Tako rzecze rzecznik Play

migracje na LongPLAY

Na parterze hałasuje EastWest Rockers a ja spieszę poinformować, że Klienci posiadający taryfy:

  • Play Abonament
  • Play Lajt
  • Nowy Play Abonament
  • Rozmawiaj i pisz
  • Rozmawiaj bez końca
  • One Play
  • One Play PRO  

, którzy zdecydują się zmienić swoją dotychczasową taryfę na LongPlay 69 lub LongPlay 99 otrzymają benefity przysługujące dla Klienta w przypadku zakupu kolejnej aktywacji w promocji Stan Darmowy w LongPlay.

Oznacza to, że każdy Klient, który dokona zmiany taryfy na LongPlay 69 lub LongPlay 99 otrzyma:

  • Stan Darmowy na zawsze
  • oraz Pakiet minut do wszystkich.

na więcej pytań odpowie już jutro Julia.

Komentarze

  1. Olo_ napisał(a):

    Cytując odpowiedź BOK-u do kolegi z forum mojplay: "Szanowny Panie, dziękujemy za zgłoszenie, nadesłane za pośrednictwem strony internetowej 16 marca 2010 r., dotyczące możliwości zmiany taryfy na „LongPlay”. Uprzejmie informujemy, iż istnieje możliwość zmiany aktualnej taryfy na „LongPlay” w kwocie abonamentu wyższej niż dotychczasowa z zastrzeżeniem punktu 9 regulaminu oferty promocyjnej „Stan Darmowy w Longplay dla Abonentów”, który mówi: „Abonent, który przeniesie swój numer z wcześniej obowiązującej oferty abonamentowej „One Play”, „One Play Pro”, „Nowy Play Abonament”, „Play Abonament”, „Rozmawiaj i pisz”, „Rozmawiaj bez końca”, na ofertę „LongPlay” traci prawo do korzystania z dotychczasowych warunków oferty promocyjnej oraz nie może korzystać dodatkowych usług oraz pakietów przyznawanych w ramach niniejszej oferty promocyjnej.”

    Czyli BOK się myli? Mam nadzieję, że Marcin ma rację;) Raportuj

  2. Forest150 napisał(a):

    No dzięki wreszcie jakieś konkrety!:-) Raportuj

  3. Play2faces napisał(a):

    tu na blogu pisze się freshcie ;-) Raportuj

  4. ms93 napisał(a):

    Marcin, a kiedy wyniki konkursu o Nexusa? Raportuj

  5. @szymko1995 napisał(a):

    A kiedy będzie coś wiadomo o nowym RePlay'u?? Raportuj

  6. aqq napisał(a):

    Fajnie, przydałaby się jakaś możliwość migracji (gdziekolwiek) ze starych mixów… Macie coś takiego w planach (choćby odległych), czy nie ma co marzyć? Raportuj

  7. JarekMk napisał(a):

    Także dla oferty na 12 miesięcy bez telefonu z upustem 12 miesięcy? Niech mi ktoś w końcu jakoś odpowie czy ad się to dostać ze standem darmowym czy nie dla przedłużających umowę… Raportuj

  8. tl111 napisał(a):

    Pytanie do Julii – dla przedłużających była oferta 100 min do wszystkich i 500 min do play i na stacjonarki za 25 pln. Czym ją zastąpiliście ? Co proponujecie ? Oczywiście bez fona. Raportuj

  9. _pab napisał(a):

    a to jest pewne co rzecznik mowi? bo regulamin jasno stanowi ze w wypadku zmiany taryfy na long play nie są dostępne żadne usługi i pakiety dodatkowe :P Raportuj

  10. tomek napisał(a):

    Czy z promocji Swobodny Internet 3 też można skorzystać przechodząc z One Playa ? Zastanawia mnie słowo „kolejna aktywacja” w tej informacji ?Raportuj

  11. pytajnik napisał(a):

    Czy migrując zostaje pakiet 1GB internetu w telefonie? Raportuj

  12. Ergonaut napisał(a):

    Dołączam się do pytania tl111. Na obecną chwilę Replay bez telefonu nie rożni się od Longa bez telefonu dla nowych klientów. Poza tym w niższych opcjach jest nieciekawy ze względu na brak wspomnianego pakietu 500 minut z OnePlay. Czy zaskoczycie jeszcze pozytywnie stałych abonentów? Liczymy na jakiś dodatkowy replay'owy gratisowy pakiet minut do Play i na stacjonarne dostępny przez cały okres umowy skoro ST być nie może.

    I jeszcze jedno pytanie, czy można wydłużyć okres umowy Replay bez telefonu do 24 miesięcy i zagwarantować klientom oprócz rabatu 50% , Stan Darmowy na całą umowę we wszystkich opcjach? Raportuj

  13. deepbluesea napisał(a):

    a tak apropo. dlaczego w RePlay nic nie uległo zmianie ? Raportuj

  14. Olo_ napisał(a):

    No to superaśnie! Pojawiło się jeszcze gdzieś info (bodajze telepolis), ze taryfy mozna otrzymac przy umowie na 24 miesiace, w takim razie proszę Julie o odpowiedź czy obecna umowa się przedłuży, czy jak np zostało mi 6 miesięcy do końca to na te 6 miesięcy mogę wziąć LongPlaya a nie Play Abonament Raportuj

  15. Karola napisał(a):

    Mam pyatnie trochę z innej beczki :
    Dlaczego na stronie w pakiecie LongPlay SMS 49 są wymienione "ekstra usługi w twoim pakiecie" skoro żadna nie dotyczy tego pakietu????!!! Jak wchodzi się w te usługi to owszem te ekstra usługi są dostępne ale dla Abonentów Oferty One Play, LongPlay, LongPlay TELEFON, Play Premium, Nowy Play dla Firm, Firmowa oraz Biznes a co z LONGPLAY SMS?????
    Jeśli ekstra usługi nie dotyczą tego pakietu to dlaczego są wyświetlane i wprowadzają tylko niepotrzebnie zamieszanie Raportuj

  16. greg napisał(a):

    A co z lonPLAY 49? Pakiet minut do wszystkich zostaje? czyli za 49zł 240min?????? Raportuj

  17. ader napisał(a):

    Też bym chciał żeby ktoś dokładnie wytłumaczył ofertę Replay. To co napisał Ergonaut wydłużenie umowy bez telefonu do 24 miesięcy lub możliwość dokupienia SD taniej niż 19zł i dostępne dodatkowe pakiety np. pakiet sms, czy play online w telefonie. Teraz Replay nie jest atrakcyjny. Czym teraz premiujecie swoich abonentów którzy chcą dalej z Wami zostać? Jak widzę, że dostaję to samo co nowy abonent to pytam się po co nazywacie to osobną ofertą Replay? Raportuj

  18. Kamil Wojciechowski napisał(a):

    Mam one play 65 migruje na longplay 69 . Dostaje Stan Darmowy bez ponoszenia dodatkowych kosztów ? :) Czy mogę po migracji uruchomić Pakiet 100 MB za 5 zł ( ogólnie któryś z pakietów internetowych ) ? Sory byc moze pytania banalne ale ciagle na forach internetowych ktos cos napisze innego, a w regulaminach to sie nawet pracownicy PLAY OK nie moga polapac i kazdy mowi cos innego. Raportuj

    • Forest150 napisał(a):

      Tak dostajesz stan darmowy ale już pakietu internetu nie możesz aktywować ani żadnego innego. Raportuj

      • Kamil Wojciechowski napisał(a):

        Dzieki za odpowiedz. Patryk ponizej pisze ze dzwonil do Biura Obsługi i tam mowia cos innego. Poprostu ciezko sie polapac ile ludzi tyle wersji. Ja dzis dzwonilem i Pani mi powiedziala ze SD nie bede mial ale moge aktywowac kazdy pakiet. Raportuj

        • Forest150 napisał(a):

          SD w ofercie LP69 i 99 jest wpisane jako STANDARD na cały okres umowy więc (tak jak wcześniej pisał KOLEKTYW) są błędy w interpretacji regulaminu. Więc inne pakiety przy migracji są zablokowane SD zostaje. Raportuj

          • Loocas napisał(a):

            To co nie ma żadnych usługo dodatkowych? Chyba jednak nie masz racji. Raportuj

            • Forest150 napisał(a):

              Poczytaj regulamin. Raportuj

            • jahu_2006 napisał(a):

              Według regulaminu "Abonent traci prawo do korzystania z dotychczasowych warunków oferty promocyjnej oraz nie może korzystać dodatkowych usług oraz pakietów przyznawanych w ramach niniejszej oferty promocyjnej" Ja to rozumiem tak że nie można dostać pakietu minut na 3 miesiące za darmo lub stanu darmowego. Jedno to jest pakiet a drugie usługa w regulaminie Long Play jest ta bonifikata do wyboru i wydaje mi się że to właśnie o to chodzi że zmieniając pakiet nie dostajesz bonifikaty. Jak się mylę to mnie poprawcie. Raportuj

            • _pab napisał(a):

              a na jakiej podstawie twierdzenie, że w LP69 i LP99 sd to standard? jaki jest standard taryfy określa cennik oferty a w cenniku oferty Longplay próżno szukać zapisu o takim zjawisku jak stan darmowy. OK ma rację :) Raportuj

            • Kamil Wojciechowski napisał(a):

              Dzwonilem 5 minut temu aby zmienic plan na numerze brata on i tak nie korzysta z zadnych pakietow dodatkowych wiec nie ma roznicy jaki jest konkretnie zapisa regulaminu. Jednak wstrzymalem sie na miesiac bo nadal ma 50 % znizki za przeniesienie numeru wiec szkoda stracic. Jak juz zadzwonilem to korcilo mnie zeby jeszcze raz przewalkowac czy SD jest po migracji czy nie ? (JEST) , Czy mozna uruchamiac pakiety czy nie ? (Poczatkowo Pan konsultant powiedzial ze TAK ale jak podalem punkt 9 regulaminu i sie z kims skonsultował powiedzial ze jednak pakietow nie mozna pozniej aktywowac. Dziwne to podejscie w koncu mogli powiedziec ze minut macie juz duzo zyskaliscie po migracji ale czemu zabieracie mozliwosc korzystanie z internetu poprzez pakiety? ) Raportuj

            • K.O.L.E.K.T.Y.W. napisał(a):

              zgadza sie stan darmowy zostaje, pakietów nie masz (migrujesz w trakcie trwania umowy) Raportuj

            • Kamil Wojciechowski napisał(a):

              Wiec tak jak tu sie pisze : Czy freshcie :) ktos jednak pomysli, ze zarobia dodatkowo jesli pozwola uruchomic dodatkowe pakiety ? Pozdrawiam Pana Rzecznika Raportuj

  19. Patryk napisał(a):

    Zadzwoniłem do BOKu i powiedziałem, że chce zmienić One Play 65 na Long Play 69. Powiedziano mi tam, że stanu darmowego i tak nie będę miał bo zmieniam ofertę. To kto ma rację w końcu? Raportuj

  20. macbook napisał(a):

    ja się potne zaraz ;/ czego w październiku tego nie było xd teraz siedze w erze biznes z 54 netto za minute dla 3gs a mialem play lat akurat ;p( za 1,5 roku albo play firmowe albo indywidualne się zobaczy ;p)
    ps: czym się różni wasz pakiet kwotowy od minut/sms skoro i tak tylko na to można kase wydać ;p w erze biz(10num za grosz, ja biore tylko kwotowe pakiety ) chociaż na wszystko on idzie(roaming, transmisja danych itd. xd) Raportuj

  21. nowik napisał(a):

    To samo usłyszałem dziś w salonie ze zmieniając z One Play 65 na Long Play 69 będę tylko miał pakiet minut wliczony w abonament, żadne dodatkowe pakiety nie będą działać. Raportuj

    • K.O.L.E.K.T.Y.W. napisał(a):

      musisz mieć takze darmowy STAN DARMOWY oraz pakiet minut do wszystkich, innych nie mozesz mieć

      zostałeś oszukany w salonie Raportuj

      • _pab napisał(a):

        salony, OK, sales support przekazują informację zgodną z zapisami regulaminu – Marcin swoje twierdzenie opiera na jakimś regulaminie czy ofercie która w chwili obecnej nie istnieje.

        broniąc honoru salonów odpowiadam, że to raczej Marcin się zagolopował :) Raportuj

        • sprzedawca napisał(a):

          A baza wiedzy PLAY w komunikacie daje to samo info co MArcin – dostajesz 350 min do wszytkich i Stan Darmowy. Info pojawilo sie okolo 19 30. Raportuj

          • _pab napisał(a):

            możesz zacytować? jeśli tak jest jak mówisz, to znaczy, że jest burdel nie z tej ziemi :P

            dodam że dziś jak podpisywałem aneks pojawiły mi się opcje dodatkowe pt. "Rabat 50% na Taniej z Wybranymi numerami w Play na zawsze" oraz "Rabat 50% na Wieczory i Weekendy na zawsze" o których Sales Support nic nie wiedziało i nie potrafiło ustalić co to i czy mogę je klientom włączyć…

            Julio! cużeś uczyniła?! czemu zawsze po wprowadzeniu jest tyle błędów i niejasności? czy naprawdę nie można tego dopracować przed wprowadzeniem oferty?? Raportuj

            • sprzedawca napisał(a):

              Z tego co pamietam tresc jest taka sama jak we wpisie Marcina ( z wylaczeniem tego o EastWest Rockers, ale niedawno bylem tez na ich koncercie wiec nic nie trace :P ), teraz nie jestem w stanie wylapac roznic, bo w salonie przegladalem BW na SIDzie pracownicy, a na swojej ( DB ) nie mam niestety tego info, lub nie moge znalezc ;)

              A piszac aneks u nas tez juz byly nowe oferty LP i dodatkowe pakiety.

              PS
              Wnioskuje, ze tez w jakims salonie pracujesz ;) Raportuj

            • _pab napisał(a):

              Słusznie wnioskujesz ;) Wczytywałem się w regulaminy które dotarły do punktów koło południa i z nich cytowałem fragmenty we wpisach poniżej. Burdel na kółkach :/ Raportuj

            • sprzdawca napisał(a):

              Opierajac sie na suchym regulaminie tak wlansie bedzie – ale juz kilka osob potwierdza wersje z wpisu ;) wejdz jutro na BW i w atualnosciach bedzie, z tego co pamietam z labelka PROMOCJE ;) Moze to wlasie jest prezent na 3 urodzinki ;]

              W kazdym badz razie jutro lub pojutrze beda konkrety i jutro lub pojutrze robimy u nas pierwsza migracje, wiec wszytko bedzie jasne.

              A przeciez Marcin pisal – SAJGON! :D Raportuj

            • _pab napisał(a):

              no tak, w zasadzie sajgon to taka ladniejsza nazwa burdelu ;) coś w istocie musialo sie zmienic, bo juz nawet gsmonline podal takie info :) Raportuj

  22. KraczyKruk napisał(a):

    Witam!

    A co trzeba zrobić by załapać się na "RePlay LongPlay TELEFON z upustem"? Bo widzę w regulaminie, że dzięki temu można otrzymać jeszcze zniżkę 50% na abonament przez 6 miesięcy. Raportuj

  23. PPP napisał(a):

    Ale bałagan!!! Gdzie się podziały te proste ofrty Playa z początku ich działalności? Co jest teraz? Zostawiam to bez komentarza!!!Raportuj

  24. @widex32 napisał(a):

    Panie Marcinie, szalejecie i to ostro :D

    Jestem dumny, że jestem w tak bardzo proklienckiej sieci ;] Freshcie Raportuj

  25. tl111 napisał(a):

    Wyobrażacie sobie co by było gdyby Julia nie przyszła jutro do pracy ? SAJGON !!! To apropos futurystycznej wizji działalności rynku z P4 na pokładzie ;-) Raportuj

  26. Loocas napisał(a):

    Tam są wymienione usługi dla LP SMS Raportuj

  27. marco_tm napisał(a):

    No to ja czekam na odpowiedz Julii w sprawie oferty bez telefonu, czy w taryfach LongPlay 69 i 99 trzeba dokupywac SD czy jest za darmo. Raportuj

  28. jahu_2006 napisał(a):

    Ja bym neta w play odradził słaby zasięg i nawet jak jest dobry to do czasu stanu darmowego dało się korzystać ale teraz to jest tragedia prędkości rzędu 150 – 300 kb/s download to jest max w play online. Ogólnie nie polecam lepiej mieć mniejszy limit transferowy i mieć problem ze zmieszczeniem się niż mieć duży limit w play i wykorzystywać jedną dziesiątą tego z powodu braku zasięgu. Raportuj

    • antyjahu napisał(a):

      Skąd taki lament? Robiłeś zgłoszenie do BOK? Aktualizowałeś oprogramowanie modemu? Korzystałeś w róznych miejscach? Zrobiłeś wszystko ze swej strony aby móc narzekać na internet? Bo u mnie działa normalnie, bez róznicy czy jest stan darmowy czy nie. Raportuj

      • jahu_2006 napisał(a):

        35 zgłoszeń na bok wystarczy ?? w tym 2 reklamacje. Aktualizacje do mojego modemu nie ma mam e169. Kupiłem z promocji drugi modem e156g który zachowuję się identycznie jak e169. Kombinowałem na różne sposoby ale nic nie dawało rezultatu. Próbowałem w wielu miejscach nawet pod nadajnikiem i od czasu stanu darmowego prędkość spadła zatrważająco. W ostatnim zgłoszeniu dowiedziałem się że play nie jest w stanie dostarczyć mi zasięgu 3g umożliwiającego korzystanie z usługi w moim miejscu zamieszkanie ani nie są w stanie podać konkretnej daty kiedy to nastąpi i będę mógł korzystać z usługi. Dodam że na mapce w necie zasięg 3 g w moim miejscu zamieszkania jest. Raportuj

  29. _pab napisał(a):

    wszystkie znaki na niebie i ziemi mówią że Marcin jednak się zagolopował – argument że w LP69 i LP99 stan darmowy jest wbudowany w abonament i dlatego będzie dostępny jest nietrafiony – o tym co jest w podstawie taryfy mówi cennik oferty a w cenniku oferty Long Play jasno stoi, że w taryfie są minuty, smsy i mmsy rozliczane po odpowiednich stawkach – nie ma w standardzie ani stanu darmowego ani dodatkowego pakietu minut do wszystkich czy smsów które są dostępne w ramach promocji: Longplay Stan Darmowy i Longplay SMS.

    stan darmowy jest dla taryf LP usługą dodatkową – a usługi dodatkowe po migracji do nowych taryf z taryf starszych są niedostępne (zgodnie z tym co OK odpowiedziało Olo i tak jak ja wspominałem wcześniej odwołując się do regulaminu).

    Marcinie, popraw się, bo jeszcze ktoś złoży dyspozycję migracji i obudzi się z ręką w rzeczniku.. tfu, nocniku :P

    nie zmienia to faktu, że stan darmowy za 19zł może sobie dokupić każdy użytkownik każdej z taryf One Play (również One Play Pro) :) Raportuj

    • K.O.L.E.K.T.Y.W. napisał(a):

      mylisz sie

      w taryfach 69 i 99 Stan Darmowy jest na cały okres (ja to nazwałem jako tzw. STANDARD), cgcąc pzrejsć na te taryfy otrzymsz SD za darmo i ww. Pakiet o którym Marcin napisał. Innych pakietów nie mozęsz mieć.

      ST nie jest dodatkową usługą oraz pakietem w tych taryfach Raportuj

    • Carotka_87 napisał(a):

      dokładnie, ale nie powiem serduszko zadrżało kiedy przeczytałam słowa rzecznika, ale regulamin regulaminem trzeba się go trzymać. Raportuj

  30. jahu_2006 napisał(a):

    Jeżeli nie można by było uruchamiać żadnych pakietów po zmianie to jest jakiś nonsens. Trochę nie chce mi się wierzyć że play nie chce zarabiać pieniędzy tym bardziej że jest stan darmowy i kasa za połączenia wewnątrz sieci odejdzie. Jeżeli to prawda to zmieńcie to bo nie będzie to z waszej strony ładnie nie dbać o stałych klientów. Raportuj

  31. Dejmian napisał(a):

    A jak można zmienić taryfe sobie w telefonie? Przydało by się info o tym we wpisie. Raportuj

  32. Radek napisał(a):

    Witam,

    Pytanie do Julii lub do kogokolwiek, kto zna na nie odpowiedz:

    Aktualnie mam abonament OnePlay 45. Czy moge go zmienic na LongPlay 49? Czy po takiej zmianie, bede mogl dalej korzystac z pakietu 500 MB w telefonie za 15 zl? Co powinienem zrobic by zmienic abonament? Wystarczy zadzwonic do Panstwa czy trzeba sie przejsc do salonu?

    pozdrawiam
    Radek Raportuj

    • Kamil Wojciechowski napisał(a):

      Z uzyskanych informacji w Biurze Obsługi oraz od kilku osób tutaj wynika ze PLAY strzelił sobie samobója i nie chce zarabiać na dodatkowych pakietach :) Mam nadzieje ze jednak z rewidują swoje podejście. Dajcie mozliwosc kupienia pakietow. Pakietu Internetowego po migracji do longplay !!! Raportuj

    • K.O.L.E.K.T.Y.W. napisał(a):

      nie. taki pakiet nie będzie mozłiwy Raportuj

      • Radek napisał(a):

        Dzonilem teraz na BOK i powiedzieli ze pakiet internetowy bedzie mozliwy. Podobno nie moge wziasc pakietow z minutami, ale z internetem bede mogl. Musze go tylko ponownie wlaczyc, jak mi sie taryfa zmieni, bo wtedy wszystkie pakiety sie restartuja…

        Zdziwilo mnie tylko, ze zmiana taryfy bedzie dopiero od kolejnego 20, bo do soboty im sie nie uda… Raportuj

  33. Aster napisał(a):

    Ja mam pytanie z innej beczki – czy zamierzacie wprowadzić jakieś pakiety mmsów do wszystkich sieci? Bardzo by się przydały. Raportuj

    • msq napisał(a):

      Przy cenie 18 gr za MMSa i tak już sporo dopłacają. Nie ma szans. Raportuj

      • Aster napisał(a):

        No bez przesady, w Orange mms kosztuje 20 gr. Poza tym w starej Play Karcie kosztował w pakiecie 1 gr. Mogliby zejść do 5 groszy w pakiecie, bądz chociaż po groszu do własnej sieci czy coś podobnego. W ogóle dziwne, że Stan Darmowy nie obejmuje smsów i mmsów we własnej sieci. Raportuj

  34. mikolajj napisał(a):

    Marcin, kiedy odpowiedzi z pytan na konferencje? Raportuj

  35. silver napisał(a):

    A mi się widzi RePlay bez telefonu z 50% upustem na bo, SD, a w wyższych taryfach LongPlay doklejenie stacjonarnych do SD =:D. Zobaczymy co powie jutro Julia. Raportuj

  36. jowisz68 napisał(a):

    A czy może tak jak w heja 59groszy do UE ciekawe kiedy tak bedziemy miec Raportuj

  37. Maxio napisał(a):

    Mam One Play 25 i chciałbym przejsc na LP29 – czy będę miał 120minut czy znacznie mniej? Raportuj

  38. Domin napisał(a):

    Mam taryfę Nowy Play Abonament 150 – rachunki 350zł.
    Jeśli w LongPlay Premium byłyby wszystkie bonusy czyli łącznie 1000 minut + stan darmowy
    (nawet nie licząc zniżki 50% na abo)
    to przechodzę od razu. Mam nadzieję, że tak jak to było w przypadku najnowszych taryf firmowych
    za kilka dni (tygodni) pojawi się "doszlifowana" oferta :)

    OBY PANIE MARCINIE, OBY!! :) Raportuj

  39. Domin napisał(a):

    PS. Stan Darmowy w LongPlay Premium powinien obejmować również stacjonarne.
    W końcu to taryfa dla NAJBARDZIEJ wymagających :) Raportuj

  40. Tomi napisał(a):

    Ja juz nie mam sił, pan na BOK powiedział, że przy zmianie na longPLAY49 dostaje 240 minut i oczyiwscie mozliwosc aktywowania pakietow, osobno doliczane do rachunku. Kto ma racje!!!!!???? ;/ Raportuj

    • _pab napisał(a):

      zmienia sie to z minuty na minuty – trza odczekać 3 dni aż sie wszystko uspokoi, wyklaruje i wtedy bedzie wsio wiadome :) po raz kolejny nie uniknieto balaganu przy zmianie taryf, produktowcy powinni sie jednak uczyc na swoich bledach… <delikatny prztyczek> :P Raportuj

  41. Jarek napisał(a):

    A ja pozwolę sobie powtórzyć pytanie – czy oferta bez telefonu Dla Firm zostanie zaktualizowana? Bo po podwojeniu pakietów i dołożeniu SD jej jedynym plusem jest umowa na rok:
    http://dlafirm.playmobile.pl/pl/oferta/Promocje/uRaportuj

  42. Robert Nasiadek napisał(a):

    Oferta bardzo fajna, szkoda, że Internet nadal nie jest traktowany na równi z minutami/smsami :-P
    No i niestety Play Online strasznie słabo sobie radzi, w godzinach szczytu 250kbit to jest max.
    BOK to standard, że nie ogarnia co się dzieje, jak dzwonili do mnie kiedyś przedłużać umowę to sam im musiałem mówić jaką mają ofertę ;-)
    No i też bardzo tęsknię do czasów, kiedy nie musiałem poświęcać godziny na zrozumienie oferty Playa… Raportuj

  43. abonent napisał(a):

    Wydawać by się mogło, że wszystko jest jasne z migracją a tu takie info. Po zapisach w regulaminach wnioskowałem, że można zmienić abonament na LongPlay ale bez oferty Promocyjnej czyli mamy gołe pakiety złotówkowe do wydzwonienia i do tego można dokupić extra pakiety (np: SD za 19zł). Myślę, że pojawi się jakiś dodatkowy regulamin odnośnie migracji na promocyjnych warunkach. Raportuj

  44. Adrian***** napisał(a):

    Pff po pomoc to na 112 :P Raportuj

  45. michael_dee napisał(a):

    Brawo Play! :-)
    Tego jeszcze w historii polskiej telefonii komórkowej nie było, żeby można było sobie zmienić taryfę w trakcie trwania umowy abonamentowej! :D No chyba, że się mylę ;P Raportuj

  46. Adrian****** napisał(a):

    Strasznie kiepsko jest zrobiony ten regulamin- nie ma jasności do do migracji co jest, a co nie jest… Raportuj

  47. Simon napisał(a):

    Czytalem te regulaminy wczoraj i dzis i mam pare ineterpretacji:
    1) po przejsciu mam gola taryfe, czyli migracja z one play 65 do long play 69 daje mi 237 min (i tak wiecej niz mam teraz) i nie moge uzywac zadnych pakietow.
    2) po przejsciu mam gola taryfe, czyli migracja z one play 65 do long play 69 daje mi 237 min i nie moge korzystac z pakietow nie wymienionych w uslugach dodatkowych do long play.
    3) po przejsciu mam taryfe z SD i pakietem minut, czyli migracja z one play 65 do long play 69 daje mi 350 min i nie moge uzywac zadnych pakietow.
    4) po przejsciu mam taryfe z SD i pakietem minut, czyli migracja z one play 65 do long play 69 daje mi 350 min i nie moge uzywac zadnych STARYCH pakietow, czyli wymienionych w taryfie one play, a nie wymienionych w long play.

    mam nadzieje ze to sie szybko wyjasni i zdaze przed 19 isc i zmienic taryfe.
    4) byloby super, migruje
    2) bede sie powaznie zastanawial
    1 i 3) hmm nie wyobrazam sobie galaxy bez pakietu internetu, wiec odpadam

    zastanawiam sie tez kiedy pracownicy salonow sie zbuntuja, co zmiana to nic nie wiadomo, wyjasnienia czesciej da sie znalesc tu niz w wewnatrzplayowskich komunikatach.

    i jeszcze pytanko do pani Julii :
    czy przewidujecie jakas opcje migracji poprzez play24. popyt na migracje podejzewam bedzie spory (poza opcja nr 1) co moze zapchac troche BOK ? Raportuj

  48. ktoś napisał(a):

    a kiedy w planach firmowych będzie możliwa migracja? Raportuj

  49. Jacek napisał(a):

    ONE PLAY 65, 6 miesięcy rabatu 50% ( w kwietniu ostatni rabat) , przez 12 miesięcy 65×3 , wykupuję jeszcze pakiet 100 MB za 5 pln. Czy warto przejść na nową taryfę LongPlay 69 ? Tak zakręcili, że już chyba nikt nic
    nie wie :) Raportuj

  50. Maxio napisał(a):

    Osoba, która zatwierdziła te galaktycznie skomplikowane regulaminy dawno powinna podłogi myć a nie zajmować się regulaminami. Nawet w salonach mają ogromne kłopoty z ich zrozumieniem i ogarnięciem. A co dopiero klienci! Raportuj

  51. Speedee napisał(a):

    A ja zostanę ze swoim OnePlay +pakiet 500 min. na Play i STACJONARNE ! To nie ładnie że firmy mają na STACJONARNE, prepaid ma, a postpaid nie ma. Po raz kolejny się okazuje, że klienci abonamentowi są traktowani po macoszemu. Dokładnie tak samo jak w W3. Te same metody. ( Jednak zmowa? ) Raportuj

  52. PDW napisał(a):

    ja już kompletnie nic nie rozumiem

    teraz mam tak Play One 65 i do tego 15zł rabatu na abonament przez cały okres trwania umowy czyli płace 50zł za abonament

    Czyli jak będę chciał z tego przejść na Long 69
    To za abonament ile będę płacił 69zł czy 54zł?
    I ile będę miał minut 350 i Stan darmowy? ile w końcu? Będę mógł kupować pakiety normalnie? Raportuj

    • bliss napisał(a):

      i dorzaca ci jeszcze nowy telefon… nie za dużo wymagasz?? jesli bedzie mozna zmienic na longa 69 z abo65( bo do konca nie wiadomo czy jest to wg.Play wyższy abo) to bedziesz placic 69 i narazie nie wiadomo co za to otrzymasz. Poczekaj 2 dni to sie wszystko wyjasni Raportuj

    • mk13 napisał(a):

      Raczej nie masz co liczyc na utrzymanie rabatu po migracji. Co i tak chyba jest niezlym interesem, zamiast 166 minut za 50zl, bedziesz mial 350minut i ST do play za 69zl. Raportuj

    • juurek napisał(a):

      Na pewno stracisz rabat 15 złotowy, sprawa darmowego stanu oraz ilości minut w abo pozostaje dyskusyjna miejmy nadzieję, że rzecznik sie nie myli, w każdym razie inne źródła podają że po migracji dostajemy gołe abo co wcale nie jest takie kolorowe bo wychodzi 238 min za 69 PLN w Twoim przypadku polecam nowy pakiet minut do wszystkich http://www.playmobile.pl/resources/pdf/Regulamin_
      czyli za 50 PLN abo masz 167min+ pakiet 15PLN 200min w sumie za 65PLN masz 367 min do wszystkich nie znam lepszej oferty na rynku 18 gr za min jeśli jeszcze mało mozna dołozyć za 5 PLN pakiet 100 min do Play i gdzieś mamy longi i inne potwory żadnych ukrytych gwaizdek itp proste jak słońce pozdrawiam Raportuj

      • Kamil Wojciechowski napisał(a):

        Podpunkt 6. Pakiet może być wykorzystany na krajowe połączenia głosowe oraz wideo do wszystkich krajowych
        sieci komórkowych i krajowe połączenia głosowe na krajowe numery stacjonarne, realizowane z Sieci
        Telekomunikacyjnej P4. >>>> Mam ten podpunkt rozumiec tak ze jak jestem w zasiegu sieci macierzystej to moge dzwonic z pakietu jak w roamingu plusa to reka w nocniku ? Raportuj

  53. zanetalukasz napisał(a):

    dzwonilem wlasnie do bok i albo oni sa tam nie informowani o zmianach albo sie Marcinowi cos pokrecilo.
    Raportuj

  54. nowik napisał(a):

    niestety w salonach też nie mają kompletnie pojęcia jak to jest z tym przejściem ze starych taryf Raportuj

  55. Max napisał(a):

    Migracja z One Play 65 tylko na Longplay 99 jest możliwa i otrzymuje się wszystkie stany darmowe i dodatkowe minuty. Po zmianie taryfy trzeba tylko ponownie uruchomić swoje usługi jak Playonline w telefonie i nie ma problemu z reszta pakietów. Nagrałem rozmowę z konsultantem a więc mam podkładkę. Raportuj

    • mk13 napisał(a):

      Powariowali, co to dla mnie za interes przejsc 65 za ktora place 50zl na taka 99!!! :P Z taka oferta to oni sobie moga spadac. Rownie dobrze moge sobie kupic play fresha i wpychac tam 30zl. kiedy mi bedzie pasowac, bez koniecznosci wizazania sie zobowiazaniem. Raportuj

  56. Marcin napisał(a):

    Guzik, a nie podkładkę! Poinformowałeś go o tym? Raportuj

    • Max napisał(a):

      Pamiętaj proszę, że nagranie rozmowy z konsultantem nie może zostać rozpowszechnione. Może zostać wykorzystane tylko do kontaktu z firmą P4 Sp. z.o.o. Raportuj

  57. Max napisał(a):

    Jeśli błędne informacje udzielane przez pracownika sprawiły, że klient zawarł umowę, klient ma prawo w takiej sytuacji domagać się naprawienia wyrządzonej szkody, w szczególności żądać unieważnienia umowy oraz zwrotu przez przedsiębiorcę kosztów związanych z nabyciem produktu / usługi….licho nigdy nie śpi. A przez przypadek załączył mi się dyktafon… Raportuj

  58. Maciej napisał(a):

    KOLEKTYW — glupoty piszesz i nie mam pojecia skad je wziales. Slowa o dodatkowych pakietach czy usludze stan darmowy nie ma w podstawowym cenniku. W boku playa gosc nie wiedzial czy w LongPlay69 bez telefonu z umowa jest stan darmowy, ale wydawalo mu sie ze raczej nie.Raportuj

  59. juurek napisał(a):

    Polecam Nowe Pakiety do wszystkich dostepne dla wszystkich dla obecnych abonentów również http://www.playmobile.pl/resources/pdf/Regulamin_… i gdzie jest Pani Julia, miała rozwiewać nasze wątpliwości i odpowiadać na pytania, bo juz te zawirowania wokół LP na prawdę denerwują. Raportuj

    • jahu_2006 napisał(a):

      w takim razie mnie nie opłaci się zmieniać taryfy tylko zakupić sobie pakiet tylko powiedzcie gdzie takie coś można zamówić bo w play 24 nie widzę takiej możliwości Raportuj

  60. Maciej napisał(a):

    Marcinie – rzeczniku sieci Play — prosze o oficjalne stanowisko — takze Ty piszesz w naglowku tej wiadomosci, ze "Oznacza to, że każdy Klient, który dokona zmiany taryfy na LongPlay 69 lub LongPlay 99 otrzyma:
    Stan Darmowy na zawsze oraz Pakiet minut do wszystkich."
    Czy oznacza to, ze w LP69 i LP99 stan darmowy rzeczywiscie jest w zawsze w standardzie? Raportuj

  61. Kryniczanin napisał(a):

    Zmieniałem dzisiaj taryfe z OnePlay 65 na LongPlay 69 i konsultantka pytała się mnie czy LongPlay stan darmowy czy LongPlay sms więc musi być coś dodatkowo do gołej taryfy. Ja wybrałem stan darmowy. Raportuj

  62. Jarek napisał(a):

    Czy ktoś coś wie? Czy Julia jest zajęta imprezowaniem z Marcinem? Raportuj

  63. K.O.L.E.K.T.Y.W. napisał(a):

    i

    ,,Wysłany: Dzisiaj 14:33

    ——————————————————————————–

    emarcin napisał/a:
    play4you2, cały czas czekam na udzielenie odpowiedzi http://telepolis.pl/forum…p=393714#393714

    Wybacz, zapomniałem od razu odpowiedzieć. Jeżeli chodzi o wypowiedź naszego rzecznika, proponuję zapytać go o to osobiście. Ja udzieliłem informacji w oparciu o analizę prawną z działu prawnego. Pozwólcie, że nie bedę komentował wypowiedzi naszego rzecznika, gdyż nie chcę ingerować w jego kompetencje.

    Pzdr.
    Raportuj

  64. zanetalukasz napisał(a):

    no co jest z ta migracja?? w boku nic nie wiedza o tym co Marcin napisał. JAJA. Raportuj

  65. Jarek napisał(a):

    Marcin zamiast wyjaśnić wątpliwości woli wrzucić na bloga filmy reklamowe… Raportuj

  66. Romeo napisał(a):

    I gdzie ta Julia :-) ? Raportuj

  67. Aster napisał(a):

    Właśnie zmieniłem taryfę (bez przedłużania umowy) z Nowy Play Abonament na LongPlay 69. Uzyskałem info, iż wszystkie dodatkowe opcje z owej taryfy są dostępne (Stan Darmowy, pakie minut). Zmiana wejdzie w życie ponoć wraz z nowym okresem rozliczeniowym. Raportuj

  68. Radek napisał(a):

    Ja rowniez zmienilem taryfe bez przedluzania umowy z OnePlay 45 na LongPlay 49. Powiedzieli mi, ze pakiety z minutami i Stan Darmowy beda dla mnie niedostepne, ale pakiet z internetem bede mogl wziasc po zmianie taryfy. Musze go tylko ponownie wlaczyc, jak mi sie taryfa zmieni, bo wtedy wszystkie pakiety sie restartuja…

    Zdziwilo mnie tylko, ze zmiana taryfy bedzie dopiero od kolejnego 20, bo do soboty im sie nie uda zdazyc… Raportuj

    • Radek napisał(a):

      Wczoraj mi powiedzieli, ze zmiana bedzie dopiero od kwietnia… ale dzis w dziale zgloszenia na play24 jest informacja, ze zmieni sie juz w marcu :) Bardzo mnie to cieszy, ciekawe czy tak rzeczywiscie bedzie :) Raportuj

  69. Romeo napisał(a):

    Ja jeszcze mam nadzieję, że zgodnie z obietnicą Julia odpowie dzisiaj na nasze pytania :P zostało jej jeszcze około 23 minuty :P Raportuj

  70. marcin napisał(a):

    a jak z migrajcją z ofert pracwoniczych?:> Raportuj

  71. Michal napisał(a):

    wszystko fajnie, tylko strona sie "rozjeżdża" na 23 calowym monitorze – maly szczegół, ale strona jest najwazniejsza wizytowka firmy – jaka strona taka firma, moze webmaster nawalil?? diabel tkwi w szczegolach… Raportuj

  72. zanetalukasz napisał(a):

    zmigrowałem na 69 i dostałem wszystko tak jak bym zawarł nową umowe. Pozdrawiam. Raportuj

  73. Simon napisał(a):

    dzien minal Julii nadal nie ma, a blog juz zaspamowany nowymi tematami :/
    Kiedy sie pojawi Regulamin migracji na Long Play tak jak powtal regulamin migracji na one play ? Raportuj

  74. Ewa napisał(a):

    Proszę o odpowiedź na pytanie: czy w Long bez telefonu można korzystac z dodatkowych pakietów sms, pakietów minut do wszystkich, pakietów minut do play i z usugi taniej z 3 numerami. Na stronie nie ma podanych tych pakietow – czy to oznacza ze nie można? Raportuj

  75. Kazio napisał(a):

    Marcin sie myli wczoraj na blogu telepolis play4you2 podal informacje ze nie odpowiada za slowa rzecznika, a dzial prawny play i regulaminy mowia ze jest inaczej niz napisal Marcin. Mam nadzieje ze sie szybko do tego ustosunkuje zanim wywola niezla burze w necie. Raportuj

    • Jan napisał(a):

      Wysłany: 2010-03-17, 14:36
      Dodam tylko jeszcze, że wyjątkiem jest tu migracja na taryfy LongPlay 69 i 99. W tym przypadku, osoby migrujące na te taryfy przysługują benefity wynikające z Oferty Promocyjnej Stan Darmowy w LongPlay, czyli Stan Darmowy na zawsze oraz Pakiet minut do wszystkich. Sorry, zapomniałem to dodać.

      Pzdr.

      Więc jakieś ziarenko prawdy w tym co mówi rzecznik jest :) Raportuj

  76. abonent napisał(a):

    ok. na stronie Playa pojawiło się już info i regulaminy odnośnie RePlay bez telefonów. Teraz czekamy na info odnośnie migracji. Na LP 69 i 99 mamy info od rzecznika i potwierdzenia od konsultantów. Mnie interesuje ile minut będę miał w LP 49, czy 168 czyli goły abonament czy 240 czyli z dodatkowymi minutami promocyjnymi? Raportuj

    • markomiej napisał(a):

      To samo chcialbym wiedziec.
      W one play 45 jest 100minut a w LP49 az 240!

      Ale w Play wszystko mozliwe i wcale bym sie nie zdziwił Raportuj

      • abonent napisał(a):

        info z infolinii: gdy chcesz zmienić taryfę na LP 69 , 99 dostajesz z SD i minutami a jesli chcesz zmienic na LP 29, 49 to dostajesz goły abonament do wydzwonienia i możesz dokupić sobie pakiety jakie tylko chcesz. Raportuj

  77. Ergonaut napisał(a):

    A gdzie jest oferta Replay bez telefonu ;) ? Raportuj

  78. Ergonaut napisał(a):

    a już znalazłem ;) ponawiam pytanie – czy jest szansa na wprowadzenie Replay bez telefonu z dodatkowym pakietem minut do Play i stacjonarnych lub SD na cały okres umowy? Raportuj

  79. Ergonaut napisał(a):

    RePlay Ekstra LongPlay z minutami : Na stronie podajecie że umowa jest na 12 miesięcy a w regulaminie jak byk ze na 18 miesięcy ! Zdecydujcie się. I kiepsko to widzę 1,5 roku umowy a tylko przez pierwsze 6 miesiecy pakiet 50/100 minut gratis. Raportuj

  80. paff napisał(a):

    POMOCY !

    Podpisałem umowę w piątek 12tego na 6 miesięcy z 50% upustem na abonament. Oczywiście na starych zasadach. Dopiero po podpisaniu dziewczyna, która mnie obsługiwała powiedziała o urodzinach i nowych taryfach…. Potem zrozumiałem, że idzie na urlop i straciłaby mój aneks.

    Co mogę teraz zrobić? Chciałbym skorzystać z Longplay. 12 miesięcy w taryfie 69. Czy przechodząc na taką taryfę stracę upust 50% ?

    W piątek podpisywałem przeniesienie, a przeniesiony zostanę dopiero w kwietniu….

    porażka :( Raportuj

    • Adrian****** napisał(a):

      podpisałeś to za późno, trzeba było myśleć wcześniej : > Raportuj

      • Radek napisał(a):

        Nawet nie musial myslec wczesniej. Wystarczylo, ze zerknalby na ten blog: informacje o nadchodzacych ofertach byly wczesniej. A ze sie nie zainteresowal, nie sprawdzil, nie popytal… coz, za glupote sie placi :P Raportuj

        • paff napisał(a):

          Ty, dzięki Radzio :)
          Zawsze tak masz, że taki miły jesteś dla ludzi ? Czy tylko w czwartki. Bo gdybym czytał wcześniej tego bloga, to bym wiedział, że należy poczekać do piątku, żęby Radzio był milszy :) Raportuj

  81. kacx napisał(a):

    Jeśli się przejdzie z oneplay to jest w tedy nowa umowa? Raportuj

  82. jak napisał(a):

    nie uwierzycie! wlasnie zmigrowalem z OnePlay65 (wzialem 6 m-cy temu abo bez telefonu na 12 m-cy) do LongPlay69, niby nic wielkiego, ale warunki mam takie same jak klient przychodzacy z ulicy po LongPlay69 na 12 m-cy bez telefonu (34,50zl abo, 350min, SD za free, nawet bedzie mozna pozniej odpalic "zbieraj minuty", tyle tylko, ze umowa sie przedluza na kolejne 12 m-cy); rozmowa sie nagrala, mam nazwisko konsultanta – zobaczymy co bedzie… 3majcie kciuki!!! Raportuj

    • ppp napisał(a):

      co za ludzie i co z tego że masz nazwisko i nagraną rozmowę, możesz sobie to do d.. wsadzić gamoniu. Pracowałem na infolinii neostrady i w sumie nikt się nie przejmuje takimi groźbami.. nic nikomu nie zrobisz… to są studenci którzy pracują za niewielką kase… niestety profesjonalna infolinie ma chyba tylko era. reszta ma taką rotacje…. Raportuj

      • Aster napisał(a):

        Co z tego, że to studenci pracujący za grosze? Jeśli daną osobę zapewniono co do pewnych usług to Play musi się z tego wywiązać i już. Jeśli chodzi o profesjonalny BOK to na 1 miejscu jest Orange. Raportuj

  83. Locco napisał(a):

    czekałem na promocję urodzinową a wygląda ona tak :
    zamiast play pro 40 137 min dostanę play long 49 240 min różnica akurat 9 zł czyli pakiet 100min do wszystkich (3 min gratis)
    zamiast 6 miesięcy połowa abonamentu 6 miesięcy stan darmowy 20zł=4x5zł pakiet 100min do play czyli 400 min do play miesięcznie jak dla mnie nie do wygadania

    zyskuję 3x 0.29 gr sukces Play powalił mnie nową ofertą Raportuj

  84. @lyczko napisał(a):

    "na więcej pytań odpowie już jutro Julia." i gdzie te odpowiedzi? Raportuj

  85. kryniczanin napisał(a):

    Moje wrażenia z BOK Najlepsi Plus, Era potem Play a samo dno to Orange i Centernet.Raportuj

  86. markomiej napisał(a):

    Napisalem do bok poprzez play24 ze chce zmenic na taryfe z one play 45 na PL49.
    Odpisali mi zebym sie zastanowil bo w nowej taryfie zgodnie z regulaminem nie bede mogl aktywowac zadnych pakietow.
    No i sie teraz zastanawiam…….. Raportuj

  87. andrew napisał(a):

    Czy moge przejś z PRO60 na long play sms 49? Raportuj

  88. Piotrek napisał(a):

    niestety andrew , z PRO60 na long play sms 49 – nie :( . Można migrować iwyłącznie na równą lub wyższą taryfę . W Twoim przypadku andrew pozostaje zmiana na LongPlay 69 :) . Gdzie tylko zyskujesz :) Zamianst 204 minut do wszystkich będziesz miał 350 minut oraz darmowe ( 44 640 minut ) do Play . A sms , hmm możesz kupić zawsze do taryfy za 9 zł pakiet 1000 sms do wszystkich :) Raportuj

  89. neth napisał(a):

    właśnie jestem po rozmowie z konsultantem z Play. zmieniłem dotychczasową taryfę OnePlay PRO 60 na LongPlay 69 i jak najbardziej dostałem Stan Darmowy :)
    zmiana będzie dokonana z nowym okresem rozliczeniowym. i wszystko jasne :) Raportuj

  90. paweł napisał(a):

    a ja zostałem oszukany przez konsultatów. wielokrotnie przed zmianą taryfy i już po zapewniali mnie, że stan darmowy w play premium 200 będe miał za darmo – a teraz każa mi za niego placić. minut mam tez dużo mniej niż 1000. wszystko okazało się już po zmianie taryfy. sprytnie, nie? a polecilem firme kilkudziesięciu osobom!!!! Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty