Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Między 1:00 a 3:00 to chyba jutrzejsza noc będzie. Ot takie małe czepianie się
ja już wczoraj przez cały dzień miałem problemy z odbieraniem smsów, jak wysłano do mnie wiadomość o godz. 14, to dopiero o 1 w nocy dostarczono
Uff… dobrze, że Playonline nie będzie miał problemu :)
Rozumiem, że użytkownicy na kartę nie będą mogli wykonywać połączeń i wysyłać wiadomości zaś abonamentowi tylko wiadomości?
ciekawe czy przy okazji zostanie poprawiony blad w naliczniu oplat za smsy :P
no i blad ten nie zostal naprawiony… jak system bilingowy zle naliczal oplaty, tak dalej to robi…
No sorry, ale takie komunikaty to użytkownikom via sms wypadałoby podesłać a nie przez blog >:
zadna siec tak nie robi :)
W nocy się spi a nie dzwoni ;)
Dobrze że 2gi numer mam w erze :D
No i co ja zrobię teraz . A jak coś strasznie pilnego się wydarzy ?. Tak symptom posiadania abo ;)
A odbierać będzie można sms ?
W nocy się spi a nie dzwoni ;)
Dobrze że 2gi numer mam w erze :D
Jeśli trzeba to trzeba :-) w nocy i tak śpię :-))
Play Online na kartę liczymy jako Play Online czy jako na kartę? ;-)
Panie rzeczniku, jednak przeczepię się o sposób w jaki użytkownicy dowiadują się o tej niedogodności. Tu nie chodzi o to, że nie będzie można korzystać z telefonu w tych godzinach, ale o fakt, że dowiadujemy się tego poprzez Pana blog i to na kilka godzin przed. Przydałoby się chociaż wysłać na każdy numer wiadomość USSD mówiącą o tym fakcie.
PS. Mam nadzieje, że technicy nie namieszają za bardzo i rano będzie można normalnie korzystać z telefonu.
@_wojtek popieram Cię. O takich rzeczach powinno się każdego poinformować. Najlepiej poprzez sms. Macie 3,5 mln klientów, a ilu z nich zagląda na tego bloga? 5%? Oj wstyd PLAY, wstyd.
Wybaczam :D
Dopóki nie zepsujecie oferty :)
Marcin, myślę, że powinniście swoich klientów o tym poinformować SMS'em
Ale nr alarmowy będzie chyba działać? Wiecie, nigdy nie wiadomo, kiedy będzie potrzebna pomoc ;)
Drogi Marcinie – wiem, że praca rzecznika w biurokratycznym molochu, jakim jest Play, nie należy do najłatwiejszych. Współczuję, niemniej jak inni klienci błagam – rozpędź bractwo z BOK, a przy okazji także niekompetentnych informatyków.
W skrócie:
– na koncie były przypisane 2 numery, telefon i internet
– internet (numer) zniknął
– faktura za internet w tym miesiącu przyszła po terminie (płatne 8, poczta 9 – normalny człowiek może zapłacić dopiero 10)
– mam włączone e-awizo, ale JUŻ RAZ zostało ono wyłączone, na takiej zasadzie jak teraz zniknięcie numeru internetu
OTO ZGŁOSZENIE i bardzo inteligentna odpowiedź człowieka z BOK:
09.03.2010
Data zamknięcia:
09.03.2010
Opis:
NE – proszę NATYCHMIAST naprawić funkcjonalność Play24, a przy okazji wywalić informatyków, którzy nie potrafią wykonywać swojej pracy. Dziś ZNOWU jakieś problemy – i nie wiem czy na 'stałe' czy przejściowe. NIE MA drugiego numeru, który był przypisany do tego konta. Jest to tym bardziej SKANDALICZNE gdyż dotyczy to internetu, a JAK ZWYKLE faktury jeszcze nie otrzymałem – a podejrzewam, że płatność jest JUTRO. Czy nie można zrobić ten serwis PROSTY, a przy okazji taki, żeby się nie psuł co chwilę?
Komentarz zamknięcia:
Komentarz:
Szanowny Panie, dziękujemy za zgłoszenie, nadesłane za pośrednictwem strony internetowej 7 marca 2010 r., dotyczące Play24. Uprzejmie informujemy, że w chwili obecnej są prowadzone prace, które mają na celu poprawić jakoś świadczenia usług poprzez stronę www. Jednocześnie informujemy iż Pana oferta dotycząca zgłoszenia (numeru telefonu …) jest niezasadne, ponieważ Pan posiada ofertę na Kate w promocji California30. Zachęcamy do skorzystania z usługi e-faktury, najwygodniejszej i najszybszej formy otrzymywania faktur. Więcej informacji o fakturze elektronicznej można znaleźć w zakładce POMOC na stronie http://www.playmobile.pl. Wniosek aktywacyjny dostępny jest po zalogowaniu w serwisie Play24. Dodatkowo może Pan bezpłatnie zamówić usługę e-awizo. Dzięki tej usłudze co miesiąc będzie Pan otrzymywał na swój adres e-mail wszystkie dane potrzebne do dokonania przelewu. W celu aktywacji należy zalogować się na naszej stronie internetowej do Play24. W razie pytań i wątpliwości zachęcamy do kontaktu z naszą Obsługą Klienta za pośrednictwem strony internetowej, e-maila lub dzwoniąc pod numer 790 500 500. Zapraszamy do serwisu Play24 na stronie http://www.24.playmobile.pl. Znajdują się w nim szczegółowe informacje dotyczące stanu konta, historii połączeń oraz dostępnych usług. Poprzez Play24 można również skontaktować się z Obsługą Klienta, na bieżąco śledzić status swojego zgłoszenia oraz zobaczyć naszą odpowiedź. Z poważaniem Ryszard Kitowski konsultant back office ds. obsługi klienta
PS>
Co to jest California30? Bo byłem tam ostatnio wiele lat temu… :)))
hmmm, chyba żadna sieć nie informuje o takich sprawach, więc i Play mógłby nie robić tego, bo nagle się okaże, że pomiędzy 1.00 a 3.00 ktoś będzie chciał wysłać SMSa, no i powód już będzie do zerwania umowy z winy operatora :)
oby cała operacja przebiegła pomyślnie, ważne by w czasie 'migracji' platformy działały numery alarmowe.
w takim wypadku nie ma podstaw do zerwania umowy :)
Jesli usluga nie jest dostepna przez 24h abonentowi przysluguje prawo do odszkodowania w wysokosci 1/30 abonamentu za kazda dobe niedostepnosci uslugi :)
Mam pewien pomysł na kontakt z abonentami w tego typu sprawach.
Podczas rejestracji 2 numerów nie proszono mnie o podanie maila kontaktowego (jedynie telefonu). Wystarczyło by aby konsultanci dostali wskazówkę, która wyczuliła by ich na ten dodanie adresu @ do danych rejestracyjnych. Umożliwiło by to większej ilości użytkowników dostęp do tego typu informacji, a P4 nie musiał by informować abonentów przez SMS lub wiadomość ekranową. Wilk syty i więcej owiec całych ;)
mix to użytkownicy karty czy abonamentowi?
Ciekawy jestem czy za internet z ktorego teraz korzystam zapłacę:D czy w ramach pracy na platformie zostanie on w czarnej dziurze:D
Punktualnie od 01:00 nie działa mi telefon (Play Fresh), ale internet działa (Play Online Na Kartę).
A mi nagle z Playonline na kartę zniknęły środki promocyjne. Dostałam 3 smsy z taką informacją. Co dziwne, na Play Selfcare widzę, że srodki są, magia?
Ooo właśnie widzę też, że nie zgadza się ilość środków, w sms było ~18zł na panelu mam ~48.
"Nie dotknie PLAY ONLINE", co?
ja mam mixa, SMS moglem wysyłać…
a nie, sory, SMS niby wysłany, raport doręczenia jest, SMS nie doszedł a pieniążki oczywiście ściągnięte, ale nie chce mi się pisać zgłoszenia o 18 gorszy ;-)
Zmiana pojemności platformy bilingowej odbiła się na bilingu na Play24… Po 11 marca nie mam uwidocznionego w nim żadnego połączenia.