Połowa przeniesionych numerów trafiła do Play

Udostępnij

Wiecie już z dzisiejszego komunikatu prasowego, że ponad połowa migrujących numerów w 2009 roku trafiła do Play.

Poniżej bardzo ciekawy wywiad z Bartkiem Dobrzyńskim na temat procesu przenoszenia numeru:

Już wkrótce przeniesienie numeru do Play za pomocą naszego eShop’u :)

Zobacz więcej

1 KOMENTARZ

  1. A mnie się już odechciało przenosin do Play.Mam sześć numerów na moim koncie firmowym w innej sieci od 10 lat,za namową syna postanowiłam przenieść najpierw jeden numer: i się zaczęło,próbowałam wypełnić formularz na stronie eshop play ,dwa razy zamówienie odrzucone.Po konsultacjach na czacie i telefonicznie ,przy pomocy konsultanta formularz wypełniony ,zaakceptowany,meil przypominający o przygotowaniu dla kuriera dokumentów..Niestety kurier przyjął tylko kserokopię dowodu osobistego ,po dwóch dniach odmowa przeniesienia numeru.Powód brak zgodności danych,oczywiście brak NIPu,Regonu,dwóch ostatnich faktur.Kilka telefonów do konsultantów i nic nie można zrobić, umowa została podpisana na osobę prywatną.jeszcze parę telefonów i kierownik konsultanta decyduje ,proszę dostarczyć dokumenty do punktu pleya,niestety nie można(i tu komentarze : 1.trzeba było załatwiać zaraz w punkcie a nie przez internet czy telefon,2) pani u nas składała dokumenty? 3)a co my mamy do tego 4) może pani wyśle meila z załącznikim,bo list zanim dojdzie to będzie za póżno 5)nie mam pani w systemie można złożyć telefoniczne zgłoszenie serwisowe.Meil pozostał bez odpowiedzi natomiast po paru dniach na przenoszony numer przyszedł sms:zgloszenie serwisowe o nr…………. załatwione.Moja radość trwała krótko,próbuję się zalogować na stronie Play, nie mogę(komunikat błąd) dzwonie do konsultantów i dowiaduję się,ze moje zgłoszenie załatwiono odmownie i pod koniec miesiąca zacznie działać nr nadany przez Play,Mogę jedynie zrobić cesję mojego firmowego telefonu(jest to firma jednoosobowa) na mój prywatny za jedyne120zł.Nie mam zamiaru ponosić dodatkowych kosztów bo miało być: przejdż do Play załatwimy za ciebie wszelkie formalności bez opłat.Moje straty :utrzymanie numeru u mojego obecnego operatora albo przeniesienie do innego bo mi bardzo zależy na nim i związek z Play który zdobył JEDNEGO abonenta aż na dwa lata albo tylko na dwa lata,nie zamierzam wiązać się z tą FIRMĄ na dłużej .Nikomu też nie polecę jej.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości