Tako rzecze rzecznik Play

*111*1*4#

zgodnie z Waszymi sugestiami lada moment ruszy kod, dzięki któremu możecie sprawdzić ile jeszcze dni wolności Wam zostało. Po wysłaniu kodu otrzymacie info zwrotne z info: „stan darmowy ważny do … dzień i godzina”. Jest szansa, że kod ruszy już w tym tygodniu, może nawet dziś.

Dostaje dużo pytań dotyczących Stanu. Może Wy również macie jakieś pytania dotyczące FRESHa. Odpowiedzi udzieli osobiście Karola, jedna z matek tej promocji. Ciekawsze, wykorzystane pytania dopalimy doładowaniami ;-)

Komentarze

  1. ms93 napisał(a):

    Ja mam takie dosc banalne pytanie: jak dlugo planujecie oferowac Stan Darmowy? Raportuj

  2. madhunt3r napisał(a):

    Kody USSD na najpotrzebnijsze uslugi miedzy innymi do sprawdzania Stanu MB/GB Play Online w telefonie we Freshu. Raportuj

  3. Xxx napisał(a):

    Dobrze, ten kod jest potrzebnyRaportuj

  4. madhunt3r napisał(a):

    Co do pytania:

    Odnosząc się do tego wątku
    http://telepolis.pl/forum/viewtopic.php?t=40490&a

    Czy nie boicie się, że coraz więcej ludzi będzie się przełączało właśnie na Plusa, aby nie stracić zasięgu Playa? Bo czekanie ponad 2 minut aż załapie Plusa, co dawniej zajmowało kilka sekund, jest niedopuszczalne na sieć która reklamuję, że w Polsce jest 99% ludzi w zasięgu. I co za tym idzie, rozmowy w Stanie Darmowym nie będą realizowane na Waszych nadajnikach, przez co zarobek spadnie i możliwe, że się za niedługi czas pożegnamy z tą promocją. Więc wypadało by zająć się tą sprawą, bo nie tyczy się tylko ona kilku osób, ale całej Polski, więc na szeroką skalę. Czekam na odpowiedź. Miało być ciekawsze pytanie, w tym wypadku negatywne, ale takie i takie są też ważne, aby motywować do działania Naszą sieć. Pozdrawiam ;) Raportuj

    • Pan Jabłko napisał(a):

      Może jakaś zorganizowana akcja obywatelskiego nieposłuszeństwa? Gdyby więcej osób ręcznie przełczyło się na Plusa i zaczęło pisać skargi i zapytania do wszystkich świetych to to zmusiłoby opa do zajęcia oficjanego stanowiska jak to właściwie jest z tym przełączaniem. Raportuj

      • Boromeusz napisał(a):

        po co te kombinacje z tym przełączaniem – na prawdę chyba wszyscy kombinatorzy sie nudzą – jest stan darmowy i jeszcze coś nie pasuje. Raportuj

        • madhunt3r napisał(a):

          Kombinatorzy? To powiedz mi jedno. Mam ustawione automatyczny wybór sieci, wszystkie pięknie ładnie wygląda w mieście jest zasięg Playa, w momencie kiedy wyjeżdżam poza miasto, tracę zasięg Playa, wiec w tym momencie następuje prze logowanie do Plusa, przynajmniej tak powinno być, tak było dawniej ze od razu robił relog, a teraz tracąc zasięg, albo wpuści Cie za 5 razem albo po 2 minutach, wiec przez jakiś okres jesteś bez zasięgu, i to jest najgorsze, jak na siec która oferuje 99% zasięgu w Polsce…

          "być w zasięgu a mieć możliwość skorzystania z niego to czasem 2 różne kwestie…" z tym się zgodzę jak najbardziej co napisał Krzychu :) Raportuj

          • Boromeusz napisał(a):

            Może twój telefon ma problem? Mnie nic takiego nie spotyka. Widze że masz mnóstwo żalu w sobie – proponuję wizyte na kozetce a nie na forum Raportuj

            • madhunt3r napisał(a):

              Haha roześmiałeś mnie, tak mój telefon jak i tysięcy innych użytkowników, którzy borykają się z tym problemem mają zwalone telefony… Żal to jest mi Ciebie… Raportuj

            • Boromeusz napisał(a):

              cieszę sie że poprawiłem tobie humor bo twoje wpisy to głównie marudzenie (a tak na marginesie – chcesz zdobyc nagrodę za najwięcej komentarzy na forum? czekam na kolejne mądrości) Raportuj

            • madhunt3r napisał(a):

              Te wg Ciebie marudzenie jest w słusznej sprawię, wiele osób przyzna mi rację, jeśli coś nie funkcjonuję, to niestety trzeba się ubiegać tego do skutku inaczej… A pozatym skończ już te swoje wypociny, to nie forum tylko blog. Koniec OT. Raportuj

            • Boromeusz napisał(a):

              A teraz mała prowokacja czy Darek lubi mieć ostatnie słowo na BLOGU a nie forum :-) Raportuj

            • wrocek napisał(a):

              odpuść Boromeuszowi, czeka zapewne na doładowanie 5 zł lub kubeczek za jedyne słuszne komentarze… Raportuj

            • wąski napisał(a):

              Boromeusz – problem nie dotyczy tylko użytkownika o nicku "madhunt3r". Gdybyś poczytał forum telepolis oraz komentarze we wcześniejszych notkach na tym blogu to byś zauważył że masa osób dotknięta została tą sytuacją. Raportuj

  5. krzychu.pl napisał(a):

    czy zauważyliście już nadużycia związane z promocją stan darmowy? są na jakąś szerszą skalę?
    czy Play we Fresh'u będzie inaczej taryfikował połączenia do nowo-wchodzących graczy: CenterNET, Mobyland… ? Raportuj

  6. United napisał(a):

    zastanawiam sie na jaka odpowiedz liczysz i co wg Ciebie oznacza "zajac sie sprawa" ? Zabronic logowania do plusa?
    Wierz mi, ze 99 proc uzytkownikow play nie przelaczy sie na sztywno do plusa, bo zwyczajnie nie wie, ze taka mozliwosc istnieje i/lub nie wiedza jak to zrobic.

    U mnie osobiscie taka zmiana niewiele daje. Raportuj

    • madhunt3r napisał(a):

      Ni zabronić, tylko pozwolić na logowanie. Czemu kiedyś to działało idealnie,a teraz dziwnym trafem po wprowadzeniu Stanu darmowego przestało? Wiadomo nikt nie powie głośno, że po to żeby rozmowy były realizowane w zasięgu macierzystym. bo to wiadome, ale co ma zrobić taka osoba która podróżuję, wyjeżdża poza miasto, no i klapa 2 minuty nie ma zasięgu szuka, szuka i Plus mimo że jest nie loguje… :/ Dawniej jak podkreślałem, stracił zasięg na 5 sek i zaraz miałem dostęp do sieci,a teraz jest jak jest. Raportuj

      • United napisał(a):

        ja zawsze mialem z tym problem :) zasieg plusa wskakiwal mi po dluzszej chwili. Na pewno ze wzgledu na zwiekszenie ilosci uzytkownikow siec sie troche zapycha ale play na pewno sobie z tym poradzi w tym roku :) Raportuj

      • krzychu.pl napisał(a):

        madhunt3r, postaram się udzielić Ci odpowiedzi na nurtujące Cię kwestie.
        Coraz częstsze ostatnio problemy z zalogowaniem do sieci Plusa nie są przypadkiem. Wiadomo o co chodzi – o kasę. Korzystanie z roamingu wiąże się z większymi kosztami niż użycie własnych nadajników. Tak samo opuszczając kraj, telefon przelogowuje się do ustalonej sieci i to że korzystasz z Ery powoduje że loguje Cię do T-Mobile choć jesteś w zasięgu innych operatorów którzy oferują lepszy zasięg. Czasem 3 czy 4 krotne przełączenie do wybranej przez Ciebie sieci wystarczy, czasem nie. Tutaj P4 stara się choćby nawet jego zasięg był minimalny wykorzystać sytuację i przejąć ruch z Plusa, dlatego są problemy z logowaniem. Sam tego doświadczyłem i doświadczam. Wg mojej wiedzy takie zjawisko raczej nie ustanie. I trzeba będzie wielokrotnie podejmować próby logowania do partnera roamingowego jeżeli nie będzie się chciało korzystać z macierzystej sieci. Tak już jest ;)

        Zresztą znasz do mnie numer, możemy o tym pogadać ;) Raportuj

        • madhunt3r napisał(a):

          Wiem doskonale, że chodzi o kasę, ale nie reklamuję się że 99% jest w zasięgu, jeśli więszy procent zasięgu to zasięg Plusa ;) Pożyjemy, zobaczymy… Raportuj

          • krzychu.pl napisał(a):

            dokładnie, być w zasięgu a mieć możliwość skorzystania z niego to czasem 2 różne kwestie… Większe nadzieje wiązałbym z poprawą jakości sieci jak i zwiększaniem zasięgu własnego E-GSM Play tak by jak najrzadziej dochodziłoby do ewentualnego przelogowywania.

            Priorytetem P4 jest jak najbardziej zmniejszyć ruch w sieci Plusa. Raportuj

        • mPablo napisał(a):

          Po nagłośnieniu na forum telepolis.pl i sprawdzeniu przez Play4you2 kwestia przelogowania się do Plusa poprawiła się na szczęście. Czy Wy nadal odczuwacie z tym problemy? Raportuj

          • madhunt3r napisał(a):

            Jakbym nie odczuwał, to bym nie zabiegał o to, aby się przyjrzeć. W mojej sprawię niestety nadal loguje, loguje i loguje do Plusa, mogę zrobić kawę i wrócić, może prze loguje :D Raportuj

            • mPablo napisał(a):

              Pisz do play4you. U mnie od paru dni jak ręką odjął – kiedy chcę mogę bez problemów przełączyć się na Plusa (Warszawa/okolice). Raportuj

            • madhunt3r napisał(a):

              Właśnie napisałem przed chwilą do niego na telepolis. Zobaczymy… Raportuj

            • michael_dee napisał(a):

              Musisz napisać do play4you lub do działu technicznego, żeby Ci 'resnęli' konto. U mnie były problemy z logowaniem, ale po restarcie ustawień, wszystko wróciło do normy :-) Raportuj

            • tomek0701 napisał(a):

              reset konta niestety nie pomaga w każdym przypadku, P4Y kazał mi napisać do BOK żeby zgłosili do działu sieci. niestety nie ma ani poprawy ani odpowiedzi z działu sieci. telefon nadal przelogowuje się z 2G Play/ 2G Plusa od około 10sek. do 2 minut. A z 3G Play do 2G Plusa czasem nawet 20 min! Technicy chyba nie uważali na zajęciach i nie wiedzą co to jest roaming i że to nie oznacza zerwania połączenia tylko niezauważalne dla użytkownika przejście z jednego nadajnika do drugiego Raportuj

            • michael_dee napisał(a):

              Jeśli przelogowujesz się z jednej sieci do drugiej, to połączenie siłą rzeczy musi być zerwane. Co innego, gdybyś przelogowywał się wewnątrz tej samej sieci w zakresie 3G—>2G i odwrotnie. Raportuj

    • michael_dee napisał(a):

      Dokładnie. Przeważająca większość ludzi w ogóle nie wie o możliwości ręcznego wyboru sieci i to nie tylko ludzi starszych.
      Play ma plany pokrycia swoim zasięgiem 90% populacji w 2010 roku. Także, jak tak dalej pójdzie, to może za 2-3 lata sieć uwolni się od roamingu Plusa. Mam tylko nadzieję, że istniejąca infrastruktura będzie poprawiana wszędzie tam, gdzie występują problemy. Raportuj

  7. bandyto napisał(a):

    czy te promocje sie skacza. tzn tak jak z sms ze sie je ograniczy?Raportuj

  8. PDW napisał(a):

    Tak więc moje pytania to:
    -Kiedy jakieś pakiety sms? Ponieważ te bonusowe za doładowania to dla mnie zdecydowanie za mało a taki pakiet np jakiś 500sms na miesiąc by się przydał to oczywiście przykład.
    -Może kiedyś wprowadzicie jakieś statusy lub rangi lub bonusy dla tych którzy ściągają ludzi do Fresh i ogólnie do play?
    -Kiedy znów będzie odblokowana możliwość w punkcie play wybrania sobie numeru do Fresha? mam na myśli że pracownik wpisuje numer i czy jest taki dostępny czy nie?
    -Może zrobicie jakiś pakiet w którym można było by rozmawiać i sms z wybraną osobą w play? Raportuj

    • Zbigniew napisał(a):

      "-Może zrobicie jakiś pakiet w którym można było by rozmawiać i sms z wybraną osobą w play? "

      przeciez jest stan darmowy :) to by bylo dublowanie promocji
      (wiem, ze nie mozna smsowac ale sms dostajesz za doladowanie, jesli potrzebujesz wiecej tych smsow to wiecej laduj konto ;) Raportuj

  9. mPablo napisał(a):

    Brawo, brawo, brawo! Coś mnie w regulaminie Stanu Darmowego dziwiło, że jeden kod jest zarazem na sprawdzenie, czy promocja została włączona (aktywowana) i czy można doładować konto oraz na sprawdzenie jak długo jeszcze można nawijać gratis po sieci.

    @Zbigniew – oby to było z pewnym wyprzedzeniem, np. 30 dniowym. Nie tak, jak z DN ;-)

    @madhunt3r – jeśli przełączanie się na Plusa po utracie zasięgu własnego P4 działa sprawnie to użytkownik może nawet nie zauważyć, że jest jakiś Plus na wyświetlaczu. Gorzej, że naprawdę telefon w trybie auto kurczowo trzyma się nawet bardzo słabego zasięgu własnego P4. Przykład o którym od dawna informuję – Józefów (05-420) okolice skrzyżowania ulic Sosnowa/Sienkiewicza. Wewnątrz budynku P4 bardzo słabo, próba połączenia i np. rozmówca mnie nie słyszy. W związku z tym mama ma niestety ustawiony „na sztywno” zasięg Plusa.

    Jeszcze jedno – mam nadzieję, że rekonfiguracja sieci o której pisał na telepolis Play4you2 przyniesie poprawę. Ja na pewno od momentu rozpoczęcia korzystania z Playa na ich zasięgu 2G (październik 2009) odczuwam duuużą poprawę.Raportuj

  10. Galaktyczny Edek napisał(a):

    Świetne posunięcie. Przyznam, że jednak wolałbym SMSową "przypominajkę" o kończących się pakietach (wszystkich!) nawet jeśli włączenie takiej opcji byłoby płatne (powiedzmy włączenie – 2 złote). Mogłoby to wyglądać tak: "za 48 godzin skończy ci się pakiet…(i tu jego nazwa)". Raportuj

  11. kamil napisał(a):

    ja mam pytanko – dlaczego takich promocji nie ma w abonamentach jak to jest u konkurencji, chodzi nawet o jeden lub kilka darmowych numerów w sieci ? Raportuj

  12. mPablo napisał(a):

    Moje pytanie – wkrótce pierwsze urodziny Fresha. Czy w związku z niedawno wprowadzonym Stanem Darmowym Play planuje jeszcze jakieś urodzinowe prezenty?

    Drugie pytanie (pewnie się nie dowiem) – jak dużo użytkoników aktywowało Stan Darmowy?

    Trzecie pytanie (też się pewnie nie dowiem) – czy odczuwacie, że wprowadzenie Stanu Darmowego sprawia, że szybciej przyrasta baza użytkowników Fresha?

    Czwarte pytanie (też się pewnie nie dowiem) – badaliście skuteczność kampanii "zasięgowej" Playa? Odnosi rezultat?

    Piąte pytanie – moim zdaniem niezłym pomysłem na wzrost liczby użytkowników jest wprowadzenie jakiegoś systemu poleceń. Czy myśleliście nad czymś w stylu mBankowego mDealera? Raportuj

    • mPablo napisał(a):

      Jeszcze jedno mi przyszło do głowy – ostatnio było słychać o renegocjacji warunków umowy roamingu krajowego. Czy w związku z tym kiedyś doczekamy się tańszej "cennikowej" transmisji danych? 12 gr/100 kB to straaaasznie wielka cena ;-)

      Acha, i jeszcze jedno (na pewno się nie dowiem) – kiedy 19 groszy za minutę? :-D :-D :-D Raportuj

  13. _hiob napisał(a):

    Ja mam pytanie do teamu Fresha. Czy teraz jak dokończyli dzieło dodając pakiet 100mb oraz Stan Darmowy zamierzają pójść na kawę i odpocząć po ciężkiej pracy? :D Nie sądziłem że to kiedyś powiem bo uwielbiam zrzędzić, nawet rok temu jak wprowadzaliście Fresha to narzekałem na wiele aspektów nowej taryfy, ale dzisiaj muszę z czystym sumieniem przyznać: Panie i Panowie stworzyliście taryfę idealną. Tutaj drobna prośba ode mnie i kilku znajomych: nie ruszajcie już Fresha i nie wyłączajcie i nie modyfikujcie nam żadnych promocji, a przynajmniej w najbliższym czasie :) Wg mnie miarą sukcesu oferty jest jej uniwersalność. I właśnie w tym aspekcie Fresh rządzi. Dla każdego coś miłego. Raportuj

  14. madhunt3r napisał(a):

    Może PLAY odpowie jakąś promocją na to:

    http://telepolis.pl/news.php?id=17382
    Raportuj

    • Play2faces napisał(a):

      a uważasz, że powinniśmy? To dobra oferta, owszem. Ale naszym zdaniem FRESH w wielu aspektach jest lepszy. Sami klienci wybierają najlepszą ofertę kupując startery. Statystyki znasz. Raportuj

      • madhunt3r napisał(a):

        Nie tylko tak byłem ciekaw, czy macie coś w zanadrzu, bo wiadomo, że PLAY lubi atakować. I tak uważam ze FRESH jest najlepszą ofertą na rynku i każdy o tym wie. Raportuj

        • mPablo napisał(a):

          A ja powiem – jest niezły, ale zależy od profilu. Jeśli ktoś w większości dzwoni do wielu sieci, mało esemesuje i trochę hula po necie to mBank 19 groszy jest lepszy niż Play Fresh. Oczywiście nie ma idealnej oferty, ale kiedy mam do wyboru zadzwonić do innej sieci za cennikowe 19 groszy albo za cennikowe 29 groszy to wybiorę oczywiście 19 groszy (prawie 33% taniej). Raportuj

      • mPablo napisał(a):

        Klienci wybierają tę ofertę, którą znają. Play jako czwarty operator komórkowy na rynku dużo środków przeznacza na promocję. SIłą rzeczy mBank mobile ma ograniczony budżet na reklamę, która przez to opiera się głównie o stronę mBanku… Osobiście korzystam i z Fresha i z mBank mobile :-) Raportuj

    • mPablo napisał(a):

      Jak dla mnie news dnia! Chciałbym mieć taką stawkę w Play, ale obawiam się, że jej wprowadzenie skutkowałoby koniecznością ograniczenia innych promocji… No cóż, muszę się bujać na dwie karty – PF i mBank 19 groszy… Swoją drogą ciekawe, że taki MVNO jak mBank może oferować tak niską stawkę, a do tego dla Wszystkich, nie tylko dla klientów macierzystego banku… Raportuj

  15. michael_dee napisał(a):

    Co do problemów z logowaniem do roamingu Plusa – u mnie były problemy, ale już jest wszystko w porządku. Bezproblemowo loguje się do Plusa w ciągu kilku sekund, jak dawniej. Zresztą coraz więcej osób na forum telepolisu pisze, że problem znikł. Podejrzewam, że spece z działu technicznego majstrowali coś przy priorytecie sieci macierzystej Play i przedobrzyli, stąd te czasowe kłopoty z logowaniem do Plusa. Ale tak, jak napisałem, u mnie wszystko już wróciło do normy. Raportuj

  16. lukaszde napisał(a):

    Dwa podstawowe i banalne pytania:
    – Czy jest możliwość wyłączenia poczty głosowej poprzez serwis play24? Jeżeli tak proszę o informacje jak to wykonać, ewentualnie magiczny kod, który całkowicie wyłączy pocztę głosową.
    – Czy znalazła się choć jedna osoba, która wyrzuciła telefon poza zasięg playa w grze "rzuć komórką" ;) ? Raportuj

    • PDW napisał(a):

      wyłączyć pocztę głosową możesz przez kod ##002# ja tak u siebie wyłączyłem. Raportuj

      • wroc napisał(a):

        Ten kod nie wyłącza POCZTY GŁOSOWEJ, tylko PRZEKIEROWANIA na pocztę głosową. Zwykle to wystarcza, ale na niektórych telefonach zdarza się, że one dziwnym trafem wracają (może telefon niepoprawnie wysyła kody do sieci, a może coś z kartą SIM?).

        W Play24 w sekcji usługi możesz na samym dole sprawdzić stan przekierowań. Raportuj

    • consiu napisał(a):

      dokładnie ##002# 'zielona sluchawka' ;)) Raportuj

      • lukaszde napisał(a):

        Dzięki za informacje, jednak Play24 uparcie twierdzi, że poczta głosowa jest wciąż aktywna. Zobaczymy czy sytuacja się zmieni po 24H. Raportuj

  17. lolek napisał(a):

    stan darmowy można wykorzystywać także w roamingu… na nadajnikach play wykorzystywane są tylko transmisje danych (internet, pakiet play online) Raportuj

  18. Pełek napisał(a):

    Witam. Promocja 30min za 6zl wyklucza się ze stanem darmowym. Kiedy stan darmowy można uruchomić po wykupieniu pakietu 30min za 6zl? Po 30 dniach od zakupu pakietu 30min za 6zl (czas trwania promocji)? Czy po wykorzystaniu minut z pakietu?
    Pozdrawiam. Raportuj

  19. mateusz napisał(a):

    a ja mam takie pytanie odnośnie promocji stan darmowy.. wpisałem kod i doładowałem za 30 złotych nr 11.02 wszystko pięknie gra i teraz mam w związku z tym pytanie czy jak doładuje 11.03 ( tak żeby skumulowały mi się bezpłatne sms i minuty na stacjonarne) to dalej będzie stan darmowy istniał do 11.04 czy musze poczekać do 12.03 i dopiero wtedy zas wpisac kod i dołądować konto( tracąc w ten sposób sms bezpłatne i darmowe minuty do play)?? pozdrawiam Raportuj

  20. mPablo napisał(a):

    Kolejne, już tradycyjne dla mnie pytanie – kiedy Play wprowadzi zapowiedziane ułatwienia w rejestracji przedłpłaconych kart SIM (Fresh, POK)? Przy okazji – jak dużo macie użytkowników zarejestrowanych a ilu niezarejestrowanych? Raportuj

    • markam59 napisał(a):

      Popieram mPablo, rejestracja karty sim Fresh to jest taki mały problem dla użytkowników z miejscowości gdzie nie ma salonów Play,a wystarczyłaby opcja w mójplay do rejestracji nr-u. Osobiście namówiłem kilka osób do kupna sim Fresh,a ale nikt po za mną jej nie zarejestrował. Raportuj

  21. mateusz napisał(a):

    Mam pytanie odnośnie promocji stan darmowy.. wpisałem kod i doładowałem za 30 złotych nr 11.02 wszystko pięknie gra i teraz mam w związku z tym pytanie czy jak doładuje 11.03 ( tak żeby skumulowały mi się bezpłatne sms i minuty na stacjonarne) to dalej będzie stan darmowy istniał do 11.04 czy musze poczekać do 12.03 i dopiero wtedy zas wpisac kod i dołądować konto( tracąc w ten sposób sms bezpłatne i darmowe minuty do play)?? pozdrawiam Raportuj

  22. odchodzi4 napisał(a):

    2faces
    A czasami ten kod nie będzie *111*1*4#
    bo *1*111*4 myślę że jest błędny Raportuj

  23. Bart napisał(a):

    A czy pojawi się w końcu kod do sprawdzania stanu pakietów danych – Play Online w telefonie ? Raportuj

  24. mario napisał(a):

    kiedy tańsza transmisja danych po całej sieci, nie tylko macierzysta Raportuj

  25. Salion napisał(a):

    Czy w czasie gdy mamy aktywną promocje stan darmowy i doładowaliśmy za 30 zł i mamy już darmowe rozmowy a następnie po kilku dniach dokonamy kolejnego doładowania za 30 zł to promocja automatycznie się przedłuży o 30 dni? Raportuj

  26. Dorylek napisał(a):

    Czy w urodziny Play możemy się spodziewać czegoś odstrzałowego?Raportuj

  27. galeon napisał(a):

    1 Ile osób pracuje nad ofertą play fresh?
    2 W jakim kierunku rozwijana będzie oferta?
    3 Czy jakaś z obecnych promocji (np obniżająca cenę za minutę rozmowy) czy smsy za doładowanie może stać się stałą częścią oferty?
    4 Czy doczekamy się (dla zarejestrowanych) urodzinowych promocji. Np w urodziny rozmawiasz z ludźmi z play za darmo.
    5 Czy play fresh z oferty może stać się nową marką niczym hejay dla PTC czy sami swoi dla plusa? Raportuj

  28. Zbigniew napisał(a):

    bedzie jakis blast? ;) Raportuj

  29. mirekb napisał(a):

    prostota play sie skonczyła dawno temu (spk)..pakiety były są i będą główną podporą ofert bo ciezko reklamowac cennik(stałe 29 jest standardem)..jednak jak ktos,szczegolnie playowicze mówią ze play jest prosty to zróbmy konkurs typu:ile jest wszystkich ussd obsługujących pf??kto zgadnie wszystkie możliwosci wygrywa doładowania 30pln ;-))w sam raz konkurs na 3 urodziny ;-)i tak wole wejsc na play24 z playnetu a nie bawic sie w ussd Raportuj

    • Forest150 napisał(a):

      A powiedz mi w której sieci jest do wszystkich 29gr? I to bez pakietów i bez łaski. A jeśli nie chcesz gadać za darmo w sieci albo 5gr za min. na stacjonarne to nie wpisuj żadnych kodów i po problemie. I powiedz mi jeszcze w której sieci nie trzeba wpisywać kodów na sms albo na minuty? Raportuj

      • mPablo napisał(a):

        W mBank mobile do 5 stycznia 2011 jest nawet 19 groszy i to bez żadnych kodów, do absolutnie wszystkich sieci w PL :-) Raportuj

        • michael_dee napisał(a):

          Nic nie stoi na przeszkodzie, żebyś się przeniósł do mBanku.
          Weź jednak pod uwagę, że jak rozważysz inne elementy oferty – ważność konta, połączenia wewnątrz sieci, pakiety internetowe i inne promocje Play Fresh, to oferta mBaku wypada blado. Raportuj

  30. muchakk napisał(a):

    Skoro wszyscy mogą zadawać pytania to ja też mam kilka :-)

    Czy planujecie wprowadzić do Play Fresh podsumowanie po połączeniu (raport z informacją ile wygadaliśmy etc.)

    Czy, a jak tak to kiedy zostanie wprowadzona możliwość przeniesienia numeru do Play Fresh przez stronę internetową bez wychodzenia z domu?

    Planujecie wprowadzić nowe bardziej ciekawsze pakiety internetowe działające na roamingu PLUS-a?

    Czy planowane jest rozszerzenie programu doładowań dla osób które ładują konto za więcej niż 90zł w miesiącu?

    Na te chwile tyle, jak coś wymyślę to napiszę :-) Raportuj

  31. wroc napisał(a):

    Mam 2 (rozbudowane) pytania do Rzecznika lub Play4you (1/2):
    Po pierwsze:
    Czy będzie kiedyś w Play możliwość (samodzielnego, bez płacenia za połączenie z BOK) wyłączenia Najbardziej Natrętnej Usługi (mam na myśli Pocztę Głosową)?

    Dlaczego włączyć i zmienić można samemu, a zdezaktywować nie?
    Konkurencja (na pewno Pomarańcza, być może Era) umożliwia to przez automatyczne (i zarazem bezpłatne) BOK lub przez internet. U Was jedyną możliwością jest *500. Salony jedyne co potrafią to wyłączyć przekierowania. Tyle, że kiedyś mi się zdarzyło, że one same się wlączyły.

    Dlaczego każda nowoaktywowana karta ma tą usługę aktywną?
    Większość moich znajomych i krewnych nie korzysta z niej, i denerwuje ich "wpadanie" na czyjąś pocztę.

    Po drugie: Dlaczego, gdy pracownicy waszego Salonu /Punktu sprzedaży /Stoiska /itp. gdy czegoś nie potrafią zrobić, to każą klientowi dzwonić na *500 (i płacić 1PLN), mogliby ze swojego telefonu zadzwonić, aby klient nie musiał za brak takiej możliwości w systemie salonu lub niewiedzę pracownika płacić?
    Właściwie dlaczego, mimo że kiedyś było darmowe (w starych taryfach), to teraz połączenie z BOK jest płatne.

    Dajcie mi takie możliwości zarządzania moimi numerami jak ma BOK, to przestane się użalać.

    P.S. Wiem, mogę napisać maila do Obsługi (lub zgłoszenie w Play24), ale czas odpowiedzi to kilka dni. A niektóre sprawy można załatwić szybciej.

    Jeszcze jedno: Dlaczego nie mogę (dodając komentarz) w adresie email wstawić znaku "+". Czyżby konflikt z Polkomtelem ;)
    Mówiąc szczerze: Aliasy mailowe w GMail tworzy się właśnie dodając po loginie (a przed "@") znak plusa i ciąg znaków.
    Raportuj

    • play4you1 napisał(a):

      dzięki za sugestie – faktycznie obecnie nie można z poziomu "Play24" dezaktywować poczty jako usługi. Cięzko mi powiedzieć, czy dokonamy zmian w tej sferze.
      Ale oczywiście te uwagi przekażę do ekipy Play24 – jeżeli będę miał jakiekolwiek informacje zwrotne, przekaże je Wam . Raportuj

    • t_d napisał(a):

      "Czy będzie kiedyś w Play możliwość (samodzielnego, bez płacenia za połączenie z BOK) wyłączenia Najbardziej Natrętnej Usługi (mam na myśli Pocztę Głosową)?"
      W przekierowaniach polaczen w telefonie, mozesz w praktyce calkowicie wylaczyc poczte, lub tez kodem ##002# /jak mnie pamiec nie myli/. Raportuj

  32. Salion napisał(a):

    a i jeszcze pytanie co do Play Online:
    Czy w tym roku planujecie inwestować w zasięg i rozbudowywać nadajniki? Bo w moim mieście(Podkowa Leśna) nie mogę się doczekać kiedy będę mógł skorzystać z internetu w Play Online. Raportuj

  33. muchakk napisał(a):

    Kiedy umożliwicie wyłączenie usługi: "Już w zasięgu" ? Nie zawsze chce, aby osoby które do mnie dzwoniły otrzymywały informację, że jestem już "dostępny" Raportuj

  34. Forest150 napisał(a):

    A ja się spytam znowu kiedy obiecane trzy milionowe koszulki będą do wygrania? :D Raportuj

  35. galeon napisał(a):

    Ile osób pracuje nad ofertą play Raportuj

  36. Paul Ce'e napisał(a):

    Mam pytanie dotyczące właśnie Fresha czy planujecie wprowadzić większe limity MB do pakietu internet?? Bo pakiet 5MB za 5zł jest po prostu mało wydajny.. I czy planujecie wprowadzić inne telefony dołączone do zestawów Fresh na kartę z jakimi już się spotkałem?? I mam jeszcze pytanie czy wiadomo czy Fresh obecnie ma więcej użytkowników niż np. 36i6?? Raportuj

  37. Robert napisał(a):

    1. Przede wszystkim wiadomość o terminach kończących się pakietów na play24
    2. Możliwość ustawienia tak, aby pakiety się odnawiały (anie za każdym razem trzeba wklepywać od nowa)
    3. Wprowadźcie kod do sprawdzania ile zostało jeszcze w POL w telefonie, bo teraz to trzeba przejść kilka pozycji w szybkich kodach, a mógłby być tylko 1 Raportuj

  38. Paul Ce'e napisał(a):

    Czy Play wprowadzi usługę płacenia za ostatnią fakturę sposobem mPay tak jak ostatnio zrobiła to sieć Plus?? I czy sieć Play przewiduje współpracę w rozszerzeniu miejsc, rzeczy za które można by było płacić właśnie sposobem mPay?? Aha i co do biura obsługi klienta czy jest możliwość przedłużenia godzin pracy konsultantów i bardziej efektownego i w miarę szybkiego pracowania ba czas oczekiwania się strasznie przedłuża… Raportuj

  39. K.O.L.E.K.T.Y.W. napisał(a):

    Jak Brygada FRESH-a ocenia nowe prawo telekomunikacyjnego dotyczące uznania klienta karcianego za abonenta?

    Obecnie Fresh jest na fali, kazdy polski karciarz jest zachwycony ofertą play. Jednak przychodzi moment, iz dana oferta sie kończy. Jakie przewidujecie posuniecia aby uniknąć sytuacji np. z akcją zakończenia Darmowego Numeru. W przeciagu kilku godzin net zapełnił sie gorzkimi słowami dotyczącymi sposobu w jaki kończy sie dana promocja.Dzieki waszym działaniom ludzie są przekonani, iz usługi za rozmowy z komórki nie musza byc drogie. Jednak napewno i Stan Darmowy w Fresh sie zakończy (prędzej lub szybciej). Wóczas znowu, tak jak w przypadku Darmowego Numeru, ludzie was wezma na swoje komputerowe klawiatury.Raportuj

  40. Ktosik napisał(a):

    Czy wkrótce w Replay pojawią się pakiety minut do Play i stacjonarnych liczone w tysiącach? Obecne 500 minut w Replay Extra z upustem wygląda śmiesznie w porównaniu do stanu darmowego. Co ma powstrzymać abonamentowców przed wypowiadaniem umów i przechodzeniem do fresha? Raportuj

  41. asan napisał(a):

    Czy/kiedy wprowadzicie możliwość stałego doładowania z konta bankowego?
    Czy/kiedy wprowadzicie możliwość ustawiania stałych pakietów np odnawiane co miesiąc?
    Czy/kiedy wprowadzicie informacje o terminach wygaśnięcia pakietów?
    Czy/kiedy wprowadzicie do Play24 wszystkie dostępne pakiety (obecnie nie ma np 15 za 10)?

    i poza protokołem:
    Kiedy będą zmiany w taryfach biznesowych? Raportuj

  42. Galaktyczny Edek napisał(a):

    Skoro mogą być pytania to zadam :-) Kim jest ta dziewczyna z "nieoficjalnej reklamówki" stanu darmowego, ta która pojawia się na filmiku za Marcinem Gruszką? Przyznam, że jej występ zawsze wprawia mnie w szampański humor :-D Raportuj

  43. Łukasz Malina napisał(a):

    a szkoda, powinniście zatrudnić Giertycha. Już on by mundurki w Playu wprowadził, że ho ho :-) Raportuj

  44. blablabla napisał(a):

    Pytanie;
    Czy planujecie obniżyć stawki za połączenia do UE?
    Obecnie we Freshu ( i nie tylko) minuta kosztuje 2zł, czyli więcej niż ta sama minuta w roamingu ( w UE).
    Trochę to niefajne. Dlatego muszę korzystać też z Heyah, a nie chcę:)
    Heyah pokazała że można zejść ze stawką do UE poniżej 60gr. Wy pokazaliście że do Azji można dzwonić za mniej niż 30gr.
    Obecnie 100 minut do UE to koszt 200zł.
    IMO Słono.
    Czy jest szansa na jakiekolwiek zmiany w tej kwestii? Raportuj

  45. K.O.L.E.K.T.Y.W. napisał(a):

    marcinie,

    kilka razy prosiłem abyś zapraszał na tego bloga innych vip-ów z PLAy, moje prosby zostały wysłuchane- Fresh Team sie wypowie, czy możesz także zaaranżowac identyczne spotkanie ale tylko z Produktowcami od abo. Mam dziwne pzreczucie, iz zapomnieliście o abo, zarówno detalicznym jak i biznesowym. Ciągle coś się dzieje ale tylko w ofercie ,,karta”. A tak prawdę mówiąc to klienci abo więcej wydają i oni generują zyski. I to nieprawda, iz klient abo dostaje tańszy telefonik, sa takze klieni którzy podpisują umowe bez telefonu – w tym przypadku juz nie ma extra usług fresh-owych.Raportuj

    • galeon napisał(a):

      :) Miło się czyta, ale o tych i wielu innych rzeczach mówiło bardzo dużo osób przed tobą kolego:) więc tak bym się nie licytował. co wpis :)
      Raportuj

      • K.O.L.E.K.T.Y.W. napisał(a):

        tylko to nie jest licytowanie, przy okazji zadania kilku pytań Fresh komando jesteśmy w stanie prosić o wirtualne spotkania z innymi czołowymi plejowcami, z tego co pamietam to nikt przede Mną nie prosił o zaproszenie kilku innych pracowników play na tego bloga:)
        co prawda pojawiały sie krytyczne wpisy dotycz. abo ale nikt nie prosił o wpisy produktowców oferty abo

        pozdr.,
        kolego Raportuj

    • K.O.L.E.K.T.Y.W. napisał(a):

      a w tym przypadku klient kupujacy abo bez telefonu powinien byc traktowany jak FRESH-owiec, ma przecież swój telefon, a dodatkowo podpisuje umowę Raportuj

  46. Pan Jabłko napisał(a):

    DLACZEGO RZECZNIK NIE ODPOWIEDZIAŁ NA POST MADHUNT3RA O BLOKOWANIU ZMIANY SIECI NA PLUSOWĄ?
    ŻEBY WYPOWIEDZIEĆ SIĘ W INNYCH, BARDZIEJ BZDURNYCH KWESTIACH CZAS ZNALAZŁ A JAK POKAWIŁ SIĘ PROBLEM DOTYCZĄCY SPOREJ GRUPY UŻYTKOWNIKÓW, O KTÓRYM PISZE SIĘ TEŻ NA INNYCH FORACH TO CISZA Raportuj

  47. Dejmian napisał(a):

    Czy stan darmowy obejmuje również wideorozmowy?
    Czy planujecie wprowadzić coś takiego w ofercie na abonament?
    Czy jest jakiś limit rozmów jak to było w innych promocjach czy można rzeczywiście rozmawiać 24/dobe przez cały miesiąc bez przerwy?
    Raportuj

    • wroc napisał(a):

      Ad1. TAK
      (Punkt 3. regulaminu: Niniejsza Oferta Promocyjna umo?liwia Bezpłatne wykonywanie z Sieci Telekomunikacyjnej P4, krajowych
      połączeń głosowych i wideo („połączenia”) na dowolnie wybrane numery z Sieci Telekomunikacyjnej P4 z
      wyłączeniem numerów stacjonarnych.)
      Poza tym sprawdzone w PLAY24 – są rozliczane jako bezpłatne.

      Wadą "Stanu Darmowego" jest natomiast to, że trzeba sprawdzać w jakiej sieci jest numer (w domu można przez internet), ale np. "na mieście" jest to prawie niewykonalne. W związku z tym się pytam: Czy Play mógłby uruchomić coś takiego jak *555 w Pomarańczce (oprócz posłuchania własnego MSISDN, ten numer umożliwia również sprawdzenie do jakiej sieci dany numer należy). Raportuj

  48. andżelika napisał(a):

    K.O.L.E.K.T.Y.W. Dzięki Ci za twój post o abonamentach bez telefonu. Może wreszcie coś się ruszy w taryfach bez słuchawki – bo w związku z nowymi promocjami we freshu blaski ich dawnej świetności zostały trwale przyćmione. Czekamy na zmiany na lepsze Play'u !!! Raportuj

  49. Ron napisał(a):

    Mam pytanie odnosnie oplaty za transmisje danych we Freshu.
    12gr/100kB jest pobierane z podstawowego konta, czemu nie mozna wykorzystac do tego takze dodatkowych zlotowek przyznawanych np. za doladowanie przez www?Raportuj

  50. maniek napisał(a):

    Pytanie:
    Dlaczego umowy nie można rozwiązać w salonie Pay?

    Przecież to jest SKANDALICZNE postępowanie Play skoro w salonie została podpisana!
    Liczycie na to że część wypowiedzeń się zgubi?Raportuj

  51. Paul Ce'e napisał(a):

    Czy Play ma zamiar stworzyć jakikolwiek portal z muzyką tak jak np. sieć Plus tą całą swoją muzodajnię z której osoby, które np. podpisały umowę w Abonamencie lub Mixturze dostawały by jakąś tam ilość darmowych utworów do pobrania..?? A użytkownicy Fresh mogli by też dostawać je za free lub po prostu za jakąś niską opłatą…:P Raportuj

  52. jahu_2006 napisał(a):

    Mam pytanie może ktoś pomoże
    30 stycznia wysłałem zgłoszenie do bok w sprawie zrywania połączeń i braku zasięgu Play Online. Dziś po długim rozpatrywaniu otrzymałem odpowiedź że u mnie w domu zasięg 3g play jest niedostępny i nie potrafią konkretnie powiedzieć kiedy się poprawi czyli nie prędko podejrzewam. Myślałem czy takie coś można wykorzystać do zerwania umowy z P4 z winy operatora . Może mi ktoś doradzić jak to zrobić potrzebny mi jest net w domu a pley mi tego nie zapewni.
    Raportuj

  53. koszerniczka napisał(a):

    Kiedy możemy się spodziewać jakiejś nowej intrygującej odsłony Marcina Gruszki (czyli też nowej ciekawej oferty w Play Frash)? :D Raportuj

  54. Rogi napisał(a):

    A co z kodem do sprawdzania pakietu netowego? Raportuj

  55. maniek napisał(a):

    #Q-ba
    Rozwiązanie umowy i w Erze i w Plusie następuje w salonie. W TPSA jest tak samo.
    Play karząc wysyłać pocztą wypowiedzenie OLEWA klienta. Takie działania się zwykle obracają na niekorzyść. Podejrzewam, że po takiej informacji napływ abonamentowców się zmniejszy. O to chodzi?Raportuj

    • Zbigniew napisał(a):

      haha :) ta.. po Twoim jednym komentarzu na blogu przyplyw abonentow na pewno spadnie o jakies 3-40proc ;)

      Bylem kiedys abonentem ery i gdy rozwiazywalem umowe robilem to faxem/poczta – inaczej sie nie dalo. Raportuj

    • mario napisał(a):

      głupoty opowiadacie, miesiac temu rezygnowałem z play lajt w salonie, i przechodzilem do fresha, sprawa miło ,szybko i przyjemnie została załatwiona. Na dodatek ni z gruchy ni z pietruchy dostałem 30minut do wszystkich. Raportuj

  56. Qba napisał(a):

    maniek jestes smieszny naprawde, osobiscie zwisa mi to nie mam w swoim miescie salonu firmowego. Raportuj

  57. ?Rob$on???? ? napisał(a):

    **We freshu poprawcie przede wszystkim cenę za PlayGG bo konkurenca bije pod tym względem playa na głowe nie to że mam „świra” na punkcie gg bo mgg rozwala mi baterie chodzi mi o to żeby było jak najtaniej…
    **Dajcie transmisje po całej sieci a nie tylko na P4 bo na nie których zadupiach nie ma zasięgu P4 więc nie można korzystać z pakietów PlayOnline…

    i to by było na tyle jeżeli chodzi o poprawki we freshu… :)Raportuj

  58. Qba napisał(a):

    Moje pytanie dotyczy nazwy Play Fresh. Czy w fazie przygotowywania były inne propozycje na nazwę nowej oferty na kartę. Jeśli tak to jakie o ile to nie tajemnica. Raportuj

  59. michael_dee napisał(a):

    Ja mam pytanie, kiedy zrobicie porządek z BOK? Ludzie tam pracujący (z wyłączeniem nielicznych jednostek) wydają się być inteligentni inaczej. Raportuj

  60. wroc napisał(a):

    Dlaczego BOK Play pracuje tylko w godzinach: 7-24?
    Jak można zablokować skradziony/zgubiony telefon/kartę SIM w godzinach 24-7:00?
    Czy w wyżej wymienionych godzinach mógłby automat informować, że BOK teraz smacznie śpi i nie naliczać opłat za połączenie?
    Dlaczego, mimo Stanu Darmowego połączenia z 790 500 500 są nadal płatne?
    Numer de facto "należy do sieci P4 operatora marki PLAY" ;) Raportuj

    • play4you1 napisał(a):

      W godzinach 24-7 można zablokować kartę SIM, łącząc się z *500, w tych godzinach pracują nasi konsultanci, którzy mogą założyć blokady na zagubiony/skradziony numer.
      Numer 790 500 500 (*500), to cały czas, zgdonie z Cennikiem oferty jest numerem "specjalnym" a połączenie z nim kosztuje 1 PLN. Raportuj

  61. maniek napisał(a):

    Odpowiedź na forum mojplay.pl.
    —————————
    play4you1
    Leniwiec

    Operator: PLAY
    Pomógł: 1 raz
    Dołączył: 14 Paź 2009
    Posty: 68
    Skąd: WARSZAWA

    Wysłany: Dzisiaj 13:49
    Cześc,

    faktycznie, obecnie wygląda to tak, że klienci nie mogą realizować dyspozycji rozwiązania Umowy w Salonach.
    Rezygnację można wysłac na adres korespondencyjny: P4 sp. z o. o.
    Skrytka Pocztowa 4
    62-056 Komorniki P204

    Możesz przekazać mi na pw informacje co jest powodem rozwiązania Umowy? moze jakaś niewyjaśniona sprawa, w której mógłbym Ci pomóc?

    Pozdrawiam
    ——————
    Jak widać fakty nie głupoty.

    #Qba
    Nie widząc problemu sam się ośmieszasz.Raportuj

    • Qper napisał(a):

      W Erze można rezygnację złożyć w punkcie obsługi, listownie, faksem i nawet emailem.
      Wiem bo sam ostatnio wysyłałem rezygnację emailem jak przechodziliśmy do Play. Raportuj

  62. ?Rob$on???? ? napisał(a):

    michael_dee — dobre pytanie BOK PLAY jest strasze nie można się dogadać ;pRaportuj

    • jahu_2006 napisał(a):

      Ja wyżej opisuje właśnie podobny przypadek. po pół roku użerania się wreszcie powiedzieli mi to co wiem od dawna że zepsuli zasięg u mnie w domu i nie ma 3g i nie wiedzą kiedy będzie. A ja mam internet z play i pokutuje. ehhh Raportuj

  63. ?Rob$on???? ? napisał(a):

    Galaktyczny Edek — co tak słodzisz ASI ? ;) „zakochałes się” :D:D

    ASIU ;* ;)Raportuj

    • Galaktyczny Edek napisał(a):

      Trochę na pewno :-)

      Przede wszystkim jest to coś czego mi brak w polskich reklamach – a mianowicie zaskoczenia i ciepłego humoru. Większość reklam jest prymitywna i łopatologiczna, a ta stanu darmowego jest jedną z najlepszych, tak a w "moim klimacie". Inne to "prawie jak" Żywca (najlepsza była ta pierwsza – "prawie jak Nikon", "prawie jak Bosch") i reklama mBanku ze złotą rybką (Młody facet w garniturze z podwiniętymi nogawkami i marynarką przerzuconą przez ramię spaceruje brzegiem morza i bawi się falami. Pomaga rybce wyrzuconej przez fale, wypuszczając ją z powrotem do wody. Rybka pyta: "A trzy życzenia?"
      A on odpowiada: "Słucham, co mogę dla Ciebie zrobić?"Głos z offu: "Taką wolność daje jeden bank -mBank. I żaden inny).
      I za to dziękuje Asi, Marcinowi i innym pracującym przy tym spocie, ale nie uwidocznionym w "napisach końcowych" :-) Raportuj

  64. BzArEx napisał(a):

    Moje pytania ;)
    – Czy Stan Darmowy mamy traktować jako rewolucje na miarę 29gr w standardzie i darmowych smsów do wszystkich, czy raczej jako miłe uzupełnienie oferty? Tak na prawdę chodzi mi o stałość promocji ;)
    – Czy rozważana jest oferta w stylu darmowe smsy do Play w standardzie?
    – Nie obawiacie się, że tak wielka ekspansja nowych użytkowników (premiowana zmiana operatora, darmowy starter) odbije się negatywnie na kondycji sprzętowej sieci, team techniczny ma z wami przyjazne stosunki? :D
    – I ostatnie pytanie do tajemniczej Karoli, czy podczas narad w "bazie" odrzucono kiedyś Twój genialny pomysł, który miał szanse zrewolucjonizować rynek, ale mógł okazać się zbyt kosztowny? ;)
    Pozdro dla ekipy fresha! :) Raportuj

  65. ?Rob$on???? ? napisał(a):

    jacek kaczmarek — odpitol się od asi :PRaportuj

  66. panie rzeczniku co sadzi pan o 1000min na orange i stacjonarki za 6zł w popie??? Raportuj

    • BzArEx napisał(a):

      Że jest na 14 dni i jest "prawie" jak stan darmowy ;) Parafrazując Pana Jabczyńskiego, trudno zaprzeczyć, że promocja jest [prawie tak] korzystna [jak Stan Darmowy] dla klientów Play. Raportuj

  67. ?Rob$on???? ? napisał(a):

    ????Sztagi???? ? — fajnie jest zgapiać czyjeś inicjały nicka nie ? ;pRaportuj

  68. ?Rob$on???? ? napisał(a):

    ????Sztagi???? ? — a tak poza tym to tu jest mowa o „PLAYU” i tylko o tej sieci a niej o jakimś popie kogo tu W3 interesuje i tak P4 gniecie plusa,ere i orange;)Raportuj

  69. ?Rob$on???? ? napisał(a):

    Zbigniew — chodzi ci o moje inicjały nicka??? ;]Raportuj

  70. sdfdsf napisał(a):

    Mało na allegro kart 50 za 40?
    Znajdźcie gościa, zadzwońcie, zagadajcie że będziecie brać kody regularnie i macie stawkę 23gr w play freshRaportuj

  71. mirekb napisał(a):

    Pytanie do speców:czy promocja 10% wiecej za ładowanie z doladowania.playmobile.pl to wogóle aktualna promocja??przelewu dokonałem w ostatnią sobote kolo14.30.bank miał „przerwę”do 17 wczoraj.doładowanie doszło koło 19.mam dodatkowy pakiet złotówek ale jego stan nie zwiększył sie o wskazane w regulaminie promocji 10%..naprawde nie idzie o kasę,w tym przypadku.idzie o cos wazniejszego:zgodnosci regulaminu z rzeczywistoscią.nie bede składał reklamacji ale wierzę że jakas odpowiedz,szczególnie od użytkowników Play padnieRaportuj

  72. ?Rob$on???? ? napisał(a):

    Zbigniew — chodzi ci pewnie o to: „???? ?” co ci to przeszkadza? jak tak to nie patrz się i będzie dobrze…;]Raportuj

    • Zbigniew napisał(a):

      Robson, nigdzie nie napisalem, ze mi to przeszkadza :)

      porownalem to po prostu do fotkowo-naszoklasowych pokemonow :) Zupelnie mi to nie przeszkadza, wrecz przeciwnie – to smieszne :) Raportuj

  73. ?Rob$on???? ? napisał(a):

    2faces — będzie tańsza stawka we freshu niz 29gr?????????????Raportuj

  74. ™Rob$on™√ι? ® przeciez ci go nie ukradlem :) he he, ? ? ? '?????????? √ι?™Sztagi™√ι? ® chcialem dac taki ale system nie przymuje bo zadlugi :(
    Raportuj

  75. ?Rob$on???? ? napisał(a):

    ????Sztagi???? ? — spoko miej se taki nick hehe ;p nawet fajnie to wygląda :DRaportuj

  76. Dawid Swoboda napisał(a):

    Kiedy zostaną wprowadzone sms`y o nieodebranym połączeniu itd. Aktualne powiadomienia to porażka.. Raportuj

  77. ?Rob$on???? ? napisał(a):

    Zbigniew — mam te śmieszne znaczki jak ty to nazywasz po to zeby jakis PLEPS siie nie podszył jak ci wiadomo to są tu takie downy które się podszywają ;dRaportuj

  78. widex napisał(a):

    1. Czy planowane są zmiany w cenniku podstawowym (minuta, sms, internet)? 2. Czemu niektóre promocje są promocjami widmo – program doładowan, brak pod *111# i na WWW tylko play24? 3. Czy marka Fresh ma planowana zmianę na ReFresh – nowa oferta na kartę. Wątpię, bo Fresh się dobrze kojarzy.4. Ile osób projektuje oferty? Pozdrawiam serdecznie. Dobranoc ;)Raportuj

  79. Krystian Franek napisał(a):

    1 – Czy planujecie uruchomić jakiś MVNO na swych nadajnikach
    2 – Czy planujecie uruchomienie jakiejś SUBMARKI w obrębie własnej sieci ?
    3 – Czy Karolina ma mamę Bogusie ( znam Bogusie Gruszkę )
    4 – Czy planujecie wprowadzenie telefonów z Gruszką na obudowie ( coś jak apple )
    5 – Czy rozbudujecie kanały informacyjne ( *50 info o sieci ) a przykładowo ( *1 info o promocjach )
    6 – Co będzie po freshu ?? :D

    To tyle Raportuj

  80. ?Rob$on???? ? napisał(a):

    Zbigniew — widze że też używasz „znaczków” :) a tak nawiasem mówiąc to gdzie niby się logować bo nie widze logowania ;DRaportuj

  81. Mi sie podobaja takie nicki przynajmiej sie wyrozniaja he he.POZDRO ALL Raportuj

  82. ?Rob$on???? ? napisał(a):

    ????Sztagi???? ? — jeszcze powinna być opcja zmiany koloru nicka „oprócz fioletowego” ten kolor dla marcina G. :) ale my moglibyśmy se zmieniac na inne kolory:DRaportuj

  83. muchakk napisał(a):

    Czy planowane jest uruchomienie automatycznego BOK w którym można poznać informacje na temat promocji, stanu konta etc. (coś a'la *500 w orange czy 9898 w erze)?
    Raportuj

  84. mPablo napisał(a):

    Ech, a miał być jakiś system antyspamowy… Raportuj

  85. M4ciek napisał(a):

    mnie by się przydały szybkie kody na:
    * sprawdzenie czy jesteśmy w zasięgu macierzystym PLAY'a
    * szybki dostęp do tego ile MB mamy w usłudze "Play Online w telefonie" Raportuj

  86. mario napisał(a):

    masz kod *140# i sprawdza czy jestes w zasiegu play.

    Od jakiegos tygodnia przychodza normalne smsy o probie nawiazania polączenia zamiast flash smsa. Najpierw sprawdzcie a pozniej się wypowiadajcie. A ja tak z innej beczki. Kiedy tansza transmisja danych po całej sieci Raportuj

  87. sylwek napisał(a):

    Ja za pytaniem jak mozna usunac poczte glosowa z gory dziekuje za odpowiedz pozdrawiam Raportuj

  88. Play2faces napisał(a):

    Bardzo dziękuję za dużo ciekawych pytań. Wybierzemy ok 20, tych dotyczących PLAY FRESHa i pewnie w piątek opublikujemy wywiad z Karoliną Raportuj

  89. mPablo napisał(a):

    Jeszcze parę pytań, mogą być poza konkursem:

    – jak długo przygotowuje się taką promocję jak Darmowy Numer czy Stan Darmowy?
    – trudno było przeforsować w P4 Stan Darmowy? Pomysł wyszedł od Freshowego teamu czy raczej zarząd powiedział – zróbcie fajną promocję na połączenia wewnątrzsieciowe? Raportuj

  90. mirekb napisał(a):

    do play4you pytanie,które zadałem wczesniej:dlaczego nie dostalem 10% wiecej za doładowania jako dodatkowy pakiet złotówek(do sprawdenia *101#) ?mam dodatkowy pakiet złotówek na mnp wiec powinno to "dojść" do juz istniejacego dodatkowego pakietu złotówek.tak sie jednak nie stało..co do bloga to zmiany są niekoniecznie dobre..nie ma godziny dodania komentarzy,szkoda. w wersji mobilnej nie ma nawet godziny dodania newsa,dlaczego? Raportuj

  91. jahu_2006 napisał(a):

    mam pytanie
    Dostałem wczoraj odpowiedź na zgłoszenie. I w odpowiedzi tej dowiedziałem się że Operator nie jest w stanie zapewnić mi zasięgu 3g umożliwiającego korzystanie z Play Online w miejscu mojego zamieszkania mimo iż lokalizacja jest na mapce w zasięgu 3g.
    Czy jest podstawa do zerwania umowy z Winy Operatora ponieważ ten nie potrafi mi zapewnić korzystania z usługi.
    Pomóżcie co zrobić play4you(1,2), Marcinie doradźcie Raportuj

    • United napisał(a):

      jesli usluga nie dziala wiecej niz 24h to masz prawo domagac sie odszkodowania w wysokosci 1/30 wartosci abonamentu za kazdy dzien, wk torym usluga nie dziala.

      Ale nie wiem czy ma to zastosowanie w tym przypadku. Trzeba by poczytac regulaminy uwaznie. Skontaktuj sie z ekipa trudnyklient.pl, powinni Ci pomoc ;) Raportuj

      • jahu_2006 napisał(a):

        Miałem pecha że w pierwszym miesiącu działo dobrze a potem jak użytkowników się zrobiło więcej to się zepsuło. Po wielokrotnym pisaniu zgłoszeń wreszcie napisali że w moim miejscu zamieszkania mimo iż na mapce zasięg jest ot usługa jest niedostępna. Raportuj

  92. janek napisał(a):

    Witam
    Jak dla mnie bombowa oferta, jedynie proszę o obniżenie opłat za połączenia międzynarodowe tak jak jest to za granicą gdzie rozmowa np z Irlandii na polski numer stacjonarny kosztuje ok 7eurocentów za min (kosz ok 40gr) Raportuj

  93. nowik napisał(a):

    Przydał by się jeszcze kod do szybkiego sprawdzania stanu "pakietu Play Online w telefonie" Raportuj

  94. tl111 napisał(a):

    Moje pytanie – w jaki sposób play zapobiegnie skarbonkowaniu kasy na kontach po doładowaniach 30pln co miesiąc i przy ograniczaniu ilości dostępnych pakietów w ciągu 30 dni. Czy widzicie w tym problem ? Podobny problem skłonił mnie do rezygnacji z tiktaka. Raportuj

  95. BzArEx napisał(a):

    Dodaj numer do swojego konta na Play24. Raportuj

  96. Salion …… napisał(a):

    Wie ktoś czy w czasie gdy mamy aktywną promocje stan darmowy i doładowaliśmy za 30 zł i mamy już darmowe rozmowy a następnie po kilku dniach dokonamy kolejnego doładowania za 30 zł to promocja automatycznie się przedłuży o 30 dni? Raportuj

    • United napisał(a):

      zgodnie z 9 punktem regulaminu promocji darmowe polaczenia w sieci sa aktywne przez 30 dni od momentu doladowania. Tzn jesli np. zrobisz drugie doladowanie za 30 zl to promocja sie przedluzy. Raportuj

      • Salion …… napisał(a):

        Dzięki za odpowiedź, mam tylko nadzieje że ten punkt regulaminu nie dotyczy tylko pierwszego doładowania i każde kolejne doładowanie za 30 zł (w okresie ważności promocji) przedłuża tą promocję. Ktoś może doświadczalnie sprawdził że faktycznie tak jest? Raportuj

  97. tl111 napisał(a):

    Podpowiedź do mojego pytania – dajcie pakiet zintegrowany . W pakiecie za 20 pln 100 min na stacjonarki, 100 MB neta, 60 min do innych sieci komórkowych i oczywiście stan darmowy "gratis". Po wykorzystaniu limitów z pakietu mozna kupić nastepny pakiet lub przejść na taryfikację cennikową. Średnie arpu zachowane, brak skarbonki na koncie, cena oscyluje w przedziale abo bez telefonu, brak przymusu czyli WOLNOŚĆ wyboru , a to wiąże mocniej niż przymus umowy. Raportuj

  98. mateusz napisał(a):

    stan darmowy mam ważny do 14 marca włącznie czy jak wtedy doładuje konto kwotom 30 to czy on automatycznie przedłuzy się o 30 dni czy musze poczekać do 15 i znów wpisać kod? Raportuj

  99. muchakk napisał(a):

    Mam jeszcze jedno pytanie które może być poza konkursem. Jak w chwili obecnej wygląda pokrycie ludności zasięgiem własnym Play? O ile się ten zasięg skurczył po modernizacji… Raportuj

  100. Wojtaszek napisał(a):

    Niestety takie usługi jak poczta głosowa czy transmisja danych chyba u wszystkich operatorów są domyślnie włączone, a powinny być domyślnie wyłączone. To jest takie naciąganie klientów na koszty za wszelką cenę. Większość ludzi tego nie potrzebuje, a ci co potrzebują, to sobie włączą. Standardowe włączenie tych usług nie jest żadnym udogodnieniem, tylko tak jak napisałem powyżej naciąganiem klientów. Powtarzam też, że to przypadłość wszytkich sieci.

    Co do wyłączenia całkowitego tych usług, to oczywiście trzeba pomęczyć parę razy BOK. Na dzień dobry proponują anulowanie przekierowań kodem ##002# czy wykasowanie ustawień punktów dostępu, ale te ustawienia lubią wracać, np. po przełożeniu karty.

    Podobnie z usługą "już jestem" – o ile w przypadku używania telefonu w gronie paru znajomych i krewnych nie ma to większego znaczenia, o tyle w przypadku firm, jest to często usługa bardzo niepożądana. Coraz więcej ludzi wyłącza usługi typu poczta głosowa, "już jestem", "informacja o próbie połączenia", połączenia oczekujące, bo po pierwsze, te usługi tylko pozornie są darmowe (trzeba w końcu oddzwonić), a po drugie taka presja konieczności oddzwaniania, bycia cały czas w dostępnym, bardzo męczy psychicznie – ma ktoś do mnie interes, to zadzwoni za chwilę ponownie. Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty