jeszcze o e-fakturze

Udostępnij

Pojawiło się wiele pytań odnośnie promocji premiującej e-fakturę. Poniżej krótkie zestawienie bonusów.

Dla klientów posiadających telefon na abonament w Play:

BONUS: Pakiet 30 minut do Play i na stacjonarne

– po włączeniu pakiet jest dostępny w cenie 0 zł przez pierwsze 6 miesięcy. Później cena pakietu wynosi 3 zł + VAT. Po 6 miesiącach można zdezaktywować pakiet

– aby włączyć pakiet wpisz i zatwierdź kod: *111*64*1#

– aby wyłączyć pakiet wpisz i zatwierdź kod: *111*64*2#

Dla klientów posiadających internet na abonament w Play:

BONUS: Pakiet 500 MB

– przez pierwsze 6 miesięcy przyznawany jest pakiet 500 MB za 0 zł / mies

– każdy pakiet aktywujesz osobno

– aby włączyć pakiet umieść kartę SIM Play Online w telefonie będąc w zasięgu Play a następnie wpisz i zatwierdź kod *111*65*1#

Pakietami można również zarządzać logując się na www.24.playmobile.pl przechodząc do zakładki „Usługi”

Promocja jest dostępna dla WSZYSTKICH, którzy mają na swoim koncie aktywną usługę e-faktura.

Regulamin Oferty Promocyjnej_e-Faktura_2010r

Zobacz więcej

25 KOMENTARZE

  1. 2faces: e-fakturek powinien jeszcze poinformować, że włączenie pakietu 500 MB ekstra jest możliwe tylko jeżeli wcześniej wykorzysta się odpowiedni transfer danych, również 500 MB – taka jest informacja w Play24

    a właśnie: NOWE PLAY24 :)

  2. Jakby dali 6*2048MB to bym się poważnie zastanowił nad e-fakturą.

    P.S. Marcinie jak z konkursem na imię stworka?
    Wybraliście jakieś? Ktoś wygrał?

  3. Wszystko pieknie, tylko wciaz nie wiem, czy ten pakiet 500MB mozna przekazac dla innego numeru telefonu, niz ten dla ktorego wzieto e-fakture.
    Jest sobie Play Online 10GB… w tym momencie 500MB nie robi wielkiej roznicy. Gdyby natomiast mozna bylo ten pakiet przekazac dla np telefonu w PF, to byloby super.

    • Tez sie nad tym zastanawialem ale na logike ja mysle ze jest tak.
      w play 24 pojawi sie ze e-faktura jest aktywna.
      potem wybierasz numer tela oraz zakladka "uslugi".
      i zapodajesz pakiecik
      Bedzie on tylko dla tego numeru, u ktorego aktywowales te opcje.

      Zaznaczam ze moge sie mylic ale tak na logike chyba jest……
      Byloby zbyt pieknie gdyby to bylo dla calego konta aboneckiego.

  4. W regulaminie promocji jest taki fajny pkt. 8 ktory brzmi….W przypadku Oferty One Play, gdy Abonent:
    a posiada aktywny „Pakiet 500 minut do Play i na stacjonarne”, minuty przyznane w ramach „Pakietu
    30 minut do Play i na stacjonarne e-Faktura” są wykorzystywane jednocześnie z minutami z pakietu
    500 minut.,. Mam One Play 65 + 500 minut na play i stacjonarne,

    zatem mam rozumieć, że zostaną mi naliczone podwójne minuty kiedy wykonam połączenie do play lub stacjonarne ? zatem jaki jest bodziec motywujący ?

  5. Ostatnio zdecydowałam się na usługę e-faktura i wysłałam zgodę w tej kopercie, którą otrzymałam w lutym jakoś, tak się zastanawiam czy podany na niej adres był aktualny 22 września, mija już tydzień od wysłania koperty, a na Play 24 nadal nie ma aktualizacji… Czy ktoś mi coś podpowie w tej sprawie? :)

  6. przyznano mi te minuty i na początku zaczęły mi schodzić ale teraz coś się zablokowało i teraz schodzi mi z promocyjnych minut. Dlaczego?

  7. Dlaczego Play nie wystawia faktur elektronicznych zgodnych z aplikacjami do automatycznego ksiegowania?
    Ja mam problem z iFirma.pl. Kazdy inny operator taka fakture wystawia, tylko nie Play. To wlasnie dlatego nie zrezygnuje z formy papierowej faktury

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości