Nowy Play24 !

Udostępnij

Od dzisiaj ? 15.02 – uruchamiamy nową wersję naszego serwisu internetowego do samoobsługi ? Play24.

Ale najważniejsze benefity to:

  • Odświeżony, nowoczesny i lekki wygląd
  • Wyświetlanie spersonalizowanych wiadomości dla Klientów
  • Prostsze i bardziej intuicyjne zarządzanie usługami

W Play24 można zarządzać swoimi usługami 24/dobę, 365 dni w roku.
Najważniejsze ulepszenia które wprowadzono w nowej wersji serwisu dotyczą zakładek:

  • moje konto – komunikaty w których będą pojawiały się zapowiedzi nowych funkcji w Play24 oraz informacje dotyczące twojego konta i płatności
  • podgląd danych – wszystkie dane są prezentowane w jednym miejscu, bez ?podzakładek?
  • historia połączeń – wprowadzono usprawnienia w opcjach wyszukiwania i filtrowania wyników
  • usługi – zarządzanie usługami jest teraz jeszcze wygodniejsze i bardziej intuicyjne
  • admin panel – Klienci Biznesowi znajdą jego funkcje w nowej zakładce [zarządzanie kontem]

Link do serwisu https://24.playmobile.pl

W załączeniu screanshoty.

Zobacz więcej

193 KOMENTARZE

    • niech poprawia wszystko bo jak na razie to nic nie dziala na tym Play24-moze czas zrezygnowac ze Flasha na cos takiego co DZIAL i JEST STABILNE!!!!
      Gruszka-zagon do roboty i sam rob co trzeba!!!!!

  1. jeszcze niech tylko serwery dobrze działają i żeby admini zapanowali nad tym i kontrolowali na bieżąco to już powinno być naprawdę dobrze. Oby nie trzeba było znowu się denerwować bo Play24 już niejedno zapewnił…

  2. Szkoda, że nadal nie można łatwo sprawdzić daty ważności usług i promocji (powinny być pod listą "szczegóły"). Poza tym strasznie wielkie te nowe interlinie. Jednak żeby nie narzekać za wiele jest przejrzyście i schludnie, podoba mi się ;)

  3. Nowy wygląd Play24 zaliczam in plus. Ale mam nadzieję, że spowoduje to także zanik problemów technicznych, które były bolączką starego systemu.

    P.S: Dlaczego jako klient abonamentowy w usługach nie mogę włączyć ani pakietu Play Online 500MB i 100MB? Jest tylko ten śmieszny 5MB…

    P.S: poprawcie czcionkę pola wpisywania komentarza. Szara jest mało widoczna.

  4. Poprawiliście play 24 zmiana na ogromny plus poprawcie jeszcze obsługę w BOK i zasięg internetu i telefonu. Wiem że to marzenia ale może się kiedyś ziszczą. Czego wszystkim użytkownikom PLAY życzę.

      • Ogłaszamy Stan Darmowy. Nie dziwcie się że nie możecie się zalogować do plusa. Play nie chce płacić plusowi mtr.

    • Ja mam ten sam problem gdy przychodzę do pracy(w miejcu pracy mam tylko zasię Plusa) zawsze telefon pokazuje mi brak zasięgu zauważyłem że dzieje się właśnie tak ponieważ tel przelogowuje się z Play na Plusa zadzwoniłem do BOKu z reklamacja i usłyszałem od Pani konsultant zę to wina mojego telefonu gdzy powiedziałem że dzieje sie tak wszystkim pracownikom w firmie którzy mają PLAY usłyszałem(cytat0: że wszyscy mamy prawdopodobnie uszkodzone telefony???

    • Miałem tem sam problem bedąc u rodziny pod Ostrołęką. Chciałem nawet oddać tel do serwisu. Jakież było moje zdziwienie gdy po powrocie w okolice Gdańska problem z logowaniem znikł. Nadmieniam, że ani razu przez dwa tygodnie po zaniku zasięgu Play nie zalogował się do Plusa (pomimo , że zasięg bardzo dobry). a działo się to w tamtym roku ok. października.

    • Niestety to prawda. Czesto na telefonie widze brak dostepu do sieci. Pomaga reczna zmiana na plusa, ale po np godzinie mam znow to samo.
      Alarmujaca jest jakosc polaczen. Gdy dzwonie z play do play to musze sie rozlaczyc i jeszcze raz laczyc by mozna bylo normalnie rozmawiac.

    • Potwierdzam występowanie problemu. W trybie auto telefon po wyjściu z zasięgu P4 nie przelogowuje się sprawnie do Plusa dotyczy to zarówno wyjścia z 3G jak również z 2G P4. W trybię ręcznego wyboru sieci po wybraniu Plusa najpierw długie oczekiwanie i brak dostępu do sieci po 2-3 próbach słuchawka loguje się do Plusa. Problem występuje zarówno u mnie na E52 jak i u mojej dziewczyny na E51.

  5. Nie wiem czy tylko u mnie, ale:

    1) Za każdym razem trzeba akceptować komunikat o zabezpieczeniach
    2) Klikając na podgląd faktury, tak naprawdę jej nie widzę, a przydałoby się na bieżąco podejrzeć co i jak, nie wiem kiedy nalicza mi się pakiet smsów oraz opłata aktywacyjna.

