Konkurs Nexus One – organizacyjnie

Udostępnij

Kolejny etap odbędzie się tak jak planowaliśmy we środę. Tym razem zadamy 20 pytań dotyczących PLAY FRESH i będziemy czekać na maile. Zobaczymy czy to będzie lepsze rozwiązanie. Niestety nie możemy organizować losowań – musiałbym uzyskać zgodę Ministerstwa Finansów ;P

Jak odebrać koszulki? Proszę piszcie do mnie maile. [email protected] – tytuł „Nexus” w treści, nick, adres i rozmiar. Pierwszą partię wyślemy już w poniedziałek.

Jeszcze w ramach zaległych zobowiąań – Konrad Basa i Kenaj, otrymają koszulki a zwrócenie mi uwagi w pytaniu numer 7 – słusznie zauważyliście, że pomyliłem telefony – the thinnest slider to oczywiście Milestone (tak na marginesie, co o nim sądzicie?).

Już jutro ruszy kolejny konkurs. Tym razem powalczymy o FREEDOM FRESH SIMa – złoty numer Fresh i 12 doładowań po 30 zł przez cały rok, co miesiąc jedno. Pytanie będzie opisowe. Specjalnie z uwagi na ten konkurs Wasze komentarze nie będą od razu publikowane (tak jakby czekały na akcept moderatora). Poczekamy do końca konkursu – tak aby każdy miał szansę na swój autorski pomysł i wpis. Komentarze w innych tematach będą oczywiście „przepuszczane”. Mam nadzieję, że ten model Wam się spodoba. Tym razem liczyć się będzie nie czas tylko jakość ;-) Już jutro start

Zobacz więcej

65 KOMENTARZE

  1. ,,Specjalnie z uwagi na ten konkurs Wasze komentarze nie będą od razu publikowane (tak jakby czekały na akcept moderatora). Poczekamy do końca konkursu – tak aby każdy miał szansę na swój autorski pomysł i wpis. Komentarze w innych tematach będą oczywiście “przepuszczane”. Mam nadzieję, że ten model Wam się spodoba".

    dla Mnie bomba:) – uwielbiam takie konkursy gdzie liczą sie twoje słowa, pomysłowość, kreatywność a nie refleks i szczęście

  2. Milestone to bardzo dobry telefon. :-)
    Ja już wysłałem maila dotyczącego koszulki ale w nazwie w tytule wpisałem koszulka/ Może być? Czy jeszcze raz wysłać tym razem poprawnie?

  3. No to zaraz wyślę @. A mam takie pytanko co do jutrzejszego konkursu około której godziny się rozpocznie?

  4. Ciesze się, że pomysł który zaproponowałem i wiele osób poparło spodobał się też organizatorowi. Mam nadzieje, że dzięki mailowemu rozwiązaniu będzie chociaż sprawiedliwiej.
    No i już Ci Marcin zaznaczam, że przy prędkości odpowiedzi na środowy konkurs (20 pytań) patrz na to który mail przyszedł faktycznie pierwszy, a nie na jego datę. Znając życie trafią się cwaniacy cofający sobie zegarki systemowe, żeby maile wyglądały na wysłane wcześniej (chociaż według kolejności dojdą później).

    A co do jutrzejszego konkursu to tez bardziej popieram opcję "pomyśl i odpowiedz" niż "wyścig szczurów", gdzie łącze ma większe znaczenie niż znajomość odpowiedzi na pytania.

  5. "pecjalnie z uwagi na ten konkurs Wasze komentarze nie będą od razu publikowane (tak jakby czekały na akcept moderatora). Poczekamy do końca konkursu – tak aby każdy miał szansę na swój autorski pomysł i wpis. Komentarze w innych tematach będą oczywiście “przepuszczane”."

    I takie rozwiazanie juz daaawno temu sugerowalem :) w koncu :)))

  6. Nareszcie moje prosby i wielu innych osob zostaly wysluchane. Konkurs na najlepszych zasadach. Szkoda tylko, ze takie zasady nie obowiazywaly przy nexus one

  7. niespecjalnie lubie konkursy kto pierwszy ten lepszy, zwlaszcza przy duzej ilosci pytan sa problemy, bo a to komus sie nie przeladuje, a to nie wyswietli, a to komus od razu doda komentarz, a innemu bedzie sie dluzylo. dlatego tez pomimo chrapki na nexus'a dalem sobie spokoj. mialem zaproponowac cos bardziej kreatywnego/opisowego wlasnie, ale uznalem, ze konkurs juz przepadl, bo teoretycznie nie zmienia sie zasad w trakcie gry.

  8. a mnie interesuje jedna sprawa czy z tego złotego nr zwycięzca dodzwoni się do wRodzinie?
    Ponieważ z innych nr nie można sie dodzwonić?
    Szczegóły tu

    .

    • ludzie, zacznijcie czytać dokładniej poprzednie wpisy, Marcin wyrażnie napisał, iz sie nie wyrobia w tym tygodniu i bardzo za to przeprasza, już po raz 3 odpowiadam na takie pytanie,
      jak wchodzicie na bloga to przejrzyjcie poprzednie wpisy a nie wchodzicie na najnowszy temat i pytacie o sprawy, które was interesują (a przecież odpowiedzie były dane w poprzednich wpisach)

  9. Marcinie, mi tym bardziej należy się koszulka, bo najwcześniej ze wszystkich zorientowałem się, że to chodzi o Milestone, a nie Quencha. Oto mój komentarz (19 od góry) na siódmej zakładce pierwszej strony konkursu:
    ,,7. Motorola Milestione
    The Thinnest
    Qwerty-Slider
    In the World"
    Jak widać przepisane dokładnie i bez błędów ;-).

  10. Co jest? Nie można już edytować? Zapomniałem dopisać, że wydaje mi się, że z tego powodu należy mi się też punkt w konkursie. Błąd jednak jest, ale nie zmienia to faktu, że wiadomo, o co mi chodzi w odpowiedzi :-).

  11. Ale przyjemny konkursik się szykuje! Play jak zwykle miło zaskakuje :) Powodzenia wszystkim i przypływu weny życzę :)

  12. o, kiedyś właśnie proponowałem ukrywanie komentarzy tak, żeby nie było zarzutów kopiowania pomysłów od innych ale jak widać wreszcie się udało :)

    gratuluje zwycięzcom :)

  13. 1)Tak się załatwia reklamacje w Play. Przykład empiryczny:

    21 lutego 2010 16:34
    Szanowny Kliencie sieci Play,

    Zasilenie konta telefonu numer: xxxx kwotą: xxxx zł zostało zrealizowane.
    Zgodnie z regulaminem, dodatkowa premia księgowana jest na koncie bonusowym w ciągu 24h od momentu zasilenia konta głównego.
    Stan i termin ważności konta podstawowego oraz premiowego sprawdzisz zawsze używając *101#.
    Numer zamówienia w serwisie : xxxxxxx
    Forma płatności: Przelew z xxxxxxxx
    Numer referencyjny doładowania operatora: C1-1297168857663

    Ewentualne pytania prosimy zgłaszać za pośrednictwem formularza.

    2)Napisałem przez Play 24 reklamacje (a)za brak regulaminowego bonusu 10 % ,oto odpowiedz (b):
    a)
    Witam.W dniu 20.02.2010 złożyłem dyspozycję doladowania swojego numeru kwotą XXXX pln.Z winy banku zasilenie nastąpiło z opóznieniem i skutecznie doszło w dnia 21.02.2010 o godzinie 19.00.Tego samego dnia dostałem maila około godziny 17.00 że doładowanie doszło i że regulaminowe 10% wartosci doładowania dojdzie w ciagu 24h od momentu doładowania.Niestety nie doszło.Proszę wyjaśnić dlaczego.Pozdrawiam
    b)
    Szanowny Panie, dziękujemy za zgłoszenie, nadesłane za pośrednictwem naszej strony internetowej dnia 23 lutego 2010 roku, dotyczące braku premii za doładowanie. Uprzejmie informujemy, że jeśli nie otrzymał Pan premii za doładowanie prosimy kierować się na naszą stronę i wysłać zgłoszenie o braku premii za doładowanie. Prosimy zapoznać się z informacjami zamieszczonymi w poniższym linku: . Wyrażamy nadzieję, że nasza dalsza współpraca będzie przebiegała w sposób pomyślny. W razie pytań i wątpliwości zachęcamy do kontaktu z naszą Obsługą Klienta za pośrednictwem strony internetowej, poczty elektronicznej, dzwoniąc pod numerem 790 500 500 Zapraszamy do serwisu Play24 na stronie http://www.24.playmobile.pl. Znajdują się w nim szczegółowe informacje dotyczące stanu konta, historii połączeń oraz dostępnych usług. Poprzez Play24 można również skontaktować się z Obsługą Klienta, na bieżąco śledzić status swojego zgłoszenia oraz zobaczyć naszą odpowiedź. Z poważaniem, Sandra Krakowiak konsultant back office ds. obsługi klienta.
    3)Po kliknięciu w link wskazany w punkcie 2b wpisałem to samo co na Play 24 co skutkowało odpowiedzią:

    Witam,w nawiązaniu do Pana reklamacji, uprzejmie informuje, iż jesteśmy firmą
    zewnętrzną obsługującą doładowania elektroniczne sieci Play. Jesteśmy
    odpowiedzialni tylko i wyłącznie za doładowania podstawowe telefonu.
    Jeśli chodzi o wszelkie premie, bonusy to przyznaje je bezpośrednio operator sieci.

    Także bardzo proszę o kontakt z BOK sieci Play 0790 500 500 celem
    uzyskania dalszych informacji

    Pozdrawiam, Olga Słomińska

    doladowania.playmobile.pl

    powered by PayGSM.pl

    obsługę doładowań wykonuje PayU S.A.

    4)WNIOSKI: bez komentarza.

    Pozdrawiam.

      • Witam..wiem ze czepaiam sie głupoty-bo to tylko 10% wartosci doładowania,ale sądzę ze warto pilnowac takich głupot z uwagi na rosnące potrzeby rynku w zakresie doładowań a promowanie SWOICH doładowań(nie przez posredników typu blue.pl z którym P4 i tak zawarło umowę) pozwoli firmie przywiązać klienta na dłużej do stałych promocji.Co wiecej,uwazam,że buduje sie poprzez to długofalowe relacje na linii firma-klient.Zdaje sobie sprawę,że nie wszystko miejscami działa dobrze-to sie zdarza.Biorac pod uwagę powyższe nie będę używał strony playmobile.pl do doładowań elektronicznych a skorzystam z usług pośredników.Dziękuję za inicjatywę i szczere chęci.Mam nadzieję,że P4 dołoży w przyszłości wszelkich możliwych należytych starań aby pewne sytuacje się nie zdarzały.

  14. O4 — ciesz się ,że PLAY jest na rynku bo jakoś nie widze żeby jakś inna oferta była lepsza od FRESHA!!! ;)

    POZDR…

  15. Kiedy w końcu będzie można dzwonić z Play do wRodzinie? Przecież to komedia jest… Wedle tamtej sieci – oni są ok, Play mówi odwrotnie. Nie podoba mi się ta cisza informacyjna na ten temat.

  16. Gratuluje serio Play jeszcze jednej waznej rzeczy:Play obsługuje obecnie Blue.pl- najwiekszy chyba podmiot do doładowań elektronicznych..kiedys był polkomtel obecnie p4.Gratuluje Panie Marcinie.Oby tylko reklamacje nie były rozpatrywane metodą spychologii ;-).nie warto

  17. Marcin – na blogu Wojtka można przeczytać takie wiadomości : "No tł111 nie wiem czy wiesz, że Play blokuje połączenia ze swojej sieci do Centernetu?" Czy możesz to potwierdzić lub zaprzeczyć ? Taka działalność psułaby wizerunek firmy.

    • Zbyszku, coś Ci się pomyliło. To nie jest grupa dyskusyjna i nie ma tu wątków. To blog Marcina i nie ma obowiazku śledzenia wpisów DO MARCINA przed zadaniem JEMU pytania. Chcesz odpowiedzieć, pomóc to zrób to w sposób cywilizowany bez zabawy w "grupowego policjanta" bo to – jeszcze raz – NIE JEST GRUPA DYSKUSYJNA choć niektórzy mają takie wyobrażenie.

  18. Kolego, nie czytam bloga od deski do deski. Nie chce mi się tracić czasu na to. Sygnalizuję problem Marcinowi – rzecznikowi playa , nie Tobie fanboyu. Chcesz zabrać głos w tej sprawie to ogranicz się do przekazania informacji , a nie pouczania innych. EOT

  19. masz absolutna racje – to nie jest grupa dyskusyjna.

    Moglbys sie lekko wysilic i przejrzeć chociaz kilkanasice komentarzy, ktore byly wczesniej. Fakt, ze nie jest to grupa dyskusyjna nie uprawnia nikogo do spamowania i zachowywania sie, jakby byl sam na swiecie.

  20. dziś się dowiedziałem że play zamierza zrezygnować z roamingu plusa i trwają rozmowy o roamingu Orange. Nie wyobrażam sobie już obciążonej sieci Orange jak dojdą abonenci z play. To będzie tragedia Orange nie ma dobrej infrastruktury i już dziś ma problemy ehhh mam nadzieje że do tego nie dojdzie.

  21. Trochę dziwi to, że podpisana jest nowa umowa, a my ciągle płacimy 12gr/100KB transferu danych w roamingu. Trudno, ważne, że jest Play Online w telefonie, ale przydałoby się też coś na roamingu.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości