Jędrkowiak rozpoczyna współpracę z PLAY

Udostępnij

Roman Jędrkowiak, ostatnio Dyrektor Marketingu ING w ramach nowej działalności firmy CMO of the Year, będzie od lutego współpracował z Play. Jego zadaniem będzie wsparcie dla zespołu marketingu Play w obszarach strategii marketingowej i komunikacji.

?Bardzo się cieszę, że świetny fachowiec pomoże nam zwiększyć dynamikę naszego rozwoju. Myślę, że Roman zapewni nam nowe, świeże spojrzenie na nasze działania i będzie istotnym wzmocnieniem dla zespołu? ? powiedział Bartosz Dobrzyński Dyr. Marketingu Play

Zobacz więcej

27 KOMENTARZE

  1. Osobiście nie widzę w tym niczego ciekawego, nie widzę lamentów ING i pojęcia nie mam kim ta osoba jest.

  2. Bedzie wciskal kit ze bok swietnie dziala? A nie lepiej zatrudnic kogos lepszego od spraw technicznych i personalnych niz kitmana?

  3. Jeżeli chcecie zapewnić sobie NOWE, ŚWIERZE SPOJRZENIA NA WASZE DZIAŁANIA to poczytajcie dokładnie fora i komentarze. To jest chyba najcenniejszy głos.

  4. @ loocas – bardzo sie myslisz :) Na forach i w komentarzach udziela sie moze 0,0000001 % uzytkownikow telefonow. Sa przewaznie bardziej zaawansowani i oczekuja czegos innego. A trafic z oferta do kilku milionow klientow to zupelnie inna bajka :)

  5. famous widocznie Ciebie nie interesują takie tematy. Już w listopadzie zeszłego roku serwisy tematyczne pisały o odejściu p. Jędrkowiaka z ING

  6. P4 został dofinansowany przez udziałowców więc może przy okazji dołączenia do zespołu Jędrkowiaka znowu jakaś wojna cenowa? Albo nakład w jakość zasięgu macierzystego?

  7. @United, może i masz racje, faktycznie nie jesteśmy grupą reprezentatywną i oczekujemy czegoś innego :)

  8. Ja bym sprawdził jedną rzecz – statystyki osób przenoszących numer do Play w podziale na płeć… Ciekawe, czy są tu istotne różnice (moje obserwacje wskazują, że są, ale siłą rzeczy popełniam błąd ekologiczny).

  9. Pytanie do 2faces lub kogoś kto jest dobrze poinformowany

    czy to prawda że jak zwraca się modem play online za 129zł to play potrąca 50zł
    A może pracownik w punkcie sprzedaży play wymyślił jak zarobić na lewo kasę.?

  10. Dotychczas bylo tak, ze jesli oddajesz Play Online i sciagnales ok. 1GB, to potracali Ci za te dane (ok. 20zl). Nie wiem, jak jest w tym konkretnym przypadku, ale nie widze powodu do potracenia az 50zl.

  11. @odchodzi4
    tak, opłata za używanie modemu to 50 zł. 'tak są skonsruowane regulaminy’
    @Ron
    przy postpaid płacisz tylko za aktywację, 9 albo 59 złotych, nawet jak faktura przyjdzie na wyższą kwotę, to w przypadku zwrotu płacisz tylko za aktywację.

  12. No to żegnaj Plej :( Marketing w ING charakteryzował się krótkofalowością. Reklamowano oferty, które niespodziewanie po 1/2 roku albo krócej lubiły znikać, więc jeżeli ktoś myślał nad formą inwestycji w usługach bankowych, to potem mógł się zdziwić. A już od strony nie marketingowej, bardziej finansowej i PRowej – cennik i regulamin usług w ING zmienia się co najmniej 3-4 razy w roku! Przecież to jest niepoważne. Gdyby ING działało w telekomunikacji, to pewnie mieli by problemy albo z UKE albo z UOKiK albo z Rzecznikiem Praw Obywatelskich. Pewne działania ING, ale tak naprawdę wielu banków, mają więcej wspólnego z lichwą niż z bankowością, zwłaszcza sprawy kredytowe. Mam nadzieję, iż dobre nawyki z ING nie staną się złymi nawykami w Plej.

  13. @odchodzi4
    z regulaminu:
    W przypadku, gdy Użytkownik odstąpi od umowy sprzedaży Modemu w terminie określonym w pkt. 4 powyżej, kwota uiszczona przez Użytkownika, tytułem ceny, zostanie zwrócona Użytkownikowi, po pomniejszeniu jej o kwotę 50 zł stanowiącą zryczałtowane wynagrodzenie Punktu Sprzedaży P4 z tytułu korzystania przez Użytkownika z Modemu.

  14. 2faces – sorki , że z innej beczki ale mam małe pytanko kiedy w PLAY nie będzie opłaty za transfer danych w GGPlay tak jak w orange bo to jest troche męczące i dużo pieniędzy na to idzie abonament na GG + transmisja ,która nie jest tania… wie ktoś coś na ten temat prosze o odpowiedźi

    POZDRO;)

  15. Marcinie, jeśli będziecie sprzedawać ten modem przez Internet, to zgodnie z tym punktem tej opłaty nie będzie, czy wprowadzicie inne jej uzasadnienie ;-)?

  16. TAK JEST!! Po co poprawiać jakośc usług skoro można zatrudnić kolejnego specjalistę od budowania zamków na piasku. Może oglądając „fajowe” reklamy zapomnimy jaki badziew kupiliśmy.
    RADA: ZADBAJCIE O KLIENTÓW OBECNYCH.

  17. Ciekawy kierunek rozwoju obrało sobie P4 – pogarszanie oferty i … zatrudnianie nowych ludzi. I dlatego niestety, w rozmowach ze znajomymi mam coraz mniej argumentów za Playem chociaż trzymam się (jeszcze!!!) w tej sieci.

    A Panu Romanowi życzę dużych zarobków i satysfakcji z pracy. Niech korzysta póki może bo z takim podejściem P4 szykuje się odpływ klientów z sieci Play :P

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości