Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
super że teraz sms przychodzą ;) zaraz przetestuje zresztą ;)
i ja bardzo czekam na wywiad z Karoliną
Mi pojawiało się samoczynnie więc pewnie nic nie musimy z tym robić
W końcu coś sensownego z tym zrobiliście :-) nigdy nie zapamiętywałem numeru :-) a pisać nie zawsze można
no, dobrze że zostało to wreszcie zrobione, trwało to parę miesięcy ale w końcu doszło do skutku. Sam się parę razy przekonałem, że nawet jedno nieodebrane połączenie ciężko było 'wychwycić'.
@2faces: Błąd w tytule! Powinno być "nie odebrałeś?(…)" zamiast "nie dobrałeś?(…)"
dziękuję
Ta usługa działa już chyba z ponad tydzień. Wreszcie skończyło się zapisywanie numeru na kartkę co było strasznie uciążliwe i denerwujące.
gratulacje ;) ale fakt zauważyłem to już parę dni temu ;]
To już od kilku dni ;-)
Świetne posunięcie :) Teraz tylko szybko i sprawnie zrekonfigurujcie swoją sieć aby można było z niej korzystać i będzie wszystko ok :)
Nareszcie!:)
nareszcie, wreszcie nie będą się pojawiały przez caly dzień powiadomienia o tym samym nieodebranym połączeniu w mojej 'niezbyt lubianej' Toshibie g500 ;)
Zauważyłem tą pozytywną zmianę około tydzień temu :) Wielki plus dla was za to rozwiązanie !!!
No ja też zauważyłem, że powiadomienie przychodzi smsem, jest to duże ułatwienie, niż wiadomość bezpośrednia typu USSD. Życzę wszystkim miłego wieczoru.
Świetne posunięcie :) To teraz szybko i sprawnie zrekonfigurujcie swoją sieć, aby można było z niej korzystać i będzie wszystko w porządku :)
Mam jeszcze pytanie, trochę z zupełnie innej beczki. Forumowicze pomóżcie!!! Jestem zalogowany poprzez intensedebate, jak można zmienić awatar, bo chciałem fotkę wstawić, a nie ma tu żadnej opcji. :-(
https://pl.gravatar.com/
https://intensedebate.com/edit-user-picture
dzięki Albatros i United, już awatar zmieniłem, pozdro
Jeszcze tylko, jakbyście wprowadzili powiadomienie, że aktywowano jakąś promocję (może być wstępnie nawet tylko powiadomienie USSD) to tyz byłoby piknie. Bo ostatnio niektóre pakiety to trzeba poczekać nim się aktywują, nawet taki stary Play i stacjonarne
Wiem, że są zwykle regulaminowe 24h ale wygodniej dla klienta jak wie o tym wcześniej.
czekałem na to… USSD mnie denerwowało
kolejne świetne posunięcie…
Pozdrawiam
To nie ulepszenie, to dostosowanie się do wymagań klientów. Super, że już są powiadomienia na USSD.
Marcinie, a ja jeszcze proszę o zmianę cennikowych 12gr/100kb za transmisję danych
Już nie tyle męczysz, co stajesz się nieznośny przez te twoje wpisy pod każdą nową notką
Wiem, wiem, że bardzo na to czekasz.
KIEDY AKTUALIZACJA ANDROIDA DLA HERO DO WERSJI 2.1 ???????
to, to chyba od HTC i Google zalezy :)
Czy może ktoś z czytelników (lub sam Rzecznik) pomóc mi w małym problemie? Otóż za pierwszym razem jak skończyły mi się pieniądze na koncie i próbowałem się do kogoś dodzwonić, zostałem spytany czy powiadomić tę osobę o próbie połączenia. Zawsze odmawiałem, ale raz zdarzyło mi się mieć taką potrzebę. Zgodziłem się i nagle okazało się, że teraz zawsze jak zagapię się i spróbuję zadzwonić nie mając na koncie środków wysyłany jest komunikat o próbie kontaktu. Wcale mi się to nie podoba więc czy wiecie może jak mogę to wyłączyć (i korzystać świadomie z odpowiedniego kodu)?
mario — pomału nie wszystko naraz dojdzie się do tych zmian 12gr/100kb… ;)
przetestowałem :) wszystko super naprawdę przydatne to jest :) wielki plus :)
propozycja pytania do konkursu ;-) od kiedy usługa typu „kto dzwonił” była realizowana poprzez ussd??podaj czas z dokładnoscią miesiaca..(bodaj od kwietnia 2008??)na początku było jak jest obecnie.czyli normalnie-eS em eS-em..lubicie sie w p4 podgryzać z polkomtelem-kampania 36,6 ponoc od poniedziałku?
Pytanie do wtajemniczonych:
Jak się wyłącza w PF usługę JUŻ JESTEM? Jest jakiś kod na to?
trzeba pomęczyć BOK
Marcinie a tyle razy o tym pisałem do Ciebie.
Fajna zmiana, jak otrzymałem pierwszy sms nie mogłem w to uwierzyć… :)
ciekawe tylko czy nie bedzie takiego zasypu smsow jak bywalo z ussd, ze ta sama potrafila mi sie wyswietlac godzinami po uruchomieniu telefonu co kilka-kilkadziesiat minut.
kiedy zmiana w mozliwosci wyboru czy chcemy informowac innych, ze juz jestesmy w zasiegu?
bardzo pozytywna zmiana :)
a u mnie od jakiegoś czasu w ogóle nie dochodzą powiadomienia o nieodebranych.
zacho, do mnie też nie dochodzą. Przynajmniej dziś, kiedy sprawdziłem nowy sposób powiadamiania… Cóż, trzeba posłać zgłoszenie do OK.
Przecież ta usługa działa już od dawna :-). Dostaję sms-y o nieodebranych połączeniach już od ładnych paru miesięcy.
A że się tak spytam, co z obiecanymi koszulkami za konkurs? Miały być wysłane w ponniedziałek a na razie jej nie dostałem…. Ktoś dostał tak wogóle?
w jednym z poprzednich wątków jeden z czytelników tego bloga chwalił sie, iż już dostałę koszulkę:) czekaj cierpliwie i wypatruj kuriera, skoro Marcin stwierdził, iz koszulka Tobie sie nalezy to ją dostaniesz
Jaki jest kod na całkowite wyłączenie powiadomień? Nie interesuje mnie, czy ktoś do mnie dzwonił, a zwykle tych dzwoniących jest mnóstwo.
nie ma, trzeba kontaktować się z OK
A co z wiadomościami jak się nie ma nic na koncie i puszcza się sygnał komuś? Wtedy wyskakuje wiadomość USD ;/
[b] dobry pomysł [b]
dobry pomysł
[b] oczywiście można się czepiać, że od dawna system ten działa np w plusie ale i tak dobrze, że powiadomienie via sms zostało wprowadzone [b] :)
fajnie ze to wprowadzili:) dzieki:) fajnie by jeszcze bylo jakby wprowadzili takie esy do opcji jak "ktos jest juz w zasiegu" albo ze "wlaczyl telefon" bo w tym przypadku rowniez przychodzi wiadomosc USSD. Mysle ze to nie powinien byc jakis wiekszy problem i nikomu napewno by to nie zaszkodzilo a wrecz przeciwnie:) Pozdrawiam
Te smsy o próbie połączenia działają jak chcą – raz są przysyłane, innym razem nie, w jeszcze innym przypadku zawierają zsumowane informacje z kilku ostatnich prób połączeń, mimo że w międzyczasie telefon został ponownie włączony.
W dalszym ciągu nie ma też informacji o próbie połączenia gdy numer jest zajęty (smsy dochodzą tylko gdy numer jest poza zasięgiem / wyłączony). Czy u wszystkich tak jest czy tylko na moich numerach?
A propos USSD – czy to normalne, że w taryfach firmowych nie da się używać wielu kodów?
1) kontrola „przekieruj kiedy zajęty” (np. #67#)
2) kontrola „połączenie oczekujące” (np. *43#)
3) kontrola pakietu „play online w telefonie” za pomocą *111#
4) kontrola dostępu do Sieci poza „strefą taniego Internetu” za pomocą *111*67*3#
Pytam, bo:
1) dwie pierwsze sprawy muszę załatwiać za każdym razem zakładając po kilka ticketów w Play24 (bo konsultanci nie radzą sobie za pierwszym razem), gdyż wykonanie kodu z telefonu kończy się zawsze odmową albo niewykonaniem
2) dwie ostatnie sprawy są dla użytkowników taryf biznesowych niedostępne rzekomo „ze względów bezpieczeństwa” (WTF? Dlaczego w takim razie działa *101#?)
Czy mogę liczyć na słowo komentarza w tej sprawie? Z góry dziękuję.
…oczywiście poprawnym kodem jest *111*51*1#, ale odpowiedź sieci jest identyczna (Niestety usluga jest dla Ciebie niedostepna).
Pozdrawiam.
U mnie usługa nie działa! Kontaktowałem się poprzez Play24, poprzez playfor youone, nawet do Gruszki napisałem maila do Gruszki i nadal nic! Normalnie ręce opadają. Bardzo potrzebuję tej usługi. Gdy byłem w Erze nigdy nie miałem z nią problemu. A tu lipa.
Ja prowadzę swoją firmę – i niestety – w grudniu podpisałem umowę z Play i od grudnia nie mogę się doprosić o to abym dostawał wiadomości o nieodebranych połączeniach – teraz mamy lipiec, aja nie wiem ilu potenjalnych klientów "straciłem" – bo przecież kultura wymagałaby abym oddzwonił; ale jak. skoro nawet nie wiem czy ktoś do mnie dzwonił. Czasami tylko dowiaduję się na drugi dzień, że ktoś do mnie dzwonił ale ja nie odbierałem – bo miałem wyłączony telefon( chociaż telefonu nigdy nie wyłączam), lub telefon był zajety – i mogę wyczuć tylko nutkę żalu w głosie klienta, że nie oddzwoniłem. Ja też mam nutkę żalu do sieci Play, iż obiecywano mi wiele przy podpisywaniu umowy a teraz – przepraszam za zwrot – "mają mnie w d…………."……..
Nie działa. Dzwoniłem kilka raz do Play, coś tam oni zmienili i powiedzieli że „teraz musie działać”. Ale nadal otrzymywałem USSD. Zadzwoniłem do Play jeszcze raz, powiedzieli mi że „nie ma możliwości to zmienić na SMSa ponieważ nie mamy takiej opcji i wszystko działa jak powinno być”.
Jak masz konto nieaktywne I dzwonisz do kogoś, otrzymujesz zwykłą głośną SMS „Przesłaliśmy wiadomość o próbie kontaktu”, a ten komu dzwoniłeś otrzymuje cichego USSD I mogę zauważyć to za kilka godzin. Czyli wszystko działa odwrotnie… Oraz kiedy masz kilka takich prób kontaktu od różnych ludzi, to będziesz widział tylko ostatni.
Jakaś lipa z tym Play…