Tako rzecze rzecznik Play

PLAY ONLINE EXTRA w promocji „Sprawdź i Kup”

Mam przyjemność poinformować Was, że z dniem 26 marca 2010 r. wprowadzona zostanie możliwość testowania oferty bez modemu Play Online Extra w ramach promocji Sprawdź i Kup.

Ofertę ? standardowo ? będzie można testować bez żadnego ryzyka przez 7 dni od daty aktywacji karty SIM.
Jeżeli klient uzna, że nie spełnia ona jego oczekiwań, może rozwiązać umowę i zwrócić kartę SIM w punkcie sprzedaży, w którym dokonał zakupu.

 Oprócz oferty Play Online Extra, w ramach promocji ?Sprawdź i Kup? testować można każdą ofertę z modemem:

– Święta z Play Online

– Play Online 2GB za 29 zł

– Play Online dla Abonentów

– Play Online dla Studentów

– Play Online dla Pracowników

– Play Online na 12 miesięcy

Załączam regulaminy:

Oferta Promocyjna Play Online Extra od 26.03.2010

Oferta promocyjna Sprawdź i Kup od 26.03.2010

Komentarze

  1. agnieszka napisał(a):

    super:) nie omieszkam wypróbować jak tylko skończy mi sie umowa z orangutanem:D Raportuj

  2. mPablo napisał(a):

    Czemu ‚dyskryminujecie’ klientow z abo na Play Online 2GB przycinajac im predkosc transferu do 0,5Mb/s? Doladowujac POK co 56 dni za 50 zeta place nieco mniej i mam taka sama ilosc danych i predkosc do 1Mb/s.Raportuj

  3. mPablo napisał(a):

    Jeszcze jedno – wzialbym bezterminalowy abo na Play Online, gdybyscie oferowali te 5GB za mniej niz 45 PLN a nie na odwrot – 10GB ale za 45 PLN.Raportuj

  4. mPablo napisał(a):

    O, pardon. Zajrzałem do regulaminu Play Online Extra i widzę krok w dobrą stronę. Zamiast 45 abonament kosztuje 35. Mimo to chyba pozostanę przy Play Online na Kartę ;-) Raportuj

  5. zixacable napisał(a):

    A ja mam pytanie trochę odbiegające od wpisu ale też trochę powiązane… Chodzi o utrudnienie aktywacji pakietu 500MB w PlayOnline po aktywacji e faktury. Należy włożyć kartę do telefonu (to jest pierwsze uniedogodnienie) a potem wpisać kod na pakiet – ale należy się znajdować w zasięgu sieci 3G (do 2G się nie loguje karta). Więc co ma zrobić klient, który nie ma telefonu ze standardem UMTS/HSDPA?

    PS. Czy promocyjne pakiety na internet można zamawiać kiedy się chce (tzn zamawiam w pierwszym miesiącu, w drugim, trzecim nie, a potem znowu w czwartym)? Czyli w okresie umowy mogę aktywować kiedy tylko mi się podoba 6 razy? Raportuj

  6. @widex32 napisał(a):

    Ostatnio znajomi brali PlayOnline na próbę. Zadowoleni wzięli promocję dla abonentów 10GB/45 zł.

    Promocja bez terminalowa ma tą zaletę, że wiele użytkowników mobilnego internetu konkurencji ma już modemy ;). Ten segment rynku można upolować. Raportuj

  7. ScarFace napisał(a):

    panie MG czekamy na pana obietnice za zdobycie 3.5 mln klienta.
    wiadomo jak sie nazywa ludzi co rzucają słowa na wiatr. Raportuj

  8. jahu_2006 napisał(a):

    Każdy kto chce mieć internet Play Online polecam skorzystać przez swa miesiące z internetu na kartę i wypróbować dobrze ponieważ ja miałem taki przypadek że po miesiącu od zawiązania umowy zasięg u mnie w domu znikł a jak był a chwilę to taki że się korzystać nie dało z neta. I od czerwca usilnie zgłaszam problemy niestety nic to nie wnosiło do sprawy konsultanci bok ciągle przysyłali szablony techniczne i takie inne i zapewniali mnie że wkrótce zasięg w mojej okolicy się poprawi. Dwie reklamacje nie wniosły nic do sprawy. dopiero w lutym tego roku w odpowiedzi na któreś już z kolei zgłoszenie dostałem odpowiedź. W pana miejscu zamieszkanie niestety nie jest dostępny zasięg 3g umożliwiający korzystanie z usługi, nie jesteśmy w stanie podać konkretnej daty kiedy ten stan może ulec zmianie. Więc wysłałem reklamacje z rezygnacją jak doradził mi pan w punkcie obsługi klienta. I czekam cały czas na odpowiedź więc proszę wszystkich o rozwagę w podpisywaniu umowy na neta bo ciężko ją później rozwiązać bez kary. Raportuj

  9. Luks napisał(a):

    Panie Marcinie co powiedziałby Pan na taką ofertę – Play Online Extra 5 GB za 25 zł przez 12 miesięcy?

    Chętnie wziąłbym coś takiego, bo 10 GB to jak dla mnie za dużo;) Raportuj

  10. krzychu.pl napisał(a):

    tja… testowanie w ciągu 7 dni a mimo jak się w tym okresie zwróci to i tak przychodzą faktury za internet… A w konsekwencji wyłączony telefon mimo opłacanych za niego rachunków.

    I tak oto w Play "nie ma" klauzul abuzywnych Raportuj

    • jahu_2006 napisał(a):

      Do tej pory żałuję że wziąłem neta w Play. 10 miesięcy usiłuję rozwiązać umowę z winy operatora bo po miesiącu dobrego działania zaczęły się schody co przyniesie czas zobaczymy. Raportuj

  11. wolny napisał(a):

    no ok, ale po co? Raportuj

  12. lukasz_lukasz napisał(a):

    Witajcie, jeśli chodzi o Play Online to trzeba uważać. Sam posiadam w P4 trzy komórki, jedne pre-paid i internet. I bajer polega na tym, że konsultantka kiedyś poradziła mi połączyć konta. Oznacza to, że rachunek za jeden telefon i za internet dostaje na tej samej fakturze. Jest jeden numer konta, ogólne saldo. Ale problem pojawia się teraz, kiedy rozliczamy zeznania. US wymaga faktur tylko za internet. Nie można zatem mieć abonamentu i internetu na jednym wydruku. I to jest bardzo boląca sytuacja. Warto również zwrócić uwagę na tzw. e-faktury. Spoko, P4 daje bonusy jak się aktywuje e-fakturę, ale e-faktury też nie uwzględnia US. I warto pamiętać o tym, bo za rok też sie będziemy rozliczać. Ja w P4 mam internet do lipca i przechodzę do iplusa. Głównie dlatego, że wysyłają faktury "normalnie" nie ma łączenia kont, są po prostu konkretne wydruki, które US toleruje. Po drugie, Iplus ma zasięg wszędzie. Dużo jeżdżę po Opolszczyźnie i wiem jak bardzo zasięg P4 różni się od zasięgu iplusa. Zapraszam rzecznika do Opola jeśli trzeba wyśle oficjalne zaproszenie i chętnie zweryfikuje mapkę z zasięgiem dostępną na stronie z rzeczywistością. Kiedyś nawet pisałem tekst na temat działania P4 w gm. Otmuchów. Jedna z czytelniczek zakupiła internet, który działał w Opolu (sprawdziłem wówczas, że nie na wszystkich ulicach działa) a od Nysy w stronę Kamiennika cisza. Cisza również ze strony rzecznika, dlatego uważam, że branie internetu na próbę jest dobrym rozwiązaniem. Będę zawsze powtarzał również, że wyszkolenie pracowników BOK woła o pomstę do nieba! Wspomniana czytelniczka straciła dużo pieniędzy, bo co konsultant to nowa wersja wydarzeń. Skoro nie działa internet to zła karta. Jedzie zatem 15 km, aby dowiedzieć się w salonie, że karta dobra itd itd. P4 nie poczuwa się do winy i faktury wysyła. najgorsze w tym jest, że nie mozna liczyć ze strony BOK na fachową poradę. Dlatego wszystkim polecam nie telefonowanie, ale pisanie meili poprzez 24playmobile. Ciekawe kiedy ten wpis zostanie usunięty. Pozdrawiam Raportuj

    • inferno napisał(a):

      Kolego:
      1. Możesz mieć na jednej fakturze podliczone za te. i za internet. Ale do US podajesz tylko sumę kosztów poniesionych na internet. Faktury przedstawiasz tylko wtedy jak Cię "poprosi" o to US.

      2. O możliwość rozliczenia się z US za pomocą faktury w formie elektronicznej (e-faktura) pytaj w swoim Urzędzie bo nie wszystkie akceptują taką formę (sic!). A jeśli już zaakceptują formę elektroniczną to zapytaj jaką: czy to ma być na dyskietce, CD, DVD a może na pendrive`ie

      Pozdrawiam Raportuj

  13. inferno napisał(a):

    To jest jakiś przekręt ze strony PLAY. Niby dają 7 dni na testowanie… OK damy takiemu delikwentowi miesiąc dobrego transferu 1Mb/s a po miesiącu ucinamy do 0,2Mb. a niech się procesuje z nami… My (czyt. PLAY) mamy "magiczne słowo" DO 1Mb/s. Może nie uwierzycie ale w mojej małej miejscowości (ok. 10 tyś mieszkańców) miałem przyjemność korzystania z iPlusa i miałem 3Mb/s !! Szok, aż mi kopara opadła.

    Pozdrawiam Raportuj

    • K.O.L.E.K.T.Y.W. napisał(a):

      nie porównuj PLAY do PLUS, PLAY jest dopiero raczkujacym niemowlęciem na polskim rynku a PLUS już bardzo szybko biega, potrzeba czasu aby PLAY poprawił swoją działalnośc i powoli to robi, Raportuj

      • inferno napisał(a):

        Kolego: jak raczkuje to niech stawia nadajniki wyprzedzające w przyszłość. W moim mieście Play Online zaczął działać w sierpniu ubiegłego roku. Na początku było OK, jak było mało użytkowników Online`a. Od listopada prędkość o godz. 18.00 to 0,15-0,2Mb/s.

        Odpowiedz mi: Co ja mogę z tym zrobić niż tylko płacić i płakać ?? Raportuj

      • lukasz_lukasz napisał(a):

        Drogi Przyjacielu, ale co to Konsumenta obchodzi, że PLAY zaczyna, że raczkuje. Wystawia faktury = świadczy usługi. Proste. Raportuj

        • jahu_2006 napisał(a):

          Dokładnie dostaję fakturę płacę i żądam. Raportuj

        • K.O.L.E.K.T.Y.W. napisał(a):

          biorąc internet mobilny chyba byliście świadomi swoich czynów,

          czy macie telefony w PLAY? jeżeli tak to dokładnie wiedzieliscie jaki jest BOK i jakie PLAY ma słabe strony, a mimo tego jednak podpisaliscie umowę

          ja nie jestem 100% fanatykiem PLAY ale proszę nie porównujcie PLAY i PLUS GSM (sam fakt okresu obecności danej firmy na rynku skłania do myślenia),

          jako konsumenci macie swoje prawa (osobiście wam kibicuję) ale nic nie zwalnia Nas z myślenia przy zakupie danej usługi

          dlatego ja nigdy nie wezmę internetu mobilnego, Mnie interesuje tylko na kablu – wiem co mam i za co płacę, Raportuj

          • Forest150 napisał(a):

            Ja nie żałuję. U mnie zrobili konfigurację nodeB i mi działa lux! Raportuj

          • lukasz_lukasz napisał(a):

            biorąc internet mobilny chyba byliście świadomi swoich czynów – nie do końca.ale zgadzam się, że kabel nigdy nie będzie taki jak GSM. Ale również prawdą jest, że podpis złożony na umowie jest święty. I można tylko reklame robić P4. Pozdrawiam Raportuj

          • jahu_2006 napisał(a):

            Wiesz co jak ja brałem to zasięg był a potem wcięło. A jest taka sprawa że wcześniej z telefonem nie miałem problemów żadnych dlatego wziąłem tego neta. I nie miałem jak poznać boku-u. Raportuj

  14. blablabla napisał(a):

    A w Plusie jaki jest zapis? Inny?
    Czy może spodziewałeś się 3Mbit w Play? Raportuj

  15. cencik napisał(a):

    A ja mam pytanie. Czy D100 będzie dostępny w promocji i necie 5GB albo 10GB?? Potrzebuje wifi dlatego pytam. PS. Gruszka jak to twoje nogi pod stołem to zdejmij te rajtuzy :)
    Raportuj

  16. xoxo123 napisał(a):

    Już w zeszłym roku było testowane łącze na terenie Łodzi i jego okolicach – 2MB/s. Testy były pomyślne, z biegiem czasu i pewnie transfer się zwiększy :)Raportuj

  17. mirekb napisał(a):

    usługa play online działa tylko na sieci 3g takze z mobilnością moze byc trudno..osobiscie wole albo niskie abo(mixtura 20-30pln) albo pf gdzie mozna zakupic pakiety pol w telu(dzialajace na edge i 3g)ktore są mobilne..po coz mi 5GB za 50pln jak moze z nich korzystac w ograniczonym terenie.fakt ze te pakiety są droższe,ale to i tak taniocha-500MB za 15pln czy 1 GB za 25 pln jeszcze 2 lata temu były nie do pomyslenia..a wiązanie sie umową na net to brawura,przy rosnącej liczbie uzytkowników Raportuj

  18. chauwa napisał(a):

    nie rozumiem… mam playonline place 45zl 10Gb a to jest to samo…. moze by refresz zrobic odnowienia limitu bo 70zl to troche kiepsko Raportuj

  19. chauwa napisał(a):

    oferte zrobic no limit 200zl albo limit zwiekszyc i predkosc podniesc… Raportuj

  20. Ewa napisał(a):

    Hej. Mam pytanie :) mam już 3 miesiące play online i co miesiąc w ostatnim tygodniu mi zwalnia szybkość, a nawet nie wykorzystuje całej. Przez co to może się tak robić?Raportuj

  21. Marcin napisał(a):

    UWAGA !!! testować bez żadnego ryzyka przez 7 dni to mit po pół roku do zapłacenia 70 zł …ja się dałem nabrać wy nie dajcie :) Raportuj

  22. MMMM napisał(a):

    WAGA !!! testować bez żadnego ryzyka przez 7 dni to mit po pół roku do zapłacenia 70 zł …ja się dałem nabrać wy nie dajcie :) Raportuj

  23. MMM napisał(a):

    WAGA !!! testować bez żadnego ryzyka przez 7 dni to mit po pół roku do zapłacenia 70 zł …ja się dałem nabrać wy nie dajcie :) Raportuj

Dodaj komentarz

Przed napisaniem komentarza zapoznaj się z Regulaminem korzystania z bloga jeśli Twój komentarz nie wyświetli się od razu, poczekaj cierpliwie na jego publikację.

Przypięte posty