Samsung Corby Pro w Play i zmiany w cennikach

Udostępnij

Od 1-ego lutego wprowadzamy do oferty nowy model wolumenowy ? Samsung B5310 Corby Pro.

Dodatkowo z oferty na życzenie przechodzi oferty podstawowej Nokia 6700 classic z nowymi, obniżonymi cenami.

Do cennika telefonów na życzenie wchodzą 2 nowe modele: HTC HD2 oraz Emporia V20 Talk.

W związku z zmianami oferty Mixtura przesyłamy również ceny dla ofert Mixtura 80 na 30 i 40 miesięcy.

Zmianie ulegają również ceny niektórych telefonów w Replay Mixtury.

Dodatkowo z oferty na życzenie przechodzi do oferty podstawowej Nokia 2330 z nowymi, obniżonymi cenami w ofertach:

Mixtura 10 / 30 doładowań ? 99zł (wcześniej 119zł)

Mixtura 10 / 40 doładowań ? 49zł (wcześniej 99zł)

Play na kartę ? 219zł (wcześniej 279zł)

Pozostałe ceny sprzedaży nie ulegają zmienie.

Cenniki poniżej

Ceny telefonów w nowej taryfie Mixtura 80

Ceny telefonów w nowej taryfie Mixtura 80 (oferta „Na Życzenie”)

Zmiany w RePlay Mixturze (zmiany dotyczą tylko RePlay Mixtury, nie „zwykłej” Mixtury)

Zobacz więcej

110 KOMENTARZE

  1. no proszę, zmiany większe niż na pierwszy rzut oka. Mixtura 80? Chyba po to, żeby marketingowcy mieli większe pole do popisu i żeby w większej ilości reklam można było podawać, że „telefony od 1zł”.

    Trzeba też w końcu rywalizować z MixPlusem.

    Największy wypas to HTC HD2 ale jak miałem go w ręku to jednak już trochę za duży, choć dla biznesu i dla zapaleńców…

  2. ciekawe co ma altruizm do tego :)
    niech zaglądający tu widzą jak działa play…
    a co może problem z rejestracją karty to też moja wina :) i oni nie mają mi pomóc tylko powinni zarejestrować kartę – taki mają obowiązek ;)
    szkoda, że nie odnieśliście się do odpowiedzi Pani z BOK a czepiacie się klienta, któremu tak odpowiadają :) DOBRA FIRMA PR :)

  3. mike278
    29.01.2010 @ 13:01:08

    luk,lamiesz prawo podajac czyjes dane. gdyby komus sie chcialo to bys beknal. altruista.

    prawnik ? ;) to na 3 skończyłeś :P chętnie spotkam się w sądzie z osobami, których dane ujawniam :)

  4. cbool – dla Ciebie
    misiek8881
    28.01.2010 @ 22:04:12

    @luk ? aż niedowierzałem w to co piszesz, w końcu postanowiłem sprawdzić, wyłączając wi-fi i podłączając modem PlayOnline do mojego laptopa:
    wynik? okazuje się, że praktycznie to samo mam co Ty ;/ nie wiem czemu? zauważyłem że tak sie coś pogorszyło od kilku dni, jeszcze tydzień temu było wszystko ok i śmigało 700Kbit/s i wyżej..
    to wynik z mojego testu na speedtest.net

  5. ja mam propozycje odnośnie bloga :)
    Można wprowadzić moderację komentarzy, usuwać te które się powtarzają (jeżeli powtarzają się te same komentarze pod różnymi wpisami lub pod jednym wpisem jest kilka takich samych lub bardzo podobnych).
    Na pewno czytelnicy (przynajmniej większość) byliby zadowoleni z takiego porządku w komentarzach.

  6. @ luk – w pomiarach predkosci ja tez otrzymuje podobne wartosci ale jakos przy przegladaniu internetu, poczty itp nie ma to wiekszego znaczenia. A zasieg hsdpa mam tu zawsze mniejszy niz 50 proc.

    Poza tym zastanawiam sie co chcesz osiagnac spamowaniem tego bloga? Sobie nie pomozesz, Play nie zaszkodzisz a tylko przeszkadzasz innym użytkownikom bloga.. Zastanow sie troche czy Twoje dzialanie ma najmniejszy sens?

  7. @GG
    jak będę miał chwilę to nagram cyfrówką pomiar i umieszczę tu link do nagrania :)
    wtedy uwierzysz w cuda – mam nadzieję
    do tego czasu…
    tak wyszło tu komuś – misiek8881

    a tak mi:
    https://lluukk.web-album.org/photo/183545,play
    @United – przepraszam ale z Tobą w dysputy się nie wdaję – nie pracujesz w firmie PR ? :)
    zapraszam do siebie na Ursynów w W-wie potencjalnych klientów play lub niedowiarków ;) nawet z firm PR ? przyjdą zobaczą jak działa i zdecydują: kupić czy nie – będę walczył z operatorami ? kanciarzami ile się da ;)

  8. ale umieszczę zdjęcia ekranu kompa w necie i tu wsadzę linka :)
    niech każdy widzi jak olewa klienta BOK play :)
    jak tam cenzorki – zabolała niekompetencja BOK play ???

  9. no – sprawiliście mi naprawdę radość :) idę po cyfrówkę – zdjęcia monitora mam (wysłałem też Panu Gruszce) ;) tak boli niekompetencja play, że trzeba ją wyciąć :)
    to super :D

  10. Luk, bardzo Ci dziękuję za wszystkie informacje. Niestety nie mogę pozwolić na tak intensywne spamowanie bloga. Twoje zgłoszenie jest już rozpatrywane i tak jak poprzednio (lluukk) znajdziemy rozwiązanie. Tymczasem jestem zmuszony na moderację.

  11. @faces
    OK – zobaczymy co zdziałacie
    przepraszam za spam – jednak działa – ale przyznaj bolały odpowiedzi pani Sandry z BOK play – wysłane na proste pytania klienta, co ?
    szkoda, że trzeba przez 2 dni spamować blog – bo BOK ma wszystko w DU**E
    zobaczymy jak tym razem załatwicie… ostatnio też nie było łatwo
    a wystarczyłoby, że BOK działałby normalnie…

  12. @ luk – przeciez o to chodzi, ze nic swoim spamem nie zdzialales. Twoje zgloszenie bylo rozpatrywane wczesniej i nadal jest. Niepotrzebnie strzepisz sobie palce na klawiaturze.

  13. @United – i co odpowiedź jak od Pani Sandry K. :)
    po co czekać na taki bełkot ? ;)
    a teraz może ktoś bardziej rozgarnięty ruszy sprawę…
    i może choć jeden klient nie kupił internetu w play :D

  14. może znów Pan Piotr F. mnie przeprosi :)
    lubię te pisemka :)
    „przepraszamy, ktoś u nas w play nie zrozumiał…”
    :D

  15. Ludzie, jest mi żal:

    – żal pracowników PLAY którzy nie wiedzą jak pomóc klientowi,
    – żal firmy PLAY: jest duże bezrobocie, na necie jest od groma skarg na BOK, PLAY w tym momencie może szybko poprawić swoje słabe strony – wymienić BOK, PLAY nic nie robi, a przynajmniej nic o tym nie świadczy, tolerujecie złą obsługę klienta. Składa się do was do pracy aplikacje, adres [email protected] nie działa. Są kłopoty z wysłaniem dokumentów, administrator mojej poczty stwierdził iż wina należ do odbiorcy czyli do WAS.

    Pan luk jest WASZYM KLIENTEM, podpisał z wami umowę o zakup określonego towaru. Klient jest nie zadowolony z jakości tego towaru. W tym momencie określeni pracownicy PLAY powinni jak najszybciej starać się jemu pomóc w rozwiązaniu danego sporu. Człowiek się denerwuje.

    Sam wiem coś o niekompetencji BOK PLAY. W listopadzie 2009 r. kończyła Mi się umowa na abo – chciałem negocjować. Gdy Pani usłyszała słowo negocjacje to … odłożyła słuchawkę. Moja druga umowa kończy się już w czerwcu, tak Was teraz pocisnę w PLAY iż nie wyobrażacie sobie. Ja jako klient posiadający 3 aktywacje, chcący trochę ponegocjować jestem traktowany jak byle co: odkłada się słuchawkę.

    Niech się teraz wypowie człowiek odpowiedzialny za BOK PLAY.
    Marcinie, użytkownicy PLAY są wkurzeni. Pozapraszaj czołowych pracowników PLAY na wywiad na tym blogu, ale to my będziemy teraz im zadawać pytania. Nikt ich nie będzie wybierał.
    Na pewno wszyscy mamy dosyć czytania o złych stronach PLAY? Zróbmy coś razem od początku do końca.

    Gdybym to ja był pracownikiem PLAY to sprawa klienta luk już byłaby rozwiązywana. Jednak nie jestem (może i dobrze dla PLAY) – pokazałbym standarty obsługi klienta. U Mnie w banku klient był obsługiwany wzorcowo – dostawałem non stop pochwały od mego szefostwa. Dlaczego PLAY nie może wprowadzić porządnej obsługi klienta? Chcecie ciąć koszty- dobrze- tylko że jak już nie będzie pewnej części klientów to i nie będzie przychodu.

    Co do telefonów: pojawiają się wpisy na tym blogu iz określone modele telefonów już nie są sprzedawane przez PLAY . A tu się okazuje, iż one są w cenniku. Skoro telefonik jest niesprzedawany od jakiegoś czasu to dlaczego jest w najnowszym cenniku.

    Kwestia doładowań: skoro jest konkurs, wygrywa się doładowania to niech te doładowania będą realizowane bardzo szybko, ewentualnie niech ktoś poda przybliżony czas zrealizowania doładowania.

    Gdyby PLAY naprawdę uwzględnił ww. aspekty i zaczął się uczyć na swoich błędach to wówczas bardzo wiele skarg byłoby bezzasadnych. W obecnej sytuacji pojawiają się klienci typu odchodzi4, luk z pretensjami – i co najgorsze ja ich zaczynam rozumieć. Oni powinni być obsługiwani przez pracowników BOK PLAY a nie pozostawieni sami sobie.

  16. @K.O.L.E.K.T.Y.W masz rację, do tego proponuję poprawić dostępność „starych telefonów” + poprawki w ofercie (Pakiety ważne przez 3 miesiące) + poprawa jakości i zasięgu i operator prawie idealny

  17. @K.O.L.E.K.T.Y.W.
    @Niech się teraz wypowie człowiek odpowiedzialny za BOK PLAY.”

    Spotkałem się z Wami na Play-D i więcej było pytań na temat telefonów niz o BOK ;-))
    Chętnie czytam Wasze komentarze i wypowiedzi. I z każdej sprawy wyciągam wnioski i konsekwencje.
    Jeśli są rzeczy które możemy usprawnić to to robimy. Jeśli trzeba chętnie porozmawiam z Wami także na blogu Marcina
    Może lepiej to zrobić w oddzielnym wątku, bo nie zawsze wszystkie dokładnie czytam.
    Od 3 miesięcy pracują dla Was P4Y1 i P4Y2. Obserwują, komentują i pomagają. I w dalszym ciągu będę ten program dla Was rozwijał.
    Co do oceny jakości. Jestem pewien, że to co robimy przyniesie efekty, które będą dla Was odczuwalne na plus.

    ZB

  18. HTC HD2… bardzo fajny telefon. Co prawda sprawia wrazenie bardzo duzego, ale ten wyswietlacz… miodzio. Niektorzy twierdza, ze iPhone lepiej odwzorowuje kolory, trzeba jednak wziac pod uwage, ze HD2 dziala pod WM 6.5, a on produkuje tylko 65 tys. kolorow.

    Szkoda, ze nie jest odrobine tanszy :(

  19. FairPlay

    chwila ale Mnie tam nie było, co do załatwiania spraw: proszę spojrzeć na męczarnie klienta luk. Czy możemy sobie porozmawiać na priv?

  20. kolektyw,user dkf chetnie ci zaswiadczy o skutecznosci fairplay.
    co do klienta luk, moze spojrzysz na meczarnie spamerskie reszty userow bloga? uwazasz,spam za sluszne rozwiazanie, mimo ze nie wykorzystalo sie praktycznie zadnych innych opcji (ukoik,uke)?
    to moze uwazasz ze sluszne bedzie jesli wszyscy zaczniemy spamowac?
    tak z 15 razy bedziemy puszczac swoje wpisy?
    skoro meczarnie to niech wszyscy cierpia rowno.

  21. mike278

    klient ma problem, nikt z PLAY nie zaoferował Jemu pomocy i z tego co on pisze nie wyjaśnił całej sprawy, co więc człowiek miał zrobić? Płaci za usługę, która według Niego jest żle wykonywana. Ma prawo do poniesienia krzyku. Zarówno Ty i Ja też byśmy tak zrobili.
    Dlaczego tak się ekscytujesz?
    Zapraszam Ciebie jak i FairPlay do osobistego kontaktu [email protected].

  22. Panowie zacytowałem moją korespondencję z BOK
    była tak poniżająca dla play – że ją WYCIELI :) !!!
    odpowiedzi BOK – pokazujące, że play ma klienta w DU**E
    szkoda, że moderator ttą korespondencję z BOK usunął… (pan Gruszka ma skany ekranu – wie więc, że zacytowana korespondencja była w 100 % prawdziwa)
    może je przywrócić w osobnym wątku i porozmawiamy o tym co Pani Sandra K (pracownik BOK) miała na myśli :)
    łatwo wyciąć niewygodne i żenujące odpowiedzi BOK na proste pytania klienta
    trudniej rozwiązać problemy
    jak mają się wypowiedzieć osoby na blogu jeśli wycięto zacytowane (na zasadzie kopiuj-wklej) pytania do BOK i jego głupie, szablonowe odpowiedzi ;) o tym jak działa BOK ???

  23. ktoś tu mówił, że speedtest.net.pl to dobre narzędzie do mierzenia prędkości ? właśnie to zrobiłem :)
    201 /335 (link do pomiaru zamieszczę jutro)
    to daleko do 1024 ;) dla tych dokładnych ? i wiem, że jest DO ;)
    czyli od 1 jest OK wedle play ???

  24. oczywiście można pisać pisma do UKE itp.
    łatwiej pokazać na blogu play innym (w tym myślącym o zakupie usług w play) jak play działa – przypominam, że zapraszam do siebie każdego kto chce się przekonać jak w praktyce działa ten internet (Ursynów W-wa) ;)
    to bardziej dotkliwe dla play…

  25. Daliście wreszcie mapę zasięgu GSM 900, gratuluję faktu wreszcie w ogóle jest. Wykonanie jednak żenujące. Dokładność zerowa, nie ma nic wspólnego z rzeczywistością. I do tego wygląda jak by ktoś sobie proste linie pisakiem malował, a potem je wypełniał. Żenua panowie, żenua.

  26. Kiedy Nokia 5230 będzie dostępna w PLAY ?? W Orange jest już dostępna w nowej promocji, a tak na marginesie to gdzie się podział obiecany mniejszy pakiet internetowy niż 15 zł za 500 MB ? ( w sumie 5zł za 100MB byłby w sam raz i rozliczany co 10kb na nadajnikach PLAY :)

  27. Ciekawa ciekawa oferta. Marcinie sugeruję wprowadzić jakiś model dla seniorów do oferty podstawowej. Planujecie może wprowadzić do oferty myPhone 1070 ? wg. mnie jeden z lepszych telefonów dla seniorów wszystko widoczne, proste, a przy tym gabarytowo jest całkiem przyzwoity.

  28. K.O.L.E.K.T.Y.W.
    29.01.2010 @ 17:47:14

    mike278

    klient ma problem, nikt z PLAY nie zaoferował Jemu pomocy i z tego co on pisze nie wyjaśnił całej sprawy, co więc człowiek miał zrobić? Płaci za usługę, która według Niego jest żle wykonywana. Ma prawo do poniesienia krzyku. Zarówno Ty i Ja też byśmy tak zrobili.
    Dlaczego tak się ekscytujesz?
    Zapraszam Ciebie jak i FairPlay do osobistego kontaktu [email protected].

    KOLEKTYW, pozwolisz zadac sobie pare pytan?

  29. bardziej mnie intersuje on-line. nawet tutaj.
    Uwazasz za sluszne ze luk nie wykorzysuje swych mozliwosci uke i ukoik i spamuje forum?

  30. nie da sietego opisac w kategoriach ,,tak” lub ,,nie”

    najpierw klient może ugodowo starać sie o załatwienie danej sprawy u swiadczeniodawcy danej usługi, on to próbował zrobić, nie chciał dalej postepować w myśl napisz do uke, uokik,
    gdyby klient luk napisał do uke, oukik wówczas play byłby za celowniku tych instytucji a tak nie jest,
    według Mnie to chyba dobrze że klient chce pokojowo rozwiązać swój problem, niestety wówczas trafił na ,,osoby które nie umiały sobie poradzic z tym problemem” – ale BOK to juz kłopot PLAY. Pisząc w ten sposób zwrócił uwagę zarówno na siebie jak i dany problem – zmusiło to innego klienta do dokładnego sprawdzenia aktualnego stanu rzeczy, okazało sie iz on też ma identyczny problem

    sądzę, iz sprawa jest juz załatwiona. Gdyby BOK PLAY działał inaczej to tych wpisów by nie bylo. Każdy robi błędy ale nie każdy sie do nich przyznaje. Podziwiam osobiscie ludzi, którzy maja odwagę sie do nich przyznać.

  31. a ja mysle ze sie da.
    Jak dla mnie jego postepowanie jest dziecinne i egoistyczne. Robi raban na forum (nascie razy to samo), gdy mogl korzystac z przyslugujacych mu prae.
    Robi tak poniewaz traci pieniadze, gdyz play nie do konca wywiazuje sie z umowy.
    Ja przez 15 dni w miesiacu jestem w domu,15 nie. W domu lacze stale, poza taryfa jedna idea ktora musze posiadac. (brak limitow rozmow).
    do tego pakiet swiat ideii 10.
    Luk przez spam naraza mnie gdy wchodze z telefonu (mini opera,bez obrazkow) na strate kilkuset KB/x MB.
    Efekt gdy walcze o swoje pieniadze zostaje „klakierem play”.
    Dla mnie luk jest klasycznym przykladem egoizmu i kalinizmu.
    Czy to ze play nie wywiazuje sie z zawartej umowy, daje prawo lukowi „okradac” mnie z moich danych i moich pieniedzy?
    Bo wg luka tak, i na dokladke wg swiadczy ze jestem jakos zwiazany z play.

    Pytanie :
    KOLEKTYW czy uwazasz za sluszne, ze luk (nie korzystajac z pomocy ukoik i uke)
    a spamujac na forum „okrada mnie z moich danych i moich pieniedzy, poprzez wielokrotne spamowanie naraza mnie na koszty (mnie i podejrzewam wielu innych)?

  32. co wiecej, luk sprawe zalatwil z play, a nie ze mna. ten czlowiek uzywajac jego przykladu z samochodem (pali 50 l a mial 10) uwaza ze to daje mu prawo do tego by podkrecic spalanie innym na 15 l.
    Uwazasz ze to sluszne, KOLEKTYW?
    I Ty takiego „czlowieka” bronisz? Na ktory na uwage ze nie chce placic za jego indolencje, reaguje insynuacjami jakobym byl pracownikiem opa, badz firm z nim zwiazanych i natychmiast uwaza ze sie go ktos nieslusznie czepia, bo smie walczyc o SWOJE PIENIADZE?

  33. sluchaj, on jest klientem, ma prawo do takiego stawiania sprawy po przejsćiach z BOK PLAY, gdyby BOK inaczej z nom rozmawiało to nie byłoby sprawy, a wyszło jak wyszło, on płaci za usługę której jakość według niego jest nieodpowiednia – nawet tego dowiódł,
    PLAY dawno mógł to inaczej załatwić, tego nie dokonał – a teraz są tego konsekwencje

    Takie są fakty, a liczą sie tylko i wyłacznie fakty. Się cieszmy iz sprawa uzyskuje pozytywny bieg i nastepny klient byc moze będzie miał altwiej w identycznej sprawie. Ja uznaję sosobiście zasitniałą sytuację za zamkniętą.

  34. Dla mnie sprawa nie ma pozytywnego biegu. jestem w plecy przez jego spam ok 10 % mojej miesiecznej paczki danych.
    Mam zaczac spamowac ze przez niedoinformowanie/niewiedze/lenistwo luka, trace dane?

  35. I nie odpowiedziales na moje pytanie.
    Czy uwazasz za sluszne ze skoro luk nie umie sobie poradzic, ma prawo NARAZAC MNIE NA DODATKOWE KOSZTY SWOIM SPAMEM! Tak czy nie nie, KOLWEKTYW.Odpowiedz prosze.

  36. a kto tobie każe wchodzic na ten blog popzrez słuchawkę,

    gdyby nie bok to by nie było sprawy, luk byłby zadowolony, ty byś nie marnował paczki,

    to niefrasobliwosć BOK-u spowodowała ten cały zamęt, to BOK ,, nie umie sobie poradzić”

    nie chcąc spamowac podałem adres e-mail, ponownie zapraszam, jestem otwarty do rozmów

    ponownie odpowiedziałem tobie na pytanie

  37. no play załatwił sprawę – zaproponował mi dodatkowo :) 400 MB – mam limit 10 GB – którego nie da się użyć – bo internet wolno działa (co przyznali w piśmie do mnie, że będą naprawiać) :) uważacie, że propozycja dodania mi 400 MB gdy ja z 10 GB jak się strasznie postaram użyję 4-6 (bo wolno chodzi) jest na poziomie ? czy BOK tak powinien załatwić sprawę ???
    mike – ciesz się, że Ciebie to nie dotyczy
    dla mnie reakcja play jest poniżej poziomu 0 !!!
    to tak jak rekompensata – 10000 darmowych minut do użycia w ciągu godziny :D
    chamstwo Pana Piotra F. (z BOK) nie zna granic – uważam jego zachowanie/propozycję za kpinę (choć wiem, że robi to celowo)

  38. i co mike – pochwalisz play za dobrą, honorową reakcję ?
    dodać gościowi 400 MB do 10 GB – które są nie do użycia z powodu przeciążonego nadajnika – jak to ujęli :) ja myślę, że to celowa kpina…

  39. właśnie to jest jeden z powodów nie nabywania przeze Mnie PLAY ONLINE. Jest to dobra idea, ale nie na nasze warunki techniczne. Klientów jest coraz więcej, z miesiaca na miesiac coraz więcej oni pobierają danych a to nie wpływa korzystnie na całą infrastrukturę techniczną. Będe musiał poczekać jeszcze długi czas zanim internet w Polsce będize ogólnodostępny, bezkonfliktowy, tani, bezawaryjny.

    pozdro

  40. jest jeden problem z pisaniem do UKE itp.
    play wywiązuje się z umowy :) 195 to jest do 1024 ! nawet 19 będzie do 1024 !
    chodzi tylko o to czy tego się spodziewasz kupując internet w play…
    (który na karcie prepaid chodzi w tym samym miejscu szybko :) – tylko b.drogo)
    mało jest możliwości pokazania ludziom jak działa play i jego bok – publikacja w internecie – najlepiej na blogu, gdzie czasem zajrzy ktoś zobaczyć co piszą ludzie i czy warto kupić usługi w play i jak działa bok – jest drogą do poprawy działań operatora… moim zdaniem

  41. no i nie przejdzie przez gardło (klawiaturę): „no tak, też by mnie chyba szlag trafił, gdyby mi tak chodził internet a oni mi dodali w ramach rekompensaty 400 MB do 10 GB z których przy prędkości play używając 24/dobę ściągnąć można 8 GB” …

  42. no ja mam problem z MNP i nawet play4you1 nie pomagają!
    Proszę Państwa, że w systemie jest ok, to jeszcze nie wszystko. TYDZIEŃ czasu numer jest nie aktywny !! Musze mówić jak to uciążliwe jest?

    Może niektórym jeszcze Blendersi w głowie grają, ale błagam o pomoc !!

  43. a kto tobie każe wchodzic na ten blog popzrez słuchawkę- zycie. po prostu pracuje w terenie.
    Widze ze sie nie dogadamy kolektyw. wg ciebie luk ma prawo swoim nic nie wnoszacym spamem mnie okradac z moich pieniedzy.
    mam propozycje. skoro tak uwazasz ze INNI maja placic, za to ze luk nie stosuje netykiety, spamuje, i nie korzysta ze swoich praw,zaplac za niego kare zeby sie meczyl.
    poza tym odwracasz kota ogonem.
    ja jestem sobie winny ze wchodze na blog z terminala mi wygodny i czy do ktorego zostalem zmuszony przez warunki i mam placic za spam luka?
    Czemu kolektyw nie dasz rady lukowi by nie kupowal play online i korzystal z innego opa? mi tak radzisz zrobic a to nie ja spamuje forum.

  44. trudne do zrozumienia… ehhh – bo luk JUŻ KUPIŁ ! i z chęcią by się pozbył (ale play na to nie idzie :( )

  45. i co mike ? pochwalisz play za dobrą, honorową reakcję ?
    nie, bo to co robi play mnie osobiscie wisi. od tego jest play, uke, ukoik.
    Nie pochwalam natomiast spamowania i okradania mnie z moich danych spamowaniem.
    Samochod mial palic 10, pali 10, co uprawnia luka by innym podkrecal ich spalanie na 15. jak sie nazywa taki proceder?

  46. WIEC CZEMU NARAZASZ MNIE ZEBYM JA SWOJEMU OPOWI PLACIL WIECEJ? MAJAC INNE MOZLIWOSCI? JESTES WYSLANNIKIEM W3, KTORY MA IM PODWYZSZYC DOCHODY? teoria rownie „madra” jak twoja luk za to ze WALCZE O SWOJE PAKIETY I SWOJE PIENIADZE, nazywasz mnie pracownikiem play i/lub firm zaleznych.

  47. Ty (głównie) podkręcasz tę dyskusję :) – podjedź do góry ekranu :)
    zmień opa jak masz mały pakiet :)

  48. WG CIEBIE LUK MAM PLACIC WIECEJ BO TY MASZ PROBLEM I SPAMUJESZ? TAK? ODPOWIEDZ TAK CZY NIE< A NIE P….EL PO RAZ KOLEJNY JAK PLAY CIE SKRZYWDZIL?
    I CO CIEKAWE UWAZASZ ZE TO W PORZADKU ZE OKRADASZ MNIE BO TY JESTES ZBYT NIEDOINFORMOWANY ZEBY NAPISAC PROSTE PISMO DO UKE?

  49. wysłannik W3 podkręcający dochody play-owi – tożeś wydedukaowa – zgadłeś tak chcemy, żeby było W4 :)

  50. DLACZEGO? NIE DOCIERA JAK PISZE NORMALNIE ZE MNIE NARAZASZ NA STRATY,TAK JAK PLAY CIEBIE! DLA MNIE TY JESTES PLAYEM,PRZEZ TWOJ SPAM PLACE WIECEJ!

  51. luk
    31.01.2010 @ 14:02:59

    jest jeden problem z pisaniem do UKE itp.
    play wywiązuje się z umowy :) 195 to jest do 1024 ! nawet 19 będzie do 1024 !
    chodzi tylko o to czy tego się spodziewasz kupując internet w play?
    (który na karcie prepaid chodzi w tym samym miejscu szybko :) ? tylko b.drogo)…

    i weź coś na uspokojenie – nie krzycz :)

  52. PROBUJE CI WYTLUMACZYC ZE DZIALASZ NA MOJA SZKODE. A TY MI PIE….CZYSZ ZE BRONIE PLAY, JESTEM ICH PRACOWNIKIEM LUB COS PODOBNEGO? TY MNIE OKRADASZ SWOIM SPAMEM! CO CIE DO TEGO UPRAWNIA? TWOJE PROBLEMY Z PLAY?

  53. będę tu pokazywał jak działa play i jego bok – bo to jest dla play kłopot i prędzej czy później coś zrobią….

  54. Mam abo w orange, taryfe bez limitow do kontaktow ze swoja rodzina odlegla o 500 km. Skorzystaj z wlasnej rady i zerwij umowe z play. Mi radzisz to samo, zebym zaplacil kare, a sam sie nie zastosujesz? Hipokryta.

  55. to, że dyskusję o bok play na blogu, na którym każdy może pisać uważasz za spam – Twoja sprawa.
    ja za spam uważam Twoje pier****nie jak to fajnie było na play-day NIE CHCĘ ZA TO PŁACIĆ – podnieciło Cię play – day napisz do P4Y na prywatny adres :)

  56. Pokazuj, prosze uprzejmie. ALE PISZAC NASCIE RAZY TO SAMO METODA KOPIUJ WLEJ NARAZASZ MNIE NA NIEPOTRZEBNE KOSZTY. OKRADASZ MNIE TYM SPAMEM..

  57. @mike Mam abo w orange, taryfe bez limitow do kontaktow ze swoja rodzina odlegla o 500 km. Skorzystaj z wlasnej rady i zerwij umowe z play. Mi radzisz to samo, zebym zaplacil kare, a sam sie nie zastosujesz? Hipokryta.

    poznaj nowe słowo – ironia :)

  58. ty tez „kalinizm”
    Jak kali ukrasc krowa-dobrze
    Jak kalemu ukrasc krowa-zle.
    Jak play naraza luka na koszty-zle,
    Jak luk naraza innych na koszty-dobrze.

  59. doprawdy? a ile moich postow ma kopiuj-wklej? i na marginesie.
    Spam ma byc rzekomo efektem tego ze play nie wywiazuje sie z umowy.
    moje posty sa efektem twojego spamu. doprawdy nie widzisz roznicy?kalinisto?

  60. nie odwrocisz kota ogonem. przyparty do muru, ludzie slabi odwracaja uwage wymyslonym problemem. o play day masz moze 3-4 posty na obu wersjach bloga. policzymy twoje, nie umiejacy pisac pism-nazywajac cie z indianska? :)

  61. nie kłam nie wszystkie Twoje spam-posty dotyczą mojej sprawy
    twoje zachwyty o play-day i jakieś ofercie play na innych wątkach są dla mnie spamem a czy je wklejasz czy co chwila zachwycasz się inaczej – gratuluję inwencji – SPAMOWEJ inwencji !

  62. no i przez Ciebie :D kopiuj-wklej może zrozumiesz umiejący pisać…

    luk
    31.01.2010 @ 14:02:59

    jest jeden problem z pisaniem do UKE itp.
    play wywiązuje się z umowy :) 195 to jest do 1024 ! nawet 19 będzie do 1024 !
    chodzi tylko o to czy tego się spodziewasz kupując internet w play?
    (który na karcie prepaid chodzi w tym samym miejscu szybko :) ? tylko b.drogo)?

  63. wymyślony problem :) – wiem wiem nie musisz oglądać pism do których linki wkleiłem – to Ci wisi – a mnie ów „wymyślony” zastanawia…
    na pewno nie pracujesz dla play – skoro pisma z play są dla Ciebie moim wymysłem :)
    może i nie pracujesz – ale się tak zachowujesz…

  64. no play załatwił sprawę ? zaproponował mi dodatkowo :) 400 MB ? mam limit 10 GB ? którego nie da się użyć ? bo internet wolno działa (co przyznali w piśmie do mnie, że będą naprawiać) :) uważacie, że propozycja dodania mi 400 MB gdy ja z 10 GB jak się strasznie postaram użyję 4-6 (bo wolno chodzi) jest na poziomie ? czy BOK tak powinien załatwić sprawę ???
    mike ? ciesz się, że Ciebie to nie dotyczy
    dla mnie reakcja play jest poniżej poziomu 0 !!!
    to tak jak rekompensata ? 10000 darmowych minut do użycia w ciągu godziny :D
    chamstwo Pana Piotra F. (z BOK) nie zna granic ? uważam jego zachowanie/propozycję za kpinę (choć wiem, że robi to celowo)

  65. wymyslony nie twoj problem. tylko moj rzekomy zachwyt nad play-day.twoj problem z niska predkoscia.jak najbardziej prawdziwy i jak najbardziej powinienes reagowac. wrecz sam bym cie prosil, bo to dziala na korzysc INNYCH klientow.
    Ale forma spamu ktora preferujes jest do kitu. Placa za nia INNI. podobno troszczysz sie o to, wlasnie.
    Zastosuj sie do wlasnej rady.
    Pisz o problemach do uke, ukoik a nawet tutaj, ale nie spamujac, nie robiac kopiuj-wklej x razy.
    nie namawiam cie do zmiany celu-a srodow do tego uzywanych.

  66. mike 278,

    wylobrzymiasz sprawę, klient luk miał kłopoty z usługą PLAY ONLINE, chyba lepiej żeby tutaj sie wyzalił, i on to robi, gdybyś ty miał taki problem: byś toz robił w podobny sposób,

    skoro masz do niego pretensje: miej takze i do PLAY, BOK nie moze jemu pomóc, klient czuje sie żle, pisze o tym , BOK nie reaguje.

    co do nic nie wnoszącego spamu: wręcz przeciwnie, ten spam mówi o kłopocie PLAY ONLINE, nie tylko luk ma tego znamiona, inni także.

    Czy nie uważasz że też uczestniczysz w spamowaniu: ja niestety tak się czuję – jest Mi bardzo z tym żle. Nie chciałem byc spamerem – podałem wam mój e-mail, ty mnie namówiłeś abym wypowiadał sie na blogowej arenie. Radzę wam abyscie wymienili sie miedzy soba waszymi e-mailami i tam toczyli zniewieściałe wojny słowne.
    Zakończcie te wymiany słowne na tym blogu – naprawdę nie warto. Każdy powiedział a raczej napisał swoje.

  67. byś toz robił w podobny sposób,- nie. skorzystalbym z uke i ukoik.
    miej takze i do PLAY, – nie. bok play nie naciaga mnie na dane.
    ten spam mówi o kłopocie PLAY ONLINE, nie tylko luk ma tego znamiona, inni także.- oznacza to ze INNI maja za to placic? proponowalem,zalicz sie do INNYCH i zaplac kare za luka. ja wtedy nie bede musial placic ze SWOICH.
    tam toczyli zniewieściałe wojny słowne- jak luk toczy wojne o SWOJE pieniadze, to jest to sluszna walka/
    jak ja o SWOJE-to zniewiescialy wojny slowne/ Rowna miara prosze kolektyw stosowac. powod ten sam-pieniadze,raz luka,raz moje.

  68. to prawda – BOK nie naciąga ciebie na koszty, tylko ty sam.
    Bok nie jest dobry – nie pomógł klientowi. W konsekwencji klient napisał na tym blogu swoje przemyślenia a ty dajesz się wciągać.
    Ty tez zapłać karę razem ze mną i innymi – będzie spokój. OK? Bo ja mogę zapłacić. Ty abyś miał święty spokój także zapłać.
    Sam chciałeś aby pisać publicznie. A teraz mi wyrzucasz iz tracisz swoje dane.
    Myślałem ze rozmawiam z dorosłym inteligentnym człowiekiem, prawdziwym mężczyzną. Jednak nie. Ty ciągle piszesz, piszesz i piszesz. Tracisz paczki danych. Daj sobie spokój.
    A co ty tak bronisz PLAY? Czy zawsze musisz mieć racje? nie chcesz tracić danych – nie odpisuj.
    Ty teraz spamujesz. A oskarżasz LUK o spam. I ty także na tym tracisz. Dam radę abyś nie był stratny: nie odpisuj na powyższe wpisy.

    Panowie. dajcie sobie spokój. niech każdy robi to co ma robić. Zgoda?

  69. mike278 i luk

    OSOBISTA PROŚBA

    Ja uważam sprawę za zakończoną. Nie rozdrapujmy ran na nowo. Każdy napisał to co chciał. Nic dodać, nic ująć.

  70. Cennik telefonów w mixturze 80zł jest beznadziejny. I to nie jest subiektywne odczucie. Przykłady:
    Nokia e71
    Mix 40/50zł za 269zł
    Mix 30/80zł za 449zł.
    Czyli 200zł drożej przy zobowiązaniu większym o 400zł.
    Kpina i nabijanie ludzi w butelkę.
    Z nokią e66 podobna sytuacja. Dowcipnisie…
    Nokia 5800 w tej samej cenie. Też słaby dowcip, ale ociupinkę lepszy.
    Samsung s8300 599zł do 799zł. Wisielcze poczucie humoru…
    Samsung s7350 19zł do 99zł. Wow, tylko 80zł różnicy, powinniście skubać ludzi porządniej;]
    Może Lg?
    KM900 100zł różnicy na waszą korzyść. Słabo się staracie.
    I innych markach i telefonach już nie napiszę, bo wrodzona litość mi nie pozwala, a poza tym szkoda czasu.
    Nurtują mnie tylko dwie rzeczy.
    Kto i na jakiej podstawie ustalał ten cennik?
    Czy takie działanie jest zgodne z prawem?
    Bo klient może zapłacić więcej za telefon, podpisując umowę na wyższe zobowiązanie i to wszystko w ramach TEGO SAMEGO regulaminu.
    Ciekawe, nie?
    ……………………………………………………………………………………………………
    Jest też inna możliwość.
    Jutro pokażecie zmienione cenniki także w innych planach taryfowych, ale wtedy rodzi się pytanie.
    Czy nowa promocja ma coś wspólnego z obniżką?

  71. mike 278 wkurzasz sie na luka, że walczy w swojej sprawie, cieszysz się, że ciebie to nie dotyczy. To bardzo typowe i nie radze się łudzić, że w nas ludziach w tym kraju coś sie zmieni. Luk tobie życzę powodzenia i masz racje, bo to jest kpina, ale pamietaj ze poki każdy dba – jak mike 278 tylko o własny tyłem nic się nigdy nie zmieni. i choc byś miał milion racji nic to nie zmieni. Niech cię pocieszy to, że tacy ludzie prędzej czy pozniej tez potrzebują pomocy i uwierz mi ze wtedy odczuje o co chodzi. Ja trzymam szczerze kciuki i walcz o swoje. masz do tego pelne prawo.

    A tobie mike 278 radze zastanowic sie nad tym co piszesz i o co masz pretensje do luka. bo twoich postów – spamowania jest juz praktycznie tyle samo co twoich. tylko ze on walczy w słusznej sprawie a ty walczysz z nim, ze ma odwage dochodzic swoich praw. bo ciebie interesuje tylko twoj przesył danych. i tracisz go teraz tylko po to aby sie z nim klocic. zarzucasz mu egoizm a to ty jetes i egoista i hipokryta. sam robisz to czego zabraniasz innym.

    polecam przeczytac jeszcze raz mądre wypowiedzi kolektywa, zamiast skupiac sie tylko na wlasnym nosie.
    mi sie zle nie dzieje, to sasiad ma problem wiec ja sie bede cieszyl ze mam chleb. a on niech sie martwi. ja mu jeszcze od czasu do czasu noge podloze bo za glosno prosi ludzi o pomoc i przeszkadza mi to w jedzeniu swojego chleba. Gratuluje myślenia

  72. Zapraszam na nowo powstałe forum o Samsungu CorbyPRO!!! :)
    Znajdziesz tam darmowe gry, aplikacje i wiele innych, a także ciekawe i pomocne tutoriale! :)
    Na pewno nie będziesz się u nas nudził, gdyż mamy Mini Chat, możesz pograć w różne gry forumowe, a także porozmawiać o innych ciekawych tematach ;)
    Serdecznie zapraszam, na forum! Wystarczy, że zarejestrujesz się całkowicie ZA DARMO, a zyskasz na prawdę dużo korzyści ;)
    Adres forum: Corby-Pro.cba.pl

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości