonenta (adres zamieszkania, numer linii), kopię dokumentów w sprawie (umowa, wystąpienie do operatora, otrzymana odpowiedź), a w przypadku wiadomości przesyłanych elektronicznie – skan dokumentów. Po naszym liście Urząd wystąpi z interwencją do operatora.

  64. Panowie zacytowałem moją korespondencję z BOK
    była tak poniżająca dla play – że ją WYCIELI :) !!!
    odpowiedzi BOK – pokazujące, że play ma klienta w DU**E
    szkoda, że moderator ttą korespondencję z BOK usunął… (pan Gruszka ma skany ekranu – wie więc, że zacytowana korespondencja była w 100 % prawdziwa)
    może je przywrócić w osobnym wątku i porozmawiamy o tym co Pani Sandra K (pracownik BOK) miała na myśli :)
    łatwo wyciąć niewygodne i żenujące odpowiedzi BOK na proste pytania klienta
    trudniej rozwiązać problemy
    jak mają się wypowiedzieć osoby na blogu jeśli wycięto zacytowane (na zasadzie kopiuj-wklej) pytania do BOK i jego głupie, szablonowe odpowiedzi ;) o tym jak działa BOK ???

  65. ktoś tu mówił, że speedtest.net.pl to dobre narzędzie do mierzenia prędkości – właśnie to zrobiłem :)
    201 /335 (link do pomiaru zamieszczę jutro)
    to daleko do 1024 ;) dla tych dokładnych – i wiem, że jest DO ;)
    czyli od 1 jest OK wedle play ???

  66. oczywiście można pisać pisma do UKE itp.
    łatwiej pokazać na blogu play innym (w tym myślącym o zakupie usług w play) jak play działa – przypominam, że zapraszam do siebie każdego kto chce się przekonać jak w praktyce działa ten internet (Ursynów W-wa) ;)
    to bardziej dotkliwe dla play…

  67. odnośnie tego co napisał KLAKIER mike (chyba pracownik firmy PR ;) )
    „Ale blog nie jest miejscem dla niezaradnych zeby sie zalic. Istnieja instytucje ktore sie zajmuja sprawami gdy operator jest oporny. Sa to UKE i UKOIK. JESli ktos nie umie/jest zbyt leniwy?jest niedoinformowany zeby napisac pismo, tylko zaczyna spamerskie zale, to niech dotrze do Twojej lepetyny ze to nie jest wyjscie.
    Przypomina placz malego dzieciaczka w piaskownicy, co sie blaka,nie wie co robic, i uderza w ryk i placz.”
    ostatni jak mi play ukradł minuty z pakietów – BOK mnie olał a po „chlewie” i „spamie” na blogu – sprawę udało się załatwić – WIĘC MA SENS – choć może Ty tego nie zrozumiesz Klakierku :)

  68. choćbyście się „zkichali” nie odważycie się opublikować i podyskutować o odpowiedziach BOK play do klienta ;)
    firma, której play płaci za ocieplanie wizerunku i ataki na klientów (nie odnoszenie się do konkretnej korespondencji BOK – klient) nie ma tyle odwagi :)
    atakujcie !!!! bo play wam uwali premie…
    :)
    to co ?
    publikujemy korespondencję z BOK i rozpoczynamy dyskusję „jak BOK play odpowiada klientom – czy byłbyś zadowolony z takich odpowiedzi – czy odpowiedzi dotyczą zadanego przez klienta pytania” :D

  69. Nieee no chwila, przecież sam pan Rzecznik pisał 16.10.2009 na swoim blogu co następuje:
    „Analizując ostatnie wpisy, miedzy innymi te na moim blogu, postanowiliśmy rozwinąć pomysł mojego pomagiera i wykorzystać go na szerszą, bardziej profesjonalną skalę. Od kilku dni na głównych forach?? pozakładaliśmy profile Play4You1 i Play4You2. Pod tymi nickami będą pracować nasi najlepsi konsultanci po to aby aktywnie pomagać Klientom PLAY również w tej wirtualnej rzeczywistości. (…) Będziemy przeglądając fora dyskusyjne poszukując osób, które potrzebują wsparcia/ skutecznej pomocy. Zapodziało się zgłoszenie, nie działa pakiet, przedłuża się rozpatrywanie reklamacji, Gruszka Cię wkurzył (ok., tym ostatnim nie będziemy się zajmować!). (…) Jak będziemy działać? Znajdujemy usera, który opisuje swój problem ? prosimy go w jednym z kolejnych postów o kontakt. Czasem będziemy odpisywać od razu na forum, czasem bezpośrednio użytkownikowi. (…) Nasi ludzie „moderować” będą najlepsze serwisy, blogi i fora – m.in. telepolis.pl, Blogplay.eu. mojplay.pl, goldenline.pl itd U MNIE PEWNIE CZASEM TEŻ SIĘ POJAWIĄ – moim zdaniem to bardzo fajny pomysł.”

    Czyli jednak chyba sam pan Rzecznik DOPUSZCZA możliwość skarżenia się, prawda? Nie bądźcie bardziej papiescy od papieża.

  70. no cóż szumne zapowiedzi pod publiczkę a smutna rzeczywistość BOK – to 2 RÓŻNE !!! sprawy = problem trzeba zgasić zahukać _ można szumnie opisać „co to zrobimy dla klientów” ;) – ale co robimy na prawdę (my play ;) ) to zupełnie inna sprawa
    choćby usunięcie z blogu odpowiedzi play na pytania klienta :) czyżby były tak durne, że trzeba je dla dobrego wizerunku usuwać ??? :D z oczu innych…

  71. no ja mam problem z MNP i nawet play4you1 nie pomagają!
    Proszę Państwa, że w systemie jest ok, to jeszcze nie wszystko. TYDZIEŃ czasu numer jest nie aktywny !! Musze mówić jak to uciążliwe jest?

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości