MILESTONE?

Udostępnij

o dwa słowa komentarza, na temat pojawienia się Milestone’a w eshopie, poprosiłem Maćka i Andrzeja. Nazwijmy ich na potrzeby tego krótkiego wywiadu Handsets Boys (HB)

Gruszka: Na jakich zasadach Milestone pojawił się w PLAY? tylko w PLAY?

HB: Od momentu rozpoczęcia przedsprzedaży, czyli od dnia 23 marca, aż do końca kwietnia mamy ten telefon na wyłączność na rynku operatorskim.

G: Jak idzie preorder? Ze strony zniknął podobno baner o dodatkowym bonusie – czy oznacza to, że tak dużo osób się zapisało?

HB: Baner znów się pojawił ;-) Otrzymujemy bardzo dużo maili, z zapytaniem klientów czy jest to ten słynny produkt, który był sukcesem na rynku amerykańskim (Motorola Droid)

G: Podstawowe pytanie – dziś Milestone jest dostępny tylko w e-shopie PLAY. Kiedy trafi do sklepów?

HB: Na dzień dzisiejszy cenniki modelu Motoroal Milestone są dostępne w naszym sklepie internetowym. Pozostałe cenniki zostaną opublikowane, kiedy telefon zostanie wprowadzony do sprzedaży masowej. Kiedy, tego niestety nie możemy powiedzieć. (szkoda ;-()

G: Rozumiem, że będzie dostępny we wszystkich opcjach taryfowych. Na przykład w ofercie Swobodny Internet zarówno dla nowych i korzystających z RePLAY’a klientów?

HB: Tak, będzie dostępny w ofercie standardowej oraz w Swobodnym Internecie (rynek indywidualny, biznesowy, replay)

G: Motorola powraca na polski rynek. Cieszymy się bardzo, że z PLAY i trzymamy mocno kciuki. Kiedy kolejne modele? Czy jest szansa na Androida z MotoBlur?

HB: Chcemy poszerzać portfolio Motoroli  w ofercie Play. Czekamy na kolejne rynkowe promocje telefonów tego dostawcy. Jeżeli chodzi o MotoBlur, to jesteśmy bardzo zainteresowani telefonami z tą funkcjonalnością. Firma Motorola nie podała jeszcze szczegółów co do wdrożenia tej usługi na naszym rynku.

G: Kto kupuje Androidy, takie jak Milestone?

HB: Każdy – smartfony przestały być telefonami zarezerwowanymi tylko dla biznesu. Milestone to przeniesienie idei WEB2.0/WEB3.0 na telefon. Produkty typu Milestone są kontynuacją trendu zapoczątkowanego min. przez iPhona, czyli drogiego dobrego telefonu, z którym klient się zżywa i użytkuje go z nie tylko ze względu na jego funkcje, ale głównie ponieważ jest on do niego przywiązany emocjonalnie

G: Czy pojawi się jakaś dedykowana oferta dla tego telefonu?

HB: Wszystkie oferty PLAY są przygotowane z myślą również o takich użytkownikach. Klient ma kilka interesujących opcji do wyboru. Wszystko zależy od tego co tak naprawdę potrzebuje. Najbardziej uniwersalną ofertą jest oczywiście Play Premium. Planujemy włączenie go m.in. do oferty Swobodny Internet 2, czyli oferty dedykowanej smartfonom.

G: Telefon Motorola Milestone będzie nagrodą w kolejnym konkursie organizowanym przez blogplay.pl!

Zobacz więcej

54 KOMENTARZE

  1. No to pozostaje trzymać kciuki za dobrą sprzedaż Motorolii, fajnie, że portfolio tego producenta się rozszerza, postawienie na Androida może rzeczywiście bardzo dobrze wróżyć na przyszłość.

    A i Milestone bardzo mi przypadł, naprawdę fajny telefon.

  2. Milestone świetny telefonik.. może skusze sie na Androida z Play hmmm…
    "G: Telefon Motorola Milestone będzie nagrodą w kolejnym konkursie organizowanym przez blogplay.pl" bardzo mnie to cieszy i już zacieram ręce ;)

  3. Dlatego ja nie spisuje producentów telefonów na straty, tak samo jak nowych systemów operacyjnych.

    Wielokrotnie słyszałem, że Motorola to trup, a tu miła niespodzianka!. Tak samo android wcale nie musi być najlepszym systemem na del, chociażby zainteresowanie badem to pokazuje.

  4. Tak jak pisałem wcześniej, czekam na kolejne Motki.
    No i czekam na nowe Huawei. Do wyższych taryf u8800 a do niższych np. u8110 lub u8100.
    Chciałbym przy przedłużani umowy mieć taki dylemat. Motka czy Łałej. A co?:P

  5. Ale może wiesz, czy będzie to na zasadach takich jak w Freedom Fresh SIM (nie na czas)? Pewnie jeszcze nic nie wiadomo. Zgadłem? Warto poczekać…

  6. No to nieźle. :) bardzo cieszę się że jest ten telefon w miarę tanio! ale co należy zrobić jak chce go kupić przedłużając umowę ?

          • możesz chociaż powiedzieć czy długo czy nie bo nie wiem co robić, czekać czy co. bo za długo to ja czekać nie mogę jak już pisałem. jest jakiś sposób jakikolwiek jej zdobyć przy przedłużeniu teraz?

            • Jak Ci zależy to poczekasz. Skoro umowa się kończy (no chyba że np. wyjeżdżasz), to nic złego się nie dzieje. Po 24 m-cach od podpisania nie ma ciśnienia, można czekać i czekać :)

              • przepraszam, moglbys rozszerzyc mysl – bo ja u siebie w regulaminie wyczytalem, ze jesli nie przedluze umowy na kolejne 24 mies. to automatycznie zmieni sie w umowe na czas nieokreslony na dotychczasowych warunkach

                • Podpisując umowę, podpisujesz ją od razu na czas nieoznaczony, z tym, że w czasie promocji (24 okresy rozliczeniowe) nie możesz jej rozwiązać. Po 24 okresach umowa jest możliwa do rozwiązania z miesięcznym wypowiedzeniem. Gdy podpisujesz nową umowę – zakładasz dyby na kolejne 24 okresy i tak do rozwiązania umowy. Jeśli nie podpiszesz przedłużenia – umowa będzie trwała do momentu, aż któraś ze stron jej nie wypowie. W czasie promocji po prostu nie możesz jej rozwiązać (no chyba, że zapłacisz umowną karę wynikającą z regulaminu promocji).
                  Tak to mniej więcej wygląda

                    • Cierpliwości i powodzenia. Ja tak pod koniec zeszłego roku czekałem z przedłużeniem umowy na dobry moment z Hero. I się opłaciło ;)

      • Słabo :
        Jeżeli nie mogę go kupić w przedsprzedaży (bo już jestem Waszym klientem), to pewnie dopiero za rok będzie dostępny fizycznie (a nie tylko na stronie i w cennikach, jak inne Wasze smartfony).

          • a powiedz mi, jeśli bym np jutro zadzwonił do BOK i powiedział że chce przedłużyć umowę z tym tel to da radę ?

          • Widać możesz więcej ; ) Ja tylko słyszę "Niestety, ale telefonu nie ma w centrali". Najśmieszniejsze są tłumaczenia sympatycznych pań: "Tak, telefon jest dostępny, ale go nie ma w tej chwili i nie wiadomo kiedy będzie". Mamy inne definicje słowa "dostępny" ;]

          • co to znaczy "pomogłem" jak idziesz do masarni to ktoś musi Ci "pomóc" kupić kiełbasę którą ma na reklamie przed sklepem
            Paranoja i jeszcze Jesteś z tego dumny

  7. Jak moge kupić Milestone na kartę za 1449 PLN? Mam już abonament w Play i dla mnie bez sensu jest kupować kolejne abo.

    • Czy nikt z pracowników Play nie ma pojęcia, jak taki telefon moge kupić i dlatego nie jest w stanie mi odpisac?

  8. A mnie najbardziej interesuje wspomniany Swobodny Internet 2.
    Z Androida najbardziej podoba mi się to czerwone oczko z reklamy ;)

  9. "Telefon Motorola Milestone będzie nagrodą w kolejnym konkursie organizowanym przez blogplay.pl!". Ciekawo kiedy będzie ten konkurs? Jakie będą pytanie? Czy też tyle eliminacji i na czas? Może coś na pomyślenie, jak np. było w Freedom Fresh SIM? Mi to by bardziej odpowiadało…

    Jak widać zgadłem, ze będzie on nagroda ;P Nie jestem dobry w konkursach, ale dobrze byłoby coś takiego wygrać, bo mój telefon to ponad 4 letni Siemens (nawet MP3 nie mogę słuchać ;P).

    Trzymam kciuki, że konkursik już blisko ;P

  10. Ludzie się tak nie podniecajcie!!!! Jak jakieś dzieciaki są potrzebujące to mogę im doładować kartę za dychę lub 2 dychy. Beeez przesady z tymi dziwacznymi pytaniami! Jak czytam te wpisy to mam wrażenie że piszą tu jakieś same małolaty z podstawówki

    • Na szczęście Twój wpis podniósł poziom bloga o jakieś 50%. Tylko mógłbyś stawiać więcej wykrzykników, bo słabo Cię słychać.

  11. Marcinie ja chcialem wziasc zwykla avile bez gpsa w mix 30×30 czy moglbys jakos zainterweniowac bo w salonach twierdza ze juz nie bedzie a na ok mowia ze brak w magazynie a w cenniku jest a ja nie mam mozliwosci zakupu.

  12. o cholera – znowu jestem opozniony – juz mamy web 3.0, a ja o niczym nie wiem..

    druga sprawa – motoblur to usluga? bo myslalem, ze to po prostu interface uzytkownika w postaci widgetow m.in. zasysajacych rozne informacje typu twitter feed itp. do tego to chyba wystarczy net, analogicznie do iphone'a i tyle. az mi sie nie chce wierzyc, ze motorola (zwlaszcza na konkurencyjnym rynku) robi to jako usluge o ktorej uruchomieniu trzeba z nia rozmawiac i ustalac cos..

    • No cóż. jak widzisz tylko ja odpowiedziałem na pytania dziennikarza. To bardzo dyskusyjna sytuacja. W zasadzie nie ma dobrej odpowiedzi. Ustawa tego nie określa precyzyje a rozwiązanie systemowe pojawi się w PLAY w drugiej połowie roku. To typowa burza w szklance wody. Skargi mozna policzyć na palcach dłoni. Gdybym nie odbierał połaczeń zastrzeżonych nie odebrałbym wielu telefonów od dziennikarzy, w tym z Agory. O tym Przemek nie wspomniał w tekście. Ja wyznaję zasadę, że zawsze warto porozmawiać ;-) Podkreślę, że dziś jedynym wyjściem jest tylko czerwona słuchawka. Nawet jeżeli brzmi to banalnie.

  13. A co się dzieje w kwestii problemów z logowaniem PLAY&PLUS !!!??? Cisza. Lepiej problem przemilczeć i udawać że nie istnieje ???? Nieładnie!!!

    • Absolutnie. Nie ma mowy o ciszy. Ciągle czekamy na maile i konkretne zgloszenia. Razem z mailiami od Pana Wacława jest ich już 20. Wszystkie sytuacje sprawdzamy i z pewnością pomożemy. Napisałeś maila Rychu?

      • 2faces powiedz kiedy będzie można aktywować nowe minuty do wszystkich w One Play regulamin to przewiduje ale wy technicznie tego nie umożliwiacie. Dlaczego nie chcecie więcej zarobić.

      • Ale to nie chodzi o to aby każdy problem rozwiązywać indywidualnie, bo to nic nie da, temu pomoże a setce innym nie, jak widać problem wygląda na masowy i trzeba działać masowo w celu wyeliminowania problemów, a nie dla tych którzy zgłoszą ten problem. Większość nie ma pojęcia o tym blogu i nie interesują ich sprawy techniczne, ma działać i tyle i to jest w interesie operatora aby każdy był równy i każdy mógł korzystać z Waszych usług jednakowo.

    • Nie ma się co dziwić. Niekiedy odnoszę wrażenie, że ten blog to taka swoistego rodzaju tuba a'la PRL czy Tuskolandia – piszemy tylko o tym co jest dobre dla nas i naszych klientów. Wszystkie sprawy niewygodne, nieprzyjemne, mogące zburzyć nasz idylliczny wizerunek należy przemilczeć, udać że nie istnieją, że stanowią literacką fikcję stworzoną przez chore umysły sfrustrowanych klientów, którzy w pewnych lokalizacjach nie mogą się wbić na Plusa by normalnie porozmawiać.
      A problem istnieje, zaś ładny uśmiech rzecznika niczego nie zmieni. Infra PLAY'a nawet w dużych miastach w pewnych godzinach ledwo zipie – ot co mamy powtóreczkę z początku działalności PF, kiedy to ludziska się rzucili na dobrą ofertę i zapchali GSM'a. Ogólnie jest dramat. Zróbcie coś z tym i nie chowajcie głowy w piasek.
      Albo pakuje kasę w infre i wtedy blokujcie logowanie do infry Plusa. Albo też nie inwestujcie w infre, ale pozwólcie bez problemów wbić się na BTSy Polkomtela.

      Z żołnierskim pozdrowieniem
      Kufel – Chorąży Kufel

  14. A swobodny internet 2 jeszcze jest? Bo na stronce jest swobodny internet 3 więc o co chodzi w tym wszystkim? Można jeszcze na starych zasadach zakupić?

  15. czy to prawda ze telefony na androidzie czesto samoistnie łączą się z inetrnetem w celu pobrania aktualizacji, jestem zielony w tym temacie więc bedę wdzięczny za odp, pozdrawiam

  16. Panowie Milestone jest już na Polskiej stronie producenta i w jednym sklepie Internetowym.
    Pośpieszcie się z jej realnym wprowadzeniem.

    Pozdrawiam

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Reszta wiadomości