Bardzo ważny komunikat!!!

Udostępnij

Dzisiejszej nocy planujemy zwiększenie pojemności naszej platformy bilingowej. W związku z tym między 1:00 i 3:00 w nocy niedostępne będą usługi dla klientów na kartę!!!

 Użytkownicy abonamentowi nie będą mogli wysyłać SMSów/MMSów!!!

 Migracja nie wpłynie na ruch Playonline.  

 Przepraszamy bardzo za wszelkie niedogodności z tym związane.

Zobacz więcej

31 KOMENTARZE

  1. No i co ja zrobię teraz . A jak coś strasznie pilnego się wydarzy ?. Tak symptom posiadania abo ;)
    A odbierać będzie można sms ?

  2. Panie rzeczniku, jednak przeczepię się o sposób w jaki użytkownicy dowiadują się o tej niedogodności. Tu nie chodzi o to, że nie będzie można korzystać z telefonu w tych godzinach, ale o fakt, że dowiadujemy się tego poprzez Pana blog i to na kilka godzin przed. Przydałoby się chociaż wysłać na każdy numer wiadomość USSD mówiącą o tym fakcie.

    PS. Mam nadzieje, że technicy nie namieszają za bardzo i rano będzie można normalnie korzystać z telefonu.

  3. @_wojtek popieram Cię. O takich rzeczach powinno się każdego poinformować. Najlepiej poprzez sms. Macie 3,5 mln klientów, a ilu z nich zagląda na tego bloga? 5%? Oj wstyd PLAY, wstyd.

  4. Drogi Marcinie – wiem, że praca rzecznika w biurokratycznym molochu, jakim jest Play, nie należy do najłatwiejszych. Współczuję, niemniej jak inni klienci błagam – rozpędź bractwo z BOK, a przy okazji także niekompetentnych informatyków.

    W skrócie:
    – na koncie były przypisane 2 numery, telefon i internet
    – internet (numer) zniknął
    – faktura za internet w tym miesiącu przyszła po terminie (płatne 8, poczta 9 – normalny człowiek może zapłacić dopiero 10)
    – mam włączone e-awizo, ale JUŻ RAZ zostało ono wyłączone, na takiej zasadzie jak teraz zniknięcie numeru internetu

    OTO ZGŁOSZENIE i bardzo inteligentna odpowiedź człowieka z BOK:

    09.03.2010

    Data zamknięcia:
    09.03.2010

    Opis:
    NE – proszę NATYCHMIAST naprawić funkcjonalność Play24, a przy okazji wywalić informatyków, którzy nie potrafią wykonywać swojej pracy. Dziś ZNOWU jakieś problemy – i nie wiem czy na 'stałe' czy przejściowe. NIE MA drugiego numeru, który był przypisany do tego konta. Jest to tym bardziej SKANDALICZNE gdyż dotyczy to internetu, a JAK ZWYKLE faktury jeszcze nie otrzymałem – a podejrzewam, że płatność jest JUTRO. Czy nie można zrobić ten serwis PROSTY, a przy okazji taki, żeby się nie psuł co chwilę?

    Komentarz zamknięcia:

    Komentarz:
    Szanowny Panie, dziękujemy za zgłoszenie, nadesłane za pośrednictwem strony internetowej 7 marca 2010 r., dotyczące Play24. Uprzejmie informujemy, że w chwili obecnej są prowadzone prace, które mają na celu poprawić jakoś świadczenia usług poprzez stronę www. Jednocześnie informujemy iż Pana oferta dotycząca zgłoszenia (numeru telefonu …) jest niezasadne, ponieważ Pan posiada ofertę na Kate w promocji California30. Zachęcamy do skorzystania z usługi e-faktury, najwygodniejszej i najszybszej formy otrzymywania faktur. Więcej informacji o fakturze elektronicznej można znaleźć w zakładce POMOC na stronie http://www.playmobile.pl. Wniosek aktywacyjny dostępny jest po zalogowaniu w serwisie Play24. Dodatkowo może Pan bezpłatnie zamówić usługę e-awizo. Dzięki tej usłudze co miesiąc będzie Pan otrzymywał na swój adres e-mail wszystkie dane potrzebne do dokonania przelewu. W celu aktywacji należy zalogować się na naszej stronie internetowej do Play24. W razie pytań i wątpliwości zachęcamy do kontaktu z naszą Obsługą Klienta za pośrednictwem strony internetowej, e-maila lub dzwoniąc pod numer 790 500 500. Zapraszamy do serwisu Play24 na stronie http://www.24.playmobile.pl. Znajdują się w nim szczegółowe informacje dotyczące stanu konta, historii połączeń oraz dostępnych usług. Poprzez Play24 można również skontaktować się z Obsługą Klienta, na bieżąco śledzić status swojego zgłoszenia oraz zobaczyć naszą odpowiedź. Z poważaniem Ryszard Kitowski konsultant back office ds. obsługi klienta

    PS>
    Co to jest California30? Bo byłem tam ostatnio wiele lat temu… :)))

  5. hmmm, chyba żadna sieć nie informuje o takich sprawach, więc i Play mógłby nie robić tego, bo nagle się okaże, że pomiędzy 1.00 a 3.00 ktoś będzie chciał wysłać SMSa, no i powód już będzie do zerwania umowy z winy operatora :)

    oby cała operacja przebiegła pomyślnie, ważne by w czasie 'migracji' platformy działały numery alarmowe.

    • w takim wypadku nie ma podstaw do zerwania umowy :)
      Jesli usluga nie jest dostepna przez 24h abonentowi przysluguje prawo do odszkodowania w wysokosci 1/30 abonamentu za kazda dobe niedostepnosci uslugi :)

  6. Mam pewien pomysł na kontakt z abonentami w tego typu sprawach.
    Podczas rejestracji 2 numerów nie proszono mnie o podanie maila kontaktowego (jedynie telefonu). Wystarczyło by aby konsultanci dostali wskazówkę, która wyczuliła by ich na ten dodanie adresu @ do danych rejestracyjnych. Umożliwiło by to większej ilości użytkowników dostęp do tego typu informacji, a P4 nie musiał by informować abonentów przez SMS lub wiadomość ekranową. Wilk syty i więcej owiec całych ;)

  7. Ciekawy jestem czy za internet z ktorego teraz korzystam zapłacę:D czy w ramach pracy na platformie zostanie on w czarnej dziurze:D

  8. A mi nagle z Playonline na kartę zniknęły środki promocyjne. Dostałam 3 smsy z taką informacją. Co dziwne, na Play Selfcare widzę, że srodki są, magia?

  9. a nie, sory, SMS niby wysłany, raport doręczenia jest, SMS nie doszedł a pieniążki oczywiście ściągnięte, ale nie chce mi się pisać zgłoszenia o 18 gorszy ;-)

  10. Zmiana pojemności platformy bilingowej odbiła się na bilingu na Play24… Po 11 marca nie mam uwidocznionego w nim żadnego połączenia.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości