Tako rzecze rzecznik Play

nie odebrałeś? dostaniesz eSa nie USSD

Tyle się ostatnio działo, że przegapiłem wprowadzenie ulepszenia, o które od dawna prosiliście/ które sugerowaliście. Właśnie kończymy wywiad z Karoliną i Dawid zadał takie właśnie pytanie. Każdego dnia mam dużo spotkań, wyłączam telefon i no właśnie dostaję wiadomość USSD o nieodebranych połączeniach. Było to rozwiązanie wygodne, problem pojawiał się kiedy nie odebraliśmy kilku połączeń. Czasem brałem notes i spisywałem nieodebrane numery…

Kiedyś sygnalizowałem, że chcemy to zmienić i udało się! Teraz otrzymujemy informację SMS i wszystko jest pod kontrolą.

Komentarze

  1. K.O.L.E.K.T.Y.W. napisał(a):

    czy takie info będzie automatycznie włączane z automatu czy tez musimy sami włączyć takową opcję w PLAY24? Raportuj

  2. deuter napisał(a):

    gratulacje ;) ale fakt zauważyłem to już parę dni temu ;] Raportuj

  3. PDW napisał(a):

    super że teraz sms przychodzą ;) zaraz przetestuje zresztą ;)

    i ja bardzo czekam na wywiad z Karoliną Raportuj

  4. @derosters napisał(a):

    Mi pojawiało się samoczynnie więc pewnie nic nie musimy z tym robić Raportuj

  5. widex napisał(a):

    To już od kilku dni ;-)Raportuj

  6. Bandyto3xx napisał(a):

    W końcu coś sensownego z tym zrobiliście :-) nigdy nie zapamiętywałem numeru :-) a pisać nie zawsze można Raportuj

  7. krzychu.pl napisał(a):

    no, dobrze że zostało to wreszcie zrobione, trwało to parę miesięcy ale w końcu doszło do skutku. Sam się parę razy przekonałem, że nawet jedno nieodebrane połączenie ciężko było 'wychwycić'. Raportuj

  8. wroc napisał(a):

    @2faces: Błąd w tytule! Powinno być "nie odebrałeś?(…)" zamiast "nie dobrałeś?(…)" Raportuj

  9. Luks napisał(a):

    Nareszcie!:) Raportuj

  10. Forest150 napisał(a):

    Ta usługa działa już chyba z ponad tydzień. Wreszcie skończyło się zapisywanie numeru na kartkę co było strasznie uciążliwe i denerwujące. Raportuj

  11. Michal napisał(a):

    nareszcie, wreszcie nie będą się pojawiały przez caly dzień powiadomienia o tym samym nieodebranym połączeniu w mojej 'niezbyt lubianej' Toshibie g500 ;) Raportuj

  12. Matyk napisał(a):

    czekałem na to… USSD mnie denerwowało
    kolejne świetne posunięcie…
    Pozdrawiam Raportuj

  13. madhunt3r napisał(a):

    Świetne posunięcie :) Teraz tylko szybko i sprawnie zrekonfigurujcie swoją sieć aby można było z niej korzystać i będzie wszystko ok :) Raportuj

  14. Konrad604 napisał(a):

    To nie ulepszenie, to dostosowanie się do wymagań klientów. Super, że już są powiadomienia na USSD. Raportuj

  15. sekator85 napisał(a):

    Zauważyłem tą pozytywną zmianę około tydzień temu :) Wielki plus dla was za to rozwiązanie !!! Raportuj

  16. mario napisał(a):

    Marcinie, a ja jeszcze proszę o zmianę cennikowych 12gr/100kb za transmisję danych Raportuj

  17. Łukasz Malina napisał(a):

    No ja też zauważyłem, że powiadomienie przychodzi smsem, jest to duże ułatwienie, niż wiadomość bezpośrednia typu USSD. Życzę wszystkim miłego wieczoru. Raportuj

  18. madhunt3r napisał(a):

    Świetne posunięcie :) To teraz szybko i sprawnie zrekonfigurujcie swoją sieć, aby można było z niej korzystać i będzie wszystko w porządku :) Raportuj

  19. Łukasz Malina napisał(a):

    Mam jeszcze pytanie, trochę z zupełnie innej beczki. Forumowicze pomóżcie!!! Jestem zalogowany poprzez intensedebate, jak można zmienić awatar, bo chciałem fotkę wstawić, a nie ma tu żadnej opcji. :-( Raportuj

  20. krzychu.pl napisał(a):

    Jeszcze tylko, jakbyście wprowadzili powiadomienie, że aktywowano jakąś promocję (może być wstępnie nawet tylko powiadomienie USSD) to tyz byłoby piknie. Bo ostatnio niektóre pakiety to trzeba poczekać nim się aktywują, nawet taki stary Play i stacjonarne

    Wiem, że są zwykle regulaminowe 24h ale wygodniej dla klienta jak wie o tym wcześniej. Raportuj

  21. rrr napisał(a):

    KIEDY AKTUALIZACJA ANDROIDA DLA HERO DO WERSJI 2.1 ??????? Raportuj

  22. Piotr napisał(a):

    Czy może ktoś z czytelników (lub sam Rzecznik) pomóc mi w małym problemie? Otóż za pierwszym razem jak skończyły mi się pieniądze na koncie i próbowałem się do kogoś dodzwonić, zostałem spytany czy powiadomić tę osobę o próbie połączenia. Zawsze odmawiałem, ale raz zdarzyło mi się mieć taką potrzebę. Zgodziłem się i nagle okazało się, że teraz zawsze jak zagapię się i spróbuję zadzwonić nie mając na koncie środków wysyłany jest komunikat o próbie kontaktu. Wcale mi się to nie podoba więc czy wiecie może jak mogę to wyłączyć (i korzystać świadomie z odpowiedniego kodu)? Raportuj

  23. ?Rob$on???? ? napisał(a):

    mario — pomału nie wszystko naraz dojdzie się do tych zmian 12gr/100kb… ;)Raportuj

  24. mirekb napisał(a):

    propozycja pytania do konkursu ;-) od kiedy usługa typu „kto dzwonił” była realizowana poprzez ussd??podaj czas z dokładnoscią miesiaca..(bodaj od kwietnia 2008??)na początku było jak jest obecnie.czyli normalnie-eS em eS-em..lubicie sie w p4 podgryzać z polkomtelem-kampania 36,6 ponoc od poniedziałku?Raportuj

  25. maniek napisał(a):

    Pytanie do wtajemniczonych:
    Jak się wyłącza w PF usługę JUŻ JESTEM? Jest jakiś kod na to?Raportuj

  26. Qper napisał(a):

    Marcinie a tyle razy o tym pisałem do Ciebie.
    Fajna zmiana, jak otrzymałem pierwszy sms nie mogłem w to uwierzyć… :) Raportuj

  27. PDW napisał(a):

    przetestowałem :) wszystko super naprawdę przydatne to jest :) wielki plus :) Raportuj

  28. shw napisał(a):

    ciekawe tylko czy nie bedzie takiego zasypu smsow jak bywalo z ussd, ze ta sama potrafila mi sie wyswietlac godzinami po uruchomieniu telefonu co kilka-kilkadziesiat minut.

    kiedy zmiana w mozliwosci wyboru czy chcemy informowac innych, ze juz jestesmy w zasiegu? Raportuj

  29. Zbigniew napisał(a):

    bardzo pozytywna zmiana :) Raportuj

  30. zacho napisał(a):

    a u mnie od jakiegoś czasu w ogóle nie dochodzą powiadomienia o nieodebranych. Raportuj

  31. michael_dee napisał(a):

    Przecież ta usługa działa już od dawna :-). Dostaję sms-y o nieodebranych połączeniach już od ładnych paru miesięcy. Raportuj

  32. Dejmian napisał(a):

    A że się tak spytam, co z obiecanymi koszulkami za konkurs? Miały być wysłane w ponniedziałek a na razie jej nie dostałem…. Ktoś dostał tak wogóle? Raportuj

    • K.O.L.E.K.T.Y.W. napisał(a):

      w jednym z poprzednich wątków jeden z czytelników tego bloga chwalił sie, iż już dostałę koszulkę:) czekaj cierpliwie i wypatruj kuriera, skoro Marcin stwierdził, iz koszulka Tobie sie nalezy to ją dostaniesz Raportuj

  33. Slawek napisał(a):

    Jaki jest kod na całkowite wyłączenie powiadomień? Nie interesuje mnie, czy ktoś do mnie dzwonił, a zwykle tych dzwoniących jest mnóstwo. Raportuj

  34. Kamil napisał(a):

    A co z wiadomościami jak się nie ma nic na koncie i puszcza się sygnał komuś? Wtedy wyskakuje wiadomość USD ;/ Raportuj

  35. marekmi napisał(a):

    [b] dobry pomysł [b]
    Raportuj

  36. marekmi napisał(a):

    [b] oczywiście można się czepiać, że od dawna system ten działa np w plusie ale i tak dobrze, że powiadomienie via sms zostało wprowadzone [b] :) Raportuj

  37. R4f4l napisał(a):

    fajnie ze to wprowadzili:) dzieki:) fajnie by jeszcze bylo jakby wprowadzili takie esy do opcji jak "ktos jest juz w zasiegu" albo ze "wlaczyl telefon" bo w tym przypadku rowniez przychodzi wiadomosc USSD. Mysle ze to nie powinien byc jakis wiekszy problem i nikomu napewno by to nie zaszkodzilo a wrecz przeciwnie:) Pozdrawiam Raportuj

  38. svafuogm napisał(a):

    svafuogm…

    svafuogm…Raportuj

  39. Witold napisał(a):

    Te smsy o próbie połączenia działają jak chcą – raz są przysyłane, innym razem nie, w jeszcze innym przypadku zawierają zsumowane informacje z kilku ostatnich prób połączeń, mimo że w międzyczasie telefon został ponownie włączony.

    W dalszym ciągu nie ma też informacji o próbie połączenia gdy numer jest zajęty (smsy dochodzą tylko gdy numer jest poza zasięgiem / wyłączony). Czy u wszystkich tak jest czy tylko na moich numerach? Raportuj

  40. Average User napisał(a):

    A propos USSD – czy to normalne, że w taryfach firmowych nie da się używać wielu kodów?
    1) kontrola „przekieruj kiedy zajęty” (np. #67#)
    2) kontrola „połączenie oczekujące” (np. *43#)
    3) kontrola pakietu „play online w telefonie” za pomocą *111#
    4) kontrola dostępu do Sieci poza „strefą taniego Internetu” za pomocą *111*67*3#

    Pytam, bo:
    1) dwie pierwsze sprawy muszę załatwiać za każdym razem zakładając po kilka ticketów w Play24 (bo konsultanci nie radzą sobie za pierwszym razem), gdyż wykonanie kodu z telefonu kończy się zawsze odmową albo niewykonaniem
    2) dwie ostatnie sprawy są dla użytkowników taryf biznesowych niedostępne rzekomo „ze względów bezpieczeństwa” (WTF? Dlaczego w takim razie działa *101#?)

    Czy mogę liczyć na słowo komentarza w tej sprawie? Z góry dziękuję.Raportuj

  41. Average User napisał(a):

    …oczywiście poprawnym kodem jest *111*51*1#, ale odpowiedź sieci jest identyczna (Niestety usluga jest dla Ciebie niedostepna).

    Pozdrawiam.Raportuj

  42. Ralf napisał(a):

    U mnie usługa nie działa! Kontaktowałem się poprzez Play24, poprzez playfor youone, nawet do Gruszki napisałem maila do Gruszki i nadal nic! Normalnie ręce opadają. Bardzo potrzebuję tej usługi. Gdy byłem w Erze nigdy nie miałem z nią problemu. A tu lipa. Raportuj

    • sinbad napisał(a):

      Ja prowadzę swoją firmę – i niestety – w grudniu podpisałem umowę z Play i od grudnia nie mogę się doprosić o to abym dostawał wiadomości o nieodebranych połączeniach – teraz mamy lipiec, aja nie wiem ilu potenjalnych klientów "straciłem" – bo przecież kultura wymagałaby abym oddzwonił; ale jak. skoro nawet nie wiem czy ktoś do mnie dzwonił. Czasami tylko dowiaduję się na drugi dzień, że ktoś do mnie dzwonił ale ja nie odbierałem – bo miałem wyłączony telefon( chociaż telefonu nigdy nie wyłączam), lub telefon był zajety – i mogę wyczuć tylko nutkę żalu w głosie klienta, że nie oddzwoniłem. Ja też mam nutkę żalu do sieci Play, iż obiecywano mi wiele przy podpisywaniu umowy a teraz – przepraszam za zwrot – "mają mnie w d…………."…….. Raportuj

  43. Alex napisał(a):

    Nie działa. Dzwoniłem kilka raz do Play, coś tam oni zmienili i powiedzieli że „teraz musie działać”. Ale nadal otrzymywałem USSD. Zadzwoniłem do Play jeszcze raz, powiedzieli mi że „nie ma możliwości to zmienić na SMSa ponieważ nie mamy takiej opcji i wszystko działa jak powinno być”.
    Jak masz konto nieaktywne I dzwonisz do kogoś, otrzymujesz zwykłą głośną SMS „Przesłaliśmy wiadomość o próbie kontaktu”, a ten komu dzwoniłeś otrzymuje cichego USSD I mogę zauważyć to za kilka godzin. Czyli wszystko działa odwrotnie… Oraz kiedy masz kilka takich prób kontaktu od różnych ludzi, to będziesz widział tylko ostatni.
    Jakaś lipa z tym Play…Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty