Tako rzecze rzecznik Play

Nowy Play24 !

Od dzisiaj ? 15.02 – uruchamiamy nową wersję naszego serwisu internetowego do samoobsługi ? Play24.

Ale najważniejsze benefity to:

  • Odświeżony, nowoczesny i lekki wygląd
  • Wyświetlanie spersonalizowanych wiadomości dla Klientów
  • Prostsze i bardziej intuicyjne zarządzanie usługami

W Play24 można zarządzać swoimi usługami 24/dobę, 365 dni w roku.
Najważniejsze ulepszenia które wprowadzono w nowej wersji serwisu dotyczą zakładek:

  • moje konto – komunikaty w których będą pojawiały się zapowiedzi nowych funkcji w Play24 oraz informacje dotyczące twojego konta i płatności
  • podgląd danych – wszystkie dane są prezentowane w jednym miejscu, bez ?podzakładek?
  • historia połączeń – wprowadzono usprawnienia w opcjach wyszukiwania i filtrowania wyników
  • usługi – zarządzanie usługami jest teraz jeszcze wygodniejsze i bardziej intuicyjne
  • admin panel – Klienci Biznesowi znajdą jego funkcje w nowej zakładce [zarządzanie kontem]

Link do serwisu http://24.playmobile.pl

W załączeniu screanshoty.

Komentarze

  1. Kermitt napisał(a):

    Nadal występuje błąd – nie można sprawdzić liczby smsów i mmsów przychodzących. Kiedy to naprawicie? Raportuj

    • play4you1 napisał(a):

      SMSy i MMSy przychodzące nie pojawiały się nigdy w historii poąłczeń i obecnie nie zapowiada się na to , że nastąpią zmiany w tym kierunku. Raportuj

      • Jakub napisał(a):

        Guzik prawda byly dostepne jak mialem na karte to widzialem wszystkie polaczenia i numery w 2013 roku potem usuneliscie to ciekawe jakim prawem ????Raportuj

  2. jahu_2006 napisał(a):

    Poprawiliście play 24 zmiana na ogromny plus poprawcie jeszcze obsługę w BOK i zasięg internetu i telefonu. Wiem że to marzenia ale może się kiedyś ziszczą. Czego wszystkim użytkownikom PLAY życzę. Raportuj

  3. didix napisał(a):

    poprawcie sposób adresowania nr budynku, system przyjmuje tylko liczby a przecież klatki są nuemrowane literkami często Raportuj

    • bartek napisał(a):

      niech poprawia wszystko bo jak na razie to nic nie dziala na tym Play24-moze czas zrezygnowac ze Flasha na cos takiego co DZIAL i JEST STABILNE!!!!
      Gruszka-zagon do roboty i sam rob co trzeba!!!!! Raportuj

  4. Mikolajj napisał(a):

    podoba mi sie :D Raportuj

  5. krzychu_pl napisał(a):

    jeszcze niech tylko serwery dobrze działają i żeby admini zapanowali nad tym i kontrolowali na bieżąco to już powinno być naprawdę dobrze. Oby nie trzeba było znowu się denerwować bo Play24 już niejedno zapewnił… Raportuj

  6. silver napisał(a):

    Zdecydowanie zmiana na plus :). Znacznie bardziej przejrzyste to nowe Play24.
    Jeszcze gdyby tylko dało się włączyć e-fakturę bez wysyłania listów =:] Raportuj

  7. BzArEx napisał(a):

    Szkoda, że nadal nie można łatwo sprawdzić daty ważności usług i promocji (powinny być pod listą "szczegóły"). Poza tym strasznie wielkie te nowe interlinie. Jednak żeby nie narzekać za wiele jest przejrzyście i schludnie, podoba mi się ;) Raportuj

  8. radeck86 napisał(a):

    Nowy wygląd prezentuje się bardzo ciekawie.
    Tak trzymać. Raportuj

  9. RAFI napisał(a):

    jestem pod wrażeniem. naprawde ładne. tylko jakos nie mogę odnaleźć admin panel momo ze aktywacja jest na firmę Raportuj

  10. @Kosiek napisał(a):

    Nowy wygląd Play24 zaliczam in plus. Ale mam nadzieję, że spowoduje to także zanik problemów technicznych, które były bolączką starego systemu.

    P.S: Dlaczego jako klient abonamentowy w usługach nie mogę włączyć ani pakietu Play Online 500MB i 100MB? Jest tylko ten śmieszny 5MB…

    P.S: poprawcie czcionkę pola wpisywania komentarza. Szara jest mało widoczna. Raportuj

  11. Forest150 napisał(a):

    Mam nadzieje że będzie "lekko" chodził ten serwis ale narazie zauważalna gołym okiem zmiana na plus:D Raportuj

  12. jahu_2006 napisał(a):

    Szkoda tylko że moje zgłoszenie jest dalej rozpatrywane od ponad 2 tygodni Raportuj

  13. KOLEKTYW napisał(a):

    Zwracam honor – niestety nie byłem pierwszy (we wpisie dotyczącym nowego systemu logowania) Raportuj

  14. electro_spiro napisał(a):

    oby nowy play24 działał stabilniejRaportuj

  15. Dominik napisał(a):

    i zmieńcie lepiej jeszcze BOK:D myślalem ze to ściemy z kompetencjami obsługi… ale jednak niestety to prawda:(( złożyłem reklamacje na to ze niezdołał mi Play przenieść do siebie numeru… dzisiaj liścik mi przychodzi, rekalmacja uwzględniona. tylko nie wiem jak mam to interpretowac…
    treść reklamacji:
    "Witam!
    Mam problem z przeniesieniem nru do waszej sieci… Mialem fajny nr w plusie i chcialem go zatrzymać i skorzystać z usług play, nie powiem skusil mnie bardzo bonus w postaci doladowania i darmowych minut jeszcze wtedy… No ale niestety… Pierwszy wniosek i problemy ze zwalnianiem nr przez plusa, rozumiem początek obowiązywania ustawy kazdemu moze sie zdarzyc… po ponad miesiącu udałem sie do salonu play w galerii gniezno gdzie złożyłem wniosek o przenosiny niestety nikt nie mogl mi pomoc… Pani w salonie zaproponowała mi złożenie kolejnego wniosku o przeniesienie… I tu zaczęły sie schody… Jako ze mam znajoma w salonie plusa zadzwoniła na infolinię dla konsultantów i dowiedziałem sie ze nr dostał zgodę na przeniesienie. Pełen zachwytu ze w koncu sie udalo pojechałem do gniezna,20 km od witkowa gdzie mieszkam a nie ma salonu, i tam ku mojemu zdziwieniu pan powiedzial ze nie moge przenieść nr gdyż w atmosferze wiszą dwie sprawy… Jedna zgoda na przeniesienie a druga ze odmówiono przenosin ze względu na to ze wniosek jeden juz został pozytywnie rozpatrzony…
    Od października nieskutecznie walczyłem by ta ostatnia sprawę zamknięto i wyrzucono z atmosfery…
    Jeździłem prosiłem nic nie mogli zrobic…
    Teraz nr jest juz wyłączony i dowiedziałem sie ze nic juz nie moge zrobic:/
    Nie dosc ze straciłem fajny nr to jeszcze nie jestem w play…
    Nie powiem, moge zgodzic sie na rekompensatę w postaci tego ładnego zestawiku play online na kartę bo chetnie przetestował bym wasza usługę u mnie w miescie, nadajnik od pewnego czasu jest, i pewnie jakbym byl zadowolony bym zrobil jeszcze darmową reklamę wśród znajomych:)

    Moje dane i nr ktory nie został przeniesione to:
    Dominik (ochrona danych osobowych;p). Nr nieprzeniesiony 605-443-241

    Pozdrawiam i czekam na rozwiązanie tego problemu."

    więc mam to odbierac ze zestaw PLAY Online został mi przyznany??:D bo skoro reklamacja rozpatrzona pozytywnie to na to wychodzi:P
    co Pan na to Panie rzeczniku??:D Raportuj

    • Edek napisał(a):

      Pragnę zauważyć, że zdanie kończy się najczęściej jedną kropką. Wprowadzenie gdzie popadnie wielokropka, emotikon oraz elementów powieściowych powoduje, że nie jesteś odbierany poważnie. Mnie zdarzało się podobne treści wstępnie klasyfikować jako spam :P Raportuj

  16. silver napisał(a):

    Jeszcze 2 małe uwagi:
    1. brakuje mi możliwości zmiany hasła abonenckiego;
    2. zdaje sobie sprawę, że nie każdy znajduje się w zasięgu własnych nadajników Play'a, ale >Pakiet Internet< zdaje się być zbędnym skoro wprowadzono >Play Online w telefonie 100MB<. Raportuj

    • t_d napisał(a):

      Czyli zakladasz, ze kilkunastu tysiacom klientom nie przyda sie ten pakiet, ktory 5cio krotnie obniza koszty transmisji danych? /pisze o starych taryfach abo i karty, gdzie cena wynosila 5pln/MB / Raportuj

  17. PDW napisał(a):

    mi się podoba :) Raportuj

  18. play-plus napisał(a):

    Proszę, aby rzecznik lub Play4you zapoznał się z problemem, który dotyka coraz więcej osób w Play. Duże problemy z zalogowaniem się do Plusa, po utracie zasięgu Play.
    http://telepolis.pl/forum/viewtopic.php?t=40490 Raportuj

    • RAFI napisał(a):

      potwierdzam u mnie dzieje się to samo. dlatego mam na stałe wybranego Plusa Raportuj

    • SCARFACE napisał(a):

      kolego skonczyl sie juz czas placenia plusowi.

      teraz caly ruch bedzie szedl przez nadajniki playa.

      koniec nabijania plusowi większej kaski.

      Raportuj

      • jahu_2006 napisał(a):

        Ogłaszamy Stan Darmowy. Nie dziwcie się że nie możecie się zalogować do plusa. Play nie chce płacić plusowi mtr. Raportuj

    • play4you1 napisał(a):

      Sprawą już zajmuje się play4you2 Raportuj

    • NOBOK napisał(a):

      Ja mam ten sam problem gdy przychodzę do pracy(w miejcu pracy mam tylko zasię Plusa) zawsze telefon pokazuje mi brak zasięgu zauważyłem że dzieje się właśnie tak ponieważ tel przelogowuje się z Play na Plusa zadzwoniłem do BOKu z reklamacja i usłyszałem od Pani konsultant zę to wina mojego telefonu gdzy powiedziałem że dzieje sie tak wszystkim pracownikom w firmie którzy mają PLAY usłyszałem(cytat0: że wszyscy mamy prawdopodobnie uszkodzone telefony??? Raportuj

    • arekrot napisał(a):

      Miałem tem sam problem bedąc u rodziny pod Ostrołęką. Chciałem nawet oddać tel do serwisu. Jakież było moje zdziwienie gdy po powrocie w okolice Gdańska problem z logowaniem znikł. Nadmieniam, że ani razu przez dwa tygodnie po zaniku zasięgu Play nie zalogował się do Plusa (pomimo , że zasięg bardzo dobry). a działo się to w tamtym roku ok. października. Raportuj

    • markomiej napisał(a):

      Niestety to prawda. Czesto na telefonie widze brak dostepu do sieci. Pomaga reczna zmiana na plusa, ale po np godzinie mam znow to samo.
      Alarmujaca jest jakosc polaczen. Gdy dzwonie z play do play to musze sie rozlaczyc i jeszcze raz laczyc by mozna bylo normalnie rozmawiac. Raportuj

    • wroclawianin napisał(a):

      Potwierdzam występowanie problemu. W trybie auto telefon po wyjściu z zasięgu P4 nie przelogowuje się sprawnie do Plusa dotyczy to zarówno wyjścia z 3G jak również z 2G P4. W trybię ręcznego wyboru sieci po wybraniu Plusa najpierw długie oczekiwanie i brak dostępu do sieci po 2-3 próbach słuchawka loguje się do Plusa. Problem występuje zarówno u mnie na E52 jak i u mojej dziewczyny na E51. Raportuj

  19. pickerr napisał(a):

    o, 5zl za 100mb, jupi Raportuj

  20. Marcin napisał(a):

    Nie wiem czy tylko u mnie, ale:

    1) Za każdym razem trzeba akceptować komunikat o zabezpieczeniach
    2) Klikając na podgląd faktury, tak naprawdę jej nie widzę, a przydałoby się na bieżąco podejrzeć co i jak, nie wiem kiedy nalicza mi się pakiet smsów oraz opłata aktywacyjna.

    Ogólnie zmiany na plus Raportuj

    • play4you1 napisał(a):

      1. już poprawione
      2. faktura generowana jest na koniec okresu rozliczeniowego, nie da się jej w związku z tym podejrzeć wcześniej. Co innego w historii połączeń, tu są bieżące informacje o aktywnościach, tak samo jak na bieżąco wyświetlane są informacje o stanie sald. Raportuj

  21. wroc napisał(a):

    Te zmiany to głównie nowy wygląd.
    Ciągle czekam na możliwość wyłączenia całkowicie usługi poczta głosowa (a nie tylko przekierowań, bo to czasem działa jak chce, inni operatorzy to umożliwiają przez internet lub automatyczne BOK – samodzielnie bez płacenia za rozmowę z konsultantem), włączenia/wyłączenia e-faktury, polecenia zapłaty, sprawdzenia kodu PIN2/PUK2 itp. Raportuj

  22. wroc napisał(a):

    Jeszcze jedno: Znikł formularz zgłaszania zastrzeżeń/pomysłów odnośnie Play24!
    Dlaczego?
    Bo paru osobom wydaje się, że Play24 jest takie dobre?

    Gdyby Play umożliwił w Play24 naprawdę pełne zarządzanie numerem/kontem abonenckim, to mało kto by musiał korzystać z BOK (który nie oszukujmy się nie działa najlepiej, bo osoby tam pracujące to często studenci/abslowenci kierunków "nieścisłych", których technikalia nie interesują). Najgorsze jest to, że za pogawędkę z nimi trzeba płacić, niezależnie od tego, czy okazali się pomocni.

    Umiesz liczyć? Licz na siebie! Raportuj

    • play4you1 napisał(a):

      Możliwość wysłania sugestii/opinii wkrótce wróci w trochę innej formie. Wasze uwagi są dla nas niezwykle cenne.

      Również naszym celem jest, abyście korzystali z Play24 w jak najszerszym zakresie, dlatego wszelkie sugestie co do rozbudowy serwisu o nowe funkcje mile widziane. Raportuj

  23. Krzysztof Manijak napisał(a):

    dziwnie to działa, przynajmniej przez logowanie z facebooka :) Raportuj

  24. Jarem napisał(a):

    Problem z logowaniem do sieci występuje.
    Aby się zalogować do Plusa 2G, najpierw loguję się do Plusa 3G. Inaczej kiszka. Raportuj

  25. Forest150 napisał(a):

    Panie Rzeczniku a gdzie trzy milionowe koszulki? Raportuj

  26. @true_manner napisał(a):

    a sprawdzał już ktoś czy zgłoszenia do BOK w dalszym ciągu maja powycinane formatowanie? znaczy czy nadal wszystko po napisaniu jest wyswietlane w jednej dluuuugiej linii? Raportuj

  27. Łukasz Malina napisał(a):

    Mi również się to podoba, oby działało sprawnie. Raportuj

  28. Qper napisał(a):

    @ play-plus

    Faktycznie z przełączaniem z Play na Plus jest jakiś problem. U mnie starszym osobą zawsze włączam na Automatyczne wybieranie sieci i po zniknięciu zasięgu Play nie chce się podłączyć do Plusa – tak mam ze wszystkimi numerami. Nawet przy ręcznym przełączaniu do Plusa loguje się dopiero po 3 próbach.

    Marcinie możesz to jakoś wyjaśnić?

    Co do Play to faktycznie estetyczniej wygląda.
    Trochę można by zwęzić odstępy pomiędzy danymi i będzie wyglądać jeszcze lepiej ;) Raportuj

    • Forest150 napisał(a):

      To Play blokuje logowanie na nadajnik plusa a to przez to że zostały wprowadzone darmowe rozmowy po sieci po jakimś czasie (ale nie krótkim) telefon loguje się na plusa. Raportuj

      • wąski napisał(a):

        play4you na forum telepolis.pl podał jako jedną (główną) przyczynę problemy z telefonem ;) Wydaje się to dziwne, ludzie podawali rożne modele telefonów, nowe i stare i problem tam występował. Więc nie jest to wina telefonów.

        Kiepsko to wygląda. Najbliższe nadajniki mam 20km ode mnie (zasięg nie łapie), i teraz nie mogąc zalogować się do Plusa nie ma ze mną w ogole kontaktu. Raportuj

  29. Edek napisał(a):

    I dobrze, że są zmiany. Z telefoniczną OK chcę mieć jak najmniej do czynienia, bo to traumatyczne przeżycie. Gorzej jest tylko z dziekanatem na studiach :) Raportuj

  30. Fun1990 napisał(a):

    No no, dzieje się. Nowy Play24 póki co w porządku ;) Raportuj

  31. Fun1990 napisał(a):

    Jedna mała uwaga, po co w Play24 górne menu ("* Mój Play * Przejdź do Play * Abonament * Mix…")?? – wystarczyłby przecież tylko link do Strona głównej PlayMobile.pl… głupio to wygląda i trochę męczące i mniej przejrzyste. Raportuj

  32. @_wojtek napisał(a):

    Mnie się podoba, niemniej:
    – jak już się wstawia jakieś elementy graficzne, które zakładają białe tło, to wymuście w CSS takowe także dla reszty strony
    – kłóciłbym się, że "design" jest nowoczesny… (chodzi o menu nawigacyjne)
    – działa faktycznie żwawiej
    – brawa za wywalenie resztek flasha!
    – gdzie teraz jest formularz "zgłoś swój pomysł"? Raportuj

  33. guregori napisał(a):

    To Twój numer, Marcinie ;-)? Chyba nie, bo Ty na pewno masz dużo lepsze warunki. Może lepiej zasłoń ten numer, bo osoba korzystająca z niego może się obrazić :-). Raportuj

    • galeon napisał(a):

      Ta… i marnuje się kolejna kartka papieru… no bez przesady, co tamta belka przeszkadza? Raportuj

    • Ron napisał(a):

      Po co zamazales numer konta abonenckiego, skoro pozostawiles numer rachunku bankowego? Pytam z czystej ciekawosci.
      Belka moze zostac, mi nie przeszkadza, natomiast link do logowania przekierowujacy na strone glowna rzeczywiscie jest do usuniecia (lub poprawienia). Raportuj

      • Fun1990 napisał(a):

        Numer konta abonenckiego jest chyba bardziej poufny niż numer konta bankowego z którym niewiele chyba można zrobić… więc potrzeby zamazywania chyba nie było, zresztą co to za różnica – tu chyba nie o to chodziło, tylko o to by pokazać co mi się nie podoba. Raportuj

  34. Rob$on napisał(a):

    Podoba mi się…:DRaportuj

  35. hhm napisał(a):

    U mnie wyrzuca komunikat wewnętrzny błąd serwera i na tym koniec :/ Raportuj

  36. Forest150 napisał(a):

    Najbardziej mi się podoba wykaz w procentach na jakie numery najczęściej dzwoniliśmy w danym miesiącu – Przydatne. Raportuj

  37. play4you1 napisał(a):

    Dziękujemy za wszystkie komentarze. Zarówno te pozytywne, jak i te z konstruktywną krytyką. Dzisiejsze zmiany to dopiero początek. Zmiany funkcjonalne potrzebują nieco więcej czasu niż te wizualne, ale zapewniam Was że cały czas nad nimi pracujemy.

    Cieszy niezmiernie fakt, że Wasze uwagi są bardzo spójne z naszą wizją rozwoju serwisu.
    Korzystając z gościnności Play4you pozdrawia ekipa Play24. Raportuj

    • Qper napisał(a):

      Jeszcze mi się nasuwa jedna sugestia. Zarządzam wieloma numerami i przy wybieraniu numeru z listy muszę dodatkowo poruszać się suwakiem. Dawniej wyświetlała się cała lista i można było szybciej się poruszać.

      Nadal są problemy z zakładką "Admin" – właściwie to nadal nie działa Raportuj

  38. mario napisał(a):

    Witam po krótkiej przerwie, u mnie problem z przełączaniem plus/play również istnieje. Łapie mi zasięg (1 kreskę) play w pokoju, po wyjściu do innego pokoju zasięg znika i nie ma szans aby się pojawił. Problem rozwiązuje poprzez ręczne ustawienie na plus, ale jak ustawię ręcznie na plus telefon czasem ma problemy z zalogowaniem się do nadajnika o większej sile sygnału. Drogi play4you nie ściemniaj proszę że to problem z telefonem bo wiadome jest że nokia ma jedne z lepszych modułów gsm i problem nie jest jednostkowy. Macie 2 wyjścia albo nadal pomopować kasę w btsy własne, albo umożliwić natychmiastowe logowanie do polkomtela po stracie zasięgu p4, w przeciwnym razie ludzie będą "jechać" na plusie i generować wam niepotrzebne koszty, a tak z innej beczki, kiedy tańsza transmisja danych po całej sieci. Raportuj

    • SCARFACE napisał(a):

      ale jesteś upierdliwy Raportuj

    • jahu_2006 napisał(a):

      Gość ma racje z Playowym zasięgiem jest lipa zarówna na 3g jak i 2g ja mam na stałe ustawiony roaming plusa i nie mam zastrzeżeń jest o niebo lepiej niż na play. U mnie w domu mogę pomarzyć o stabilnym zasięgu 3g a na 2g przerywa wachluje ten zasięg od 5 kresek do zera. A plus jest stabilny i nic nie zrywa.Ustaw ręcznie n plusa i będzie ok. Raportuj

      • jarecki66 napisał(a):

        Wszystko zależy w jakim mieście mieszkasz bo ja mieszkam w Szczecinie i jeśli chodzi o Play to nawet jest ok jeśli chodzi 3g nawet ostatnio porównywaliśmy z kolegą zasięg z Orangę i okazało się że dziur Play w 3g ma mniej niż sieć Orangę która ma więcej nadajników więc ja nie narzekam bo mam te dwie sieci w telefonach i mogę sobie porównać. Raportuj

    • mario napisał(a):

      ale tu rozchodzi się o fakt bycia na skraju zasięgu play. W tym wypadku dzieją się cuda na kiju Raportuj

  39. Bandyto3xx napisał(a):

    Teraz to może być :-) Super teraz jest naprawdę :-) Raportuj

  40. :)) napisał(a):

    Zmiany dla zmian – kosmetyka.

    – czemu znikło pole do sugerowanych ulepszeń?

    szkoda, bo chciałem zwrócić uwagę, że jak zwykle informatyk zrobił stronę pod siebie – to, że nie mieści się na moim ekranie, to nic, bo dodatkowo informacje w chmurkach pojawiają się także poza ekranem (co oczywiście jest utrudnieniem, bo muszę przesunąć się w prawo, żeby cokolwiek z tego przeczytać)

    – nadal nic nie wynika z przypisania kontaktu do numeru dom/praca/komórka

    skoro i tak w historii uwidacznia się tylko imię, to po co wpisywać do jednego kontaktu 3 telefony, ja i podejrzewam większość wpisuje osobno tel domowy jako IMIĘ DOM… itd

    – szkoda, że nadal nie ma ważności pakietów, jedyny plus że stan darmowy można aktywować w usługach a nie koniecznie kodem

    jestem zapewne jednym z niewielu, ale na moim smartfonie (WM), w Play nie chodzą kody – od razu dodaję, że TYLKO w Play, bo kiedyś próbowałem na karcie Orange i kody USSD (typu wazność konta, itd) przetwarzało prawidłowo Raportuj

  41. @widex32 napisał(a):

    Jakie zmiany :D
    Naprawdę super Raportuj

  42. :)) napisał(a):

    przy okazji – szkoda, że nie zrobiliście wersji 'mini' na ekrany komórek (nie mylić z wap, na którą można wejść tylko przez wap)

    Raportuj

  43. Qper napisał(a):

    Jeszcze mi si nasuwa jedna sugestia. Zarzdzam wieloma numerami i przy wybieraniu numeru z listy musz dodatkowo porusza si suwakiem. Dawniej wy[wietlaBa si caBa lista i mo|na byBo szybciej si porusza.

    Porusza temat techniczny i dobrze Raportuj

  44. Fun1990 napisał(a):

    Czy ja napisałem że przeszkadza? – po prostu jest zbędna, aktualnie są dwie belki i dziwnie to wygląda. Raportuj

  45. alex napisał(a):

    Przepraszam za monotematyczność, ale czy Play zamierza zakupic jeszcze Avile bez gpsa(nie ma w e-shopie,nie ma w BOK , nie ma w żadnym salonie)???/ Raportuj

    • K.O.L.E.K.T.Y.W. napisał(a):

      W BOK na pewno nie ma uboższej Avili? Poczekaj jeszcze trochę. Początek roku to czas wielkiego wietrzenia magazynów i braków. Może cos ruszy w marcu. Gdybym był pracownikiem PLAY wówczas bym postarał sie Tobie pomóc i na bank znalazłbym ten fonik. Moja rada: poczekaj. Chyba że nie możesz: to tylko i wyłącznie Avila GPS (z GPS nie musisz korzystać), roczny abonament na program nawigacyjny (wart 99 zł) dostajesz za friko. Zesztro Avila GPS i ,,zwykła" Avila wyglądają identycznie. Raportuj

    • plejownik napisał(a):

      a ja mam w salonie avile bez GPS :) jak chcesz to przyjedz do Opola :P Raportuj

  46. jahu_2006 napisał(a):

    alex
    A czy nie lepej kupić Avile nową na allegro. Albo z gps. Gps zawsze się przyda a lepiej żeby był niż miałoby go nie być. Raportuj

  47. etylenosorbitol napisał(a):

    A poprawicie sposób prezentacji danych technicznych telefonów? Mianowicie, żeby tabelki mogły się rozciągać przy większej ilości danych. Bo teraz jeżeli danych jest za dużo to się na siebie nakładają. Można to np. zobaczyć w telefonie nokia e51 w "transmisji danych". Raportuj

  48. Rob$on napisał(a):

    SCARFACE — co masz na mysli „koniec płacenia kasy plusowi” ??Raportuj

  49. blablabla napisał(a):

    @ Marcin Gruszka
    Może to banał, ale na nowej stronie bloga nie ma odnośnika do strony Play. Raportuj

  50. odchodzi4 napisał(a):

    A ja mam taka sugestię odnośnie play24 polegającą na możliwości edycji danych uzupełniających
    adres e-mail i nr tel kontaktowego. Jak można edytować adres do korespondencji to dlaczego nie danych uzupełniających? Raportuj

  51. jarecki66 napisał(a):

    Brawo Play widzę że w tym roku dopiero pokaże na co stać tą sieć, oby tak dalej. Raportuj

  52. Slawek napisał(a):

    Z Playa nie mozna sie dodzwonic na numery CenterNSlaetu (W rodzinie), przykladowy numer 720 00 7777. Otrzymuje komunikat nie ma takiego numeru. Z innych sieci numer dziala. Mam nadzieje, ze to nie kwestia zbyt wysokiego interkonektu do tej sieci ;) Play, popraw to! Raportuj

  53. markam59 napisał(a):

    Jak dla mnie to nowa szata Play 24 wygląda super brakuje mi jeszcze wyświetlania informacji, do kiedy można korzystać z zakupionych pakietów i usług oraz kiedy będzie można kupić kolejne (ale to nie mi pierwszemu). W starej wersji Play 24, nie mogłem "podpiąć" nr-u z abo do już posiadanego konta z nr-mi na kartę – wg.BOK konta abo + karta miały się to połączyć automatycznie po dopisaniu nr.abo a tak niestety nie jest, teraz ponownie spróbuję podpiąć konto nr abo do konta nr-w na kartę – ciekawe czy się to uda? Co do komentarzy o zasięgu Play to przez 1,5 roku byłem z zasięgu roamingu Plusa i nigdy nie miałem problemów z logowaniem, tym bardziej teraz jest to bez problemowe jak już od roku mam przekaźnik 3G Play , jedynie podczas jazdy samochodem mam zaniki sieci Play-Plus, ale to pewnie normalne. Raportuj

  54. Dawid Swoboda napisał(a):

    Ładnie to wygląda :) Raportuj

  55. mario napisał(a):

    nie podoba mi się obecny system komentarzy, jest mało przejrzysty i te odpowiedz to bardzo utrudnia prace, system punktów zbędny. Poprzedni system był wygodniejszy w korzystaniu. Wg mnie zmiana na gorsze. Raportuj

  56. tl111 napisał(a):

    To dziwne, ja ma "spięte" już od dawna konto abo z freszami. Raportuj

  57. jahu_2006 napisał(a):

    @mario ma racje
    Poprzedni system komentarzy był lepszy. Widać było kto i o której godzinie dał komentarz wszystko szło według daty i godziny a teraz nie wiadomo kto dodał ostatni post i gdzie on jest te odpowiedzi do postów mieszają. Logowanie jest dobrą sprawą i za to jest plus. Ale chronologie przywróć cie poprzednią albo chociaż wyświetlanie daty i godziny dołączenia komentarza bo łatwo się jest w tym pogubić . Raportuj

  58. tl111 napisał(a):

    Poza kosmetyką to nie zauważam zmian. Ostatnio wlazłem na WAP i tam są chociaż daty wygasania poszczególnych usług. Przydałyby się tutaj bo zarządzam też freszem syna, a niedługo mamy . Brak też funkcji doładowania automatycznego fresza po obniżeniu stanu konta przy pomocy karty bankowej. Wprowadźcie tą funkcjonalność. Raportuj

  59. hhm napisał(a):

    Pytanie do użytkowników czy u was występują też takie same problemy jak opisane w tym wątku–>http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic.php?t=404… oraz czy rzecznik Play pokusi się o komentarz w tej sprawie ?? Raportuj

  60. Forest150 napisał(a):

    Dla mnie spoko system komentarzy ale jak mówili poprzednicy data i godzina dodania komentarza by się przydała. Raportuj

  61. zicc napisał(a):

    Dlaczego telefon nie chce się logować do Plusa po wyjeździe z zasięgu Play? Ręcznie Plus nie wpuszcza do siebie telefonu – na Nokii "Brak dostępu" a na LG "Nie zarejestrowany" – można się zalogować do Plusa po 5,6 próbie. Temat poruszany w Telepolis http://telepolis.pl/forum/viewtopic.php?t=40490&a… Proszę zająć się sprawą Raportuj

    • Forest150 napisał(a):

      Sprawdziłem u siebie i bez problemu loguje się do plusa sam. Bo w jednym pomieszczeniu mam zasięg playa a w drugim telefon sam loguje się do plusa więc no problem u mnie. Raportuj

  62. mPablo napisał(a):

    Ani w Play24 ani pod *111*1*3# nie dostaję komunikatu o końcu ważności Stanu Darmowego… Raportuj

    • arekrot napisał(a):

      Ważnośc stanu darmowego najprościej sprawdzic kodem *109# koniec darmowych smsów= koniec stanu darmowego. Oczywiście dot. jednego doładowania za 30.- Raportuj

      • mPablo napisał(a):

        Jak się przeczyta regulamin promocji, to wynika z niego, że "11. Okres, przez który można wykonywać Bezpłatne połączenia można sprawdzić wybierając i zatwierdzając na klawiaturze telefonu kod *111*1*3#." Sprawdzenie przez *109# się nie sprawdzi, jeśli ktoś doładuje 30 PLN ale nie za jednym razem albo kiedy ktoś ładuje za 50 PLN. Raportuj

  63. jahu_2006 napisał(a):

    Albo to jest odpowiedź plusa na Stan Darmowy Raportuj

  64. cbool napisał(a):

    jesteście śmieszni z reklamami typu 99% Polski w zasięgu Play.

    Przejście z zasięgu play do plusa jest bardzo uciążliwie, telefon czasem przez ponad godzinę pokazuje brak sieci. Ludzie którzy nie wiedzą do końca o co chodzi w tym roamingach krajowych zaczną wam rezygnować z powodu braku zasięgu. Uciekając na siłe od zasięgu plusa strzelacie sobie gola na do własnej bramki. Całe szczęscie ze jestem w temacie i tak jak większość która się przemieszcza z miejsca na miesjce jedzie na zasięgu plusa.

    Zaprszam do wątku drodzy technicy playa.

    http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic.php?t=404Raportuj

  65. mario napisał(a):

    ja rozumiem , że chcecie zablokować logowanie się do plusa, ale niech wasz zasięg będzie przynajmniej porównywalny do zasięgu plusa, a nie, że zasięg jest w centrach, a na trasach pomiedzy miastami kicha. Raportuj

  66. BARTEXX napisał(a):

    witam, kiedy szanowny PLAY umożliwi aktualizacje nowego firmware do nokia e71, bo już dawno jest dostępne? Raportuj

  67. jahu_2006 napisał(a):

    mario
    zasięg w centrach ale pod nadajnikami lub na dworze na przykładzie Nowego Sącza duże osiedle Millenium taką mam prędkość play online jak akurat złapie zasięg w domu
    http://www.speedtest.net/result/717820720.png
    to że mam zasięg to jest bardziej kapryśne niż pogoda i notorycznie zrywa połączenia. Ciągłe zgłoszenia nie pomagają według mapki na stronie zasięg być powinien ale ta mapka jest sporo przekłamana. Według mapki pozwoleń bts
    http://mapa.btsearch.pl/
    pozwolenie na nadajnik na Wiśniowieckiego 56 dostali ale na razie to go chyba nie ma bo nawet topnetinfo go nie widzi. Czekam na ten nadajnik jak na zbawienie ale na razie cisza. A moje zgłoszenie już ponad dwa tygodnie rozpatrywane. Ehhhh Raportuj

  68. blablabla napisał(a):

    @yahu
    Dokup antenę, ewentualnie router i na parapet dziada. Ja od czasu dokupienia D100 do e169 na zasięg 3G nie narzekam. To nie jest najtańszy sposób, ale najwygodniejszy. Mapkami się nie sugeruj. Raportuj

  69. jahu_2006 napisał(a):

    blablabla
    ja mam modem e169 a co to jest D100 Raportuj

    • blablabla napisał(a):

      D100 to mały router z Huawei. Działa z ze wszystkimi modemami Huawei. ( ze 176 może być problem).
      Z e169 działa jak widać. Ja za swój dałem 140zł. Zagwarantować,że poprawi Ci zasięg nie mogę. Wcześniej jednak miałem dwie kreski jak wisiał na oknie ( na przedłużaczu usb) W domu nie miałem zasięgu praktycznie wcale. Teraz mam zestaw D100+e169, który jest postawiony na parapecie i ustawiony w kierunku najbliższego nadajnika. Od czasu tej małej w sumie inwestycji nie mam problemów z zasięgiem czy też zrywaniem połączeń, a z komputerem router łączy się przez wi-fi. Co jest dodatkowym bonusem. ( istnieje też możliwosć podłączenia go za pomocą kabla) Raportuj

  70. ms93 napisał(a):

    Ja jak juz pisalem na Telepolis – mam problemy z roamingiem na Galaxy. Po wyjsciu zasiegu Playa nie chce sie zalogowac, wywala, ze znalazl siec o ograniczonych uslugach, po czym musze sie recznie logowac. Nie zawsze sie loguje od razu, dopiero za ktoryms razem. Rzadko mi sie zdarza byc w miejscach, gdzie musi sie przelogowywac, ale problem jest wtedy obecny.Raportuj

  71. M4ciek napisał(a):

    a co to za pozycja Play Online w telefonie 100MB za 5 zł ??? :-) nigdzie nie widzę informacji nt. wprowadzenia nowego pakietu… Raportuj

  72. mirekb napisał(a):

    play24 w skali 0-5 oceniam tylko na 4-.dostęp do danych z billingu dla abonentów(biznes/abo/mix)powinien byc z dostepny z całego okresu kontraktu.czepię sie czego innego:kupując pakiet w play(ussd/net):czy to w pf czy w mix/abo/biznes nie mozna informowac klienta SMSem ze okreslony pakiet juz jest aktywny od nadejscia smsa??byłoby to prokonsumenckie zachowanie firmy-w czasie niestabilnych promocji w pf i zdobywaniu klientów w3 sądze ze wzbudziłoby to szacunek dla firmy i utwierdziło w przekonaniu ze wiemy kiedy i ile za co płacimy.zadne nowe play 24 tego nie zmieni.najlepszy klient który jest stały i chce płacic wiecej majac wszystkie usługi na 1,góra 2 kartach sim(net).Dlatego nie rozumiem czemu w starszych ofertach abo mix nie ma mozliwosci zakupu pakietów różnego typu,przeciez wtedy arpu by rosło..byc moze idzie o liczbe simów-akcja z zasiegiem(mimo wszystko trafiną w 10 bo to 2 pieczenie na1ogniu ;-)) i nawet powrót do akcji(„nie kłam ze nie było zasiegu”) utwierdza mnie ze play musi dbac o statystyki.jednak warto by było one jak najbliższe rzeczywistym wartościom zakładanym przez udziałowców P4,gdyż kiedyś umowy się kończą a rynek prepaid będzie dominującym,ale czy najcenniejszym??Raportuj

  73. kwistas napisał(a):

    M4ciek aktualnie korzystam z tego pakietu, człowiek zainteresowany w temacie się zorientuje. Z drugiej strony to bardzo korzystny jest ten pakiet. Duży plus za pakiet. Co do nowego Play24, po prostu rewelacja, naprawdę przyjemne w obsłudze, chodzi bardzo szybko. Brawo Play. Raportuj

  74. dext napisał(a):

    wiadomo cos moze o terminie wprowadzenia samsunga spica do oferty? Raportuj

  75. ms93 napisał(a):

    M4ciek, bylo o tym wszedzie pare dni temu. Z tego co pamietam, to tego samego dnia, co o Stanie Darmowym.Raportuj

  76. Rob$on napisał(a):

    M4ciek — na play24 widziany jest ten pakiet playONLINE 100mb za 5zł ;)Raportuj

  77. sztagi napisał(a):

    No wkoncu nowy play 24 :) Raportuj

  78. _pab napisał(a):

    w kwestii play24 – zgadzam się z postulatem żeby wrzucić ważność pakietów, stanu darmowego, promocyjnych smsów – nie wyświetla się żadna data wygaśnięcia środków/promocji.

    co do zasięgu i przelogowywania – potwierdzam istnienie problemu, kiedyś przełączaliśmy klientów bez problemu ręcznie do plusa gdy zgłaszali problemy z zasięgiem (najczęściej w przypadku osób mieszkających na granicy zasięgu p4) – teraz trzeba próbować po kilka razy. w sob pobiłem rekord – 21 prób zalogowania do sieci polkomtela, zdążyłem klientce zrobić kawę :P

    Marcinie, play4you – prosimy o komentarz i pomoc w wyjaśnieniu co się dzieje. Raportuj

  79. kinga napisał(a):

    zmiany w play24 na plus Raportuj

  80. Ron napisał(a):

    W historii polaczen wciaz nie widac numerow osob dzwoniacych (przy polaczeniach przychodzacych). W efekcie wyszukanie polaczen przychodzacych dla konkretnego numeru wyswietla komunikat "Brak pozycji do wyświetlenia dla zadanych parametrów wyszukiwania". Raportuj

  81. szakira napisał(a):

    Ron – i to samo dotyczy też smsów i mmsów przychodzących. Element do natychmiastowej naprawy. Raportuj

  82. markomiej napisał(a):

    Mysle ze problem jest duzy!
    Jakosc polaczen oraz bardzo czesty brak dostepu do sieci.

    Chcialem mamie stacjonarke zrobic w play ale boje sie jakosci polaczen.
    Niestety chyba wybiore orange stacjonarke. Raportuj

  83. Kermitt napisał(a):

    "Brak pozycji do wyświetlenia dla zadanych parametrów wyszukiwania" – pokazuje się też gdy chcę sprawdzić sms-y przychodzące z innych sieci. Raportuj

  84. wroclawianin napisał(a):

    Potwierdzam występowanie problemu. W trybie auto telefon po wyjściu z zasięgu P4 nie przelogowuje się sprawnie do Plusa dotyczy to zarówno wyjścia z 3G jak również z 2G P4. W trybię ręcznego wyboru sieci po wybraniu Plusa najpierw długie oczekiwanie i brak dostępu do sieci po 2-3 próbach słuchawka loguje się do Plusa. Problem występuje zarówno u mnie na E52 jak i u mojej dziewczyny na E51. Raportuj

  85. rp11 napisał(a):

    Czy play będzie wystawiał faktury w lutym? Do dziś nie widzę wystawionej faktury. Raportuj

  86. K.O.L.E.K.T.Y.W. napisał(a):

    ja mam pytanie do czołowych ludzi firmy PLAY

    – w dniu dzisiejszym tj. 16 lutego otrzymałem fakturę do zapłąty (termin zapłaty to 17 luty – sic), na starych kopertach widniał następ. adres do korespondencji:

    skr. Komorniki 4
    62-056 Komorniki

    teraz widnieje:
    skrytka pocztowa 505,
    70-952 Szczecin

    dlaczego nikt od was nam nie przekazał tego info i nie wyjaśnił całej sytuacji? Czy My klienci jesteśmy pozostawieni sami sobie i o zmianie adresów korenspondencyjnych dowiadujemy sie nie ze strony www tylko z faktur. Mój ojciec w grudniu wysłał Polecenie zapłaty w celu pobierania należności za fakturez konta – jest luty a faktury trzeba ciagle płacic na poczcie. Czy ktos od was odbiera jeszcze poczte ze starej skrzynki?Raportuj

  87. K.O.L.E.K.T.Y.W. napisał(a):

    jahu_2006
    on jest na allegro,wpisz sobie d100
    pozdroRaportuj

  88. radeczko napisał(a):

    admin panel – Klienci Biznesowi znajdą jego funkcje w nowej zakładce [zarządzanie kontem]
    Jakoś nie mogę znaleźć tej zakładki? Gdzie jest ? :) Raportuj

  89. rob$on napisał(a):

    jahu_2006.ale z ciebie nie wiem jak to okreslic.zeby nie umiec znalesc modemu na allegro.poprostu komedia Raportuj

    • jahu_2006 napisał(a):

      Zauważ że modem to ja już mam i kto tu robi komedie. A na allegro to ma być router do modemu. A naleźć sobie umiem. I lepiej byś się nie podszywał pod Rob$ona. Raportuj

  90. Rob$on napisał(a):

    jahu_2006 — to nie ja napisałem! ;(Raportuj

  91. Rob$on napisał(a):

    Kto kolwiek się podszywa nie pomyśli że ktoś się pokapuje…;)

    rob$on–jak jesteś głupi to nie używaj mojego nicka po pierwsze nie umiesz się nim posługiwać ani nawet spisać wiesz różni się R od r więc daj se spokuj… ;PRaportuj

  92. Rob$on napisał(a):

    rob$on — po drugie znajdź siebie na allegro haha :DRaportuj

  93. jahu_2006 napisał(a):

    Do Administratora powinno się zablokować używania cudzych nicków. Bo niektórzy mają niezły ubaw poszywając się pod forumowiczów. Raportuj

  94. Rob$on napisał(a):

    odchodzi4 — po co mam tam włazić naczytałem się tam juz.Nie mam zamiaru drugi raz :PRaportuj

  95. Allive napisał(a):

    Po prześledzeniu nadesłanego mi Cennika Oferty One Play i znalezieniu odpowiedzi na moje pytanie:"Czy minuty z niewykorzystanego pakietu złotówek w abonamencie przechodzą na kolejny okres rozliczeniowy?" muszę przyznać, że jestem rozczarowana tym co przeczytałam. .
    Korzystałam już z ofert wszystkich niemal sieci telefonii komórkowej na naszym rynku i po raz pierwszy spotykam się z sytuacja ,że moje "zapłacone" ale /z jakichkolwiek przyczyn/ niewykorzystane w danym miesiącu minuty z pakietu złotówek nie przechodzą na następny okres rozliczeniowy..? Pytam więc ,czyje konto zasilają moje niewykorzystane złotówki..??
    Ja rozumiem, że podpisując umowę godziłam się na obowiązujący w Waszej sieci regulamin, nie zmienia to faktu iż na logikę biorąc uważam, że jest to krzywdzące i nieuczciwe.
    Raportuj

  96. jahu_2006 napisał(a):

    Dokładnie ale administrator powinien blokować nicki już używane. Żeby jako gość nikt nie mógł się poszywać. Ja dla testów próbowałem kiedyś podszyć się pod swój nick jako gość i udało mi się bez problemu wpisałem inny mail i weszło wszystko bez problemu i nick taki sam. Więc apel do Admina. Raportuj

  97. markomiej napisał(a):

    Jesli chodzi o play24, podoba mi sie, ale… :

    w play fresh nie mozna wlaczyc stanu darmowego. Mozna to zrobic tylko poprzez wpisanie kodu w telefonie, Szkoda Raportuj

  98. ms93 napisał(a):

    Zauwazylem blad w Play24 – jesli polaczenie jest taryfikowane z dwoch pakietow (np. darmowe minuty i konto), to pokazuje w dymku tylko jeden koszt – ten, ktory jest pierwszy.

    Przyklad:
    polaczenie do Play – 8:30 min.
    Koszt: 1:30 min z minut promocyjnych do wszystkich i 7:00 min z pakietu do Play i na stacjonarne
    Play24 pokazuje w dymku z kosztem tylko „01:30 min. Prom. minuty”Raportuj

  99. ms93 napisał(a):

    Hmm, czasem pokazuje mi sie IntenseDebate, a czasem stary formularz. Moze to wina polaczenia – mam wolne EDGE.

    Znalazlem blad w Play24. Jesli mamy polaczenie taryfikowane z kilku zrodel, to dymek z kosztem wyswietla tylko pierwszy.

    Przyklad: polaczenie do Play – 8:30min
    Koszty: 1:30 min z minut promocyjnych do wszystkich + 7:00 min z pakietu do Play i na stacjonarne
    Play24 w dymku kosztu pokaze tylko "Prom. min. 1:30 min.", a o drugim koszcie nie ma ani slowa. Raportuj

  100. tomislav3540 napisał(a):

    Nowy Play 24 – czy lepszy ?

    Moje zgłoszenie nr 15158447 oraz 15139947 nikt się tym nie interesuje (status zarejestrowane). Podczas kiedy mój nr nie działa w pełni Play – mogę tylko dzwonić. Nikt nie może się do mnie dodzwonić! Nie przychodzi też SMS kiedy chcę dodać mój numer do Play24. W ogóle kogoś to interesuje, że umowę mam podpisaną od 12go i nr w systemie nasa aktywny od 13go podczas kiedy faktyczna próba zadzwonienia na mój nr kończy się komunikatem głosowym "Przepraszamy podany nr nie istnieje. Proszę sprawdzić go i spróbować ponownie" ? Ile to może trwać ? Czekam zawsze do godz 01:00 wyłączam telefon i włączam go ponownie i NIC a mamy już 16go. Nr jest moją własnością! Kto jest odpowiedzialny za niewłaściwe funkcjonowanie nr. w Play ?

    w pierwszym roku 2007 w Play procedury jakoś działały w miarę dobrze.
    Teraz jest delikatnie mówiąc BAJZEL. Dzwonie np. do pod 790500500 bo jestem poza domem i z dala od salonu Play i ktoś mi mówi, że nie może mi pomóc i przyjąć zgłoszenia. Że muszę koniecznie udać się do salonu. Pytam po co!? W końcu dotarłem do salonu a sprzedawca mi mówi, że on widzi dokładnie to samo co (BOK) i aktywacja nastąpiła 13go. Mówię – tak to jeżeli twierdzicie, że wszystko jest OK to proszę do mnie zadzwonić – pojawia się komunikat który cytowałem. I co? Nic nie możemy z tym zrobić. Napisano tylko na moją prośbę zgłoszenie 15139947.

    to nie mój jedyny problem… ja miałem ich kilka
    poczytałem na forach inni też mają

    Podsumowując jakość usług w Play spada
    czy ktoś kontroluje czy procedury DZIAŁAJĄ czy też wymagają poprawek i korekt cz nowych rozwiązań ? Raportuj

  101. bylo lepiej napisał(a):

    wroccie do poprzedniego bloga, ten jest strasznie nieczytelny, wolny..
    zostawcie tylko logowanie Raportuj

  102. BzArEx napisał(a):

    Mi te promocje bardzo odpowiadają :D Pewnie jutro przeczytamy o nich na blogu. Raportuj

  103. muchakk napisał(a):

    Mi też odpowiadają dlatego aktywowałem je już :-) Raportuj

  104. Fun1990 napisał(a):

    No widzę że kolejne pozytywne zmiany we Freshu ;) Raportuj

  105. Maniek napisał(a):

    Nie ma się czym podniecać.
    Na pakiecie 30 min można zaoszczędzić ok. 2,43PLN, a na tym drugim 3,50. Razem jeżeli się to zużyje wychodzi oszczędności 6PLN. (uwzględniłem 10% bonusu).
    Poza tym znowu terminowe pakiety jak w S+.Raportuj

  106. tl111 napisał(a):

    Dobry ruch, dobra wielkość pakietu tylko dlaczego jeden ? Po ładowaniach 30 pln trzeba będzie upłynnić tą kwotę , a jeden pakiet/m-c to 1/5 tej sumy . Dodajmy do tego pakiet na stacjonarki i ewent . pakiet 100MB to mamy 16 pln. Zostaje 14 pln. Dajcie 3 pakiety po 6 pln i te 30 pln/m-c jakoś zejdzie z konta. Raportuj

  107. Fun1990 napisał(a):

    http://img17.imageshack.us/img17/1359/play24story… – fajną opcją w historii połączeń było dodanie opcji oglądania połączeń z danego okresu rozliczeniowego. Raportuj

  108. play4you1 napisał(a):

    Hej,

    w poprzednich postach niektórzy z Was sygnalizowali problemy z Admin Panelem w P24 – prosiłbym o kontakt ze mną. Jeżeli sytuacja ma miejsce, poprawimy to. Raportuj

  109. Jacek napisał(a):

    Service Temporarily Unavailable

    The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.

    Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request. Raportuj

  110. michael_dee napisał(a):

    Jest nowa, cicha promocja w Play Fresh – pakiet 30 minut do wszystkich sieci za 6 pln. Można go aktywować kodem *111*62*1#
    Minuta w pakiecie wychodzi po 20 gr., jak nietrudno obliczyć, a pakiet można aktywować raz na 30 dni. Raportuj

  111. Ron napisał(a):

    @play4you1
    Skoro informacje o polaczeniach przychadzacych nie beda udostepniane, to usuncie dla nich mozliwosc szczegolowego wyszukiwania.Raportuj

  112. pudzian napisał(a):

    Jestem klientem biznesowym ale zakładki Zarządzanie Kontem nie posiadam. Da się coś z tym zrobić Raportuj

  113. timr napisał(a):

    Ja zdążyłem przeczytać wszystkie komentarze zanim play24 mi się załadował. (~10minut)
    Pięknie zaczyna mi się przygoda z Play. Raportuj

  114. kj88 napisał(a):

    play to kompletna lipa i porażka pod każdym względem – traci zasięg, naliczają kasę za przesyłanie danych kiedy telefon jest w trybie of line i jeszcze na zasrane PLAY 24 od 2 dni się zalogować nie mogę.
    Raportuj

  115. Wkurzony do łez napisał(a):

    Service Temporarily Unavailable

    The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.

    Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.

    i czym sie chwalicie że popsu potraficie . Poco wogule się tykacie czegoś co działa . Wsadziliście łapy tam gdzie nie trza i w efekcie nie mogę wejś na moje konto w plkay24 Raportuj

  116. ANDRZEJ napisał(a):

    niestety nie mogę się przez te zmiany zalogować…….jakiś monit ciągły "ERROR" :-( Raportuj

  117. zenek napisał(a):

    gówno jakieś co próbuje tam wejść to czały czas błędy jakieś wywala Raportuj

  118. //// napisał(a):

    Żenua. Błędy i niedoróbki… Raportuj

  119. Ralph napisał(a):

    Jeszcze przed kilkoma miesiącami logowanie trwało ok 15 minut, obecnie trwa to czasem i 2 godziny a przechodzenie pomiędzy numerami jeszcze dłużej. Może i wygląd jest ładniejszy ale obsługa swojego konta wymaga sporej dozy cierpliwości. Jeśli to jest rozwój to zaczynam się bać co będzie po wprowadzeniu 4G. I nie jest to wina kompa, inne logowania m.in. do banku i na konta pocztowe bez odczuwalnej zmiany… Raportuj

  120. janek napisał(a):

    dostałem pierwszą fakture i doznałem szoku 142zł ale za co ? za pare rozmów w innej sieci zapłaciłbym ze 25 zł max Raportuj

  121. Renata napisał(a):

    Co dzieje się w Waszej sieci, że dzisiaj od ok. godziny nie można z nikim się połączyć.Ogólnie zanim zmienicię operatora na play -ZASTANÓWCIE SIĘ-. Bardzo dużo dziur jeżeli chodzi o zasięg, brak jakiegokolowiek nr telefonu stacjonarnego w przypadku takiej sytuacji jak dzisiaj, że sieć wogóle nie działa. Raportuj

  122. Radek napisał(a):

    Witam! Mam mały problem. Kupilem niedawno internet w Play. Chciałem założyc sobie konto na Play24 lecz dziecko usunęło mi pocztę całkowicie a w tym takze maila z linkiem aktywacyjnym. Prosze o pomoc!Raportuj

  123. Gaba napisał(a):

    Jak zrobić pakiet na 250 smsów w play24> Inni mają od początku a ja nie ;<Raportuj

  124. jurek napisał(a):

    witam,
    czy nie można już sprawdzać historii sms na play24 włącznie z treścią smsa? Wcześniej mogłem to zrobić teraz…gdzieś jakby ta opcja zniknęła.
    Dziękuje za odpowiedź i pozdrawiamRaportuj

  125. rdcom napisał(a):

    kiedyś mogłem wklepując numer telefonu do okienka wyszukiwania zobaczyć kiedy odebrałem połaczenia z tego numeru teraz opcja ta nie jest dostepna czyżby jakiś błąd ?Raportuj

  126. Andy napisał(a):

    Mam pytanie dotyczące historii połączeń.
    Dlaczego nie widać nr telefonów połączeń przychodzących w play24 ?
    Są wychodzące sms, rozmowy, mms . Czy to jest jakiś błąd czy coś innego ?
    PozdrawiamRaportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty