Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
jakosc nie jest najgorsza..
czy jest szansa że wprowadzicie nr stacjonarny przypisany do numeru komórkowego coś na zasadzie jak ma niebieska konkurencja
Całkiem niezła reklama – moim zdaniem wzbudza ciekawość by przyjrzeć się bliżej tej reklamowanej "nowej ofercie".
Widze, ze w sferze biznesowej Play stal sie bardziej "grzeczny" ;) Moim zdaniem brakuje tu informacji o darmowych rozmowach w tych taryfach, chyba, ze to bedzie w kolejnych krokach kampanii – teraz budowanie marki, potem prezentacja oferty.
A tak przy okazji – co z tym finalem, on naprawde w Warszawie jest? Na poczatku konkursu nie bylo o tym mowy :P
już dzisiaj widziałem ta reklamę w TV
Powinniście promować w tej reklamie darmowe rozmowy w sieci i stacjonarne a nie co reklama powtarzać że możesz zachować swój numer. Ale ogólnie reklama jest interesująca bo na początku nie wiadomo co reklamuje.
zgadzam się, największe nowości nie są promowane.
Spot inny niż wszystkie, nie mam zdania…
Oferta super, spot średni, przypomina mi jeden teledysk. Zmieńcie agencje! To Wasz największy, oprócz BOK problem od startu!
Reklama bardzo grzeczna i ułożona ;)
to pewnie absolutnie nie jest zgodne z super sztywną etykietą Facebooka, dlatego ja tam tylko sporadycznie zaglądam
Fajny pomysł na letni okres, teraz jest nieco za zimno na bikini :P A co do innych kampanii wrócą naklejki, na znaczki na toaletach :P Była to chyba jedna z najoryginalniejszych kampanii reklamowych w ogóle :D
reklama troszkę mi podchodzi pod
https://www.youtube.com/watch?v=1Xhdy9zBEws
podobienstwo oczywiste, swoja droga swietny kawalek i klip..
jak zobaczylem go pare lat temu w jakims mtv to bylem zafascynowany ile sie tam dzieje i zawsze ogladalem go z zaciekawieniem ;)
Bardzo ułożona reklama. Pretekst: Zawsze będziesz miał ten sam numer, to mój tekst :D. Zawsze tak przekonuje ludzi do przeniesienia. Jednak niektórym nie przegada. Co trzy dni nowy starter…
Marcinie dlaczego nie piszesz o nowej usłudze w abonamentach firmowych ?
Dzisiaj przez przypadek odkryłem w panelu usługę "Nieograniczone minuty" za 18,30
W usłudze "Nieograniczone minuty" otrzymujesz miesiącznie aż 45 000 minut na połączenia w Play oraz do wszystkich krajowych sieci stacjonarnych.
Nawiasem mówiąc w opisie usługi jest mały błąd – miesiącznie zamiast miesięcznie ;)