    Ogólnie zmiany na plus

    • 1. już poprawione
      2. faktura generowana jest na koniec okresu rozliczeniowego, nie da się jej w związku z tym podejrzeć wcześniej. Co innego w historii połączeń, tu są bieżące informacje o aktywnościach, tak samo jak na bieżąco wyświetlane są informacje o stanie sald.

  6. Te zmiany to głównie nowy wygląd.
    Ciągle czekam na możliwość wyłączenia całkowicie usługi poczta głosowa (a nie tylko przekierowań, bo to czasem działa jak chce, inni operatorzy to umożliwiają przez internet lub automatyczne BOK – samodzielnie bez płacenia za rozmowę z konsultantem), włączenia/wyłączenia e-faktury, polecenia zapłaty, sprawdzenia kodu PIN2/PUK2 itp.

  7. Jeszcze jedno: Znikł formularz zgłaszania zastrzeżeń/pomysłów odnośnie Play24!
    Dlaczego?
    Bo paru osobom wydaje się, że Play24 jest takie dobre?

    Gdyby Play umożliwił w Play24 naprawdę pełne zarządzanie numerem/kontem abonenckim, to mało kto by musiał korzystać z BOK (który nie oszukujmy się nie działa najlepiej, bo osoby tam pracujące to często studenci/abslowenci kierunków "nieścisłych", których technikalia nie interesują). Najgorsze jest to, że za pogawędkę z nimi trzeba płacić, niezależnie od tego, czy okazali się pomocni.

    Umiesz liczyć? Licz na siebie!

    • Możliwość wysłania sugestii/opinii wkrótce wróci w trochę innej formie. Wasze uwagi są dla nas niezwykle cenne.

      Również naszym celem jest, abyście korzystali z Play24 w jak najszerszym zakresie, dlatego wszelkie sugestie co do rozbudowy serwisu o nowe funkcje mile widziane.

  8. a sprawdzał już ktoś czy zgłoszenia do BOK w dalszym ciągu maja powycinane formatowanie? znaczy czy nadal wszystko po napisaniu jest wyswietlane w jednej dluuuugiej linii?

  9. I dobrze, że są zmiany. Z telefoniczną OK chcę mieć jak najmniej do czynienia, bo to traumatyczne przeżycie. Gorzej jest tylko z dziekanatem na studiach :)

  10. Zdecydowanie zmiana na plus :). Znacznie bardziej przejrzyste to nowe Play24.
    Jeszcze gdyby tylko dało się włączyć e-fakturę bez wysyłania listów =:]

  11. i zmieńcie lepiej jeszcze BOK:D myślalem ze to ściemy z kompetencjami obsługi… ale jednak niestety to prawda:(( złożyłem reklamacje na to ze niezdołał mi Play przenieść do siebie numeru… dzisiaj liścik mi przychodzi, rekalmacja uwzględniona. tylko nie wiem jak mam to interpretowac…
    treść reklamacji:
    "Witam!
    Mam problem z przeniesieniem nru do waszej sieci… Mialem fajny nr w plusie i chcialem go zatrzymać i skorzystać z usług play, nie powiem skusil mnie bardzo bonus w postaci doladowania i darmowych minut jeszcze wtedy… No ale niestety… Pierwszy wniosek i problemy ze zwalnianiem nr przez plusa, rozumiem początek obowiązywania ustawy kazdemu moze sie zdarzyc… po ponad miesiącu udałem sie do salonu play w galerii gniezno gdzie złożyłem wniosek o przenosiny niestety nikt nie mogl mi pomoc… Pani w salonie zaproponowała mi złożenie kolejnego wniosku o przeniesienie… I tu zaczęły sie schody… Jako ze mam znajoma w salonie plusa zadzwoniła na infolinię dla konsultantów i dowiedziałem sie ze nr dostał zgodę na przeniesienie. Pełen zachwytu ze w koncu sie udalo pojechałem do gniezna,20 km od witkowa gdzie mieszkam a nie ma salonu, i tam ku mojemu zdziwieniu pan powiedzial ze nie moge przenieść nr gdyż w atmosferze wiszą dwie sprawy… Jedna zgoda na przeniesienie a druga ze odmówiono przenosin ze względu na to ze wniosek jeden juz został pozytywnie rozpatrzony…
    Od października nieskutecznie walczyłem by ta ostatnia sprawę zamknięto i wyrzucono z atmosfery…
    Jeździłem prosiłem nic nie mogli zrobic…
    Teraz nr jest juz wyłączony i dowiedziałem sie ze nic juz nie moge zrobic:/
    Nie dosc ze straciłem fajny nr to jeszcze nie jestem w play…
    Nie powiem, moge zgodzic sie na rekompensatę w postaci tego ładnego zestawiku play online na kartę bo chetnie przetestował bym wasza usługę u mnie w miescie, nadajnik od pewnego czasu jest, i pewnie jakbym byl zadowolony bym zrobil jeszcze darmową reklamę wśród znajomych:)

    Moje dane i nr ktory nie został przeniesione to:
    Dominik (ochrona danych osobowych;p). Nr nieprzeniesiony 605-443-241

    Pozdrawiam i czekam na rozwiązanie tego problemu."

    więc mam to odbierac ze zestaw PLAY Online został mi przyznany??:D bo skoro reklamacja rozpatrzona pozytywnie to na to wychodzi:P
    co Pan na to Panie rzeczniku??:D

    • Pragnę zauważyć, że zdanie kończy się najczęściej jedną kropką. Wprowadzenie gdzie popadnie wielokropka, emotikon oraz elementów powieściowych powoduje, że nie jesteś odbierany poważnie. Mnie zdarzało się podobne treści wstępnie klasyfikować jako spam :P

  12. Jeszcze 2 małe uwagi:
    1. brakuje mi możliwości zmiany hasła abonenckiego;
    2. zdaje sobie sprawę, że nie każdy znajduje się w zasięgu własnych nadajników Play'a, ale >Pakiet Internet< zdaje się być zbędnym skoro wprowadzono >Play Online w telefonie 100MB<.

    • Czyli zakladasz, ze kilkunastu tysiacom klientom nie przyda sie ten pakiet, ktory 5cio krotnie obniza koszty transmisji danych? /pisze o starych taryfach abo i karty, gdzie cena wynosila 5pln/MB /

  13. Jedna mała uwaga, po co w Play24 górne menu ("* Mój Play * Przejdź do Play * Abonament * Mix…")?? – wystarczyłby przecież tylko link do Strona głównej PlayMobile.pl… głupio to wygląda i trochę męczące i mniej przejrzyste.

  14. Mnie się podoba, niemniej:
    – jak już się wstawia jakieś elementy graficzne, które zakładają białe tło, to wymuście w CSS takowe także dla reszty strony
    – kłóciłbym się, że "design" jest nowoczesny… (chodzi o menu nawigacyjne)
    – działa faktycznie żwawiej
    – brawa za wywalenie resztek flasha!
    – gdzie teraz jest formularz "zgłoś swój pomysł"?

  15. To Twój numer, Marcinie ;-)? Chyba nie, bo Ty na pewno masz dużo lepsze warunki. Może lepiej zasłoń ten numer, bo osoba korzystająca z niego może się obrazić :-).

    • Po co zamazales numer konta abonenckiego, skoro pozostawiles numer rachunku bankowego? Pytam z czystej ciekawosci.
      Belka moze zostac, mi nie przeszkadza, natomiast link do logowania przekierowujacy na strone glowna rzeczywiscie jest do usuniecia (lub poprawienia).

      • Numer konta abonenckiego jest chyba bardziej poufny niż numer konta bankowego z którym niewiele chyba można zrobić… więc potrzeby zamazywania chyba nie było, zresztą co to za różnica – tu chyba nie o to chodziło, tylko o to by pokazać co mi się nie podoba.

  16. Problem z logowaniem do sieci występuje.
    Aby się zalogować do Plusa 2G, najpierw loguję się do Plusa 3G. Inaczej kiszka.

  17. @ play-plus

    Faktycznie z przełączaniem z Play na Plus jest jakiś problem. U mnie starszym osobą zawsze włączam na Automatyczne wybieranie sieci i po zniknięciu zasięgu Play nie chce się podłączyć do Plusa – tak mam ze wszystkimi numerami. Nawet przy ręcznym przełączaniu do Plusa loguje się dopiero po 3 próbach.

    Marcinie możesz to jakoś wyjaśnić?

    Co do Play to faktycznie estetyczniej wygląda.
    Trochę można by zwęzić odstępy pomiędzy danymi i będzie wyglądać jeszcze lepiej ;)

    • To Play blokuje logowanie na nadajnik plusa a to przez to że zostały wprowadzone darmowe rozmowy po sieci po jakimś czasie (ale nie krótkim) telefon loguje się na plusa.

      • play4you na forum telepolis.pl podał jako jedną (główną) przyczynę problemy z telefonem ;) Wydaje się to dziwne, ludzie podawali rożne modele telefonów, nowe i stare i problem tam występował. Więc nie jest to wina telefonów.

        Kiepsko to wygląda. Najbliższe nadajniki mam 20km ode mnie (zasięg nie łapie), i teraz nie mogąc zalogować się do Plusa nie ma ze mną w ogole kontaktu.

  18. Dziękujemy za wszystkie komentarze. Zarówno te pozytywne, jak i te z konstruktywną krytyką. Dzisiejsze zmiany to dopiero początek. Zmiany funkcjonalne potrzebują nieco więcej czasu niż te wizualne, ale zapewniam Was że cały czas nad nimi pracujemy.

    Cieszy niezmiernie fakt, że Wasze uwagi są bardzo spójne z naszą wizją rozwoju serwisu.
    Korzystając z gościnności Play4you pozdrawia ekipa Play24.

    • Jeszcze mi się nasuwa jedna sugestia. Zarządzam wieloma numerami i przy wybieraniu numeru z listy muszę dodatkowo poruszać się suwakiem. Dawniej wyświetlała się cała lista i można było szybciej się poruszać.

      Nadal są problemy z zakładką "Admin" – właściwie to nadal nie działa

  19. Witam po krótkiej przerwie, u mnie problem z przełączaniem plus/play również istnieje. Łapie mi zasięg (1 kreskę) play w pokoju, po wyjściu do innego pokoju zasięg znika i nie ma szans aby się pojawił. Problem rozwiązuje poprzez ręczne ustawienie na plus, ale jak ustawię ręcznie na plus telefon czasem ma problemy z zalogowaniem się do nadajnika o większej sile sygnału. Drogi play4you nie ściemniaj proszę że to problem z telefonem bo wiadome jest że nokia ma jedne z lepszych modułów gsm i problem nie jest jednostkowy. Macie 2 wyjścia albo nadal pomopować kasę w btsy własne, albo umożliwić natychmiastowe logowanie do polkomtela po stracie zasięgu p4, w przeciwnym razie ludzie będą "jechać" na plusie i generować wam niepotrzebne koszty, a tak z innej beczki, kiedy tańsza transmisja danych po całej sieci.

    • Gość ma racje z Playowym zasięgiem jest lipa zarówna na 3g jak i 2g ja mam na stałe ustawiony roaming plusa i nie mam zastrzeżeń jest o niebo lepiej niż na play. U mnie w domu mogę pomarzyć o stabilnym zasięgu 3g a na 2g przerywa wachluje ten zasięg od 5 kresek do zera. A plus jest stabilny i nic nie zrywa.Ustaw ręcznie n plusa i będzie ok.

      • Wszystko zależy w jakim mieście mieszkasz bo ja mieszkam w Szczecinie i jeśli chodzi o Play to nawet jest ok jeśli chodzi 3g nawet ostatnio porównywaliśmy z kolegą zasięg z Orangę i okazało się że dziur Play w 3g ma mniej niż sieć Orangę która ma więcej nadajników więc ja nie narzekam bo mam te dwie sieci w telefonach i mogę sobie porównać.

  20. Zmiany dla zmian – kosmetyka.

    – czemu znikło pole do sugerowanych ulepszeń?

    szkoda, bo chciałem zwrócić uwagę, że jak zwykle informatyk zrobił stronę pod siebie – to, że nie mieści się na moim ekranie, to nic, bo dodatkowo informacje w chmurkach pojawiają się także poza ekranem (co oczywiście jest utrudnieniem, bo muszę przesunąć się w prawo, żeby cokolwiek z tego przeczytać)

    – nadal nic nie wynika z przypisania kontaktu do numeru dom/praca/komórka

    skoro i tak w historii uwidacznia się tylko imię, to po co wpisywać do jednego kontaktu 3 telefony, ja i podejrzewam większość wpisuje osobno tel domowy jako IMIĘ DOM… itd

    – szkoda, że nadal nie ma ważności pakietów, jedyny plus że stan darmowy można aktywować w usługach a nie koniecznie kodem

    jestem zapewne jednym z niewielu, ale na moim smartfonie (WM), w Play nie chodzą kody – od razu dodaję, że TYLKO w Play, bo kiedyś próbowałem na karcie Orange i kody USSD (typu wazność konta, itd) przetwarzało prawidłowo

  21. przy okazji – szkoda, że nie zrobiliście wersji 'mini' na ekrany komórek (nie mylić z wap, na którą można wejść tylko przez wap)

  22. Jeszcze mi si nasuwa jedna sugestia. Zarzdzam wieloma numerami i przy wybieraniu numeru z listy musz dodatkowo porusza si suwakiem. Dawniej wy[wietlaBa si caBa lista i mo|na byBo szybciej si porusza.

    Porusza temat techniczny i dobrze

  23. A poprawicie sposób prezentacji danych technicznych telefonów? Mianowicie, żeby tabelki mogły się rozciągać przy większej ilości danych. Bo teraz jeżeli danych jest za dużo to się na siebie nakładają. Można to np. zobaczyć w telefonie nokia e51 w "transmisji danych".

  24. Przepraszam za monotematyczność, ale czy Play zamierza zakupic jeszcze Avile bez gpsa(nie ma w e-shopie,nie ma w BOK , nie ma w żadnym salonie)???/

    • W BOK na pewno nie ma uboższej Avili? Poczekaj jeszcze trochę. Początek roku to czas wielkiego wietrzenia magazynów i braków. Może cos ruszy w marcu. Gdybym był pracownikiem PLAY wówczas bym postarał sie Tobie pomóc i na bank znalazłbym ten fonik. Moja rada: poczekaj. Chyba że nie możesz: to tylko i wyłącznie Avila GPS (z GPS nie musisz korzystać), roczny abonament na program nawigacyjny (wart 99 zł) dostajesz za friko. Zesztro Avila GPS i ,,zwykła" Avila wyglądają identycznie.

  25. A ja mam taka sugestię odnośnie play24 polegającą na możliwości edycji danych uzupełniających
    adres e-mail i nr tel kontaktowego. Jak można edytować adres do korespondencji to dlaczego nie danych uzupełniających?

  26. alex
    A czy nie lepej kupić Avile nową na allegro. Albo z gps. Gps zawsze się przyda a lepiej żeby był niż miałoby go nie być.

  27. @mario ma racje
    Poprzedni system komentarzy był lepszy. Widać było kto i o której godzinie dał komentarz wszystko szło według daty i godziny a teraz nie wiadomo kto dodał ostatni post i gdzie on jest te odpowiedzi do postów mieszają. Logowanie jest dobrą sprawą i za to jest plus. Ale chronologie przywróć cie poprzednią albo chociaż wyświetlanie daty i godziny dołączenia komentarza bo łatwo się jest w tym pogubić .

  28. Poza kosmetyką to nie zauważam zmian. Ostatnio wlazłem na WAP i tam są chociaż daty wygasania poszczególnych usług. Przydałyby się tutaj bo zarządzam też freszem syna, a niedługo mamy . Brak też funkcji doładowania automatycznego fresza po obniżeniu stanu konta przy pomocy karty bankowej. Wprowadźcie tą funkcjonalność.

  29. Z Playa nie mozna sie dodzwonic na numery CenterNSlaetu (W rodzinie), przykladowy numer 720 00 7777. Otrzymuje komunikat nie ma takiego numeru. Z innych sieci numer dziala. Mam nadzieje, ze to nie kwestia zbyt wysokiego interkonektu do tej sieci ;) Play, popraw to!

    • Sprawdziłem u siebie i bez problemu loguje się do plusa sam. Bo w jednym pomieszczeniu mam zasięg playa a w drugim telefon sam loguje się do plusa więc no problem u mnie.

  30. Jak dla mnie to nowa szata Play 24 wygląda super brakuje mi jeszcze wyświetlania informacji, do kiedy można korzystać z zakupionych pakietów i usług oraz kiedy będzie można kupić kolejne (ale to nie mi pierwszemu). W starej wersji Play 24, nie mogłem "podpiąć" nr-u z abo do już posiadanego konta z nr-mi na kartę – wg.BOK konta abo + karta miały się to połączyć automatycznie po dopisaniu nr.abo a tak niestety nie jest, teraz ponownie spróbuję podpiąć konto nr abo do konta nr-w na kartę – ciekawe czy się to uda? Co do komentarzy o zasięgu Play to przez 1,5 roku byłem z zasięgu roamingu Plusa i nigdy nie miałem problemów z logowaniem, tym bardziej teraz jest to bez problemowe jak już od roku mam przekaźnik 3G Play , jedynie podczas jazdy samochodem mam zaniki sieci Play-Plus, ale to pewnie normalne.

  31. nie podoba mi się obecny system komentarzy, jest mało przejrzysty i te odpowiedz to bardzo utrudnia prace, system punktów zbędny. Poprzedni system był wygodniejszy w korzystaniu. Wg mnie zmiana na gorsze.

    • Ważnośc stanu darmowego najprościej sprawdzic kodem *109# koniec darmowych smsów= koniec stanu darmowego. Oczywiście dot. jednego doładowania za 30.-

      • Jak się przeczyta regulamin promocji, to wynika z niego, że "11. Okres, przez który można wykonywać Bezpłatne połączenia można sprawdzić wybierając i zatwierdzając na klawiaturze telefonu kod *111*1*3#." Sprawdzenie przez *109# się nie sprawdzi, jeśli ktoś doładuje 30 PLN ale nie za jednym razem albo kiedy ktoś ładuje za 50 PLN.

  32. jesteście śmieszni z reklamami typu 99% Polski w zasięgu Play.

    Przejście z zasięgu play do plusa jest bardzo uciążliwie, telefon czasem przez ponad godzinę pokazuje brak sieci. Ludzie którzy nie wiedzą do końca o co chodzi w tym roamingach krajowych zaczną wam rezygnować z powodu braku zasięgu. Uciekając na siłe od zasięgu plusa strzelacie sobie gola na do własnej bramki. Całe szczęscie ze jestem w temacie i tak jak większość która się przemieszcza z miejsca na miesjce jedzie na zasięgu plusa.

    Zaprszam do wątku drodzy technicy playa.

    https://www.telepolis.pl/forum/viewtopic.php?t=404

  33. mario
    zasięg w centrach ale pod nadajnikami lub na dworze na przykładzie Nowego Sącza duże osiedle Millenium taką mam prędkość play online jak akurat złapie zasięg w domu
    https://www.speedtest.net/result/717820720.png
    to że mam zasięg to jest bardziej kapryśne niż pogoda i notorycznie zrywa połączenia. Ciągłe zgłoszenia nie pomagają według mapki na stronie zasięg być powinien ale ta mapka jest sporo przekłamana. Według mapki pozwoleń bts

    pozwolenie na nadajnik na Wiśniowieckiego 56 dostali ale na razie to go chyba nie ma bo nawet topnetinfo go nie widzi. Czekam na ten nadajnik jak na zbawienie ale na razie cisza. A moje zgłoszenie już ponad dwa tygodnie rozpatrywane. Ehhhh

    • D100 to mały router z Huawei. Działa z ze wszystkimi modemami Huawei. ( ze 176 może być problem).
      Z e169 działa jak widać. Ja za swój dałem 140zł. Zagwarantować,że poprawi Ci zasięg nie mogę. Wcześniej jednak miałem dwie kreski jak wisiał na oknie ( na przedłużaczu usb) W domu nie miałem zasięgu praktycznie wcale. Teraz mam zestaw D100+e169, który jest postawiony na parapecie i ustawiony w kierunku najbliższego nadajnika. Od czasu tej małej w sumie inwestycji nie mam problemów z zasięgiem czy też zrywaniem połączeń, a z komputerem router łączy się przez wi-fi. Co jest dodatkowym bonusem. ( istnieje też możliwosć podłączenia go za pomocą kabla)

  34. ja rozumiem , że chcecie zablokować logowanie się do plusa, ale niech wasz zasięg będzie przynajmniej porównywalny do zasięgu plusa, a nie, że zasięg jest w centrach, a na trasach pomiedzy miastami kicha.

  35. witam, kiedy szanowny PLAY umożliwi aktualizacje nowego firmware do nokia e71, bo już dawno jest dostępne?

  36. @yahu
    Dokup antenę, ewentualnie router i na parapet dziada. Ja od czasu dokupienia D100 do e169 na zasięg 3G nie narzekam. To nie jest najtańszy sposób, ale najwygodniejszy. Mapkami się nie sugeruj.

  37. M4ciek aktualnie korzystam z tego pakietu, człowiek zainteresowany w temacie się zorientuje. Z drugiej strony to bardzo korzystny jest ten pakiet. Duży plus za pakiet. Co do nowego Play24, po prostu rewelacja, naprawdę przyjemne w obsłudze, chodzi bardzo szybko. Brawo Play.

  38. Ja jak juz pisalem na Telepolis – mam problemy z roamingiem na Galaxy. Po wyjsciu zasiegu Playa nie chce sie zalogowac, wywala, ze znalazl siec o ograniczonych uslugach, po czym musze sie recznie logowac. Nie zawsze sie loguje od razu, dopiero za ktoryms razem. Rzadko mi sie zdarza byc w miejscach, gdzie musi sie przelogowywac, ale problem jest wtedy obecny.

  39. a co to za pozycja Play Online w telefonie 100MB za 5 zł ??? :-) nigdzie nie widzę informacji nt. wprowadzenia nowego pakietu…

  40. play24 w skali 0-5 oceniam tylko na 4-.dostęp do danych z billingu dla abonentów(biznes/abo/mix)powinien byc z dostepny z całego okresu kontraktu.czepię sie czego innego:kupując pakiet w play(ussd/net):czy to w pf czy w mix/abo/biznes nie mozna informowac klienta SMSem ze okreslony pakiet juz jest aktywny od nadejscia smsa??byłoby to prokonsumenckie zachowanie firmy-w czasie niestabilnych promocji w pf i zdobywaniu klientów w3 sądze ze wzbudziłoby to szacunek dla firmy i utwierdziło w przekonaniu ze wiemy kiedy i ile za co płacimy.zadne nowe play 24 tego nie zmieni.najlepszy klient który jest stały i chce płacic wiecej majac wszystkie usługi na 1,góra 2 kartach sim(net).Dlatego nie rozumiem czemu w starszych ofertach abo mix nie ma mozliwosci zakupu pakietów różnego typu,przeciez wtedy arpu by rosło..byc moze idzie o liczbe simów-akcja z zasiegiem(mimo wszystko trafiną w 10 bo to 2 pieczenie na1ogniu ;-)) i nawet powrót do akcji(„nie kłam ze nie było zasiegu”) utwierdza mnie ze play musi dbac o statystyki.jednak warto by było one jak najbliższe rzeczywistym wartościom zakładanym przez udziałowców P4,gdyż kiedyś umowy się kończą a rynek prepaid będzie dominującym,ale czy najcenniejszym??

  41. w kwestii play24 – zgadzam się z postulatem żeby wrzucić ważność pakietów, stanu darmowego, promocyjnych smsów – nie wyświetla się żadna data wygaśnięcia środków/promocji.

    co do zasięgu i przelogowywania – potwierdzam istnienie problemu, kiedyś przełączaliśmy klientów bez problemu ręcznie do plusa gdy zgłaszali problemy z zasięgiem (najczęściej w przypadku osób mieszkających na granicy zasięgu p4) – teraz trzeba próbować po kilka razy. w sob pobiłem rekord – 21 prób zalogowania do sieci polkomtela, zdążyłem klientce zrobić kawę :P

    Marcinie, play4you – prosimy o komentarz i pomoc w wyjaśnieniu co się dzieje.

  42. W historii polaczen wciaz nie widac numerow osob dzwoniacych (przy polaczeniach przychodzacych). W efekcie wyszukanie polaczen przychodzacych dla konkretnego numeru wyswietla komunikat "Brak pozycji do wyświetlenia dla zadanych parametrów wyszukiwania".

  43. Mysle ze problem jest duzy!
    Jakosc polaczen oraz bardzo czesty brak dostepu do sieci.

    Chcialem mamie stacjonarke zrobic w play ale boje sie jakosci polaczen.
    Niestety chyba wybiore orange stacjonarke.

  44. "Brak pozycji do wyświetlenia dla zadanych parametrów wyszukiwania" – pokazuje się też gdy chcę sprawdzić sms-y przychodzące z innych sieci.

  45. Potwierdzam występowanie problemu. W trybie auto telefon po wyjściu z zasięgu P4 nie przelogowuje się sprawnie do Plusa dotyczy to zarówno wyjścia z 3G jak również z 2G P4. W trybię ręcznego wyboru sieci po wybraniu Plusa najpierw długie oczekiwanie i brak dostępu do sieci po 2-3 próbach słuchawka loguje się do Plusa. Problem występuje zarówno u mnie na E52 jak i u mojej dziewczyny na E51.

  46. ja mam pytanie do czołowych ludzi firmy PLAY

    – w dniu dzisiejszym tj. 16 lutego otrzymałem fakturę do zapłąty (termin zapłaty to 17 luty – sic), na starych kopertach widniał następ. adres do korespondencji:

    skr. Komorniki 4
    62-056 Komorniki

    teraz widnieje:
    skrytka pocztowa 505,
    70-952 Szczecin

    dlaczego nikt od was nam nie przekazał tego info i nie wyjaśnił całej sytuacji? Czy My klienci jesteśmy pozostawieni sami sobie i o zmianie adresów korenspondencyjnych dowiadujemy sie nie ze strony www tylko z faktur. Mój ojciec w grudniu wysłał Polecenie zapłaty w celu pobierania należności za fakturez konta – jest luty a faktury trzeba ciagle płacic na poczcie. Czy ktos od was odbiera jeszcze poczte ze starej skrzynki?

  47. admin panel – Klienci Biznesowi znajdą jego funkcje w nowej zakładce [zarządzanie kontem]
    Jakoś nie mogę znaleźć tej zakładki? Gdzie jest ? :)

  48. Dokładnie ale administrator powinien blokować nicki już używane. Żeby jako gość nikt nie mógł się poszywać. Ja dla testów próbowałem kiedyś podszyć się pod swój nick jako gość i udało mi się bez problemu wpisałem inny mail i weszło wszystko bez problemu i nick taki sam. Więc apel do Admina.

    • Zauważ że modem to ja już mam i kto tu robi komedie. A na allegro to ma być router do modemu. A naleźć sobie umiem. I lepiej byś się nie podszywał pod Rob$ona.

  49. Kto kolwiek się podszywa nie pomyśli że ktoś się pokapuje…;)

    rob$on–jak jesteś głupi to nie używaj mojego nicka po pierwsze nie umiesz się nim posługiwać ani nawet spisać wiesz różni się R od r więc daj se spokuj… ;P

  50. Po prześledzeniu nadesłanego mi Cennika Oferty One Play i znalezieniu odpowiedzi na moje pytanie:"Czy minuty z niewykorzystanego pakietu złotówek w abonamencie przechodzą na kolejny okres rozliczeniowy?" muszę przyznać, że jestem rozczarowana tym co przeczytałam. .
    Korzystałam już z ofert wszystkich niemal sieci telefonii komórkowej na naszym rynku i po raz pierwszy spotykam się z sytuacja ,że moje "zapłacone" ale /z jakichkolwiek przyczyn/ niewykorzystane w danym miesiącu minuty z pakietu złotówek nie przechodzą na następny okres rozliczeniowy..? Pytam więc ,czyje konto zasilają moje niewykorzystane złotówki..??
    Ja rozumiem, że podpisując umowę godziłam się na obowiązujący w Waszej sieci regulamin, nie zmienia to faktu iż na logikę biorąc uważam, że jest to krzywdzące i nieuczciwe.

  51. Jesli chodzi o play24, podoba mi sie, ale… :

    w play fresh nie mozna wlaczyc stanu darmowego. Mozna to zrobic tylko poprzez wpisanie kodu w telefonie, Szkoda

  52. Zauwazylem blad w Play24 – jesli polaczenie jest taryfikowane z dwoch pakietow (np. darmowe minuty i konto), to pokazuje w dymku tylko jeden koszt – ten, ktory jest pierwszy.

    Przyklad:
    polaczenie do Play – 8:30 min.
    Koszt: 1:30 min z minut promocyjnych do wszystkich i 7:00 min z pakietu do Play i na stacjonarne
    Play24 pokazuje w dymku z kosztem tylko „01:30 min. Prom. minuty”

  53. Hmm, czasem pokazuje mi sie IntenseDebate, a czasem stary formularz. Moze to wina polaczenia – mam wolne EDGE.

    Znalazlem blad w Play24. Jesli mamy polaczenie taryfikowane z kilku zrodel, to dymek z kosztem wyswietla tylko pierwszy.

    Przyklad: polaczenie do Play – 8:30min
    Koszty: 1:30 min z minut promocyjnych do wszystkich + 7:00 min z pakietu do Play i na stacjonarne
    Play24 w dymku kosztu pokaze tylko "Prom. min. 1:30 min.", a o drugim koszcie nie ma ani slowa.

  54. Nowy Play 24 – czy lepszy ?

    Moje zgłoszenie nr 15158447 oraz 15139947 nikt się tym nie interesuje (status zarejestrowane). Podczas kiedy mój nr nie działa w pełni Play – mogę tylko dzwonić. Nikt nie może się do mnie dodzwonić! Nie przychodzi też SMS kiedy chcę dodać mój numer do Play24. W ogóle kogoś to interesuje, że umowę mam podpisaną od 12go i nr w systemie nasa aktywny od 13go podczas kiedy faktyczna próba zadzwonienia na mój nr kończy się komunikatem głosowym "Przepraszamy podany nr nie istnieje. Proszę sprawdzić go i spróbować ponownie" ? Ile to może trwać ? Czekam zawsze do godz 01:00 wyłączam telefon i włączam go ponownie i NIC a mamy już 16go. Nr jest moją własnością! Kto jest odpowiedzialny za niewłaściwe funkcjonowanie nr. w Play ?

    w pierwszym roku 2007 w Play procedury jakoś działały w miarę dobrze.
    Teraz jest delikatnie mówiąc BAJZEL. Dzwonie np. do pod 790500500 bo jestem poza domem i z dala od salonu Play i ktoś mi mówi, że nie może mi pomóc i przyjąć zgłoszenia. Że muszę koniecznie udać się do salonu. Pytam po co!? W końcu dotarłem do salonu a sprzedawca mi mówi, że on widzi dokładnie to samo co (BOK) i aktywacja nastąpiła 13go. Mówię – tak to jeżeli twierdzicie, że wszystko jest OK to proszę do mnie zadzwonić – pojawia się komunikat który cytowałem. I co? Nic nie możemy z tym zrobić. Napisano tylko na moją prośbę zgłoszenie 15139947.

    to nie mój jedyny problem… ja miałem ich kilka
    poczytałem na forach inni też mają

    Podsumowując jakość usług w Play spada
    czy ktoś kontroluje czy procedury DZIAŁAJĄ czy też wymagają poprawek i korekt cz nowych rozwiązań ?

  55. Nie ma się czym podniecać.
    Na pakiecie 30 min można zaoszczędzić ok. 2,43PLN, a na tym drugim 3,50. Razem jeżeli się to zużyje wychodzi oszczędności 6PLN. (uwzględniłem 10% bonusu).
    Poza tym znowu terminowe pakiety jak w S+.

  56. Dobry ruch, dobra wielkość pakietu tylko dlaczego jeden ? Po ładowaniach 30 pln trzeba będzie upłynnić tą kwotę , a jeden pakiet/m-c to 1/5 tej sumy . Dodajmy do tego pakiet na stacjonarki i ewent . pakiet 100MB to mamy 16 pln. Zostaje 14 pln. Dajcie 3 pakiety po 6 pln i te 30 pln/m-c jakoś zejdzie z konta.

  57. Hej,

    w poprzednich postach niektórzy z Was sygnalizowali problemy z Admin Panelem w P24 – prosiłbym o kontakt ze mną. Jeżeli sytuacja ma miejsce, poprawimy to.

  58. Service Temporarily Unavailable

    The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.

    Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.

  59. Jest nowa, cicha promocja w Play Fresh – pakiet 30 minut do wszystkich sieci za 6 pln. Można go aktywować kodem *111*62*1#
    Minuta w pakiecie wychodzi po 20 gr., jak nietrudno obliczyć, a pakiet można aktywować raz na 30 dni.

  60. @play4you1
    Skoro informacje o polaczeniach przychadzacych nie beda udostepniane, to usuncie dla nich mozliwosc szczegolowego wyszukiwania.

  61. Ja zdążyłem przeczytać wszystkie komentarze zanim play24 mi się załadował. (~10minut)
    Pięknie zaczyna mi się przygoda z Play.

  62. play to kompletna lipa i porażka pod każdym względem – traci zasięg, naliczają kasę za przesyłanie danych kiedy telefon jest w trybie of line i jeszcze na zasrane PLAY 24 od 2 dni się zalogować nie mogę.

  63. Service Temporarily Unavailable

    The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.

    Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.

    i czym sie chwalicie że popsu potraficie . Poco wogule się tykacie czegoś co działa . Wsadziliście łapy tam gdzie nie trza i w efekcie nie mogę wejś na moje konto w plkay24

  64. Jeszcze przed kilkoma miesiącami logowanie trwało ok 15 minut, obecnie trwa to czasem i 2 godziny a przechodzenie pomiędzy numerami jeszcze dłużej. Może i wygląd jest ładniejszy ale obsługa swojego konta wymaga sporej dozy cierpliwości. Jeśli to jest rozwój to zaczynam się bać co będzie po wprowadzeniu 4G. I nie jest to wina kompa, inne logowania m.in. do banku i na konta pocztowe bez odczuwalnej zmiany…

  65. dostałem pierwszą fakture i doznałem szoku 142zł ale za co ? za pare rozmów w innej sieci zapłaciłbym ze 25 zł max

  66. Co dzieje się w Waszej sieci, że dzisiaj od ok. godziny nie można z nikim się połączyć.Ogólnie zanim zmienicię operatora na play -ZASTANÓWCIE SIĘ-. Bardzo dużo dziur jeżeli chodzi o zasięg, brak jakiegokolowiek nr telefonu stacjonarnego w przypadku takiej sytuacji jak dzisiaj, że sieć wogóle nie działa.

  67. Witam! Mam mały problem. Kupilem niedawno internet w Play. Chciałem założyc sobie konto na Play24 lecz dziecko usunęło mi pocztę całkowicie a w tym takze maila z linkiem aktywacyjnym. Prosze o pomoc!

  68. witam,
    czy nie można już sprawdzać historii sms na play24 włącznie z treścią smsa? Wcześniej mogłem to zrobić teraz…gdzieś jakby ta opcja zniknęła.
    Dziękuje za odpowiedź i pozdrawiam

  69. kiedyś mogłem wklepując numer telefonu do okienka wyszukiwania zobaczyć kiedy odebrałem połaczenia z tego numeru teraz opcja ta nie jest dostepna czyżby jakiś błąd ?

  70. Mam pytanie dotyczące historii połączeń.
    Dlaczego nie widać nr telefonów połączeń przychodzących w play24 ?
    Są wychodzące sms, rozmowy, mms . Czy to jest jakiś błąd czy coś innego ?
    Pozdrawiam

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości