Tako rzecze rzecznik Play

migracja na LongPLAY raz jeszcze

Wczoraj wieczorem czytałem Wasze komentarze. Z uwagi na liczne pytania dotyczące migracji na LongPLAY, informuję i potwierdzam, że została wprowadzona Oferta Promocyjna ?Migracja na Ofertę LongPlay?.

Oferta Promocyjna obowiązuje od 16 marca do odwołania.

Głównym benefitem oferty są Nieograniczone Połączenia w Play przez cały okres umowy i po przekształceniu się umowy na czas nieokreślony oraz pakiet minut do wszystkich.

Prośba o zwrócenie szczególnej uwagi, że benefity przysługują jedynie w przypadku zmiany dotychczasowej oferty na Ofertę LongPlay 69 oraz LongPlay 99.

Migracja do oferty LongPlay – regulamin

Oczywiście pamiętam o pytaniach jakie zadaliście w sprawie LP. Z uwagi na wprowadzenie oferty Julia jest bardzo zajęta, ale zrobimy wszystko aby opublikować odpowiedzi ASAP.

Pozdrawiam Was serdecznie z krótkiego urlopu z kraju SonyEricssona ;-)

Komentarze

  1. Rychu napisał(a):

    Proszę wprowadzić SD w ofercie abonamentowej bez telefonu!!! Proszę poprawić ofertę REPLAY!!! Ado longplay 49 powinno mieć SD na całe 24 mies za darmo !!! Raportuj

    • @_wojtek napisał(a):

      Niestety LP w ofercie bez telefonu i bez SD jest żadną konkurencją dla PF. Nie rozumiem tego podejścia. Jaki jest sens wiązać się z operatorem na określony czas, skoro nic się z tego nie ma, ba! Ma się nawet gorsze warunki niż jakby człowiek nie podpisał umowy… :| Raportuj

      • blablabla napisał(a):

        To zależy co rozumiesz przez gorsze warunki. I żeby nie było- mi ta oferta też nie odpowiada. Jeśli komuś zależy najbardziej na cenie minuty do wszystkich sieci, to fresh się nawet nie umywa. Fresh ma natomiast masę innych zalet, a np. mi na dzień dzisiejszy najbardziej odpowiada mixtura 30 na 30. Wszystko zależy od tego jak się korzysta z telefonu. Raportuj

      • Freshcie nie sztyni napisał(a):

        Chyba jedyna zaleta, to stosunkowo niskie abo oraz tańszy abo na internet. Raportuj

      • Loocas napisał(a):

        LP bez telefonu bardzo opłaca się komuś, kto dużo dzwoni do wszystkich sieci. Umowa 12 miesięcy, 350 minut za 34,5 + pakiet 200 min za 15 zł, razem 49,5 za 550 minut do wszystkich sieci. W PF na pewno nie jest taniej a tym bardziej w innej sieci. Minuta wychodzi niecałe 10 gr. Raportuj

    • t_d napisał(a):

      Popieram. W tej chwili sprawdzam sobie oferte, ktora moglbym wziac w replay-u, i szczerze mowiac, nie znalazlem niczego ciekawego. Sluchawki sa drozsze niz 2 lata temu (sic!), Replay-a bez sluchawki z kolei nie oplaca sie brac, bo traci sie SD. Z checia aktywowalbym sobie uslugi (np pakiet internetowy na caly okres umowy), ale z kolei to nie zmieni mojego zobowiazania – i w zwiazku z tym, nie obniza sie cena zakupu sluchawki… ech..

      PS czekam na oferte playonline z 'laptokiem' – moze sie doczekam :) Raportuj

    • Jarek napisał(a):

      Podpisuję się obiema rękami. To co mi zaoferowano jako ofertę Replay _niczym_ nie różni się od tego, co każdy nowy abonent może zamówić na stronie czy w salonie. A jak czytam wypowiedź play4you2: "Wszystko zależy od wielu czynników, które są brane pod uwagę przy tworzeniu Oferty Replay. Pamiętaj, że jest to indywidualnie tworzona Oferta dla poszczególnego Abonenta." to się zastanawiam, czy sobie ze mnie kpi.

      PS Zmieńcie to, bo co to za promocja:
      http://dlafirm.playmobile.pl/pl/oferta/Promocje/uRaportuj

      • zachowania napisał(a):

        popieram ! chciałbym dać wam zarobić więcej, ale ww. oferta jest słabiutka. trzy nowe słuchawki do firmy kupiłem niedawno w markecie więc następne nie są mi potrzebne. dużo minut natomiast jak najbardziej. zatem czekamy i PROSIMY o lifting oferty dla firm bez telefonu. na razie korzystam z pre-paida czekając na bardziej sensowną propozycję.
        Z góry dziękuję :) Raportuj

  2. EwaK85 napisał(a):

    Właśnie, oferta replay long bez telefonu na 18 miesięcy nie jest opłacalna. Sama bym wzieła taką ofertę o której wyżej pisze Rychu, nawet na 24 miesiące gdyby był w niej oprocz rabatu 50% dodatkowo stan darmowy za darmo (albo nawet pakiet 500 minut do Play) Raportuj

  3. radeck86 napisał(a):

    Wielka lipa z tym PL bez telefonu i bez stanu darmowego to jakaś pomyłka. Nie biorę tel więc PLAY powinien mnie jakoś zmotywować – poczekam na lepsze warunki Raportuj

  4. K.O.L.E.K.T.Y.W. napisał(a):

    skoro maja być pytania oto takze i moje wersje do VIP Julii:

    1. Wiadomo już jakie są negatywne wpisy co do ofert taryfowych LP. znając je czy w dniu dzisiejszym wprowadziłabyś identyczne taryfy i rozwiązania? Jeżeli ,,TAK" – dlaczego? Jeżeli ,,Nie"-dlaczego? Czy wprowadzając te taryfy pojawiały sie jakieś negatywne głosy co do ich kształtu?

    2. Co do REPLAY – nie każdy potrzebuje dodatkowych 50 min co miesiąc przez pół roku. Poprzednia oferta – 50% taniej przez 6 miesięcy była dużo lepsza. Czy ten pakiet 50 min można by zamienić na jakiś darmowy pakiet internetowy, możliwość korzystania z nawigacji gps bądż upust cenowy. Pakiet 50 min przez 6 mies. jest niczym w porównaniu z pakietem 50% taniej przez 6 miesięcy.

    p.s.urlop Tobie się należy – ten tydzień był ciężki Raportuj

  5. Ergonaut napisał(a):

    Nawet ta usługa – Taniej z 3 wybranymi numerami (300 minut na każdy numer) byłaby dużym polepszeniem Replay na 18 miesięcy – gdyby dodać ją gratis do tego co jest teraz. Raportuj

  6. PDW napisał(a):

    teraz jestem w wielkim szoku
    Czyli rozumiem że jak przejdę z One 65 na Long 69
    to będę miał 113 minut i Stan darmowy?
    A czemu nie 350 minut i SD?

    I o co chodzi z tym "przekształcenie umowy na czas nieokreślony" ?

    Marcinie czyżbyś był w Marsylii? :) Raportuj

    • bliss napisał(a):

      bedziesz miec 350 minut i SD te 113 minut to dodatek do podstawowej oferty Raportuj

      • PDW napisał(a):

        ok rozumiem dzięki :)

        A mam jeszcze pytanie takie jak teraz przejdę na log 69 dzisiaj to już od jutra będę miał long69 i SD?
        Bo jutro jest już okres rozliczeniowy? Raportuj

        • K.O.L.E.K.T.Y.W. napisał(a):

          zazwyczaj zmiana oferty następuje max do 24 h po zgłoszeniu przez klienta, oczywiście może być dużo szybciej, nie patrz na okres rozliczeniowy – nastąpi odpowiednie rozliczenie bieżącej i nowej taryfy Raportuj

          • Kamil Wojciechowski napisał(a):

            Wydaje mi sie ze zmiana taryfy nastepuje dopiero w pierwszym dniu kolejnego okresu rozliczeniowego. I jestem nawet na 100% pewny ze tak jest bo juz kilka razy zmienialem w play taryfe na roznych numerach telefonow. Jesli okres rozliczeniowy mam od 20 do 19 dnia nastepnego miesiaca to zlecajac taka zmiane dzis nowy plan bede mial dopiero od 20 kwietnia poniewaz juz dzis rozpoczal sie nowy okres. Napewno nie nastapi to w ciagu 24 godzin. Chyba ze chodzilo Ci o cos innego to wtedy sie nie z rozumielismy. Pozdrawiam. Raportuj

            • K.O.L.E.K.T.Y.W. napisał(a):

              ja zmieniałem taryfy z dnia na dzień, chciałem najpierw podpisać swój replay, jednak z niego zrezygnowałem – zmieniłem taryfę na nową, u mnie zmiana była po max. 24 h, wydało mi sie też to dziwne ale udało sie, dopiero jakiś czas potem podpisałem REPLAY Raportuj

            • Kamil napisał(a):

              byc moze masz oferte na firme :) i tam dziala to inaczej ja zmienialem 20 marca 2010 roku taryfy na 2 numerach i wyraznie mam napisane w play24 pod numerem zgloszenia iz taryfa bedzie zmieniona 20 kwietnia czyli pierwszego dnia nastepnego okresu rozliczeniowego, uwazam ze sie pomyliles i jesli mozesz byc tak mily sprawdz prosze jak to jest naprawde :) pozdrawiam . PS: system bilingowy tego nie przeskoczy tu nie chodzi o sama zmiane taryfy , nawet kilka miesiecy temu pisalem reklamacje w podobnej sprawie i chcialem natychmiastowej zmiany taryfy w zwiazku z bledem pracownika i nie wykonaniem zlozonej dyspozycji, play nie dokonalem zmiany w danym okresie tylko w nastepnym, rekompensate z blad zyskalem w innej formie. Raportuj

    • blablabla napisał(a):

      No przestań…
      Będziesz miał ŁĄCZNIE 350 minut i SD, nawet jak skończy Ci się umowa i przejdziesz na czas nieokreślony. Raportuj

      • blablabla napisał(a):

        Gdyby jeszcze ktoś nie skojarzył, dlaczego te 113 minut jest wymienione oddzielnie. Jest tak bo w cenniku jak byk jest 29gr/minuta. Czyli za 69zł ile wyjdzie minut? Przecież nie 350. Wyjdzie właśnie 350- 113. I wtedy i cennik się zgadza ( 237 minut za 29gr=69zł i do tego pakiet 113 minut) Co daje łącznie 350minut za 69zł. Raportuj

    • Simon napisał(a):

      bedziesz miec 237m za pakiet zlotowek + 113m za pakiet darmowy (razem 350m) + SD
      przeksztalcenie na czas nieokreslony to jak ci sie umowa skonczy (czas okreslony) to przechodzi na nieokreslony. Raportuj

  7. Max napisał(a):

    Pytanie do punktu regulaminu:

    Szczegóły przyznawania promocyjnego pakietu minut, o którym mowa w pkt. 2 lit. a
    a) Pakiet mo?e być wykorzystany na krajowe połączenia głosowe oraz wideo do krajowych sieci
    komórkowych i na krajowe połączenia głosowe na krajowe numery stacjonarne realizowane
    z Sieci Telekomunikacyjnej P4.

    czyli korzystając z roamingu krajowego sieci Polkomtel połączenia do numeru P4 nie odbywają sie na zasadach stanu darmowego ? Raportuj

  8. Rychu napisał(a):

    Najważniejsza sprawa to wprowadzenie stanu darmowego w taryfie longplay 49 na całe 24 mies !!! Lub wprowadzenie promocji wyższy abonament w cenie niższego!!! Oczywiście aby było to dostępne w REPLAY. Właśnie kończy mi się umowa. Inaczej tego nie widzę.!!!! Dotychczasowy stały klient jest gorszy???!!! Nie rozumiem tego??? Raportuj

    • Jarek napisał(a):

      Mi też się kończy umowa z końcem marca. I zastanawiam się poważnie, czy nie przejść na Play Fresh. To co teraz oferują jako niby Replay, jest po prostu śmieszne. Raportuj

      • w.w.p napisał(a):

        Ja już postanowiłem, że przechodzę na fresh i to na bardzo krótko. Mam drugi numer w Playu, więc dokąd pozostali znajomi rodzina nie wyemigrują z tej sieci, będę go trzymał oczywiście po przeniesieniu do fresha.
        Nie ma oferty dla przedłużających umowę, a twierdzenie, ze jest inaczej jest wprowadzaniem w błąd. Oferty są identyczne jak dla nowych klientów. Co więcej, nie ma także oferty dla przechodzących do Play z innych sieci. To co im się oferuje jest także identyczne jak dla nowych przychodzących bez numeru. Kolega z Plusa – abo w biznesie – dostał z Play SMSa w stylu, specjalnie dla ciebie super oferta, super bonusy i podobne bzdury. Sprawdziliśmy na stronie – standardowa oferta dla biznesu. Decydenci w Play chyba nie zdają sobie sprawy na jakim świecie żyją. Wymuszone przez pracodawcę kłamstwa konsultantów najdelikatniej mówiąc tylko odstręczają od tej sieci. Raportuj

        • Jarek napisał(a):

          Co do końcówki Twojej wypowiedzi, to konsultant, z którym rozmawiałem chyba dopiero podczas rozmowy ze mną zdał sobie sprawę, że to, co oferuje jako "Replay" niczym się nie różni od oferty dla pozostałych klientów, bo zrobiło mu się wyraźnie głupio. Raportuj

    • Locco napisał(a):

      osobiście otrzymałem dwie różne oferty przedłużeniowe mam dwa numery w play co ciekawie konsultanci różni wykluczają drugą ofertę jako niemożliwą

      1.lp 49 standardowy 6 mieś.SD 6 mieś. 50 min. + 3 darmowe numery w play na cały okres umowy
      2.lp 49 standardowy 6 mieś.SD 6 mieś. 50 min. + przez 6 mieś. abonament 50 %

      W BOK Pan nie był w stanie mi powiedzieć jaka oferta jest dla mnie przygotowana problem z komputerem wnioskuję że różne osoby mogą otrzymać różne oferty no bo chyba standardowe oferty replay to by znał skoro tam pracuje Raportuj

  9. Ergonaut napisał(a):

    Rychu, wprowadzenie promocji wyższy abonament w cenie niższego nic dobrego nie wniesie, to już lepiej dokupić sobie stan darmowy niż pchać się w umowę z wyższym abo. Raportuj

  10. LLLL napisał(a):

    Czego Wy ludzie nie rozumiecie:
    Przechodzisz na LONGPLAY69, dostajesz 69 zl w pakiecie kwotowym, co daje 237 minut + dodatkowo 113 minut do wszystkich. 69 zl mozesz wykorzystac na smsy:383 szt po 18 gr lub 237 minut po 29 gr każda. Łacznie daje Ci to 350 minut lub 113 minut i 383 smsy, lub dowolna konfiguracja jak kto woli.
    Do tego dostajesz darmowe polaczenia w PLAY. Oferta jest ważna do konca biezacej umowy i przedluzana jest na czas nieokreslony na tych warunkach. Raportuj

  11. Max napisał(a):

    Jak by nie liczyć oferta jest świetna i godna naśladowania. Wisienką na torcie jest ,że pomyślano o starych abonentach.
    Zastanawia mnie tylko, czy oby sieć wytrzyma. Ja rozumiem, że na początku to każdy będzie jechał do upadłego, ale potem mówiąc szczerze ile można gadać…wakacje są, morze, piwko a nie tam wisieć na telefonie.
    Bardzo milo ze strony Pana Marcina, że zrobił małe wyjaśnienie na swoim blogu. które powodowało burze w szklance wody. Raportuj

  12. Marcinos napisał(a):

    Play bardzo agresywnie stara się pozyskać nowych klientów poprzez chociażby nowe taryfy ze stanem darmowym, zapominając mam wrażenie o kilkuletnich lojalnych klientach i ciekawej ofercie utrzymaniowej. Ja osobiście posiadam 2 aktywacje abonamentowe, obie umowy kończą się 31 marca. Chciałbym przedłużyć obie bez telefonów na okres 12 m-cy i przeglądając regulamin oferty Replay bez telefonu na 12 m-cy zauważyłem, że jest to dokładnie ta sama promocja co dla nowych klientów ze zniżką 50% na abonament. Szczerze powiedziawszy jestem trochę zawiedziony, że stali klienci nie są nagradzani czymś więcej. Mógłby to być chociażby jeden z płatnych pakietów gratis itp. Dbajcie bardziej o stałych klientów!!! Raportuj

  13. wojtek napisał(a):

    Czyli z tego rozumiem e moge zamieic One Play 45 na Long 49? Bede miec wtedy poprsotu stawke 29 gr za min zamiast obecnej 45gr ?Raportuj

  14. Ergonaut napisał(a):

    Oferta dla nowych klientów Long play bez telefonu na 12 miesięcy jest identyczna RePlay Ekstra LongPlay, nie wierzysz – zajrzyj do regulaminów. Raportuj

  15. Domin napisał(a):

    I znów zapomnieli o klientach, którzy płacą najwięcej :(
    Czemu migracja nie dotyczy taryfy Premium?
    Może się nie znam, ale to by się chyba opłacało oby stronom… Raportuj

  16. Ziomek napisał(a):

    Witam
    kiedy będzie rozstrzygnięcie konkursu dotyczącego napisania poradnika dla początkujących w FRESH nagroda główną był złoty numer chyba już zapomniano o tym jak widzę już 3 tydzień i nicRaportuj

    • K.O.L.E.K.T.Y.W. napisał(a):

      cierpliwości – jury obraduje. ma b. ciężko Raportuj

      • ziom napisał(a):

        ok spoko kolektyw ale juz to troche trwa :D ciekawe nad czym się tak zastanawiają hehe
        Raportuj

        • ziom napisał(a):

          kolektyw wykorzystując chwile ty się znasz bardzo dobrze więc chciałbym coś sie Ciebie zapytać jeśli mogę
          chce 9 marca podpisać umowę w play mixtura i od razu przenieść numer z plusa do play mixtura i mam pytnie
          ponoć trzeba zapłacić 29zł za aktywacje i czy ta kwota jest mi wliczana na moje konto czy to przepada??? i ile czasu będe musiał czekać aby otrzymać telefon z moim numerem starym już działającym w play??? Raportuj

          • K.O.L.E.K.T.Y.W. napisał(a):

            jest to tzw. opłąta aktywacyjna (na takich samych zasadach jak u konkurencji), opłata taka przepada, co do czasu otrzymani: wszystko zalezy od PLUS GSM, im wcześniej i nszybciej uwolnia numer tym szybciej twój numer będzie w PLAY, złóż wniosek o przeniesienie numeru wraz z pełnomocnictwem a o dacie prezniesienia numeru zostaniesz poinformowany specjalnym smsm Raportuj

        • K.O.L.E.K.T.Y.W. napisał(a):

          niestety trwa, ostatnio Marcin Nas o tym informował Raportuj

      • ziom napisał(a):

        i jeszcze jedno bo wiem że niektórzy pracownicy play normalnie otwierają dane pudełko z telefonem i pokazują zainteresowanemu i mam takie pytanie czy mogę zażyczyć sobie od pracownika salonu play że chce otrzymać telefon nie otwierany pudełko nie naruszane i żeby mi pokazał pudełko zanim otworzy bo chce mieć pewność że telefon nie był wyjmowany i ktoś się nim czasami nie bawił w salonie ???? Raportuj

        • markomiej napisał(a):

          Pewnie ze możesz, Ty jesteś klientem i Ty decydujesz.
          Jak kupowałem tv w dużym sklepie to tez zadałem to pytanie a sprzedawca pokazał mi regały na magazynie i się dziwnie uśmiechnął. Wszystkie kartony były pootwierane :) Chyba z około 100 kartonów pootwierane.
          Czemu? Niby ze sprawdzają czy są całe matryce bo czasem kurierzy przywożą parę sztuk i wiadomo jak transport się odbywa.

          Wracając do salonu Play to sprzedawca na moje życzenie otwierał 4 telefony bo chciałem sprawdzić jaką wersje softu mają :) Raportuj

  17. markomiej napisał(a):

    Wychodzi na to ze zmieniajac abo z one play 45 na LongPlay 49 można brac dowolne pakiety ktore są w nowym abo. Bo regulamin nic nie wspomina ze nie mozna.
    Jest tylko mowa ze traci sie dotychczasowe pakiety. Raportuj

  18. wojtek napisał(a):

    dzieki @markomiej :) to jutro ide do salonu i zmienia z One Play 45 na Longa 49 siostrze i dla siebie biore taki sam :)Raportuj

  19. wojtek napisał(a):

    a czy przy migracji okres zakonczenia umowy( w moim przypadku sierpien 2011) pozostaje taki sam?Raportuj

  20. spostrzegawczy napisał(a):

    Wszystko pięknie, ładnie, a dalej nie wiadomo, jak wygląda sytuacja, jeśli ktoś chce wziąć Long Play bez telefonu 69, wiadomo że przez 12 miesięcy będzie miał abonament 50%, czyli 34,50 zł, ale nie wiadomo, czy w tej opcji jest stan darmowy wbudowany, bezpłatny w tą taryfę? A wystarczyło napisać jedno zdanie, by uciąć już wszelkie wątpliwości, ehhh…. Raportuj

  21. blablabla napisał(a):

    Mała rada do wszystkich którym się kończy umowa. Zawsze można zmigrować na fresha i spokojnie sobie poczekać na lepszą ofertę- lepszą dla konkretnego ludka ofc.
    Ryzyko jest tylko takie, że Play niebawem może poprawić ofertę Replay i wtedy ludek już z niej nie skorzysta. W moim przypadku tak było rok temu. Jak Play poprawił i to znacznie oferty bez tel- to już dawno byłem we Freshu. Ale i tak nie żałuję, bo trudno powiedzieć abym coś naprawdę na tym stracił. Taka migracja ma natomiast wiele zalet. Zawsze można podpisać umowę jak wejdzie nowa oferta i to nie koniecznie u tego samego operatora;) Ma się święty spokój i brak "ciśnienia", że już i teraz trzeba coś podpisać. Osobiście polecam taki tryb. A druga moja rada jest taka. Przeanalizujcie sobie rachunki/bilingi- najlepiej z jak najdłuższego okresu, bo może się okazać, że potrzebujecie zupełnie innej oferty niż się wam wydawało. Pozdrawiam! Raportuj

    • Jarek napisał(a):

      Dzięki za poradę z Play Fresh, utwierdziłeś mnie w tym, co chcę zrobić :) Raportuj

    • K.O.L.E.K.T.Y.W. napisał(a):

      nie musisz migrować do FRESH, wystarczy iz twoja umowa zost. przedłużona na czas nieokreślony, wówczas w odpowednim dla Ciebie czasie Ty podpisujesz nową umowę Raportuj

      • a.s.w.w.p napisał(a):

        Niby tak, ale jest drobna niedogodność. Po zakończeniu umowy terminowej i przejściu na umowę bezterminową tracę bonusy które dostałem dwa lata temu. Po ich utracie pozostał bym z bardzo drogimi minutami bez możliwości dobrania jakiegokolwiek pakietu. Raportuj

        • blablabla napisał(a):

          Słuszna uwaga, a od siebie dodam, że jak ktoś brał ABO Z TEL np. 2 lata temu, ( a nie pasuje mu obecna oferta, bo coś tam coś tam), to raczej NIE MA takiej możliwość żeby stara umowa mu się opłacała po przejściu na czas nieokreślony. Raportuj

  22. jak napisał(a):

    czyli majac OnePlay65 wziete bez telefonu na 12 m-cy, nie da sie zmigrowac do LongPlay69 bez telefonu na 12 m-cy?? Raportuj

    • blablabla napisał(a):

      Chodzi Ci o aneks czy migrację? Tzn. do kiedy masz umowę, bo ciężko wyłapać o co pytasz?
      Jak o migrację to nie, a jak o aneks to tak. Raportuj

  23. PDW napisał(a):

    ja mam jeszcze małe pytanie
    1. Czy gdy przejdę dzisiaj na log 69 to od jutra (bo jutro jest okres rozliczeniowy) będę używał long czy jeszcze one 65? Raportuj

    • K.O.L.E.K.T.Y.W. napisał(a):

      po zgłoszeniu chęci zmiany taryfy musi minąć max. 24 h (tak jest u wszystkich operatorów) aby nast. zmiana taryfy Raportuj

      • Robin napisał(a):

        jesteś w błędzie
        ja napisałem 3 dni temu i to olali bo napisali że mają 5 dni na to żeby sobie przeczytac to co ja napisałem
        trzy dni wisi na Play24 jako rozpatrywane
        śmiechu warte Raportuj

        • K.O.L.E.K.T.Y.W. napisał(a):

          ale pomyliłeś sie: miałem na myśli czas potrzebny na zmianę planu taryfowego a Ty opisałeś potencjalny czas rozpatrywania i iodpowiedzi na zgłoszenie Klienta

          zmianę planu taryfowego najlepiej i najszybciej dokonać można w BOK Raportuj

          • jahu_2006 napisał(a):

            i może mądrzejsze osoby siedzią bo w play 24 to brak mi słów nie chce nikogo obrażać ale ale jak pani z play 24 pisze że pieniądze nie wypłynęły a ja widzę że są tylko mam wątpliwości co to zaksięgowania to chyba normalny człowiek tego nie pisze. A oni powinni i nawet muszą mieć szerszy dostęp do mojego konta niż ja. Raportuj

  24. leszek222 napisał(a):

    czy w mixe tez mozna tak rozmawiac.? Raportuj

  25. antyghost napisał(a):

    Koledzy proszę o sprecyzowaną odpowiedź, chce zmienić swoją ofertę One Play 65 na LONGPLAY 49
    czy mam taką możliwość czy nie? Dzwoniłem do BOK to powiedzieli po długim zastanowieniu że nie?! Raportuj

  26. abs napisał(a):

    Ja nie mam już sił, Pan z BOK powiedział, że istnieje możliwość aktywowania pakietów przy zmianie z 40tki na 49 i powiedział ze bede maił te 240min. Ręce opadają. Kto ma rację ? ? ? Raportuj

    • markomiej napisał(a):

      No oczywiście ze można aktywować pakiety tylko z moich obliczeń wynika ze to będzie 218 minut.
      W abo masz 168 minut, odpalasz pakiet za 5zł z 50 minutami i masz 218 :) Raportuj

  27. Darek napisał(a):

    Czy coś się zmieni w kwestii mega mix?może migracja na playmixtura? może ktoś podjąć ten temat?….. Najbardziej mi chodzi o dokupienie normalnej paczki danych, bo bez tego to ta oferta jest o kant……. do rozbicia Raportuj

  28. Pijo napisał(a):

    @abs Po migracji z 40 na LP 49 bedziesz miał tylko goły pakiet 49 zlotówek , czyli 168 minut. SD jest dodatkowo płatne – 19 zl. Możesz aktywować wszystkie pakiety dodatkowe (smsy. wybrane numery, minuty do wszystkich, PO w tel, pakiet minut do play) – pakiety platne zgodnie z regulaminem pakietu. Raportuj

  29. Michał S. napisał(a):

    a jak jest z cennikiem telefonów REPLAY ? mam teraz abo 50zl i jestem ciekawy co mi zaproponują a chciałbym HTC HERO Raportuj

  30. luki82 napisał(a):

    Czy to błąd?
    http://www.playmobile.pl/resources/pdf/cenniki/Ce
    chodzi o nokie 6220 classic.
    Na liście dostępnych telefonów z noki nie macie tego modelu.
    http://www.playmobile.pl/pl/telefony/szukaj/wynik
    Raportuj

  31. xxx napisał(a):

    mam nadzieję że dziś konkurs o SIMa zostanie rozwiązany… Raportuj

  32. nawrot napisał(a):

    Czy mógłbym się dowiedzieć czy te warunki z Stanem Darmowym LongPlay 69 (czyli SD darmowe przez 12 miesięcy) obowiązuje przy przedłużaniu umowy na 12 miesięcy? Na stronie play nie ma nic o tym wspomniane. Na pewno będzie to czynnik pozostania w sieci dla mnie. Raportuj

  33. Locco napisał(a):

    jest oferta 50% abo przez 6 miesięcy lp49 bo mi taką zaoferowano

    K.O.L.E.K.T.Y.W. pisał/a że jest darmowy gps przez 12 mies. ktoś to może potwierdzić
    Raportuj

  34. abs napisał(a):

    dzonilem 16 marca to pan powiedzial ze mam mozliwosc aktywowania pakietow i ze dstane 240min, a po fali niejasnosci napisalem jeszcze raz i odpisali ze konsultant przedstawil mi złą informację i mam tylko te 49zł i brak mozliwości aktywowania i zaoferowali zostanie przy poprzedniej jezeli mi nie odpowiada. Ale sprobuje napisac jescze o ten punkkt regulaminu 14, zobaczymy co odpiszą… Raportuj

  35. abs napisał(a):

    dostałem odpowiedź z BOK, że jednak przy zmianie z 40tki na 49 nie mam możiwości aktywowania ŻADNYCH PAKIETÓW i dostaje jedynie sam pakiet złotówek do wykorzystania… :/ Raportuj

    • blablabla napisał(a):

      To Ci powiem, że chyba inny regulamin ma bok. Według mnie jest dokładnie tak jak napisał Pijo.
      A pytałeś się o pkt.14? Bo to raczej o to im chodzi, ale zauważ że regulamin migracji nic nie mówi o PAKIETACH, dlatego według mnie po migracji obowiązuje regulamin oferty LP49. Tak to widzę.
      A jak jest to nie wiem i chyba wiedzieć nie chcę… Raportuj

  36. abs napisał(a):

    dzonilem 16 marca to pan powiedzial ze mam mozliwosc aktywowania pakietow i ze dstane 240min, a po fali niejasnosci napisalem jeszcze raz i odpisali ze konsultant przedstawil mi złą informację i mam tylko te 49zł i brak mozliwości aktywowania i zaoferowali zostanie przy poprzedniej jezeli mi nie odpowiada. Ale sprobuje napisac jescze o ten punkkt regulaminu 14, zobaczymy co odpiszą?Raportuj

  37. Aster napisał(a):

    Wszystko pięknie, tylko w regulaminie jest zapis, iż migrację trzeba zgłosić min 14 dni przed nowym okresem rozliczeniowym – czyli de facto nowa taryfa wejdzie w życie 1 maja. Aż 2 tyg im potrzebne na zmianę taryfy? Raportuj

  38. Siwy256 napisał(a):

    Czegoś nie rozumiem. To jest możliwość przejścia z Play One Pro 40 na LP49 bez przedłużania umowy? W regulaminie widzę tylko możliwość przejścia na LP69 lub LP99 ??? Raportuj

  39. blablabla napisał(a):

    To zobacz jeszcze raz. Polecam punkt 14. Pzdr Raportuj

  40. Maxio napisał(a):

    Mam pytanie – posiadajac One Play 25 można zamówić pakiet 50minut za 5zł (po wprowadzeniu LP jest ponoc taka mozliwosc). Czy jak się go zamówi to co miesiąc trzeba go aktywować czy też sam się odnawia i jest na stałe? Rozumię że okres waznosci tego pakietu to zwyczajnie 1 okres rozliczeniowy? Raportuj

    • jahu_2006 napisał(a):

      Sam chciałbym to wiedzieć bo to jest całkiem niezły pakiet ale a chiny ludowe nie mogę go nigdzie aktywować ani na play24 ani kodem. Po wpisaniu kodu pisze usługa czasowo nie dostępna. Raportuj

  41. K.O.L.E.K.T.Y.W. napisał(a):

    nie oferta abo indywidualne, wszystko u mnie sie zgadza, zmiana w listopadzie 2009, sam sie dziwiłem ze wszystko poszło tak szybko Raportuj

  42. bujno napisał(a):

    witam!!! a co z ofertą mixtura i stanem darmowym??? czy zapomnieliście o nim???Raportuj

  43. Aster napisał(a):

    Czy pojawi się jakaś oferta dla przenoszących numer do Play ale w wersji bez telefonu? Raportuj

  44. LLL napisał(a):

    30 Kwietnia konczy mi sie umowa Play Abonament 50. Dzis zadzwonil do mnie ktos z BOKu i zaproponował mi przedłużenie umowy bez telefonu na 12 miesięcy, taryfa LP69, -50%, Stan Darmowy, mozliwosc wlaczenia wszystkich pakietow. Czyli jednak można dać taką oferte, ale trzeba zwlekac z podpisaniem Replay tak jak ja. Raportuj

  45. Piotr napisał(a):

    · 29 minut temu
    Niestety, kompletny brak profesjonalizmu. Od 16.03.2010 r. próbuję zmienić taryfę z One Play 65 na Longplay 69 z 350 minutami do wszystkich i stanem darmowym – banalna rzecz a do dzisiaj nie mogę się tego doczekać. Obsługa w BOK żenująca a zgłoszenia przez Play 24 nie są rozpatrywane od razu a odpowiedzi zupełnie nie na temat. Do dzisiaj byłem wielkim entuzjastą i sympatykiem sieci ale widzę, że to po prostu amatorszczyzna. ŻENUJĄCE!!!!
    Odpowiedz Raportuj

  46. abs napisał(a):

    mi napisali że przy zmianie na long49 dostane sam pakiet złotówek i stan darmowy na 6 miesięcy…ale to chyba dotyczy nowych aktywacji! Raportuj

  47. skuter napisał(a):

    Piotr – tak jakbym czytał swoją historię. Wczoraj Pani z BOK była zdziwiona co to za promocja ta "migracja" dzisiaj Pan przyjął chęć zmiany taryfy i przyznał się że czytał tą promocję i dostanę dodatkowo te 113 minut. Raportuj

    • Piotr napisał(a):

      Skuter, monitoruj na bieżąco całą operację bo taka banalna rzecz jak zmiana taryfy jest dla niektórych chyba nie do przejścia. U mnie trwało to od 16.03 do 24.03. Pozdro! Raportuj

  48. Artur napisał(a):

    A ja mam takie pytanko czy przy zmianie taryfy z One Play 65 na LP69 przysługuje mi prawo do wzięcia nowego telefonu?? No bo w sumie przedłużanie umowy na kolejne 24 miesiące bez telefonu to nic ciekawego. Raportuj

  49. Piotr napisał(a):

    Nie przysługuje Ci bo przy zmianie taryfy z One Play na Longplay nie jest przedłużana umowa. Wreszcie udało mi się przejść z One Play 65 na Longplay 69-350 minut do wszystkich i stan darmowy. Dla zainteresowanych pkt.2 oferty promocyjnej "Migracja na ofertę Longplay". Trwało to prawie tydzień ale wreszcie jest po kilkunastu telefonach do BOK (i kilkunastu różnych odpowiedziach) i kilku zgłoszeń przez Play 24. Raportuj

  50. Armani napisał(a):

    Przeszyłem z one25 na long29 i zamiast 51 min mam 74 min oraz stawka po minutach z abonamentu spadła z 49gr do 39 gr umowa mi się nie przedłużyła porostu zmieniłem abonament na droższy o 4 zł ale niestety nie dostałem żadnych bonusów które są przyznawane przy podpisywaniu nowego abonamentu

    Ale moje pytanie do was brzmi czy mogę mieć w tym long29 stan darmowy ??? bo niestety troszkę za późno dowiedziałem się ze gdybym nie dokonał tej zmiany abonamentu na long29 tylko na long69 dostał bym stan darmowy za darmo tak samo jak nowi ludzie podpisujący w play abonament ???? Raportuj

  51. Kamil napisał(a):

    Zmiana z Firmowej 50 na LonPlay 69: powiodła się, ale bez żadnych zniżek (czyli tylko 250 minut), napisałem reklamację do BOK, oto "przenalizowali ją dokłądnie" i oto co odpowiedzieli:

    Szanowny Panie, dziękujemy za zgłoszenie dotyczące reklamacji braku zniżek na koncie w wyniku zmiany taryfy, które wpłynęło do nas telefonicznie 20 kwietnia 2010 roku. Informujemy, że Pana sprawa została dokładnie przeanalizowana. Zaznaczamy, że wszystkie zastrzeżenia zgłaszane przez naszych Abonentów są traktowane z najwyższą troską i uwagą. W odpowiedzi na zgłoszenie poniżej przedstawiamy decyzję w przedmiotowej sprawie. Zgodnie z Regulaminem Oferty Promocyjnej „Migracja na Ofertę LongPlay” punkt 11: "W wyniku zmiany Oferty: a. przepadają wszelkie pakiety SMS-ów, rabaty, uprawnienia lub usługi uzyskane przez Abonenta na podstawie dotychczasowych Ofert Promocyjnych chyba, ?e warunki innych Ofert Promocyjnych stanowią inaczej; b. przepadają wszystkie pakiety SMS-ów, rabaty lub usługi przyznane w drodze indywidualnych ustaleń z P4". Decydując się na zmianę taryfy potwierdził Pan zapoznanie się z Regulaminem. W związku z tym Pana reklamacja została uznana za niezasadną.

    Niestety brak podpisu. Raportuj

  52. zbigniew napisał(a):

    witam mam telefon w abonamenicie longplay 69 mam pytanie czy pakiet zBotówek ktury otrzymaBem jest oddzielnie wliczany do faktury czy jest wliczony wte 69zB Raportuj

  53. Roma napisał(a):

    Witam ja przeszłam z one play 45 i 25 na long play 49 i 29 ale zamiast obiecanych 240 i 120 min do wszystkich dostałam 168 i 74 min obiecano mi równiez stan darmowy n a6 i 3 miesiace ale tego nie dostałam po reklamacji dano mi po 40 min na każdy numer przez miesiac do wszystkich i powiedziano ,że to pomyłka konsultanta , który wprowadził mnie w bład, po wizycie w salonie pani kazała złozyc nowa reklamacje na którą czekam od 27.05 , gdyz Play mnie zbyło a w biurze obsługi mama nagrane dalej informują o bonusach z przejscia z one play 45 na longplay49 i one play 25 na long play 29.Czy w takim razie mogę zerwac umowę bez konsekwencji mam te dwa numery w jednym koncie abonenckim.W końcu Play sie nie wywiązał z umowy.Proszę o rade madre głowy ,pozdrawiam. Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty