*111*1*4# już działa

Udostępnij

krótko i na temat

Kod, dzięki któremu możecie sprawdzić ile jeszcze dni wolności Wam zostało w ramach promocji „Stan Darmowy„. Po wysłaniu kodu otrzymacie info zwrotne z info: ?stan darmowy ważny do ? [dzień] i [godzina]?.

Zobacz więcej

83 KOMENTARZE

  1. ile jest kodów działających w pf??chyba wiecej niz w simplusie;-)jak zwykle po marudze:a o sie stanie z kodem jak przyjdzie czas"do odwołania"??

  2. Tak Marcinie działa. Ale nie *1*11*4# (ten wywołuje błąd sieci), tylko *111*1*4#!

    BTW Jak ładować, gdy chcę mieć ciągłość Stanu Darmowego?

    P.S. Szkoda, ze nie ogłosiliście go 13 grudnia ;)

  3. chyba niepoprawna jest kolejność – *111*1*4# (najpierw trzy jedynki) a nie *1*111*4#…

    U mnie działa ten pierwszy kod, czyli nie ten który podajesz, Marcinie!

  4. "Stan Darmowy w Play wazny do[…]", poprawcie żeby było "ważny", po to mamy polskie znaki, aby ich używać.

  5. Mam pytanko czy ktoś próbował sobie włączyć te darmowe, ale nie zasilając 30 zł odrazu tylko w ratach np jednego dnia 5 zł drugiego 20 zł, a trzeciego 5 zł bo kolega tak zrobił i mówił że mu też zaczęło działać. A na stronie pisało ile brakuje by ten stan darmowy zaczął funkcjonować czy to prawda że można to w ten sposób to uruchomić?

      • Tylko wcześniej kolega też to robił przy darmowym numerze, a regulaminie jest rzeczywiście napisane że trzeba doładować 30 zł tylko jak to on zrobił że mu działa oto jest pytanie.

      • Tak, w regulaminie było też napisane, że *111*1*3# wyświetli informację o okresie, w jakim można wykonywać darmowe połączenia ;-) Play jak widzę ma dość kreatywne podejście do regulaminów. A w Stanie Darmowym liczona jest łączna suma doładowań, która ma wynieść co najmniej 30 PLN. Sprawdzone empirycznie.

  6. Problem z roamingiem krajowym, mieszkam na pogroniczu zasięgu play i po kilka godzin dziennie zostaje poza zasięgiem, tylko dlatego że wyskakuje komunikat że ” karta sim nie pozwala na zalogowanie w tej sieci” HTC Hero. Jestem zawiedziony, kartę sim wymieniłem już trzy razy i teraz widzę że Play robi problemy, czy z takiego powodu mogę zerwać umowę? W playu już jestem ponad trzy lata, i poza poprawa zasięgu widzę pogorszenie jakości i to znaczne, chyba będę się musiał rozstać,

  7. Marcinie dlaczego przy przeniesieniu numeru do fresza podczas problemów z przeniesieniem (brak nr pesel u dotychczasowego operatora) po uzupełnieniu braków wniosek nie jest ponawiany tylko trzeba go wycofac (zamknąć) i zaczynać całą procedurę od nowa? nie potrzebnie generowanie kolejnych druków, wizt w salonie itp.

  8. Ja mam kilka pytań odnośnie "Stanu Darmowego":
    1. Dlaczego trzeba go samemu aktywować (czy nie można zmienić na automatyczne przedłużanie o 30 dni po każdych 30zł)?
    2. Czy Stan Darmowy będzie włączony jeżeli doładuję 6x5zł?
    3. Czy będzie widoczna DATA i Godzina końca Stanu Darmowego w Play24?
    4. Czy Stan Darmowy na 3. urodziny rozszerzycie też do stacjonarnych?
    5. Czy nie wystarczy jednorazowa aktywacja Stanu Darmowego, albo w ogóle ją można znieść? (bezkruczkowa oferta ;)) )
    6. Dlaczego Marcinie nie zagrałeś w reklamie Stanu Darmowego, bo osobiście wolałbym Ciebie zobaczyć niż PLAYowego gluta, który mógłby być na koszulce?
    7. Kiedy nagrywano reklamę Stanu Darmowego?
    8. Czy ludzie grający w reklamie wiedzieli, że reklamują Stan Darmowy?
    9. Czy naprawdę reklama była nagrywana w Sejmie (podobno (tzn. na 99,9%) nie wpuszczają tam reżyserów i kamer, oprócz tych na obrady), czy może to było komputerowo zrobione, albo jakaś makieta?
    10. Od kiedy mieliście zamiar wprowadzić Stan Darmowy, czy przed wprowadzeniem Darmowego Numeru, który miał być testem wydajności sieci?
    Pozdrowienia z Sopotu!
    express100

    • 1. na tym polegaja pakiety, ze trzeba je samodzielnie aktywowac :)
      2. wg. regulaminu po wprowadzeniu kodu trzeba doladowac konto kwota MINIMUM 30zl, zeby promocja byla aktywna
      5. koniecznosc aktywacji to nie kruczek :)
      8. na pewno nie :)
      9. widac przeciez, ze to animacja komputerowa

  9. Ważne pytanie do Marcina Gruszki/Play4You(1,2)/lub innych "wielkich" w P4:

    Wszyscy znamy Biuro Obsługi Play. Ciężko jest tam trafić na kompetentna osobę, która zajmie się naszym problemem. Bardzo często konsultanci odpowiadają na coś innego niż się ich pytało itp.
    Wiem, że pomocą służą Play4You1, Play4You4 i Marcin Gruszka, ale w końcu do odpowiadania na pytania klientów i rozwiązywania ich problemów zatrudniono firmę (Arvato Poznań, o ile się nie mylę) świadczącą dla P4 "call center" i im za coś płacą.

    W związku z tym nasuwa się PYTANIE:
    Czy w najbliższym czasie pojawi się możliwość OCENY JAKOŚCI/SATYSFAKCJI Z OBSŁUGI w BOK?
    Kompetentni konsultanci mogliby np. dostawać premię za np. "wzorową obsługę klienta", a niekompetentni (niektórzy chyba analfabeci, bo nie rozumieją czytanego tekstu, czego na każdym etapie edukacji się wymaga) traciliby premię (jeśli jakąś dostają), w przypadku rażących zaniedbań z ich strony powinni dostawać wymówienie.

    P.S. Dlaczego P4 nie chciało zatrudnić, wyszkolić i motywować do pracy własnych pracowników tylko wolało powierzyć to zewn. firmie (która nie dba specjalnie o przeszkolenie, chce aby wszystko załatwiali najszybciej/najtaniej, bo mogą się w pozostałym czasie zająć np. przedłużaniem umów, i pewnie ta firma ma dużą rotację, zresztą salony też)?

  10. Ludziska, zobaczcie co znalazłam na forum:

    "Play na urodziny obniży stawkę do 29 gr za minutę we wszystkich planach taryfowych. Oprócz tego w każdym planie taryfowym dostępny będzie pakiet minut do wykorzystania na połączenia w sieci i do numerów telefonii stacjonarnej. Wysokość pakietu zależeć będzie od kwoty abonamentu:
    25 zł – 250 minut
    45 zł – 450 minut
    65 zł – 650 minut
    95 zł – 950 minut
    145 zł – 1450 minut

    Taryfy urodzinowe dostępne będą także dla abonentów przedłużających umowę. Oprócz tego, W ofertach bez telefonu klienci otrzymają na cały okres umowy 50 % rabatu na abonament"

    normalnie szok jeśli to prawda!!! Kocham Cie Play ;)

    • wy i tak macie extra warunki, niska stawka, przedtem darmowy numer, teraz stan darmowy, czego chcieć wiecej – bobra co zawija je w sreberka?

      uwierz Mi, wy Fresh-owcy macie extra warunki – więc nie narzekajcie

  11. Ja chce jeszcze zwrocic uwage na jedna sprawe – danych lokalizacyjnych w Google Maps. Pozmienialiscie ID nadajnikow przy rekonfiguracji sieci i teraz mi wszystko glupieje. Pokazuje mi, ze jestem w Hondurasie bedac w Sosnowcu… Dostarczcie Google prawidlowa liste, to bedzie OK.

      • Mam już kilka bugów i chciałem to zgłosić. Do BOK nie ma sensu o tym pisać bo odpowiedź już znam – "Trwają prace modernizujące…"

        Chyba, że wa nie zależy na opinii klientów?!

  12. Marcinie chciałbym się dowiedzieć jak to jest z tym wypowiedzeniem umowy w salonie bo inni piszą że nie można znowu gdzieś inny pracownik z salonu play powiedział że można w salonie więc czy mógłbyś oficjalnie napisać na blogu jak to w końcu jest?

  13. Jeszcze jedno małe pytanko: Dlaczego Play (mimo, że ma/jeszcze niedawno miał w ofercie) nie zapewnia wsparcia na stronie (aktualizacje firmware, dashboard, instrukcje, itp.) dla modemu Huawei E169?

    Dla wszystkich innych oferowanych (i nie tylko, bo Icona 225 play nie miał) modemów na stronie: . oferujecie wsparcie.

    Miałem z moim E169 problem głównie z hibernacją systemu (bez wyciągnięcia modemu z USB system nie mógł przejść w hibernację, zawsze ją przerywało), musiałem kupić flashing code, a firmware ściągać od operatora z Antypodów.
    Huawei zapewnia firmware tylko operatorom (przy pierwszym wgrywaniu firmware przeznaczonego dla innego operatora trzeba mieć kod), użytkownicy mogą z ich (producenta) strony pobrać tylko dashboard (czyli program do "wgrania w modem" instalki niebrandowanego Mobile Partnera – Menadżera modemu, coś takiego jak oprogramowanie Play tylko niebieski).

    • naszym celem jest zapewnienie wsparcia dla wszystkich sprzedawanych modeli. Braki o których piszesz wynikają tylko i wyłącznie z ich braku w naszych zasobach. Przyczyna jest banalna – producent ich nam nie przekazuje.

  14. Panie rzeczniku, kiedy będziemy mogli logować się do plusa BEZPROBLEMOWO?? ciekawy artykuł nt. jakości w P4 (pamietam ten wpis na Pana blogu dot. badań przeprwadzonych przez UKE). Teraz ma Pan lepsze badanie sieci przez najlepszych testerów – klientów. poniżej ciekawy artykuł: źr. http://www.gsm.biz.pl

    ( wł ) P4 zwiększa wielkość opłaty za wykorzystanie infrastruktury Polkomtela, bo … wykorzystuje ją w większym zakresie ! Z nieoficjalnych informacji, które udało się nam uzyskać wynika, iż wartość opłat z tytułu roamingu krajowego zwiekszyła się o ok. 20 % względem III kwartału 2009 roku. Dlaczego ? Ano dlatego, że z jednej strony parametry jakościowe i ilość składanych przez klientów reklamacji, związanych ze zrywaniem połączeń, a z drugiej strony kontrola jakości sieci, realizowana przez UKE – spowodowały, iż P4 zoptymalizował sieć. Przede wszystkim poprzez opuszczenie tilt anten w swoich stacjach bazowych, jednocześnie zmniejszając pokrycie obszaru własnym sygnałem sieci. W zakresie niebagatelnym, co oznacza, że było naprawdę źle. Oczywiście, jak najbardziej popieramy takie zachowanie operatora, wszak mocno krytykowaliśmy "przestrzelenie" tilt stacji, które rozsiewały sygnał na długie kilometry, często bez zachowania odpowiednich parametrów jakościowych, co przekładało się na brak stabilności w połączeniach. Zgodnie z przysłowiem: "kij ma jednak dwa końce". Bardzo wielu klientów, mając na wyświetlaczu sygnał 3G, decydowała się na zakup oferty Play Online. W momencie, kiedy sprowadzono jakość sieci do logicznych wartości – w niemałym procencie klienci ofert Play Online sygnał 3G potracili. Mało tego, jak zaznaczają w nadsyłanych pod nasz adres mailach – z Biura Obsługi Klienta otrzymują często informacje, iż rozszerzenie zasięgu sieci na obszary, w których zamieszkują na razie nie jest planowane. I … mamy pat ! na styku klient – operator i to w wymiernym zakresie. Klientom nie postaje nic innego, jak reklamować usługę do skutku, bo przecież za nią płacą, a skorzystać nie mogą, po drugiej stronie barykady stoją grupy radiowców, którzy drugi raz w kierunku zepsucia sieci nie pójdą. Całości sprawy większego znaczenia dodaje fakt, iż budowa sieci w P4 od początku roku praktycznie stanęła. I to nie dlatego, że brakuje woli budowania. Przyczyny są conajmniej dwie: uporczywie przedłużająca się zima, która znacznie blokuje budowy stacji oraz ogromne braki w zespołach radiowych P4. Radiowcy wreszcie zajęli się optymalizacją sieci, ale … tym samym zawiesili prace planistyczne i kontakty w terenie, więc wszystko idzie, "jak po grudzie". Wypadałoby wzmocnić zespoły planowania i optymalizacji sieci, ale to przecież pieniądze, więc … metodą "spróbujemy przeczekać" pogłębia się inwestycyjny chaos. Ze swojej strony apelujemy, aby za wszelką cenę utrzymać jakość sieci, jednocześnie w szczególnie sumienny sposób monitorować lokalizacje nadchodzących reklamacji i faktury od Polkomtela, które zawierają informacje, w którym miejscu klient z sieci operatora korzystał, a kiedy nadejdą sprzyjające warunki znacząco przyśpieszyć dynamikę rozwoju własnej sieci. To jedyny sposób na osiągnięcie logicznego finału, czego – mamy nadzieję – osoby odpowiedzialne w cytowanej telekomunikacyjnej Spółce są świadome

    • Z tym muszę się zgodzić zasięg 3g uniemożliwia korzystanie z usługi Play Online. Internet z play jest coraz gorszy a siła sygnału coraz słabsza. Oj lipa się robi poprawcie to bo play potraci klientów internetowych chyba że właśnie o to chodzi.

    • gzm.biz.pl to bardzo NIEWIARYGODNE zrodlo informacji.. Pamietam jakie cuda ten seriws wypisywal pare lat temu..

  15. Pytanko podobne do tego powyżej: może play4you mi pomoże

    dlaczego PLAY nie daje wsparcia (wysłania konfiguracji usług) dla iPhona?
    Sprzedajecie go już jakiś czas, sporo ludzi tak jak ja kupiło go w wolnym obrocie i przydałby się jakiś łatwy sposób na konfiguracje dostępu do netu mmsów itp.

    • Jest możeliwość stworzenia własnego profilu, w którym się określa prametry wszystkich usług, nawet najpilniejsze tel. w sieci, logo itp. Brakuje tylko chęci.

      Możesz poszukać takich profili na http://www.myapple.pl ale to powinno byc przygotowane przez operatora.
      Jeżeli nie mogą zrobić już profilu to mogliby zrobić dokładną instrukcję ze zdjęciami.

      Jeżeli nie wgra się profilu to z tego co wiem (bo miałem ten problem) przy dzwonieniu pojawia się bardzo upierdliwy komunikat o "przekierowywaniu połączeń", który automatycznie nie znika….

  16. A ja mam pytanko do rzecznika, Nokia udostępniła nowe Firmware 20.0.080 dla modelu 5530 XM, kiedy będzie dostępne ono dla waszych telefonów, tzn z waszym product code?

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości