klauzule abuzywne w PLAY?

Udostępnij

mój błąd, nie byłem niestety precyzyjny w rozmowie z Panią Redaktor. Fakty są takie :

nigdy, żaden z naszych klientów nie zapłacił karnej opłaty za ponowne przyłączenie do sieci.

Nie wydano, żadnego wyroku w tej sprawie, który dotyczy PLAY.

I najważniejsze –  Play nie pobiera opłat za ponowne przyłączenie do sieci ? owszem, zapisy takie istniały w starych cennikach ale zostały usunięte przez P4 w kwietniu zeszłego roku.!!!!!!!!!!!!!

wszystko przez te urodziny ;-(

Zobacz więcej

23 KOMENTARZE

  1. Właśnie dostałem koszulkę za konkurs o Nexusa. Koszulka bardzo się podoba domownikom, a mama z siostrą mi wciskają ą, że mi nie pasuje i mogę im dać

    • Nazywajmy rzeczy po imieniu.
      PLAY gryzie – cytrynę, minusa i epokę kamienia łupanego + ogłupionych klientów, którzy są związani długimi cyrografami z W3 i szlak ich trafia, że za te same usługi, które oferują im "elitarne sieci" można płacić zdecydowanie mniej. To jest właśnie piękno telekomunikacyjnej rewolucji. :)

  2. jasne tylko ze Marcinie nie wspomniałeś ze jak ktoś sie spóźni z faktura i włącza mu na nowo numer za "kare:" nie jest mu przyznawany pakiet złotówek na dany miesiąc…

    • Rozwiązanie dla spóźnialskich – polecenie zapłaty! :)
      Dodatkowo PLAY powinien jakoś premiować klientów, którzy korzystają z tego wygodnego rozwiązania.

  3. raj dla fraudów ;)
    no i będą zmiany w regulaminach czyli szykują się zerwania umów :D

    pozdrawiam,
    konsultant play'a

    • A czy po ostatnich zmianach w prawie zrywanie umów przy zmianach regulaminu nadal obowiązuje? Jeżeli mnie pamięć nie zawodzi to klienci nie mają już takich możliwości.

  4. natomiast ja dowiedziałem się ostatnio od znajomych, że nie jest do końca tak, że Play nie stosuje klauzul abuzywnych… Zrezygnowali z Play Online w ciągu 7 dni a mimo to nadal przychodzą kolejne faktury za usługę której nie posiadają, w OK poradzili by nie płacić tych faktur bo to pomyłka i niedługo się to wyjaśni. Nie wyjaśniło się i przez niezapłacone faktury Play Online w końcu wyłączyli telefon…

    poradziłem tylko pisanie skargi do UKE…

    • Takie uroki jak się ma usługi na jednym koncie abonenckim. A że ktoś najprawdopodobniej coś po….. to już inna sprawa.
      Mam przy okazji pytanie. Czy można sobie przekierować informację o płatnościach, limitach i innych usługach Play Online.
      Chodzi mi o to, żeby ewentualne informacje nie były wysyłane na kartę PO, tylko np. na głowny numer abonencki. Da radę coś takiego zrobić. Bo nie używam tego menadżera do Play Online i przez to się dzisiaj mocno zdziwiłem- blokadka:|

  5. Takie oferty i możliwość zerwania umowy to chyba super dla Playa ;) Mnie się umowy w Playu nie opłaca zrywać ;)

  6. A propos orzeczenia sądu.
    Jeśli chodzi o kary typu 50 czy 100zł za odłączenie przyłączenie to się zgadzam- takie coś nie powinno być dopuszczone. Z drugiej strony operator powinien mieć prawo do pobierania ustawowych odsetek i prawo do blokowania po przekroczeni wcześniej ustalonego limitu i czasu – najlepiej wyrażonego w wielokrotności zobowiązania i w tym zakresie orzeczenie to jakieś kuriozum. Jak ktoś ma zablokowany numer i chce zadzwonić- niech kupi sobie starter, po prostu. Rozmowa przez telefon to nie jedzenie czy picie.

  7. Ogólnie powiem że nie ma szału jak dla mnie jeśli chodzi o 3 urodziny play. Skończyła mi się umowa na początku marca i czekałem na te urodziny -liczyłem na nowe telefony -niestety lipa. Miałem chęć na nokie 5530 myślałem że obniżą jej cenę do złotówki przy abonamencie około 50 zł niestety cena spadła tylko do 149 zł. :(

  8. jak to..mam kilku znajomych w play i doliczali opłatę 50pln za pononwe włączenie do sieci (numer 793390053 obecnie po zapłaceniu "opłaty specjalnej" i tak nie chodzi ale jesli Pan Marcin twierdzi że takie opłaty nie były naliczane to nie jest to prawda)..inny przykład..cyro podpisane w grudniu 2008,pierwsze niezapłacone rachunki cos koło czerwca 2009,opłata naliczona a jakże ;-))

  9. Wg mnie jedną z podstawowych spraw, za które UOKIK lub UKE powinien przyjrzeć się P4 jest nieprzechodzenie niewykorzystanych złotówek na następny miesiąc. Wybaczcie Panowie, ale jeśli płacę za coś, co mi znika po okresie rozliczeniowym, to chyba jest to niezbyt fair.

    Plus dla P4, że zmienili firmę odpowiedzialną za dostarczanie faktur – ostatnia, już po zawarciu umowy ze starą, ale mimo wszystko moim zdaniem najbardziej pewną Pocztą Polską, przyszła wyjątkowo kilka dni przed upływem terminu płatności, który powinien się mimo wszystko liczyć od daty dostarczenia faktury, ewentualnie termin ten powinien być wydłużony o rzeczywistą ilość dni, jaką zajmuje dostarczenie faktury, tak aby nie powtarzały się sytuacje, iż dostaję smsa o tym, że termin płatności już minął, a jeszcze nie mam podstawy do zapłacenia w postaci faktury. I proszę mi tu nie wmawiać, że zawsze mogę sobie wybrać e-fakturę, gdyż przy Play Online chociażby niebyłoby możliwości skorzystania z ulgi na internet w rozliczeniu podatkowym przy wyborze faktury elektronicznej.
    Pozdrawiam.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości