Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
A mnie się już odechciało przenosin do Play.Mam sześć numerów na moim koncie firmowym w innej sieci od 10 lat,za namową syna postanowiłam przenieść najpierw jeden numer: i się zaczęło,próbowałam wypełnić formularz na stronie eshop play ,dwa razy zamówienie odrzucone.Po konsultacjach na czacie i telefonicznie ,przy pomocy konsultanta formularz wypełniony ,zaakceptowany,meil przypominający o przygotowaniu dla kuriera dokumentów..Niestety kurier przyjął tylko kserokopię dowodu osobistego ,po dwóch dniach odmowa przeniesienia numeru.Powód brak zgodności danych,oczywiście brak NIPu,Regonu,dwóch ostatnich faktur.Kilka telefonów do konsultantów i nic nie można zrobić, umowa została podpisana na osobę prywatną.jeszcze parę telefonów i kierownik konsultanta decyduje ,proszę dostarczyć dokumenty do punktu pleya,niestety nie można(i tu komentarze : 1.trzeba było załatwiać zaraz w punkcie a nie przez internet czy telefon,2) pani u nas składała dokumenty? 3)a co my mamy do tego 4) może pani wyśle meila z załącznikim,bo list zanim dojdzie to będzie za póżno 5)nie mam pani w systemie można złożyć telefoniczne zgłoszenie serwisowe.Meil pozostał bez odpowiedzi natomiast po paru dniach na przenoszony numer przyszedł sms:zgloszenie serwisowe o nr…………. załatwione.Moja radość trwała krótko,próbuję się zalogować na stronie Play, nie mogę(komunikat błąd) dzwonie do konsultantów i dowiaduję się,ze moje zgłoszenie załatwiono odmownie i pod koniec miesiąca zacznie działać nr nadany przez Play,Mogę jedynie zrobić cesję mojego firmowego telefonu(jest to firma jednoosobowa) na mój prywatny za jedyne120zł.Nie mam zamiaru ponosić dodatkowych kosztów bo miało być: przejdż do Play załatwimy za ciebie wszelkie formalności bez opłat.Moje straty :utrzymanie numeru u mojego obecnego operatora albo przeniesienie do innego bo mi bardzo zależy na nim i związek z Play który zdobył JEDNEGO abonenta aż na dwa lata albo tylko na dwa lata,nie zamierzam wiązać się z tą FIRMĄ na dłużej .Nikomu też nie polecę jej.