Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
brawo Marcinie za szybką reakcję :-)
szybka reakcja :)
Dzięki za szybką pomoc 2faces! Dziś już wszystko działa u mnie poprawnie. Mam nadzieję, że u innych, u których problem wystąpił też jest OK.
gdyby wszyskie sprawy w Play były załatwiane tak szybko ;-)tak 3mać
Witam wszystkich na blogu. :) Problem jaki mPablo opisuje spotkałem i mnie juz miesiac temu w styczniu dokladnie. Zreszta pisalem juz wczoraj o tym. No wlasnie gdyby wszystkie sprawy byly zalatwaine jak w Twoim przypadku mPablo to byloby GIT, ale niestety tak nie jest. Ja czekałem na sfinalizowanie sprawy cały luty. I nie dokonca zkonczylo sie tak jak chcialem. BOK poprostu zlewal temat.
Kiedy urodzinkowa oferta:) ja to juz czekam z utęsknieniem, konczy mi sie abo w orange i nie wiem czy zdaze przeskoczyc do play, a na blogu cisza…
brawo za reakcje:-)
Niby z czego tu się cieszyć? Ze system Playa się być może u mnie pomylił i ja teraz mam to sprawdzać? Jak się System pomylił to niech Sytem to sprawdzisam i naprawi!! Ciekawy jestem czy jak kupujesz coś w markecie w promocji, a po odejściu od kasy sprawdzasz i okazuje się, że nie było oferowanej obniżki to też twierdzisz, że to System się pomylił? Czy też, że cię oszukano? Wprowadzono w błąd? Nie powiedzić okradziono?
Rozliczanie w Playu ma po prostu działać, ja mam rozmawiać i wierzyć operatorowi, że mnie nie oszukuje, a nie co chwila sprawdzać!!!!!
napisz do Play4You1
już na początku tydzień temu to zrobiłem, czekam
wszystko jutro się wyjaśni
rzec by się chciało by każdy problem można było tak szybko rozwiązać, jeszcze lepiej jak korektę zrobilibyście z własnej inicjatywy bo pewnie duża część osób nawet się nie zorientuje, że źle im naliczało…
a sprawy mojego przeniesienia numeru nikt nie umiał tak szybko rozwiązac i numer poszedł w piz du…:( szkoda:((((
a swoją droga apropos stanu darmowego, Heyah odpowiedziała:D czyli znowu zaczyna sie wojna:D brawo Play:D
sprawdzalem i u mnie na szczescie wszystko dzialalo poprawnie.
Siemka!
Aby rozmowy nie były liczone za 29 gr.należy wyłączyć usługę Darmowy numer w POS ponieważ nie można już telefonie. Wtetdy będą one za darmo jeżeli ktoś ma darmowy numer.
Też tak miałem. Tak samo było w poprzednich m-ca jeżeli się nie wyłączyło w ostatnim dniu m-ca darmowego nr.to od 1 danego m-ca połączenia z tym nr.były za 29 gr., nawet jeżeli ktoś miał pakiet 100 min.do PLAY i stacjonarne.
do Marcinos.
Wcale nie trzeba wyłączać nic w POS bo zgodnie z regulaminem promocji "Darmowy numer w Play" wygasa ona sama automatycznie z końcem lutego dla osób które miały aktywną ją w tym miesiącu.
To Play postąpił niezgodnie z wydanym przez siebie regulaminem i powinien to naprawić.
Obecnie dla odmiany nie jest obsługiwane polecenie *111*1*4# Wyskakuje odpowiedź bład sieci. Oczywiście telefon jest w zasięgu Play-a. Niw wiem jak Wy ale ja powoli zaczynam tracić cierpliwość. Stale coś nie tak!!!
Poprzednio byłem parę lat w Orange i nie było z nimi żadnych problemów przez parę lat. Gdyby nie ceny za połączenia to pewnie bym został. Ale się przeniosłem do Playa i powoli zaczynam tego żałować.
U mnie też nalicza. Miałem aktywny darmowy numer. Teraz bierze minutki z pakietu minut play i stacjonarne zamiast ze stanu darmowego.
Dlaczego w ofercie Stan Darmowy 29 po 3 miesięcznej promocji naliczacie 10 zł.za rozmowy w sieci Play, a nie wyłączacie tej usługi automatycznie. Większość użytkowników nie korzysta wcale z tej usługi nawet w czasie promocji, dlatego dziwi mnie, że bez wyrażenia zgody na dodatkową usługę naliczono mi do opłaty abonamentowej dodatkowy koszt. Byłam z reklamacją w Waszym salonie i dowiedziałam się ,że nie jestem jedyną osoba nabitą przez Was w butelkę. Zamawiając najtańszy abonament nie liczyłam się z dodatkowym kosztem, tym bardziej, ze nie wykorzystuję nigdy minut, które mi przysługują.Wg. mnie każdą dodatkowa usługę , gdy mam taką potrzebę, powinnam sama zamówić i wtedy muszę za nią zapłacić.To co robicie teraz jest wykorzystywaniem nieuwagi użytkowników, gdyż podpisując umowę nie poinformowano mnie o konieczności złożenia rezygnacji z usługi promocyjnej, po określonym czasie.