Ludzie, ludzie, ludzie…

Udostępnij

i kolejny spot:

[vimeo]https://vimeo.com/10256275[/vimeo]

Zobacz więcej

55 KOMENTARZE

  1. no muszę przyznać, że z tej kampanii ta najbardziej przypadła mi do gustu, w tych pozostałych brakuje mi jakiegoś 'smaczku' a ta właśnie taki ma :D

    powodzenia

  2. hehehe podobają te nowe spoty, są poważniejsze trochę, dają uczucie dojrzałości, ale nie są nudne. Dobra robota.

  3. Marcinie czy masz zablokowany dostęp do komentarzy??
    Tak ciężko je przeczytać i odpowiedzieć na pytania, niektórzy mają już dość tego olewania!!!!!!!!!!

    • opanuj sie czlowieku.. Nikt nikogo nie olewa.. Beda przeciez wszystkie informacje na stronie playmobile.pl. Od obslugi dziennikarzy i mediow jest rzecznik prasowy, od obslugi klientow jest OK i pracownicy salonow. Nie zapominaj o tym..

      • Właśnie dzwoniłem do BOK, ale miła Pani nie wiedziała o co mi chodzi, nawet nie wiedziała, że ten blog istnieje. Może Ty zadzwonisz i podzielisz się z nami informacją?

      • Jeśli Marcin coś obiecuje (odpowiedzi od Julii), potem tego nie ma, mimo że ludzie się dopominają, a Marcin wrzuca kolejne reklamy, to chyba zgodzisz się, że można to nazwać olewaniem?

      • Zdajesz sobie sprawę z tego, że rzecznik poprzez blog komunikuje się z klientami i użytkownikami tego bloga i ma to wpływ na szeroko pojęty wizerunek? Jeżeli tutaj organizowany jest konkurs typu 10 pytań zostanie wybrane i zadane na konferencji to wypadałoby podać odpowiedzi na te pytanie, nie uważasz, czy może iść do salonu lub zadzwonić do OK???? Przecież wg Ciebie od obsługi klientów są pracownicy salonów i OK. (zaznaczam, że nie było tam, mojego pytania i nie zależy mi na tych 10 zł, chodzi o sam fakt)

        16 marca we wpisie MIGRACJE NA LONGPLAY rzecznik napisał: "na więcej pytań odpowie już jutro Julia." Dodatkowo pojawiają się sprzeczne informacje czy migrując mamy SD i minuty czy nie.
        Dzisiaj jest 18, odpowiedź miała być 17. CZY TO NIE JEST OLEWANIE?? Wg mnie jest.

        • jesli tego wywiadu z julia nie ma to znaczy, ze byly wazniejsze sprawy, niz to. Nikt nie siedzi z zalozonymi rekami przy kawce i sie nie opi…dala.

          Ty sie wizerunkiem nie martw :)

          • kolega jest "rzecznikiem" Rzecznika Prasowego Play? może daj się wypowiedziec Marcinowi a nie tworzysz kolejne wątki o niczym.

              • Panie opanuj się Pan, zachowujesz się jakbyś był adwokatem rzecznika, skoro nie masz nic do wniesienia to już nie produkuj się, ludzie mają słuszne zastrzeżenia i uwagi, a Pan zachowuje się jak "mały podlizywacz" i co myślisz, że dostaniesz koszulkę lub inny gadżet za to całe wazeliniarstwo? Skoro pewne słowa padły, zostały napisane na tym blogu, to naturalnym jest ich rozwinięcie, czego wszyscy oczekują. Miała to zgodnie z obietnicą zrobić wytypowana w tym celu Julia, jednak również tego ludzie się nie doczekali. Jak najbardziej słuszne uwagi zainteresowanych sprawą czytelników!

                • wrecz przeciwniwnie – moim celem jest wyhamowanie bezsensownych slow, ktore padaja pod adresem bloga i jego zawartosci. Widze calego bloga od strony administracyjnej i czytam wiekszosc komentarzy. Mam inny punkt widzenia.

                    • jeżeli jesteś tym za kogo się podajesz to trochę wyluzuj i za bardzo nie wczuwaj się w swoją rolę

                    • łomatko.. za nikogo sie nie podaje.. Nie rob wideł z igiel.

                      Jestem pewien, ze wszystkie watpliwosci co do longplay rozwieja sie w ciagu najblizszych dni. Cierpliwosci.

                  • Nie wiem, kto publikuje w imieniu rzecznika te wpisy, jeśli to robi Marcin osobiście to mógłby chociaż w jednym zdaniu odnieść się do tych komentarzy, przeprosić za opóźnienia i podać jakiś termin, kiedy te wszystkie wątpliwości będą rozwiane, bo jak na razie padło wiele deklaracji i zapadła wielka cisza. Ludzie nie mają wsparcia w Obsłudze Klienta, przeczytali te wszystkie obietnice tutaj na blogu, więc naturalnie również tutaj oczekują ich rozwinięcia. Wiem, że może dla kogoś zajmującego się administracją, moderacją bloga robi się to już irytujące, kiedy pod każdym wpisem pojawiają się te same uwagi, ale postaw się na miejscu zainteresowanych.
                    Dlatego jeszcze raz apeluję, żeby Marcin odniósł się w jednym zdaniu do zaistniałej sytuacji, niech poda pewny termin i osobę, która odpowie na te pytania.

          • Szanowny Panie , martwię się wizerunkiem Play bo postawiłem na niego. Przekonałem do tego operatora sporo znajomych i teraz mam wątpliwości czy dobrze zrobiłem. Dlaczego ? Bo osoby odpowiedzialne za firmę dopuszczają do głosu Pana, kogoś kto zamiast łagodzić konflikt jeszcze go podsyca, a to najdobitniej świadczy o braku profesjonalizmu w doborze kadry . Ten fakt oraz znane problemy z doborem pracowników działu obsługi klienta i ich wiedzą, a teraz z przejrzystością flagowych produktów świadczą o braku dojrzałości kadry tej firmy. To powoduje, że raczej będę sugerował pre paid moim znajomym niż stały kontrakt. Swoją drogą ciekawe co by było gdybyśmy zaczęli pisać nasze uwagi po angielsku i wysyłać je "do wiadomości" JBJ.

            • prosze nie opowiadaj tu takich bajek.. Nikt mnie do glosu "nie dopuscza", nie reprezentuje zadnej firmy, zadnej instytucji. Fakt, ze mam inne zdanie, niz Ty, niz inni nie oznacza, ze cokolwiek/ktokolwiek mnie inspiruje.
              Twoje dywagacje sa bardzo nie na miejscu a daleko idaca nadinterpretacja nie ma zadnego zwiazku z prawda.

              • jeżeli nie reprezentujesz żadnej firmy to co znaczy ten wpis – cytuję wypowiedz United z przed 5 godzin "wrecz przeciwniwnie – moim celem jest wyhamowanie bezsensownych slow, ktore padaja pod adresem bloga i jego zawartosci. Widze calego bloga od strony administracyjnej i czytam wiekszosc komentarzy. Mam inny punkt widzenia. "

                • pracowalem przez dlugi czas w duzych serwisach internetowych i wiem, ze nie zawsze da sie realizowac wszystkie zachcianki czytelnikow, komentujacych itd.
                  Domyslam sie, ze ludzie, ktorzy dbaja o ten blog bardzo by chcieli reagowac na kazde pytanie, watpliwosc itd. Ale tak sie po prostu nie da.

                  • Jeżeli w firmie pojawia się jakiś problem, dużo pracy, itd. to wystarczy dodać nowy wpis na blogu, coś w stylu: "przepraszam za opóźnienia wszelkie niejasności i zaległe sprawy wyjaśnię np. najwcześniej za 2 dni. Wówczas nikt nie miałby pretensji.

                    Chyba przyznasz, że w tym całym biznesie najważniejszy jest klient, którego nie interesują wewnętrzne problemy w firmie.

  4. Ja wiem dlaczego rzecznik nie ma czasu na blog. przygotowuje ofertę migracji z poprzednich taryf do Long Play. Ciekawe czym i kiedy nas zaskoczy :) Poczekamy zobaczymy. Ale muszą się nad tym nieźle głowić. Jak myślicie może im pomożemy napiszcie co bycie chcieli.

  5. United z każdym postem się pogrążasz i pośrednio robisz czarny PR Playowi. Marcinie zajmij się tym Panem, bo tylko ośmiesza forum robiąc za pseudo niedorzecznika.

    • dlaczego niby mialbym swoja osoba robic czarny pr ?

      rozumiem Wasza frustracje zwiazana z watpliwosciami dot. nowej oferty ale nie wyzywajcie sie na mnie :)

  6. hmm co do nowych reklam – jestem mocno rozczarowany :/ rozumiem, że Play idzie w inne targetowanie ale szczerze przyznam, że zamiast mnie zaciekawić czy zaintrygować dostaję od ich oglądania lekkiego uczucia zażenowania… są fatalne, bez polotu, bez humoru i (co najgorsze) bez konkretów :P już lepszy jest blop ogłaszający stan darmowy – przynajmniej usługa jest jasno opisana, tutaj jak ktoś nie jest w temacie to nie zrozumie co Play proponuje a więc go to nie skłoni do podejścia do salonu – ergo: wyrzucono ogromne pieniądze w błocko :P

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości